Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van ibis Charleroi Airport Brussels South

3 out of 5
ibis Charleroi Airport Brussels South
590 Chaussee De Charleroi, Fleurus

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 82 van 303 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 134 van 303 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 53 van 303 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 303 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 303 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Karen

2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Mr Christophe Artels, Hotel Manager op 18 mei 2024
Beste Karen, Bedankt voor uw feedback.Het doet ons plezier dat u een fijn verblijf had.Met vriendelijke groet en graag tot ziens,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Luuk

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to airport.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Mr Christophe Artels, Hotel Manager op 20 feb 2024
Dear Luuk,Thank you for such a great review.We are glad that you had a pleasant stay with us and appreciated our convenient location. We look forward to welcome you back in the future.Mr Christophe Artels, Hotel Manager

4/10 – Matig

Antoon

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
De persoon aan de receptie is zeer vriendelijk. De bedmatras is zeer goed. Heel weinig omgevingslawaai. De eerste dag van onze overnachting waren er schimmels in de douche!!!!!!!! Werden de volgende dag verwijderd, maar de herinnering blijft!
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Mr Christophe Artels, Hotel Manager op 16 nov 2023
Beste Antoon,Bedankt voor uw feedback.We zijn blij te horen dat u de vriendelijkheid van ons receptiepersoneel en de kwaliteit van onze matrassen waardeerde, evenals de rustige omgeving van ons hotel. Het spijt ons te vernemen dat er een probleem was met de netheid van de douche tijdens uw verblijf. Hygiëne is voor ons van groot belang en we nemen uw opmerkingen serieus. We hebben dagelijkse schoonmaakprotocollen en zullen onze procedures herzien om ervoor te zorgen dat dit een geïsoleerd incident was. We zijn blij dat het probleem de volgende dag is aangepakt en zullen erop toezien dat dergelijke situaties in de toekomst voorkomen worden.Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,

10/10 – Uitstekend

Coen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Good price quality rating
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Mr Christophe Artels, Hotel Manager op 10 okt 2023
Dear Coen,Thank you for such a positive review.We are delighted to hear that you found our hotel to have a good price-quality rating. It is great to know that you appreciated the cleanliness, condition, service, and comfort of our hotel. Our team works hard to maintain high standards and provide a pleasant experience for our guests.Once again, thank you for your kind words and we hope to welcome you back in the future.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

TOM

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Mr Christophe Artels, Hotel Manager op 11 sep 2023
Beste Tom,Hartelijk dank voor dit zeer positieve oordeel.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet.Mr Christophe Artels, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

ELS

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Mr Christophe Artels, Hotel Manager op 9 sep 2023
Beste Els,Hartelijk dank voor uw beoordeling!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk zien we je snel nog eens!Mr Christophe Artels, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Coen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
👍
Good hotel, right price quality balance. The air was a bit stuffy, so we had to open the window.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Mr Christophe Artels, Hotel Manager op 20 apr 2023
Dear Coen,Thank you for sharing your feedback about your recent stay.We are glad you had a pleasant stay, however, we regret to read of the issues with your room. Please do not hesitate to bring any concerns to our attention while on-site, so that we may take action to ensure your comfort.We hope that you will return on your next visit to Brussels. Kind regards,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Ronald

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Mr Christophe Artels, Hotel Manager op 8 mrt 2023
Beste Ronald,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!Prettig te lezen dat uw verblijf naar tevredenheid was. We hopen dat u ook van een goede nachtrust heeft genoten!Vriendelijke groet en graag tot ziens,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Koenraad

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Mme Aude Awoust, Hotel Manager op 3 okt 2021
Beste Koenraad, Bedankt voor deze perfecte score! Dergelijke positieve score van onze tevreden klanten doet ons steeds heel veel plezier. Nogmaals bedankt ! Met hartelijke groet, Mme Aude Awoust, Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Heel gemiddeld. Zonder airco. Prijs kwaliteit verhouding in Frankrijk vaak beter. Geschikt voor overnachtingen i.v.m. een vlucht van het vliegveld.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van A.Rimez, General Manager op 20 aug 2021
Beste gast, Hartelijk bedankt voor uw feedback! Het verheugt ons dat u onze ligging nabij de luchthaven als een pluspunt opgeeft. Wat jammer dat u minder tevreden was over onze prijs-kwaliteitverhouding. Hopelijk heeft u wel kunnen genieten van een goede nachtrust! Alvast bedankt en met hartelijke groet, A.Rimez, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van A.Rimez, General Manager op 20 jan 2020
Beste gast, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Het ons enorm veel deugd dat u zo genoten heeft van uw verblijf. Vriendelijke groeten, A.Rimez, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

