Tweepersoonskamer | Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen van Van der Valk Hotel Emmeloord

4 out of 5
Van der Valk Hotel Emmeloord
Het Hooiveld 9, Emmeloord

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 64 van 151 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 67 van 151 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 151 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 151 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 151 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Johannes, HELMOND

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
schitterend hotel .mooie ligging We hadden een geweldig mooie kamer met prive balkon
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Wim

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles heel netjes en schoon. Mensen heel vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Front Office op 23 apr 2024
Beste Wim,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groet, Hotel Emmeloord

10/10 – Uitstekend

Nikus

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Bediening mag wel iets gezelliger sommige dan, paar uitzonderingen na
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Mycka

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer net en bijzonder gastvriendelijk!
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Front Office op 7 dec 2023
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

8/10 – Goed

Eric

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Front Office op 31 okt 2023
Geachte Eric,Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel. Met gastvrije groet, Robin BakkerFront Office

10/10 – Uitstekend

K.J.

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
alles was perfect
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Front office op 26 mei 2023
Thank you so much! Kind regards Frontoffice Hotel Emmeloord

10/10 – Uitstekend

Ton

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotelkamer
Prima kamer. Geen mengkraan en douchekop hangt heel hoog en dat is milieuonvriendelijk vanwege het temperatuurverlies en dus meer gebruik van heet water..
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Front office op 26 mei 2023
Hartelijk dank voor uw bericht. U heeft gelijk en er wordt voor de toekomst met de renovatie rekening gehouden met deze missende items zoals airco en mengkranen. Ook dank voor het doorgeven van de hoogte van de douchekop. We hebben uw opmerkingen kenbaar gemaakt bij het management. Met gastvrije groet, Frontoffice Hotel Emmeloord

10/10 – Uitstekend

Wim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Front office op 1 mei 2023
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling.Met vriendelijke groet,Robin Bakker

10/10 – Uitstekend

Lovro

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles top!
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Front office op 11 apr 2023
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling!Met gastvrije groet,Robin BakkerReceptie

8/10 – Goed

Martin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
het was allemaal netjes en goed verzorgd
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Front office op 11 apr 2023
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling!

10/10 – Uitstekend

Teeoka

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Lambert

1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Wietze

Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

willem

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Ergun

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Iets wat verouderd
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Erik

1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Max

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Personeel
Door te weinig personeel lang moeten wachten in bar en zelfs een keer een onbeschofte behandeling van een bar medewerker (ik moet een partij van 22 mensen bedienen dus ik heb geen tijd).
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Raynaldo

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruime kamers, personeel was vriendelijk en zorgt voor een oplossing als er problemen zijn.
2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Marcel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thuis bij Van der Valk
Hotel heeft een verouderde luchtbehandelingsinstallatie ( #scrabble), waardoor je op sommige kamers gek wordt van het geluid. Dit aangegeven, en toen heb ik een andere kamer gekregen. In het restaurant serveren ze een minimum aan bijlages zogenaamd als besparing. Als je alleen zit krijg je net zo veel als met z"n tweeje.
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Van Bogget

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel erg tevreden
3 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Sylvio

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Sylvio

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Raimond

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig en comfortabel hotel
Ondanks de coronamaatregelen hebben we het verblijf als aangenaam comfortabel ervaren. Helaas kon er alleen op de kamer worden gedineerd maar het eten was lekker en het werd netjes in etappes bezorgd dus prima. Ook het ontbijt was prima. Langs het buffet om te pakken wat je wilt en dan weer naar de kamer om het te nuttigen. Even aanpassen maar prima te doen. De kamer was stil, ruim en netjes. Hier en daar zie je dat het allemaal wat ouder is maar storend was het niet.
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van Roos Douma op 27 apr 2021
Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor deze geweldige score en het nemen van de tijd om uw ervaringen met ons te delen. Wij zijn blij om te horen dat u een fijn verblijf hebt gehad. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet, Van der Valk Emmeloord

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijke vibe, goed hotel en uitstekende service!
1 nacht verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Frank

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima locatie
Prima verblijf ondanks corona. Menu keuze in restaurant wat beperkter, maar toch goed gegeten.
2 nachten verbleven in november 2020
Reactie van Roos op 8 dec 2020
Beste Frank, Hartelijk dank voor deze mooie score en het nemen van de tijd om uw ervaringen met ons te delen. Wij verwelkomen u graag nogmaals in hotel Emmeloord. Met gastvrije groet, Directie en medewerkers Van der Valk Emmeloord

8/10 – Goed

Hichame

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ideale uitvalbasis voor dagje Giethoorn
ik was met vrienden naar Giethoorn, ongeveer 25 minuten rijden van Emmeloord. Mooi hotel, super vriendelijk personeel die me omdat ik heel gehaast was en niet kon ontbijten snel een paar croissantjes en koffie meegaven. Heel attent van ze. Er was Ook gratis parkeergelegenheid, kamers waren ruim en schoon. Ik had een kamer met douche en bad.
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gewoon goed
vriendelijk personeel. Wel wat ouder hotel aan de buitenkant Binnenin modern hotel. kamer zitten voor mensen die slecht ter been zijn ver van receptie en restaurant. Prima ontbijt.
1 nacht verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Lodewijk, Amersfoort

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Ontbijt geweldig, vriendelijkheid top, geen Airco en bed was niet zo zacht als ik wilde helaas....
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

johnvantslot, Rotterdam.

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toen bleek dat de kamer geen airco had, en mijn vrouw kan heel slecht tegen de warmte,konden we zonder enig probleem uitchecken en ons geld terug krijgen. Fantastsch! Hartelijk dank .
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Kees, Breda

Positief: Netheid, personeel en service
Hotel was prachtig, ontbijtbuffet geweldig. De douche daarentegen in onze kamer van het niveau Franse Camping jaren geleden. De ene keer ijskoud en de andere keer zo heet dat je verbrandt als je niet oppast. Wellicht ook door het ontbreken van een thermostaatkraan. Geen airco voor deze kamerprijs is ook echt een minpunt
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Gedateerd maar in orde
Gedateerd hotel in een oud pand nabij centrum van Enkhuizen. Personeel is zeer vriendelijk. Door oudheid pand is het nogal gehorig. Douchen is in badkuip, wat altijd een mindere ervaring is. Ontbijt was, ondanks de corona maatregelen, prima.
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima accommodatie interieur is gedateerd. Zeker de badkamer kan een facelift gebruiken.
1 nacht verbleven in mei 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotel was geweldig maar tijdens het verblijf was het voor voornamelijk lastig een parkeerplek te vinden. Ongeacht of het druk was in het restaurant of niet, heb ik tijdens mijn verblijf continu moeten zoeken naar een parkeerplek
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Geen airco een groot gemis! Nu dezomers steeds warmen zijn is het geen luxe omeenairco op de kamer te hebben.
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel goed
ontbijt was heerlijk, bedden goed.
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

J.

Positief: Netheid, personeel en service
Prima verblijf!!
Prima verblijf in dit hotel. Vriendelijke ontvangst, goede service en een goed ontbijt. Ik verbleef hier tijdens de laatste warme dagen van de zomer daardoor was het nog behoorlijk warm op kamer door het ontbreken van een airco.
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Arthur

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Silvia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed verblijf
wij vonden het super ook dat we van de kamer zou naar buiten konden met ons hondje dat we niet heel het hotel door hoefde
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2017

4/10 – Matig

dick, vriezenveen

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
geen airco in het hotel, ventilatie in de kamers slecht, alleen mogelijk met open balcondeur kan iedereen zo binnen lopen bij de lobby de buitendeur open voor de rokers . maar de rook komt dan ook onmiddellijk naar binnen gewoon VIES er word op zeer veel plaatsen gerookt toch een MOOI hotel maar gedateerd
3 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Tamara, Sixma

Prima voor 1 nacht
Mooi hotel, kamer zijn oke. Geen airco aanwezig en dat is geen doen bij hogere temperaturen. Wij hadden 27 graden. Geen raam wat open kan wel een terras deur maar dan kan iedereen zo binnen lopen. Badkamer is compleet maar er zit geen thermostaat kraam op de douche. Goede temperatuur van het water duurt erg lang. Eten in het restaurant is prima evenals het ontbijt. Vriendelijkheid van de bediening kan wel iets beter. Al met al vind ik de prijs kwaliteit verhouding aan de hoge kant.
1 nacht verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eten geweldig even als fitness en sauna
Het ontbijt en diner was super goed. Sauna fitness en de kamer ook top. Ernstig minpunt met deze hitte is dat de kamer bloedheet was en er geen airco in de kamer aanwezig
1 nacht verbleven in mei 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best
Een van de best hotel van der valk. Super kamer luxe bed heel veel

8/10 – Goed

Hans avn, Velp

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Goed op doorreis.Prima restaurant heerlijk gegeten
Wij hadden de kamer naast de fitness en sauna. Irritante geluiden en de waterkraan die voor constant geruis zorgt. Ook het gordijn lag uit de hangers.

10/10 – Uitstekend

Ivan, Eeklo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voor herhaling vatbaar
We verbleven er een nacht Lekker gegeten en lekker geslapen Ook de bar was gezellig!

6/10 – Redelijk

Chris, Belgie

Positief: Netheid
moet vernieuwd worden
Geen Airco, slechte douche kraan, geen mengkraan, onmogelijk de kamer te verluchten door de aanwezigheid van enorm veel vliegen in de omgeving en geen Airco !!! goed ontbijt, maar opnieuw ook daar veel last van aanwezige vliegen, niet te doen. en er worden GEEN matregelen tegen getroffen ??

8/10 – Goed

jhsaar, Daun

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima.