Lobby

Beoordelingen van Hotel Royal

4 out of 5
Hotel Royal
Rue de Lausanne 41-43, Geneva

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 448 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 334 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 131 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 56 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 35 van 1004 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Agathe

2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Potamie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De nachten waren niet zo rustig door het lawaai van de tram en de bussen. De kamer trillede letterlijk elke keer de tram voorbij reed. Het zou aangenamer geweest moest er gratis drinkwater gegeven worden op de kamer. Wat ik persoonlijk het jammer vond. De rest is oké.
7 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Juliette Bugeon - Front office shift leader. op 19 aug 2022
Dear Potamie, Many thanks for taking time to share your opinion about your recent stay with us.We have followed up the points mentioned in your review. Please accept our sincere apologies for the inconvenience we may have caused.Our location near the train station is as much strength as it is a weakness. On the other hand, in case you decide to visit us in the future I will be willing to find a quieter room for you.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Dirk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4-Star City Hotel near Lake Geneva
Excellent service from check-in until day of departure. Well located near Coravin Train Station and near Geneva Lake. Public transport (tram) in front of the hotel.
3 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De eerste nacht sliepen we in een kamer direct bij de lift, de badkamer grond was vies en de afvoer stonk. Gelukkig kregen we de volgende 9 nachten een upgrade kamer aangeboden. Housekeeping liet wel te wensen over helaas, de kastjes werden niet afgenomen gedurend ons verblijf en er werd niet gestofzuigt, er werden ook vaak dingen vergeten zoals nieuwe zeep, koffie/suiker, handdoeken enz. Alles werd wel direct opgelost zodra we belden met de receptie. Tip: vervang de chromen elementen in de badkamer, het geeft roest en is gevaarlijk als je de handdouche vasthoudt, er waren kapotte stukken en om geen splinters in de handen te krijgen gebruikten we plastic zakjes over onze handen om de douchekop mee vast te houden. In zijn geheel genomen was het wel een goede ervaring.
10 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van royal op 14 aug 2020
Dear Guest, Thank you for sharing your comments about your recent stay at the hotel Royal. These are crucial to help us improve on a daily basis. I have followed up the points you mentioned in your review. Please accept my sincere apologies for the inconvenience we may have caused. We can assure you that this is not in line with our high standards and certainly does not reflect our commitment to our clients. We look forward to welcoming you again for your next stay in Geneva! Kind Regards, Roberta P. Guest Services Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Spijtig genoeg konden we niet gaan, autosalon afgelast,hierdoor compensatie gevraagd niet gekregen.
1 nacht verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
De ligging van de kamer voor de lift.Heel veel lawaai in de vroege morgen en de avond en late avond,jammer van dit anders is alles goed meegevallen.
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van royal op 31 jul 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to know about the lift noise. Please do not hesitate to contact our reservation department when you are back in Geneva. We will make sure to assign you a quieter room. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Kind Regards, Roberta P. Guest Services Manager

8/10 – Goed

Theodorus

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

j.a.w.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van Nathalie op 15 apr 2018
Dear Guest, On behalf of the team at Hotel Royal I thank you for sharing with us your positive feedback of your recent stay with us. We look forward to welcoming you again for your next stay in Geneva! Kind Regards, Nathalie Millet Guest Services

10/10 – Uitstekend

Charles

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi klassiek hotel
Ruime kamer met prima bedden. Goede badkamer. Waterkoker, koffie en thee aanwezig. Elke dag nieuwe handdoeken. Kamer wordt netjes opgeruimd. Wel behoorlijk wat vlekken in de vloerbedekking.
3 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

Tomoaki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay overall. Highly satisfied. Trains at the major station in front were a little noisy at night.
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Robert Charles

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel and good staff. Only problem was the cleaner wanting to clean the room at 8.15 am which is a bit early
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

ALEJANDRINA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
The room was very comfortable, great beds. It was very quiet. The staff is very nice. Its 6 mins walk from the train station, or 1 bus stop away. If you have too use the gym, be prepared to travel back to the 70s. The gym is only a room with very old machines and some very weird dumbells.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Marco, Palatine

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel with excellent breakfast. Close to the train and metro.
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Jomary

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente estadía Nos encantó la facilidad del tren
6 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Lianne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a lovely hotel, very close to the railway station. The room was a great size and comfortable. The staff were excellent.
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

sam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
very nice newly renovated room, bathroom could be better though
2 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Monica, La Mesa

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
An awful experience. Turns out, there is a difference between an Executive room for three & an Executive Suite, though this is unclear on the hotel's website & also at Expedia. When we arrived, after traveling for more than 24 hours, our room was not ready. (It was after check-in time.). They arranged another room, which turned out to be directly across from construction. After we checked in, we heard hammering & drilling. The room was tiny, with the sofa pushed up directly against the bed. No room to maneuver & the TV didn't work. Expedia was unhelpful & told me to go to the lobby; I did, in my slippers. I explained the situation & was told that I had booked a "basic" executive room, not a suite. I asked if the room we had been given was exactly like the one I had booked, because it did not look so from the pictures. Barely functioning, I asked for an upgrade - given this was a VIP booking. Told I would have to pay 65 CHF/night, I burst into tears, a manager was called, and they agreed to 35 CHF/night. At that point, I would have done anything for some sleep. Breakfast was 30 CHF/day/person, & when stores were closed for Easter, I asked for a water at the bar and was charged 9 CHF. For an allegedly 4-star hotel, service was appalling. Housekeeping did a nice job, and some staff were friendly. But overall, an extremely disappointing stay. We often travel internationally & it's been some time since I've had such a terrible time. Would not recommend this hotel.
5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Brenda Elizabeth

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente hoyel comodo y cerca d la estacion de trenes. Mi estqncia estuvo excelente
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Anubhav

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean hotel and close to the station. Served a good hotel for a good night stay
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Alessandro, New York

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Very nice welcome upon arrival for a seven night stay. I was pleasantly surprised to find chocolate and wine as a special birthday present in my room . My only advice to the hotel is to remove one piece of furniture given the small room size. I’d come back again.
7 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Reema

Positief: Voorzieningen
Good staff great location gorgeous room
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Giuseppe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very professional service, good property in a convenient location. Good value for money. Absolutely recommended.
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Andrea

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Comfortable well located hotel but the decor is dated and feels tired. Staff were very nice and helpful
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Antonio

Positief: Personeel en service
Nella media
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Svetlana, Brooklyn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed for 2 nights in a family suite room, which was very spacious. The location of the hotel is great- the tram stops right outside the hotel and gets you to old town in 2 stops. The breakfast was also very good with lots of good options. Highly recommend and would consider staying here again on the next trip.
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Ole

Ok fuer das Wochenende
Altes hotel ,nicht vollständig saniert und "Wellness" Bereich ist definitiv ein Marketing Statement : winzige Sauna
3 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Patrick

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Jenny

Reisde met familie
Positief: Netheid
Helt ok hotell med bra läge
Fräscht men litet rum. Hård säng och temperaturen i rummet var antingen för varm eller för kall. Enkel frukost och inga fönster i matsalen. Hade förväntat mig mer. Trevlig personal. Bra läge nära centralstationen
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Promiss

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Maziar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
I wanted to have a coca cola at the bar. After paying for the drink with my debit card, the young girl there gives me a form to fill in providing all my personal details. She says it is for security. I have no idea what this display was supposed to be. What security issue is involved here? I didn't even charge the coke to the room, but rather paid it on the spot which makes it the more weird. This is just disrespect for guests.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Stefanie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein wunderschönes Hotel, mit sehr freundlichem service und einem guten Standort.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

KEVIN PAUL

4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

PETER

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was well appointed and the staff excellent.
3 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Daniel

2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Alexandra

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Le voiturier adorable L’accueil aussi Mais la porte de la SDB abîmé Pas très propre
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Bard LP

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Jonathan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Fabio

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sporco e moquette vecchia e tanta puzza Devono ristrutturare
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very Good !
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Mohammed, Tunis

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed twice in this property. I like it. Very convenient
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Bailo, Atlanta

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and the staff is nice
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Luis, Miami

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Manuel, Santo Domingo

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Está muy bien ubicado a una esquina de la estación de tren, pero no es una zona turística
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Erika

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a junior suite with views of Mont Blanc, had a fridge, dining table & bathrobes. The hotel is close to the train station with tram and bus stop right outside. Travel is free around the city when you have checked in so I wouldn’t pay for train from the airport again. The lake is 5 mins walk away and you can get a free water taxi across the lake to the old town. Staff were very friendly. We paid for breakfast as it was NY but there are lots of places to eat / buy food the area.
3 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Ian

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Omar

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Shaunnah

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
staff was so nice and the room was the most spacious on our trip. Great bathroom.
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Kimberly

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel is mirrored to an old Victorian house. It is located close to train which was a plus for my family. Would stay again.
2 nachten verbleven in december 2023