Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van ibis Edinburgh Centre South Bridge - Royal Mile

3 out of 5
ibis Edinburgh Centre South Bridge - Royal Mile
77 South Bridge, Edinburgh, Scotland

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 555 van 1309 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 486 van 1309 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 162 van 1309 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 66 van 1309 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 40 van 1309 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Johannes

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice practical jotel and location
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Maria

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het verblijf was uitstekend. Houd er wel rekening mee dat je in het centrum verblijft en er in de avond harde muziek wordt gedraaid. Ik heb er in ieder geval goed geslapen.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

bernardus

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was op loop afstand Veel cafes en restaurantjes allemaal op loopafstand
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Myrto-Front Office Team Member op 19 feb 2024
Dear Bernardus,Thank you for taking the time to review your recent stay at ibis Edinburgh Centre South Bridge - Royal Mile. We are glad to hear that you found our hotel conveniently located within walking distance of various cafes and restaurants. We hope to have the chance of welcoming you back in the future!

10/10 – Uitstekend

Johannes

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice persons behind the desk. Helped us with quick checkin
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Myrto-Front Office Team Member op 2 feb 2024
Dear Johannes,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at ibis Edinburgh Centre South Bridge - Royal Mile. We appreciate your kind words about our friendly and helpful staff who assisted you with a quick check-in. We value your feedback as it helps us improve our services.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.

8/10 – Goed

Marcel

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Mooie ligging, jammer dat in de bar veel niet voorradig was,
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Kacper - Front Office Team Member op 29 dec 2023
Dear Marcel,Thank you for taking the time to review your stay at Ibis South Bridge Edinburgh. We were particularly delighted to read you found our dedicated team of service staff to be attentive and provided you with a memorable experience. As you mentioned, we are exceptionally fortunate to be located right in the very heart of Edinburgh and just a stone's throw away from local iconic landmarks and tourist attractions! Thank you again for your compliments, we hope to have the pleasure of welcoming you back to ibis Southbridge Edinburgh soon. Warm Regards, Kacper

8/10 – Goed

M D Martins

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Reception team op 24 nov 2023
Dear MD Martins,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Best regards,Eva

10/10 – Uitstekend

Jacob

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Kacper - Front Office Team Member op 11 nov 2023
Dear Jacob,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely, Kacper KowalskiFront Office Team Member

6/10 – Redelijk

Leonardus

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Personeel is vriendelijk en behulpzaam, doen echt hun best om je een goed verblijf te bezorgen. Hygiëne is ook in orde. Kamers zijn niet ruim en het sanitair is goed maar compact. In aangrenzende gebouw werden live optredens gehouden en dat hoor je 's nachts best goed, mn in kamers met lage nummers op 5th floor.
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Ditmar

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good breakfast. Clean smelling room.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Eva op 31 okt 2023
Dear Ditmar,Thank you for taking the time to write a review of your stay with us at ibis Edinburgh Centre South Bridge - Royal Mile. We are delighted that you enjoy our breakfast. We aim to provide our guests with excellent service and an enjoyable experience, so we appreciate your kind words.Thank you again for your feedback!Best regards,EvaFO Team Member

6/10 – Redelijk

Marcus Adrianus Johannes

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Myrto-Front Office Team Member op 17 nov 2023
Dear Marcus,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

6/10 – Redelijk

yvonne

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
good bed but poor shower/washing accommodations .
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Jensen

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Myrto-Front Office Team Member op 11 okt 2023
Dear Jensen,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

6/10 – Redelijk

berlinda

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kleine kamer met geïntegreerde badkamer. Niet voldoende stopcontacten. Te weinig ruimte om iets te leggen. Geen safe en koelkast op de kamer. Geen mogelijkheid om de kamer even te verluchten.
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Connor op 7 jul 2023
Dear Berlinda, Thank you for taking the time to review your stay with us. We are disappointed to hear about your experience with us not reaching the levels of service we expect of ourselves. We thrive as a team to create the most positive and welcoming of stays and i can see we have not managed to create this on your stay. The team and I will look further into your stay and work tirelessly to ensure our standards are kept where we expect them. I hope we are able to welcome you back to IBIS South Bridge in the future to make amends. Best Wishes, ConnorNight SupervisorIBIS South Bridge

