Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Hotel The Lord

3 out of 5
Hotel The Lord
Prinses Clementinalaan 187, Ghent

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 41 van 104 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 37 van 104 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 104 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 104 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 104 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Frank

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy and comfortable
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Geke

Reisde met partner
Positief: Netheid
Een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Prima hotel voor 1 nachtje. Badkamer was wat primitief, een hele kleine wastafel. Verder helemaal prima en lekker centraal gelegen.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

stefan

1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Marco

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Vriendelijk onthaal, maar veel lawaai op de kamer vanwege de tram vooraan het gebouw, en de spoorweg aan de achterkant. Het was een warme dag, waardoor de kamers ook zeer warm waren, ramen openzetten was geen optie omwille van het lawaai.
4 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Vincent

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Francis

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Bart, Gent

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel. Een vriendelijke ontvangst en vlotte service. Aanrader.
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Het ontbijt was heel goed, het keukenhulpmeisje kwam aan elke tafel vragen of je spek en/of eieren wil en deze worden dan ter plaatse gebakken. We hadden een groot bed, goede matras en kussens en hebben goed geslapen. De douche in onze badkamer was iets minder, we hadden geen warm water in de douche. Ondanks we het water lang lieten lopen bleef het water koud. Dan ons maar aan de lavabo gewassen wat niet zo handig is. Verder alles ok en vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Lord is goed vertoeven
Goed hotel, schoon, lekker bed en vriendelijke mensen
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Zeer vriendelijk personeel, alles zeer proper. Minpunt : kamer lag aan achterkant van het gebouw bijna op de sporen van de trein, je keek op een trap aan de ene kant en aan de andere kant was er piepklein venster bijna op het perron🙄🙄🙄
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

STEVEN

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
niet aan te raden
er was geen verwarming; evenals ongeveer 10 minuten wachten voor lauw (niet warm) water. Er was trouwens niemand te bespeuren van personeel.
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Jesse

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Proper en goed gelegen. Vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van A op 11 mrt 2019
Beste Jesse, Bedankt voor je goede reactie. Als alles goed is verlopen, waarom heeft je dan een 6 op 10.

4/10 – Matig

theo

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
plotseling na het inchecken kreeg ik te horen dat er geen ontbijt mogelijk was.
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Cob, Heerenveen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dicht bij het station
Veel service van het personeel en goede verbinding met centrum
2 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel op loopafstand van ICC Gent

10/10 – Uitstekend

Dani en Joz , Leuven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel, vlak bij het station
Heel goede ervaring. Vriendelijke mensen, mooie kamer en zeer goed ontbijt. Enkel maar pluspunten.
1 nacht verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Jacob

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Knus hotel op 1 minute van station. Mogelijk dat andere gasten last hebben van langsrijdende treinen want het hotel ligt tegen het spoor aan maar wij vonden het niet storend en hebben lekker geslapen op goede bedden. Ontbijt was ook prima met een versgebakken omelet. Op wandelafstand van SMAK en MSK Gent, leuke winkels, restaurants en cafés in omgeving, centrum 20 min lopen of tram 1. Kortom, The Lord is beter dan je zou verwachten van 2 sterren, wij kunnen het aanraden.
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Ger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
goede prijskwaliteit
Kamer was netjes en up to date; personeel vriendelijk
1 nacht verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

Chris

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Prima hotel, maar erg dicht op de spoorlijn. Een raam opendoen is daarom niet mogelijk. Erg warme kamer daardoor (geen airco)
1 nacht verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

B. , Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel de Lord
Keurig hotel, uitstekende kamer, schoon en comfortabel. Net 1 jasr oud en met alled up to date. Last minute boeking in de middag, prima lage prijs. Geen lift. En bij ons bezoek was er geen ontbijt ivmm ziekte vd kok. Een lekker ontbijt bij centrasl station om een paar honderd meter. Ik zou zo weer bij dit hotel boeken.
1 nacht verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Thomas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stayed for one night. Everything was good and the matrace was really nice.
1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Jan-Peter

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Way too close to the train station. Trains were passing by my window the whole night. No chance to sleep.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

EDGARDO Alejandro

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lugar excelente y cercanos a la estación de trenes un poco de ruido de los tranvias
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Gabriele

Positief: Voorzieningen
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Andreas

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Movart

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Estafa
Un engaño. Ibamos 2 hombres, pedimos un habitación de 2 camas. Y cuando llegamos nos dieron una cama grande diciendo que solo les quedaba una habitación. No nos quisieron devolver el dinero. Tuvimos que marchar a otro hotel.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van reception op 25 okt 2023
You most be take a room with 2 single beds.cancel have fee.

6/10 – Redelijk

Emil

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Euan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly welcome & lots of useful advice about Ghent & also Bruges. I would definitely stay here again.
2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Francesco

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

danilo

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1min walk to station. The staff not too accommodating,
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Erica

1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

john

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Ling

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Ulf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great service. Owner was very friendly and helpful.
2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Máté

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Marie-Anne, Toronto

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Too expensive. No breakfast which is supposed to be included! The hotel doesn’t deserve its name
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
I felt like at home, the staff is very helpful and kind. The hotel is very clean and elegant. Free coffee and tea all the time
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yu
Mr. Ayhan was very kind and helpful. We actually arrived earlier at 10:30 am. We left our luggages in the hotel. We feel secured and feel free to walk around without carrying backpack and luggages . Mr. Ayhan showed us the best route to get into the historical area of Ghent. We enjoyed our stay over there. If you travel with luggages and you don’t want to spend too much time or money to take transportations to get to your hotel. I believe this hotel is the best choice for you for Just walk 3-4 minutes to have a good place to rest and sleep.
1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Michael, New York

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Very nice staff. I would, however, ask in advance if your room faces the train tracks. A steadily active train track was about 50 feet from my window. It was an ongoing choice between quiet and fresh air. It felt perfectly safe, though, and you can't beat the proximity to the main train station.
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Emily

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Christine

Reisde met een groep
Albergo semplice, vicinissimo alla stazione, si sentivano treni, ma di notte praticamente niente. Il letto Non veniva fatto. I "proprietari" 2 uomini erano cortesi, mi portavano la valigia nella camera senza ascensore. La mattina loro non c'erano. Il buon prezzo era adeguato. Il lavandino era miniminuscolo. Per turismo prenderei una camera più vicina al centro turistico.
2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

marisa, Indianapolis

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location for a nice walk to the city center, especially if traveling via bus/train. Was disappointed that nothing was available when I came down at 830 for breakfast. When I paid cash for my room I was given change but it was 2 euros short. My phone charger was not working and the front desk kindly lent me one to use!
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

CATHERINE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enjoyable stay.
Very well located for the Train Station and the trams. Friendly and helpful hosts. Hotel was very clean and well maintained. Room not quite as described, no tea/ coffee making facilities as stated. Was meant to be a Deluxe room with a separate seating area. There was one comfortable chair squeezed in beside the bed. This wasn't too important for us but just to make others aware of it. Perhaps we were put in a standard room by mistake but it was front facing so preferred to stay there rather than chance being in a rear facing room which I guessed may be a bit noisy from the trains. Breakfast was included in the price but we were told there was no breakfast on our first morning so he deducted that from our bill. Although this sounds a bit negative we enjoyed our stay there and found It good value for our 3 nights and I would return again.
3 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Naomi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quiet and Good Location for Station
I chose this hotel as it was so close to the station and I had a very early train to catch after a one night stay for work. I was a little bit nervous about being so close to the station - in some cities this is one of the most dodgy places to stay. However, the area was totally fine, clean, quiet and I felt totally safe. The hotel was quiet too, especially being so close to the railway tracks. The bed was firm but comfy, the room was warm. It isn't the most glamourous hotel I've ever stayed in but it was perfectly ok for a one night trip and perfect if you want to be close to the station.
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

stephane

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Payé 2 fois
A mon arrivée, le réceptionniste me fait payer l'intégralité de la chambre, bien que le règlement ait été fait sur le site. Malgré plusieurs SMS, aucun retour (le numéro est bon) Pas correct du tout... A éviter
1 nacht verbleven in juni 2021