katrien, brugge

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Dichtbij luchthaven
Service naar luchthaven correct, zeer vriendelijk personeel. Kamers geen airco, zeer gehorige kamers

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aan te bevelen
kamer/hotel zijn schoon--ontbijt heeft een goede variatie aan eten. Sevice desk correct

8/10 – Goed

Z. Z. T., NL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean room and reasonable room space. Breakfast (14 euro) is very basic, simple and therefore expensive.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
matig / redelijk
de receptionist was onvriendelijk, zelfs vijandig. Volgens het contract was er voor geboekt voor standaard double room -park, sleep & fly, echter ter plaatse konden we maar 3 dagen parkeren en geen 7 dagen zoals vermeld in de brochure er moest voor de volgende dagen fors bijbetaald worden. Discussie was niet mogelijk, dit is wel erg vreemd omdat je boekt voor 7 dagen room-park sleep & fly. Ik heb de wagen op een onveilige plaats op straat moeten zetten. Bovendien gaf hij ons geen voucher voor de shuttlebus naar het vliegveld en retour, op de dag van vertrek hebben wij bij een collega daarop moeten aandringen om die voucher te krijgen, geen leuk begin voor onze vakantie. Ibis Charlerloi is een bedenkelijk adres des temeer omdat ik vaak een Ibis hotel boek maar nog nooit zo'n slechte benadering heb meegemaakt
Reactie van Fally Benjamin op 24 jan 2015
Geachte , Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in ibis Charleroi Airport. Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan; hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden. Bij ibis, streven we naar een hoogwaardige dienstverlening voor elke gast; uw commentaar is daarom erg belangrijk voor ons. over uw opmerking op het gedrag van de medewerker, me zal willen verontschuldigen als hij een zeer juiste reactie niet heeft gehad. Voor uw reservering in sleep park&fly, omvat het package de overnachting, de overdracht gaan terugkeer van het hotel tegen de luchthaven en drie dag van parkeerterrein. als u de duur van parkeren op ons parkeerterrein wilt verlengen, is er een supplement van 10€ per dag. Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn. Hoogachtend,

6/10 – Redelijk

S&P, Kust

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Verouderd, maar kortbij de luchthaven.
Zou daar nooit verblijven moest het niet dienen als tussenstop om s' morgens om 6u het vliegtuig te nemen.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
oke,alleen was de transfer van het hotel naar het vliegveld gratis,bij terugkomst moest ik zelf een taxi betalen.

2/10 – Ontzettend slecht

Andrew

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Expensive add ons
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Mr Christophe Artels, Hotel Manager op 18 mei 2024
Dear Andrew,Thank you for taking the time to share your feedback.We do our best to offer competitive prices, and we deeply regret that you were not satisfied in this regard. Please rest assured that your feedback has been duly noted and will be taken into consideration.We hope you will come and stay with us again. Best wishes,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

HORBEZ

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Mr Christophe Artels, Hotel Manager op 12 feb 2024
Cher hôte,Merci de nous faire part de votre retour d’expérience.Nous nous réjouissons que votre séjour ait été satisfaisant et que vous ayez apprécié la qualité de nos services ainsi que la propreté de votre chambre.Nous espérons avoir l'opportunité de vous recevoir de nouveau parmi nous. Bien cordialement,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Joseph