8/10 – Goed

Wilma

2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Marie-Celeste op 22 apr 2023
Dear Wilma, I do hope you are keeping well! Thank you again for your review of our IBIS South Bridge Hotel, we greatly appreciate the feedback, it serves as a great reminder to our staff to constantly be on the look out of how we can improve ourselves the best we can be. If you have any further feedback please do not hesitate to contact us, but I do hope we can welcome you in future and show you how far we've improved since your last stay.Kind Regards,

8/10 – Goed

Martijn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima hotel op een perfecte locatie om de oude stad van Edinburgh te verkennen. Pal naast de Royal mile! Verder goed bed, prima douche en lekker (wel standaard, geen afwisseling ) ontbijt, maar ook niet meer dan dat. Verwacht geen pracht en praal kamer bij Ibis, maar daar is prijs ook naar. Al met al dus prima hotel voor die prijs op ideale locatie.
Reactie van Ibis Reception Team op 7 nov 2022
Dear Martinj,Thank you for taking the time to review your recent stay at Ibis Edinburgh Centre South Bridge. We were particularly delighted to read you found our dedicated team of service staff to be attentive and provided you with a memorable experience.As you mentioned, we are exceptionally fortunate to be located right in the very heart of Edinburgh and just a stone's throw away from local iconic landmarks and tourist attractions!Thank you again for your compliments, we hope to have the pleasure of welcoming you back to Ibis Edinburgh Centre South Bridge soon.Warm Regards,

8/10 – Goed

Leo van der

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent value for money
Excellent value for money! No frills but all the necessary basics are there and of good quality. For instance the excellent breakfast, easy check-in and comfortable bed.
3 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Melissa Francisca

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed aardig personeel en het hotel voldeed aan onze wensen.
5 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Lambertus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie verzorgde kamer en een goed uitgebreid ontbijtbuffet.
5 nachten verbleven in april 2022

4/10 – Matig

Chantal

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was erg gehorig. Om 6 uur werden we wakker van rolkoffers en allerlei andere geluiden.
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

bart

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect location, rich breakfast
1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Tera

Positief: Netheid
The hotel was nice and comfortable and in a great location. I had a room overlooking the main road where i was constantly woken through the night from people leaving the bar and sirens. I would stay there again, just request a room on the back side.
7 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

duncan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was what the reviews were. It was clean and close to everything.
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Guillermo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buen lugar y barato
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Katherine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Barbara

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location Reasonable price Buffet breakfast with many good choices Excellent modern hotel but rooms very small
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Myrto-Front Office Team Member op 23 mei 2024
Dear Barbara, Thank you for your positive review. We are delighted to hear that you enjoyed our great location, reasonable prices, and our buffet breakfast with many good choices. Your feedback on room size is duly noted. We hope to welcome you back soon.

10/10 – Uitstekend

Bonita So Ching

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and clean hotel in city. Room facilities good with all the necessities. Recommended.
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Karen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed at the Ibis Centre South Bridge for 6 nights. It is conveniently located, close to the Royal Mile and High Street. We were able to walk everyplace we wanted to go. There are lots of places to eat all around. The room was ok. There was a light over the desk that would not work most of the time. The staff tried to fix it, but it seemed to be and intermittent problem that they could not resolve. Also, there was only one chair at the desk and no other place to sit except on the bed. With two people, it's a little inconvenient. I would still recommend the hotel.
6 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Ashley

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was very friendly and helpful
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Myrto-Front Office Team Member op 16 mei 2024
Dear Ashley, Thank you for your kind words about our friendly and helpful staff. We are delighted to hear that you had a pleasant experience. Looking forward to welcoming you back soon.

