Junior suite (with SAUNA access) | Luxe beddengoed, een kluis op de kamer, individueel gedecoreerd

Beoordelingen van Hôtel de Champagne

3 out of 5
Hôtel de Champagne
30 Rue Eugène Mercier, Epernay, Marne

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 104 van 290 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 123 van 290 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 37 van 290 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 290 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 290 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Inge

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Aymeric op 18 aug 2021
Bonjour, Merci pour votre commentaire. En espérant vous revoir prochainement. Cordialement. La réception.

2/10 – Ontzettend slecht

Sophie, België

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is not a 3 star hotel. During our 3-week holiday, this hotel was by far the worst hotel we've stayed in. The bathroom smell would make anyone gag, the air-conditioning wasn't working and it was 30 degrees Celsius outside so it was plain awful to be inside the room. The hotel has rooms with self-closing doors and paper-thin walls, which means that if you're as unlucky as we were and have neighbours that are redecorating their rooms during the night to check out and keep going in and out of their room, you'll get zero sleep. Don't rely on the staff to keep the peace at night. All in all, would only recommend if you don't need any sleep due to the noise, bad smell and oven like heath. Otherwise, find yourself a better hotel. You won't have to look far.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van BETTY op 21 aug 2020
Dear Madam, As I told you when you left, it is not when you leave that you have to say things. We could have moved you to another room. We are listening to each customer, for any good or bad comments. However, we cannot guess how everyone feels. Also, concerning the air conditioning, we inform each customer on arrival of this failure, especially since there is an information note posted at Reception. I can understand your dissatisfaction, however, your dissatisfaction could have been avoided if you had come to Reception. Thank you for taking the time to give us your opinion, it was a pleasure. Sincerely, The Reception.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van BETTY op 21 aug 2020
Bonjour, Merci pour cette note, qui, sans justification, ne nous aidera pas à améliorer notre qualité de service. Bonne fin de journée, Bien cordialement, La Réception.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel heeft lief personeel, maar is in verouderde staat. Het belang komt van de muren en er zitten overal vochtplekken in de muur; niet echt fris..
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van BETTY op 5 sep 2019
Hallo, wij informeren u dat de renovaties die vorig jaar zijn begonnen de komende maanden zullen worden voortgezet. Met vriendelijke groet, Betty, de receptie.

10/10 – Uitstekend

Rosie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was welcoming and friendly. The rooms were nice, clean, and serviceable. Location is great as it is close to things.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Tim

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel, small rooms and elevator.. Close to champagne houses and restaurants
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Aymeric op 20 mei 2024
Bonjour Monsieur,Thank you for your comment.We hope to see you soon in our hotel.Yours faithfullyReception.

2/10 – Ontzettend slecht

Austin

Reisde met partner
Carpet in hall was old and worn out. Rooms very small and dark.. they charged me 140 Euros for 2 buffet breakfasts which was higher than a top class hotel… only saving grace was the very helpful young man who booked us in and helped us get the correct ticket to park the car on the road outside the hotel.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van BETTY op 16 mei 2024
Dear Austin and Carol,We thank you fro sharing your feedback.Our carpet in the hall is contempory, not old.If you prefer bigger room, we have a junior suite, but with higher price.Maybe to expensive...About the buffet breakfast, our products are local and of superior quality.Our prices may seem high to you. However, the current situation does not allow us to offer as many fresh products at the lowest price.If you want to pay less, you may want to choose a lower hotel than us.Cordially,The Reception Desk.

8/10 – Goed

Joanne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very close to the avenue de champagne. The rooms were clean and the staff helpful.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van BETTY op 6 mei 2024
Dear Joanne,Thank you very much for your good note and commentary.It was a pleasure to welcome you and we hope you will come back soon.Cordially,Betty

6/10 – Redelijk

Tomoki

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice bar and lobby. Friendly staff.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van BETTY op 23 apr 2024
Dear Tomoki,We thank for your feedback.We do our best to satisfy our guests and we are happy you enjoyed it!Best regards,Betty

2/10 – Ontzettend slecht

Kelly

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
WiFi did not work, had to leave and spend money at another location, staff did not care
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van BETTY op 4 apr 2024
Dear Kelly,As I told to your friend, WIFI at the Reception Desk worked.So, the problem wasn't from our network.I would like also to add that greetings exist, like Good morning or please or thank you.Casual behaviour is not the solution.Cordially, Betty

2/10 – Ontzettend slecht

Steen

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dårlig service sur betjening
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van BETTY op 4 apr 2024
Dear Sir,Thank you for your note.Can you explain us your commentary regarding our service?Waiting for your return,Best regards, Betty

8/10 – Goed

Volker

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place good location
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Aymeric op 19 feb 2024
Bonjour Monsieur,Thank you for your comment.Hope to see you soon again.Best regards.The Reception.

10/10 – Uitstekend

SHANNON

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van BETTY op 10 feb 2024
Dear Shannon, thank you very much for your good note.Hope to receive you again Cordially, The Reception Desk

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Aymeric op 30 jan 2024
Bonjour,We thank you for your review.Best regards.The Reception.