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
You definitely get what you pay for on this one. Rooms are dated and cold. Bathroom smelled of cigarettes and shower clearly hadn’t been cleaned in months. Breakfast: 16€ per person was a basic European breakfast old greasy bacon sitting in a pan next to a pan of eggs which appeared to have also been there since breakfast started. The fresh juice and coffee was the best part.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Mr Christophe Artels, Hotel Manager op 20 dec 2023
Dear Joseph,Thank you for taking the time to review your recent stay.We’re delighted that you enjoyed the fresh juice and coffee at our breakfast. Our team strives to provide a variety of hot and cold options, ensuring a pleasant start to our guests' day. We're sorry to hear that some aspects of your stay did not meet your expectations. Our room amenities and cleanliness are usually praised, and we regret that your experience was different; please rest assured that we uphold the highest standards of cleanliness and comfort. Regarding the breakfast, we'd like to clarify that we offer a comprehensive buffet with a wide range of selections, and our staff works diligently to maintain the presentation and quality of all dishes throughout the breakfast service.We hope that you will return on your next visit to Brussels. Kind regards,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

8/10 – Goed

Jan

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Mr Christophe Artels, Hotel Manager op 13 dec 2023
Beste Jan,Bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

8/10 – Goed

Joachim

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Mr Christophe Artels, Hotel Manager op 12 dec 2023
Cher Joachim,Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous revoir parmi nous,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Rafal

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Mr Christophe Artels, Hotel Manager op 4 dec 2023
Dear Rafal,Thank you for such a positive review of your stay with us.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us. Thank you for appreciating our team's quality service; this will encourage us to continue with our efforts to deliver an excellent experience to all our guests.We look forward to welcoming you back in the future.Best wishes,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

8/10 – Goed

Angel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Mr Christophe Artels, Hotel Manager op 15 nov 2023
Dear Angel,Thank you for such a positive review.We do our best to ensure that guests feel welcome and it is very rewarding to read that you enjoyed your stay and appreciated the quality of our services.We look forward to seeing you again.Best wishes,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

8/10 – Goed

Clemence

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jai aimé le personnel très accueillant et le service taxi très pratique pour l’aéroport
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Mr Christophe Artels, Hotel Manager op 9 nov 2023
Chère Clemence,Merci pour ce retour très positif.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié l'accueil de notre personnel et le service de taxi pratique pour l'aéroport. Nous nous efforçons de fournir un service de qualité à nos clients et sommes heureux de savoir que cela a été le cas pour vous.Au plaisir de vous revoir à nouveau très bientôt,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

6/10 – Redelijk

christian

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Mr Christophe Artels, Hotel Manager op 12 okt 2023
Lieber Christian,danke, dass Sie uns einen Erlebnisbericht hinterlassen haben.Um unseren Service zukünftig weiter verbessern zu können, wäre es für uns von großer Hilfe, wenn Sie uns mitteilen, warum Sie unser Hotel nicht komplett überzeugen konnte. Wir freuen uns immer über konstruktive Kritik und bemühen uns, diese umzusetzen.Wir hoffen, Sie bei Ihrem nächsten Besuch in Charleroi wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Franca V

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Mr Christophe Artels, Hotel Manager op 10 okt 2023
Dear Franca, Thank you for taking the time to review your stay.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to seeing you again soon, Kind regards,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

massimo

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Mr Christophe Artels, Hotel Manager op 19 sep 2023
Gentile Massimo,La ringraziamo per aver recensito il nostro albergo.Siamo molto felici di sapere che la sua permanenza nel nostro albergo sia stata in generale molto positiva. Lavoriamo quotidianamente per poter garantire a ciascun ospite un'esperienza di soggiorno piacevole e rilassante e le sue parole, oltre ad essere una grande gratificazione, ci incoraggiano a proseguire su questa strada.Con la speranza di riaverla nuovamente come nostro ospite, porgiamo i nostri più cordiali saluti.Mr Christophe Artels, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Remi

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Mr Christophe Artels, Hotel Manager op 19 sep 2023
Cher Remi,Merci beaucoup pour ce charmant commentaire sur notre établissement.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Nous espérons vous revoir chez nous pour une nouvelle expérience positive. Cordialement,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Silvia

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Mr Christophe Artels, Hotel Manager op 19 sep 2023
Gentile Silvia,Grazie per aver averci fatto conoscere la sua opinione.Siamo molto felici di sapere che la sua permanenza nel nostro albergo sia stata in generale molto positiva. Lavoriamo quotidianamente per poter garantire a ciascun ospite un'esperienza di soggiorno piacevole e rilassante e le sue parole, oltre ad essere una grande gratificazione, ci incoraggiano a proseguire su questa strada.Speriamo di avere presto il piacere di ospitarla di nuovo presso il ibis Charleroi Airport Brussels South. Nel frattempo, le porgiamo i nostri cordiali saluti.Mr Christophe Artels, Hotel Manager

8/10 – Goed

Stephanie

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Mr Christophe Artels, Hotel Manager op 9 sep 2023
Chère Stéphanie,Merci pour ce retour très positif.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous recevoir à nouveau,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

8/10 – Goed

Jan

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Mr Christophe Artels, Hotel Manager op 6 sep 2023
Dear Jan,Thank you for this high rating.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

6/10 – Redelijk

Robert

Zakenreiziger
Breakfast, fresh squeezed orange juice.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Mr Christophe Artels, Hotel Manager op 4 sep 2023
Dear Robert,Thanks for this review about your recent stay.The satisfaction of our guests during their stay among us is very gratifying for our team.It's great to know that we were able to help start your day off on the right foot with our tasty breakfast buffet.We hope that you will return on your next visit to Brussels. Kind regards,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

8/10 – Goed

Olivier

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Calme mais ...
Chambre calme grâce au double vitrage très efficace. Impossible d'ouvrir la fenêtre lorsque la chambre est coté route. Privilégiez la façade arrière.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Mr Christophe Artels, Hotel Manager op 4 sep 2023
Cher Olivier,Merci pour ce commentaire suite à votre séjour dans notre établissement.Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié le calme de votre chambre grâce à notre double vitrage efficace. Cependant, nous comprenons que l'impossibilité d'ouvrir la fenêtre côté route ait pu être un inconvénient. Lors de votre prochain séjour, n'hésitez pas à demander une chambre côté façade arrière pour plus de tranquillité.Au plaisir de vous revoir prochainement chez nous. Cordialement,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

isabelle

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Mr Christophe Artels, Hotel Manager op 30 aug 2023
Chère Isabelle,Merci d'avoir partagé votre expérience chez nous.Nous nous réjouissons que votre séjour ait été satisfaisant et que vous ayez apprécié la qualité de nos services et la propreté de votre chambre.Au plaisir de vous revoir à nouveau très bientôt,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Mariusz

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Mr Christophe Artels, Hotel Manager op 16 aug 2023
Dear Mariusz,Thank you for taking the time to share your feedback.We are glad to hear that you appreciated the cleanliness of our rooms and the comfort they provide. Our team works hard to maintain a high level of cleanliness and comfort for our guests.However, we are sorry to hear that you were not satisfied with the hotel's condition and the service provided. We would like to assure you that our hotel underwent a renovation in 2018, and we continuously strive to improve our facilities and services. We appreciate your feedback and will take it into consideration as we work towards enhancing our guests' experiences.We hope to be able to welcome you back on a return visit for an improved experience.Best regards,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

4/10 – Matig

Michelle

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not enough staff. Older guy on reception grumpy and shouts at children . Service slow as receptionist cooks food also and works bar. Toilets don’t flush properly either. Could not recommend!
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Manager op 7 aug 2023
Dear Michelle,Thank you for taking the time to share your feedback.We are sorry to hear that you found our team to be insufficient and experienced slow service. We will take your feedback into consideration as we continue to improve our guest experience. Furthermore, we will address your concerns with the team member you mentioned, as our aim is to provide a warm and welcoming environment for all our guests.We also apologize for any inconvenience caused by the toilet issue you mentioned. Our housekeeping team is available daily to address any concerns, and we encourage guests to inform us of any issues so that we can resolve them promptly.We hope to have the opportunity to welcome you back for an improved stay. Best wishes,

8/10 – Goed

colin

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen
More staff on duty this time, so much better service. Food is good, which it needed to be - most local restaurants appear to be closed on a Monday evening.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Mr Christophe Artels, Hotel Manager op 4 aug 2023
Dear Colin, Thank you for your review.We are glad to hear that you noticed the improved service during your stay, as our team is dedicated to providing a pleasant experience for our guests. It's great to know that you enjoyed the food we offer, and we appreciate your understanding regarding the local restaurants being closed on Monday evenings.We hope that you will return on your next visit to Brussels. Kind regards,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

6/10 – Redelijk

colin

Reisde met een groep
The one person on duty worked really hard, but he needed more help. Can’t fault him, cooking/serving drinks/check-in with a smile on his face. The pizza was good.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Mr Christophe Artels, Hotel Manager op 29 jul 2023
Dear Colin,Thank you for this kind review.We are pleased to know that you had a wonderful stay with us, and appreciate your kind comments about our team.Furthermore, it is rewarding to know that your dining experience met your expectations.We look forward to the pleasure of welcoming you back again in the future. Many thanks,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Dan

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Mr Christophe Artels, Hotel Manager op 29 jul 2023
Kære Lasse.Mange tak for din positive anmeldelse af dit ophold på Joan Miró Museume.Vi er glade for den flotte karakter, og at du fandt hotellet tilfredsstillende og at du havde et godt ophold hos os. Vi håber du fik samlet nogle dejlige minder sammen der vil holde i lang tid.Det vil altid være os en stor fornøjelse at byde jer velkommen igen, når i gæster .Mr Christophe Artels, Hotel Manager

2/10 – Ontzettend slecht

SIVAKUMAR

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Mr Christophe Artels, Hotel Manager op 10 jul 2023
Dear Kumar,Thank you for taking the time to review your stay.We are very sorry your experience wasn't to your satisfaction.We would appreciate more information on how we could improve.The whole team hope to have the pleasure of seeing you again. Best wishes,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Mr Christophe Artels, Hotel Manager op 27 jun 2023
Cher hôte,Nous sommes sincèrement navrés que le service n'ait pas été conforme à vos attentes et à nos habitudes. Nous allons faire un suivi de ceci avec notre équipe.Nous espérons avoir l’opportunité de vous accueillir de nouveau afin de changer votre perception concernant notre établissement.Bien cordialement,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

bertrand

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Mr Christophe Artels, Hotel Manager op 26 mei 2023
Cher Bertrand,Merci infiniment pour votre gentille appréciation.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement.Cordialement,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

8/10 – Goed

Eric

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Mr Christophe Artels, Hotel Manager op 22 mei 2023
Cher Eric,Merci pour ce charmant commentaire.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous revoir très prochainement. Bien à vous,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

8/10 – Goed

Pascal

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le personnel est agréable et professionnel .ils nous donnent de bonnes informations .
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Mr Christophe Artels, Hotel Manager op 15 mei 2023
Cher Pascal,Merci de nous faire part de votre retour d’expérience positif.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable moment parmi nous et particulièrement apprécié le professionnalisme et la gentillesse de notre équipe à qui nous faisons passer votre compliment.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous revoir chez nous,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

8/10 – Goed

Brid

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not an airport hotel
Hotel was very hood. Staff friendly. Checkin was painless the only problem was that we booked in for one night before early flight next morning. As it was advertised as an airport hotel we were disappointed and somewhat annoyed to discover it was a 15 drive from the airport. We had taken train to Fleurus as that is where the hotel is situated or so we thought. But No, we arrived on a Sunday afternoon to a deserted town with no means of getting to hotel or even knowing which way to get there. No taxis. Phoned hotel and Jean arranged for a taxi to collect us at the train station to bring us to hotel. Eventually all was ok. But it was a bit of an ordeal.
Bedroom view
Bedroom
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Mr Christophe Artels, Hotel Manager op 11 mei 2023
Dear Bríd,Thank you for this rating of your stay at the ibis Charleroi Airport Brussels South.We truly appreciate you choosing to stay with us and it is a pleasure to know that our team members exceeded your expectations.We are sorry you felt you did not receive all the information you required; this is available online and it is always possible to contact us for any questions you may have; we are always happy to help in any way possible. Nevertheless, we have taken note of your comments to be reviewed.We look forward to welcoming you back. Best regards,Mr Christophe Artels, Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

PIERRE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Mr Christophe Artels, Hotel Manager op 9 mei 2023
Cher Pierre,Merci d’avoir rédigé cet avis.Nous sommes enchantés que vous ayez passé un très bon séjour dans notre établissement.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement.Cordialement,Mr Christophe Artels, Hotel Manager