10/10 – Uitstekend

TAKASHI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋もきれいで快適に過ごせました
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Myrto-Front Office Team Member op 14 mei 2024
Dear Takashi, Thank you for taking the time to review your recent stay in IBIS Hotel south Bridge and giving us an excellent score! We are glad to hear that you had a comfortable stay in our clean rooms. We look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Uitstekend

Maria

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. Friendly staff. Nice room.
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

CECIL

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liked temperature controls in the room and the location.
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Unique was going down to 3rd floor and through the restaurant in order to reach our 4th floor room.
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Danielle

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We were only there for one night but the room was clean and lovely and the staff was wonderful
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Ajith

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Myrto-Front Office Team Member op 13 mei 2024
Dear Ajith, Thank you for taking the time to review your recent stay in IBIS Hotel South Bridge-Royal Mile and giving us an excellent score.We are glad that you enjoyed your stay and we hope to have the pleasure of welcoming you back again soon!

10/10 – Uitstekend

Shamal

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent stay
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Janice

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were so nice and very helpful
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel bien et près de tout
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Andrew

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was very good and the staff service was exceptional.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Myrto-Front Office Team Member op 7 mei 2024
Dear Andrew, Thank you for your kind words about our hotel and exceptional staff service. We are delighted to hear that you had a very good experience with us. Looking forward to welcoming you back soon!

10/10 – Uitstekend

Juliann

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a newer, clean hotel with excellent staff and right on the Royal Mile. Everyone was very helpful with giving us directions, etc. The breakfast buffet provided a huge selection.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Myrto-Front Office Team Member op 6 mei 2024
Dear Juliann, Thank you for your kind words regarding our newer and clean hotel, excellent staff, and convenient location on the Royal Mile. We are delighted to hear that you enjoyed the breakfast buffet with its wide selection. We look forward to welcoming you back soon.

6/10 – Redelijk

Christopher

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Myrto-Front Office Team Member op 6 mei 2024
Dear Christopher, Thank you for taking the time to review your recent stay in IBIS Hotel South Bridge-Royal Mile!We hope that you enjoyed your stay and we hope to have the opportunity of welcoming you back again in the future.

8/10 – Goed

James

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is an excellent place to stay near the Royal mile. All of the staff we interacted with were extremely friendly and helpful.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Myrto-Front Office Team Member op 3 mei 2024
Dear James, We are delighted to hear that you had an excellent stay with us near the Royal Mile. Our team is dedicated to providing friendly and helpful service to all our guests. We look forward to welcoming you back soon.

6/10 – Redelijk

Audrey

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
This hotel is in a great location. Neighborhood around it was dirty and noisy. The hotel could use some updating. The bathroom was the size of being on a cruise ship. Only provided 1 towel per person. Most of the front desk staff was friendly but a few were rude. Would not stay here again.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Myrto-Front Office Team Member op 2 mei 2024
Dear Audrey, Thank you for sharing your feedback. We appreciate your kind words about our location. We apologize for falling short of your expectations in terms of cleanliness, noise levels, and the condition of the hotel. Our team is dedicated to providing exceptional service, and we will address the issues you've mentioned. Please note that extra towels are available upon request. We hope you reconsider and give us another chance to exceed your expectations.

6/10 – Redelijk

Tammy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Timothy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. Room was clean, but on the small side. Interesting bathroom, but was clean and worked fine. Staff was helpful. They stored bags for me until I could check in. There was a restaurant and bar. It looked ok, but I neither ate nor drank there, too many options near by. The lobby was pretty drab. The entrance was almost unnoticeable. Good value considering the location
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Carolyn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Our room was very small & had no working bathroom vent. The entire space turned into a sauna with every shower & there appears to be mold on the ceiling. The hotel in general was great, my daughter’s room was great, the staff was very friendly & helpful, but room 425 has issues.
3 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

CAROLINE

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Janet

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location!
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Ricardo, Fontana

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff are really nice. I like that the hotel have a breakfast option and restaurant.
7 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Denis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Downtown centered
3 nachten verbleven in april 2024