6/10 – Redelijk

Adam

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Basic, clean and adequate for a 1 nights stop over
The hotel is ideally located but the rooms at the front are on a road so can be a little noisy, the rooms where fine and basic, clean, bed linen was clean, hate when hotels out on extra cushions and bed covers as they look grubby and not very hygienic, just make a bed and leave it in my opinion. Bathroom really needs a update, was adequate but old and I thought was too basic and a little grubby but was clean. If you want basic and centre this is was fine.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Aymeric op 21 jan 2024
Dear Sir,Thank you for your comment.We will take your comments into account to improve the quality of our services.Best regards.The Reception Desk.

10/10 – Uitstekend

Sigrid

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Aymeric op 8 jan 2024
Dear Madam,Thank you for your good note.Best regards, The Reception Desk.

10/10 – Uitstekend

Frédéric

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel très bien
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van BETTY op 29 nov 2023
Bonjour Frédéric,Un grand merci de la part de toute l'équipe pour votre bonne note.Nous sommes ravis que notre hôtel ait répondu à vos attentes.Au plaisir de vous revoir à nouveau lors de votre prochain passage en Champagne,Bien à vous,Betty

8/10 – Goed

Bruno

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roadtrip to Spain
Boendet var bra även om rummet var lite litet men funkade bra
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van BETTY op 22 nov 2023
Dear Sir,Thank you very much for your good note.Hope to receive you in a near future!Best regards,Betty

10/10 – Uitstekend

Staci K

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The propert was very pleasant but the best part was Jules at the front desk! He was kind, attentive and went above and beyond to ensure our stay was comfortable! Thank you Jules!
Reactie van BETTY op 8 nov 2023
Dear Staci,Thank you for your note and comments.Hope to receive you again,Best regards, The Reception Desk.

8/10 – Goed

HIEGEL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van BETTY op 30 okt 2023
Dear Sir,Thank you for your good note.Best regards, The Reception Desk.

8/10 – Goed

SVANTE

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Aymeric op 29 okt 2023
Bonjour Monsieur,Thank you for your note.We look forward to seeing you again soon.Best regards.The Reception Desk

8/10 – Goed

Elizabeth

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overnight stay
Well located hotel in Epernay. Rooms comfortable, although a little small. Some areas are in need of refurbishment - the shower attachment in our room was broken - but there seems to be work in progress. There is plenty of on street parking just outside which is free on Sundays. Reasonable value for money.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Aymeric op 24 okt 2023
Bonjour Elizabeth,We thank you for your comment.Looking forward to seeing you in our hotel.Best regards.The Reception.

8/10 – Goed

Jan

3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Aymeric op 2 okt 2023
Bonjour Monsieur,Thank you for your note.We look forward to seeing you again soon.Best regards.The Reception Desk.

6/10 – Redelijk

Aliki, STONEY CREEK

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen
Parking old bathroom what the show on picture not like room
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van BETTY op 28 sep 2023
Dear Sir,Thank you for your feedback.Concerning parking, you have different solutions: places along the street or in the underground central parking at 5 minutes from us.Don't hesitate to inform us what you were waiting for. CordialyThe reception desk

10/10 – Uitstekend

Anders

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Aymeric op 26 sep 2023
Dear Anders,Thank you for your note.We hope to see you soon again.Best regards.The Reception Desk.

6/10 – Redelijk

Mikael

2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van BETTY op 11 sep 2023
Dear Mikael,Thank you for your note!Hope to receive you again,Best regards,The Reception Desk.

6/10 – Redelijk

Anders

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van BETTY op 31 aug 2023
Dear Sir,Thank you for your note.Best regards,The Reception Desk.

10/10 – Uitstekend

Ole

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very close to the Champaign houses
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van BETTY op 29 aug 2023
Dear Ole,Thank you very much for your good note.Hope to welcome you in a near future,Cordially,The Reception Desk

4/10 – Matig

Marja

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enda bra är läget.
Superstarka dofter av tvättmedel i sängkläder och handdukar. Inget boende för allergiker. Dammigt rum . Skrapande ljud innanför väggar. Dålig frukost och oengagerad kvinnlig personal. En ung man i receptionen var väldigt bra mot gäster. Superbra läge.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van BETTY op 2 aug 2023
Kära Marja,Först och främst vill vi tacka dig för din åsikt om vår etablering.Vi beklagar att vår tvätt inte behagade dig, lukten av tvätt bevisar ändå tvätten av vår tvätt som därför är ren.När det gäller vår frukost samarbetar vi med lokala hantverkare, vilket garanterar att våra produkter är fräscha.Dela gärna med dig av vad du skulle ha gillat mer.Den unga kvinnan på receptionen var helt ny och lärde sig yrket.Det är därför lite förståelse och tolerans från din sida skulle vara välkommet.Bra för dig,Receptionen.

6/10 – Redelijk

Anette

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van BETTY op 2 aug 2023
Dear Anette,Thank you for your good note.Best regards,The Reception.

6/10 – Redelijk

Geir

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Slitt hotell
Hotellet er slitt, men en OK opplevelse. Ligger sentralt
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van BETTY op 30 jul 2023
Dear Sir,Thank you for your note.We inform you that since your stay, our hotel has undergone some renovations.Don't hesitate to come and notice the changes.Best regards,The Reception Desk.

6/10 – Redelijk

Susanne

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van BETTY op 29 jul 2023
Dear Susanne,We thank you for rating us.Best regards,The Reception Desk.

8/10 – Goed

Renée

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van BETTY op 28 jul 2023
Dear Renée,Thank you for your good note.Looking forward to welcome you again,Cordially,The Reception Desk.

10/10 – Uitstekend

Daniel

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van BETTY op 28 jul 2023
Dear Daniel,Thank you very much for your feedback.We are glad to see you enjoyed your stay.Hope to see you again, Best regards, The Reception Desk.

10/10 – Uitstekend

KELSEY

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van BETTY op 24 jul 2023
Dear Kelsey,All the staff thank you for your good note.Don't hesitate to share your experience in our hotel and beautiful city around you!Best regards,Betty

10/10 – Uitstekend

Ann

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van BETTY op 11 jul 2023
Dear Ann,Thank you for your good note.We are glad to see you enjoyed your stay.Looking forward to receive you again,Cordially,Reception Desk.

2/10 – Ontzettend slecht

Stine

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van BETTY op 13 jul 2023
Dear Sir Trebbien,Don't hesitate to join to explain why this note.We are curious to know your reasons Best regards,The Reception Desk.

8/10 – Goed

christophe

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van BETTY op 10 jul 2023
Cher Christophe,Nous vous remercions de nous avoir noté.Votre note reflète votre satisfaction et nous en sommes très heureux.Au plaisir de vous recevoir à nouveau,Bien à vous,La Réception.

10/10 – Uitstekend

Hauke

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van BETTY op 10 jul 2023
Dear Sir,Thank you very much for this good note!Have a great day,Sincerely yours,Betty

6/10 – Redelijk

Sandra

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van BETTY op 8 jul 2023
Chère Sandra,Merci de nous avoir noté.Au plaisir de vous revoir,Cordialement,La Réception.

8/10 – Goed

Ann

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van BETTY op 8 jul 2023
Dear Ann,Thank you for your good note.Hope to welcome you again,Cordially,Reception.

10/10 – Uitstekend

Leo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van BETTY op 4 jul 2023
Cher Leo,Merci beaucoup pour cette note qui reflète votre satisfaction. Nous en sommes très heureux et c'est avec plaisir que nous vous recevrons lors de votre prochain passage en Champagne.Bien à vous,La Réception

8/10 – Goed

Jane

3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van BETTY op 24 jul 2023
Dear Jane,Thank you very much for your note.Looking forward to welcome you again,Best regards,Betty

10/10 – Uitstekend

Andreas

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van VALENTIN op 22 jun 2023
Bonjour Andreas,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de noter notre établissement et d'y avoir attribué une excellente note. De la part de tout le personnel de l'Hôtel de Champagne, nous vous en remercions.Nous serions ravis de vous recevoir à nouveau lors de votre prochain passage en Champagne. Bien cordialement et en vous souhaitant une agréable journée. La Réception.

8/10 – Goed

Monika

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van BETTY op 20 jun 2023
Dear Monika!Thank you very much for this note!Hope to receive you again!Cordially,The Reception Desk.

8/10 – Goed

JULIANE

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van BETTY op 20 jun 2023
Chère Juliane,Merci pour cette bonne note.Partagez avec nous votre expérience!Belle journée,La Réception

8/10 – Goed

Sven-Olof

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van BETTY op 2 jun 2023
Dear Sir,We thank you for your good notes.Don't hesitate to share your experience in our hotel / city.Sincerely yours,Betty

8/10 – Goed

Susan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Pros: Rooms and lobby were very clean and updated. Walkable to Avenue de Champagne. Nice bar in the lobby. Small continental breakfast was delicious. Nice stay. Cons: concierge was not very friendly. Difficult to find parking. ParkingOn street only.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van BETTY op 25 mei 2023
Dear Susan,Thank you for your feedback.We're surprised by the difficulty of the parking lot, since there's one right in front of our establishment.About our breakfast, we work with the local productors; it's a pleasure to see you appreciate it.Hope to receive you again,Best regards,Betty - Reception Desk.

10/10 – Uitstekend

denis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
bon acueuil mais n'aime pas la baignoire trop haute pour prendre une douche quand on est agée
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van BETTY op 19 mei 2023
Cher Denis,Merci pour votre commentaire.Nous avons des chambres avec douche. N'hésitez pas à préciser vos préférences lors de votre prochaine réservation.Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Bien à vous,Betty

10/10 – Uitstekend

Peter

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van BETTY op 25 mei 2023
Dear Peter,All the staff thanks you for your kindness.It was a pleasure to welcome you in our hotel.Hope to receive you in a near future.Sincerely yours,Betty - Reception Desk.