Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 64 van 151 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
64
Gastenscore: 8 - Goed. 67 van 151 beoordelingen" "
8 - Goed
67
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 151 beoordelingen" "
6 - Redelijk
17
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 151 beoordelingen" "
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 151 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
2
8,6/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Johannes, HELMOND
Reisde met partner
20 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
schitterend hotel .mooie ligging
We hadden een geweldig mooie kamer met prive balkon
Johannes
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Wim
Reisde met partner
23 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles heel netjes en schoon. Mensen heel vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
Wim
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Front Office op 23 apr 2024
Beste Wim,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groet, Hotel Emmeloord
10/10 – Uitstekend
Nikus
Reisde met familie en kleine kinderen
1 jan 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Bediening mag wel iets gezelliger sommige dan, paar uitzonderingen na
Nikus
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Mycka
Reisde met familie
26 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer net en bijzonder gastvriendelijk!
Mycka
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Front Office op 7 dec 2023
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.
8/10 – Goed
Eric
Zakenreiziger
30 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eric
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Front Office op 31 okt 2023
Geachte Eric,Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Met gastvrije groet, Robin BakkerFront Office
10/10 – Uitstekend
K.J.
Reisde met een groep
21 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
alles was perfect
K.J.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Front office op 26 mei 2023
Thank you so much! Kind regards Frontoffice Hotel Emmeloord
10/10 – Uitstekend
Ton
Zakenreiziger
3 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotelkamer
Prima kamer. Geen mengkraan en douchekop hangt heel hoog en dat is milieuonvriendelijk vanwege het temperatuurverlies en dus meer gebruik van heet water..
Ton
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Front office op 26 mei 2023
Hartelijk dank voor uw bericht. U heeft gelijk en er wordt voor de toekomst met de renovatie rekening gehouden met deze missende items zoals airco en mengkranen. Ook dank voor het doorgeven van de hoogte van de douchekop. We hebben uw opmerkingen kenbaar gemaakt bij het management. Met gastvrije groet, Frontoffice Hotel Emmeloord
10/10 – Uitstekend
Wim
Zakenreiziger
1 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel
Wim
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Front office op 1 mei 2023
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling.Met vriendelijke groet,Robin Bakker
10/10 – Uitstekend
Lovro
11 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles top!
Lovro
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Front office op 11 apr 2023
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling!Met gastvrije groet,Robin BakkerReceptie
8/10 – Goed
Martin
Reisde met familie
27 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
het was allemaal netjes en goed verzorgd
Martin
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Front office op 11 apr 2023
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling!
10/10 – Uitstekend
Teeoka
22 jan 2023
Teeoka
1 nacht verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Lambert
7 jan 2023
Lambert
1 nacht verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
Wietze
21 sep 2022
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Wietze
2 nachten verbleven in september 2022
6/10 – Redelijk
willem
30 aug 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
willem
2 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Ergun
Reisde met familie
6 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Iets wat verouderd
Ergun
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Erik
1 jul 2022
Erik
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Max
30 mei 2022
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Personeel
Door te weinig personeel lang moeten wachten in bar en
zelfs een keer een onbeschofte behandeling van een bar medewerker (ik moet een partij van 22 mensen bedienen dus ik heb geen tijd).
Max
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Peter
Reisde met partner
16 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima
Peter
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Raynaldo
Reisde met familie en kleine kinderen
9 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruime kamers, personeel was vriendelijk en zorgt voor een oplossing als er problemen zijn.
Raynaldo
2 nachten verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Marcel
Zakenreiziger
22 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thuis bij Van der Valk
Hotel heeft een verouderde luchtbehandelingsinstallatie ( #scrabble), waardoor je op sommige kamers gek wordt van het geluid. Dit aangegeven, en toen heb ik een andere kamer gekregen.
In het restaurant serveren ze een minimum aan bijlages zogenaamd als besparing. Als je alleen zit krijg je net zo veel als met z"n tweeje.
Marcel
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Van Bogget
Zakenreiziger, Reisde met partner
20 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel erg tevreden
Van Bogget
3 nachten verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Sylvio
Zakenreiziger
16 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sylvio
1 nacht verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Sylvio
Zakenreiziger
16 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sylvio
1 nacht verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Raimond
Reisde met familie
26 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig en comfortabel hotel
Ondanks de coronamaatregelen hebben we het verblijf als aangenaam comfortabel ervaren. Helaas kon er alleen op de kamer worden gedineerd maar het eten was lekker en het werd netjes in etappes bezorgd dus prima. Ook het ontbijt was prima. Langs het buffet om te pakken wat je wilt en dan weer naar de kamer om het te nuttigen. Even aanpassen maar prima te doen.
De kamer was stil, ruim en netjes. Hier en daar zie je dat het allemaal wat ouder is maar storend was het niet.
Raimond
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van Roos Douma op 27 apr 2021
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor deze geweldige score en het nemen van de tijd om uw ervaringen met ons te delen. Wij zijn blij om te horen dat u een fijn verblijf hebt gehad.
Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.
Met gastvrije groet,
Van der Valk Emmeloord
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijke vibe, goed hotel en uitstekende service!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021
8/10 – Goed
Frank
Zakenreiziger
2 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima locatie
Prima verblijf ondanks corona. Menu keuze in restaurant wat beperkter, maar toch goed gegeten.
Frank
2 nachten verbleven in november 2020
Reactie van Roos op 8 dec 2020
Beste Frank,
Hartelijk dank voor deze mooie score en het nemen van de tijd om uw ervaringen met ons te delen.
Wij verwelkomen u graag nogmaals in hotel Emmeloord.
