Exterieur

Beoordelingen van ibis Essen

2 out of 5
ibis Essen
Hollestr. 50, Essen, NW

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 42 van 223 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 112 van 223 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 58 van 223 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 223 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 223 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

E.W.

8/10 – Goed

linda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideaal voor een centrum bezoek aan Essen. Toplocatie.
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Gerald op 1 feb 2023
Hello Linda. Thank you for your booking and your feedback.Kind regards

8/10 – Goed

Michel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima service Douche is wrl wat klein
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

rob

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Goed
Heel gewoon hotel , vlakbij centrum . Het lawaai van treinverkeer is duidelijk merkbaar op de kamers.
1 nacht verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bij het boeken boekte ik een kamer met 2 aparte bedden , in werkelijkheid bleken dit 2 1 persoons bedden te zijn die aan elkaar stonden. Plaatje bij het boeken van de kamer klopte dus niet...erg jammer. Kamer was schoon maar wel klein. Personeel erg aardig en goed uitgebreid ontbijt.. Behoorlijk prijzige parkeerkosten. Mooie locatie nabij het centrum.
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

F.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super!!!
Het was vlak bij de centrum, de kamer was aan wel klein maar schoon de ontbijt was super, de prijs was ook goed, ik raad idereheen aan om de hotelkamers te nemen. Gr.F.Bulla.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Gerald op 15 mrt 2019
Hello F. Thank you so much for your booking and your comment. It is always great to hear that your stay was a pleasant one. Kind regards Ibis Essen Hauptbahnhof

8/10 – Goed

Elze

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima voor de kerstmarkt
Nachtje ibis gedaan ivm de kerstmarkt. Hotel lekker dichtbij de kerstmarkt, goed te lopen met de kinderwagen. Ideaal om naast het hotel te parkeren voor een prima prijs. Voor mensen met het ov ook ideaal omdat het naast het station ligt. Relatief kleine kamer, maar voor de gelegenheid een prima logeerplek. Heerlijk en uitgebreid ontbijt, zelf over heen gelezen want dacht dat het inclusief was
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

I

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Prima hotel, top ligging!..............................
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

W.S.

Hotelpersoneel zeer vriendelijk, ontbijt prima. Kamer zeer klein; badkamer te klein, erg gehorig en parkeren bij hotel niet mogelijk (amper plekken en meestal vol volgens personeel).
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Mintarsih

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gooie Hotel en mooie lokatie
Ik ben heel tevreden hier en personeel vriendelijke, mooie locatie, alles is super en heb je hier genoten en makkelijk te vinden,

6/10 – Redelijk

rijkes

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Nice hotel in centre essen
Nice hotel on nice place, except check out take 15 minutes because only 1 person on service desk who bussy with 1 guy who needed a addres on his bill
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Ups and downs.
Locatie hotel en ontbijt waren geweldig. Vriendelijke receptie. De kamer was erg klein benauwd en gehorig, jammer. Bedden waren prima. Badkamer was ook te klein maar wel schoon met goede douche en raam wat open kon plus straalkacheltje, fijn.
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Stella

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede prijs, leuke kamer, dicht bij het centrum

6/10 – Redelijk

GM, Zwolle

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Prima verblijf
Goed .. hotel had alles wat ik nodig Had voor een simpel verblijf. Prijs en kwaliteit verhouding Was prima.

6/10 – Redelijk

Peter, Hoek van Holland

Negatief: Comfort kamer
Kerstmarkt vlakbij
De kamer was tamelijk klein, even woekeren met de ruimte. Maar dit is niet erg voor 3 nachten. Even wandelen en je zat midden in het centrum en vlak bij het station.

8/10 – Goed

Menso, Breda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
heerlijk verblijf
goed hotel kleine kamers maar functioneel en comfortabel

8/10 – Goed

M., Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel voor kort verblijf
Schoon hotel, prima service en uitstekende locatie

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel.
Keurig hotel. Dicht bij centrum en station, ideale ligging. Badkamer klein maar netjes en schoon. Perfecte kamer voor een citytrip.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
Matig
De kamers waren klein en benauwd. Het toilet staat krap in de hoek van de badkamer. Dit is een tweede maal in een Ibis hotel. Maar zou deze niet snel kiezen. Prijs /kwaliteit en extra kosten te hoog.

10/10 – Uitstekend

eelco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Christian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

volker

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
ok
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Yoshiki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was comfortable during my stay. The room was beautiful and felt clean. The staff was friendly.
7 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Frank

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Altes Zimmer mit kaputter Klimaanlage und stark riechendem Elektroheizlüfter. Alles sehr staubig und Spinnweben an Decke, Wand und Schrönke. Gardinen waren eingeschnitten. Also ein Totalausfall des Hotels. Kommen nicht wieder.
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Tania

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Gut
1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

fredrik

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Almost scam
Not a nice experince at all. Horrible price due standard. Not worth staying if you want to visit IPM, choose other hotel or stay in the car
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Amanda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Katharina

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Personal sehr freundlich. Rund um die Uhr Check in und out. Sauberkeit im Zimmer war mäßig wegen Flecken auf Matratze Zudecke und Spinnenweben in den Zimmerecken. War für den Preis ziemlich enttäuscht.
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

andrea

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Ursula

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Olugbenga A

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Eva

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Frühstück war sehr gut. Zimmer sauber. Wäre schön gewesen zumindest ein Handtuch für die Hände gehabt zu haben, nicht nur das Duschtuch.
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Morten

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Sylvia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good very friendly staff
Very clean. The Internet is not good. For a business trip this could potentially cause problems.
1 nacht verbleven in april 2023

4/10 – Matig

Lee

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hot, Noisy and smokers outside.
Had a first floor room, not overlooking the Railway line, unfortunately we had the main road. No problem keep the windows shut. But we couldn't as the room was far too hot. So windows open and the smokers stood underneath all hours smoking, which filled the room with cigarette and pipe smoke. So why not put on the air conditioning, simply it didn't work. Didn't bother mentioning to the hotel front desk staff, what could they do about it? Possibly move us to another hot noisy room.
3 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Luiz Antonio

1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Roseanna

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
It was okay but not very clean in the bathroom, and we could hear everything going on next door, and the doors closing were very loud
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
部屋は広めで、清潔で、エッセンに行った時何度か泊まっています。バス・トイレ空間がものすごく寒いのには困っています。短時間入れられるヒーターはありますが、シャワーの時はともかく、ちょっとトイレに入るだけだと暖まるまでいかないので。それ以外のことには満足しているので、また利用すると思いますが。
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Göran

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Gerald op 17 feb 2023
Guten Tag Göran. Herzlichen Dank für Ihre Buchung und die Rückmeldung zur Ihrem Aufenthalt. Mit herzlichen Grüssen ibis Essen Hauptbahnhof

10/10 – Uitstekend

Anneliese

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Personal sehr freundlich, Zimmer teilweise renovierungsbedürftig
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Gerald op 1 feb 2023
Guten Tag Anneliese. Vielen lieben Dank für Ihre Buchung und die Anmerkungen zu Ihrem Aufenthalt. Mit besten Grüssen

8/10 – Goed

Dennis

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Zimmer war sauber und hatte einen schönen Style. Es ist etwas klein aber für ein Wochenende günstig zu übernachten, völlig ausreichend. Die Dusche ist leider etwas undicht gewesen, dies liegt allerdings an der Bauart und ist nichts schlimmes. Im allgemeinen bin ich sehr zufrieden mit dem Hotel.
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Gerald op 1 feb 2023
Guten Tag Dennis. Herzlichen Dank für Ihre Buchung und Ihre Rückmeldung. Es freut uns sehr, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatten und wir Ihre Erwartungen erfüllen konnten. Beste Grüsse

10/10 – Uitstekend

Ulf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Gerald op 1 feb 2023
Guten Tag Ulf. Toll dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatten. Dank für Ihre Buchung. Beste Grüsse

8/10 – Goed

Günter

1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Evgeni

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Alles Gut !
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Gerald op 17 okt 2022
Hallo Evgeni. Danke für Ihre Buchung und Ihre Rückmeldung. Beste Grüsse ibis Essen Hbf Gerald Kosub

10/10 – Uitstekend

Jannic

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr tolles Hotel mit einem guten Preis-/Leistungsverhältnis. Das Personal ist sehr freundlich und Hilfsbereit. Probleme mit den nicht funktionierenden Zimmerkarten wurden direkt ohne viele Worte gelöst. Die Zimmer sind etwas klein, ebenso das Bad. Trotz zentraler Lage am Hbf kein Lärm im Zimmer wahrnehmbar dank Schallschutz Fenster. Die Zimmer sind sauber und trotz der geringen Größe geräumig. Der Fernseher könnte bei dem Abstand etwas größer sein. Hervorzuheben ist hier, dass Sky empfangbar ist. Die Betten sind für große Leute (>1,80m) nicht geeignet. Frühstück ist gut und als Highlight gibt es frische Waffeln. Der Parkplatz ist auch großzügig bemessen und stellt für große Autos kein Problem dar.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Gerald op 10 nov 2022
Hallo Jannic. Herzlichen Dank für Ihre Buchung und Ihre Rückmeldung zu Ihrem Aufenthalt. Mit besten Grüssen Ibis Essen Hauptbahnhof Gerald Kosub

2/10 – Ontzettend slecht

Albothom

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Vladimir

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Hans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2022