Met gastvrije groet,
Directie en medewerkers Van der Valk Emmeloord
8/10 – Goed
Hichame
Reisde met een groep
14 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ideale uitvalbasis voor dagje Giethoorn
ik was met vrienden naar Giethoorn, ongeveer 25 minuten rijden van Emmeloord. Mooi hotel, super vriendelijk personeel die me omdat ik heel gehaast was en niet kon ontbijten snel een paar croissantjes en koffie meegaven. Heel attent van ze. Er was Ook gratis parkeergelegenheid, kamers waren ruim en schoon. Ik had een kamer met douche en bad.
Hichame
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
jan
7 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gewoon goed
vriendelijk personeel. Wel wat ouder hotel aan de buitenkant Binnenin modern hotel. kamer zitten voor mensen die slecht ter been zijn ver van receptie en restaurant. Prima ontbijt.
jan
1 nacht verbleven in september 2020
6/10 – Redelijk
Lodewijk, Amersfoort
16 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Ontbijt geweldig, vriendelijkheid top, geen Airco en bed was niet zo zacht als ik wilde helaas....
Lodewijk
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
johnvantslot, Rotterdam.
Reisde met partner
16 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toen bleek dat de kamer geen airco had, en mijn vrouw
kan heel slecht tegen de warmte,konden we zonder enig probleem uitchecken en ons geld terug krijgen.
Fantastsch!
Hartelijk dank .
johnvantslot
1 nacht verbleven in augustus 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 aug 2020
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Kees, Breda
3 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel was prachtig, ontbijtbuffet geweldig. De douche daarentegen in onze kamer van het niveau Franse Camping jaren geleden. De ene keer ijskoud en de andere keer zo heet dat je verbrandt als je niet oppast. Wellicht ook door het ontbreken van een thermostaatkraan. Geen airco voor deze kamerprijs is ook echt een minpunt
Kees
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Gedateerd maar in orde
Gedateerd hotel in een oud pand nabij centrum van Enkhuizen. Personeel is zeer vriendelijk. Door oudheid pand is het nogal gehorig. Douchen is in badkuip, wat altijd een mindere ervaring is. Ontbijt was, ondanks de corona maatregelen, prima.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
29 mei 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima accommodatie interieur is gedateerd. Zeker de badkamer kan een facelift gebruiken.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
20 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotel was geweldig maar tijdens het verblijf was het voor voornamelijk lastig een parkeerplek te vinden. Ongeacht of het druk was in het restaurant of niet, heb ik tijdens mijn verblijf continu moeten zoeken naar een parkeerplek
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
3 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geen airco een groot gemis! Nu dezomers steeds warmen zijn is het geen luxe omeenairco op de kamer te hebben.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel goed
ontbijt was heerlijk, bedden goed.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
J.
21 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Prima verblijf!!
Prima verblijf in dit hotel. Vriendelijke ontvangst, goede service en een goed ontbijt. Ik verbleef hier tijdens de laatste warme dagen van de zomer daardoor was het nog behoorlijk warm op kamer door het ontbreken van een airco.
J.
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Arthur
23 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Arthur
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Silvia
21 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed verblijf
wij vonden het super ook dat we van de kamer zou naar buiten konden met ons hondje dat we niet heel het hotel door hoefde
Silvia
1 nacht verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2017
4/10 – Matig
dick, vriezenveen
17 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
geen airco in het hotel, ventilatie in de kamers slecht, alleen mogelijk met open balcondeur
kan iedereen zo binnen lopen
bij de lobby de buitendeur open voor de rokers . maar de rook komt dan ook onmiddellijk naar binnen
gewoon VIES er word op zeer veel plaatsen gerookt
toch een MOOI hotel maar gedateerd
dick
3 nachten verbleven in augustus 2017
6/10 – Redelijk
Tamara, Sixma
9 jul 2017
Prima voor 1 nacht
Mooi hotel, kamer zijn oke. Geen airco aanwezig en dat is geen doen bij hogere temperaturen. Wij hadden 27 graden. Geen raam wat open kan wel een terras deur maar dan kan iedereen zo binnen lopen. Badkamer is compleet maar er zit geen thermostaat kraam op de douche. Goede temperatuur van het water duurt erg lang. Eten in het restaurant is prima evenals het ontbijt. Vriendelijkheid van de bediening kan wel iets beter. Al met al vind ik de prijs kwaliteit verhouding aan de hoge kant.
Tamara
1 nacht verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
John
1 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eten geweldig even als fitness en sauna
Het ontbijt en diner was super goed.
Sauna fitness en de kamer ook top.
Ernstig minpunt met deze hitte is dat de kamer bloedheet was en er geen airco in de kamer aanwezig
John
1 nacht verbleven in mei 2017
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best
Een van de best hotel van der valk. Super kamer luxe bed heel veel
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Hans avn, Velp
9 mrt 2015
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Goed op doorreis.Prima restaurant heerlijk gegeten
Wij hadden de kamer naast de fitness en sauna.
Irritante geluiden en de waterkraan die voor constant geruis zorgt.
Ook het gordijn lag uit de hangers.
Hans avn
10/10 – Uitstekend
Ivan, Eeklo
18 dec 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voor herhaling vatbaar
We verbleven er een nacht
Lekker gegeten en lekker geslapen
Ook de bar was gezellig!
Ivan
6/10 – Redelijk
Chris, Belgie
2 jul 2014
Positief: Netheid
moet vernieuwd worden
Geen Airco, slechte douche kraan, geen mengkraan, onmogelijk de kamer te verluchten door de aanwezigheid van enorm veel vliegen in de omgeving en geen Airco !!! goed ontbijt, maar opnieuw ook daar veel last van aanwezige vliegen, niet te doen. en er worden GEEN matregelen tegen getroffen ??
Chris
8/10 – Goed
jhsaar, Daun
22 dec 2013
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer