Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 411 van 1000 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
411
Gastenscore: 8 - Goed. 419 van 1000 beoordelingen" "
8 - Goed
419
Gastenscore: 6 - Redelijk. 110 van 1000 beoordelingen" "
6 - Redelijk
110
Gastenscore: 4 - Matig. 38 van 1000 beoordelingen" "
4 - Matig
38
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 22 van 1000 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
22
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Roy
Zakenreiziger
7 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend
Heel fijn hotel.
Ik was er op het moment dat de liften vervangen werden.
Even wachtten soms maar goed opgelost door inzetten dienstlift.
Hotel goed berijdbaar en parkeren.
Roy
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Christina Timm Front Office Manager op 7 mrt 2024
Dear Roy,Thank you for your kind review! We're delighted to hear that you had a great experience during your stay with us.We appreciate your understanding regarding the elevator replacement. It's great to know that our team efficiently managed any inconveniences by utilizing the service elevator. We're glad to hear that you found our hotel easily accessible and parking convenient.We look forward to welcoming you back on your next visit!Best regards,
6/10 – Redelijk
Radjindre
24 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Airco werkte onvoldoende
Vloerbedekking niet schoon
Wc en douche te smal
Badkamer kan niet op slot
Verlichting niet dimbaar
Föhn was goed
Bed was fijn
Nespresso was fijn
Radjindre
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Christina Timm Assitant Front Office Manager op 26 dec 2023
Dear Radjindre ,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your stay.We appreciate your candid comments regarding the air conditioning, carpet cleanliness, and the size of the WC and shower. Your feedback is invaluable as it helps us identify areas for improvement. Please be assured that we will address these issues promptly to enhance the overall guest experience.We regret that the bathroom door couldn't be locked. Additionally, we understand that the non-dimable lighting might have been inconvenient, and we will explore options to improve the lighting setup for future guests.We are delighted to hear that you found the bed comfortable, and the Nespresso machine to your liking. We always strive to provide a relaxing and enjoyable stay for our guests, and your positive comments are encouraging.Thank you again for bringing these matters to our attention. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an improved experience.Warm regards,
6/10 – Redelijk
patrick
18 dec 2023
Kerst weekend
Standaard hotel , wel met zeer goed verzorgd ontbijt en op 150 meter van tramhalte naar het centrum.
In naar het zwembad/ sauna te gaan moet je wel door de lobby , de lift gaat niet tot -1 .
patrick
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Christina Timm Assitant Front Office Manager op 26 dec 2023
Dear Patrick,Thank you for sharing your thoughts on your recent stay with us. We appreciate your feedback and are pleased to hear that you enjoyed our well-catered breakfast and the convenient location of our hotel.We take note of your comments about accessing the pool and sauna through the lobby and the lift not reaching -1. We apologize for any inconvenience this may have caused and will explore ways to enhance the accessibility and convenience of these facilities for our guests.Your input is invaluable to us as we continuously strive to improve our services. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for an even more enjoyable stay.
10/10 – Uitstekend
Melona
16 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a lovely stay. Big and clean rooms and a calm atmosphere in the hotel.
Melona
3 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
28 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bit outdated need refreshment
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Charly
5 jul 2023
Charly
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
JACQUES
Zakenreiziger
25 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JACQUES
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Chantal
13 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chantal
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Tychya
7 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tychya
2 nachten verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Janibek
4 jan 2023
Janibek
6/10 – Redelijk
Anil
Reisde met familie
26 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Anil
2 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Raimond
15 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Comfortabel met ruimte voor verbetering
Hotel oogt wat verouderd. Met name de liften en de vloerbedekking op de gangen. Kamer is comfortabel. Fijne bedden, koelkastje en nette badkamer. Airco werkte slecht waardoor t bij 34 gr buitentemperatuur erg benauwd bleef. Vriendelijk personeel. Zwembad is klein en koud. Ruime parkeerplaatsen.
Raimond
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Theo
Reisde met een groep
24 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Iedereen is er VIP
Alles was perfect. Ruime, propere kamer. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker en uitgebreid ontbijt waar ze ook klaar staan voor bijzondere wensen. Grote parking, waarvan het meeste in parkgarage. Tram/metro met halte op 50m verbindt je op 15 min met het centrum. We mochten onze fietsen stallen in ongebruikte vergaderzaaltjes.
Theo
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Vivien op 21 jun 2022
Thank you very much.
Kind regards
4/10 – Matig
G.A.
Reisde met familie
31 dec 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel doesn’t live up to the brand…
Stayed at this hotel with a family. The hotel is very dated, the rooms are very hot.. some kind of central heating system. Mind you that it was 12 degrees outside..
Was booked with free parking and complimentary breakfast, ended up paying for both.. management didn’t even show up at the reception to discuss. I’m a frequent traveler but will never stay here ever again..
G.A.
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Wilfred
Reisde met een groep
22 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel
Zeer goed hotel, met een goed ontbijt en leuke sfeer. Heerlijk zwembad ook. Nadeel is geen badjassen op de kamers voor het zwembad
Wilfred
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Vivien Ulrich op 10 feb 2022
Dear Wilfred, thank you for your feedback. We know it is a few weeks ago since your stay but we are happy about the positive review.
Kind regards
Vivien
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Marc
20 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dagje Düsseldorf
Goed en net hotel met alle voorzieningen. Meer business dan toeristisch maar uitstekend
Marc
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met familie
18 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie hotel in Düsseldorf
Mooie hotel in Düsseldorf. Laat je niet misleiden door de negatieve reviews die je op Google ziet. Kamers zijn gerenoveerd en het hotel is in goede staat. Zwembad is verwarmd. Ontbijt zeer uitgebreid. Voor elektrische auto's is het mogelijk om op te laden. Let wel, er is maar 1 laadpaal.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Marc
Zakenreiziger
13 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marc
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Vivien Ulrich op 25 jul 2020
Lieber Marc,
herzlichen Dank für Ihr Feedback und wir hoffen Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen
Vivien Ulrich
10/10 – Uitstekend
Bas
Zakenreiziger
25 mei 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Geweldig
Bas
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Vivien op 12 jul 2020
Dear Guest,
Thank you for your stay at the Radisson Blu Scandinavia Hotel and for taking the time to give us feedback. I am very pleased that you had a pleasant stay with us.
We would be delighted if you would place your trust in us again when booking in Düsseldorf to continue to convince you of the service quality of the Radisson Blu Scandinavia Hotel.
Yours sincerely
Vivien Ulrich
10/10 – Uitstekend
Karim
10 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel
Blijft een top hotel zeker een aanrader
Karim
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Vivien Ulrich op 26 mrt 2020
Dear Guest,
Thank you for your stay at the Radisson Blu Scandinavia Hotel and for taking the time to give us feedback. I am very pleased that you had a pleasant stay with us.
We would be delighted if you would place your trust in us again when booking in Düsseldorf to continue to convince you of the service quality of the Radisson Blu Scandinavia Hotel.
Yours sincerely
Vivien Ulrich
10/10 – Uitstekend
Jack
Reisde met een groep
18 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel net buiten de Altstadt.
Mooi hotel nabij openbaar vervoer naar de Altstadt. Ruime kamer en ruime douche. Heel goed ontbijt. Persoonlijk beetje te zacht bed.
Jack
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Deborah Rausch op 18 jan 2020
Thank you for your feedback. We hope to be able to welcome you back soon.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
12 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima accomodatie kamer wel ingericht voor 1 persoon (dekbed) ipv 2.temperatuur kamer warm.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Deborah Rausch op 18 jan 2020
Thank you for your feedback.
8/10 – Goed
Alfons
8 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7,5
prima verblijf. Netjes en vriendelijk. Snelle incheck. 10 minuten van Altstad. Goed alternatief om de kerstmarkt te bezoeken.
Alfons
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Deborah op 29 dec 2019
Hello Alfons,
Thank you for the nice pictures and feedback.
I wish you a lovely year 2020.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Would stay again
Excellent facilities, with an indoor pool and sauna. Very well trained staff and absolutely delicious breakfast.
My only downsides are that it is quite far away from the city centre and parking is quite expensive for the location.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
26 aug 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
De kamer was absoluut kleiner dan de foto's aangeven. Ontbijt was niet meteen online te boeken moest bij aankomst gepland worden. Weinig faciliteiten binnen het hotel. Voor ons geen hotel om opnieuw te bezoeken. Was niet bijzonder....
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Fiona Frahling op 27 aug 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your review on Expedia. I am very sorry, for all the Inconveniences you had during your stay. You can go to the Breakfast in the Morning time and the Breakfast is booked automatically to your Room account. Breakfast bookings for the Room Service can only be booked in the Hotel directly. We hope, that you will then give us a new chance to show you the good Service we are able to perform. Kind regards
10/10 – Uitstekend
Rob
10 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima Hotel
Prima Hotel in rustige stadsomgeving. Heerlijk ontbijt.
Rob
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Fiona Frahling op 15 jul 2019
Dear Rob, Thank you for sharing your review. It is wonderful to hear, that you like our Hotel in the quiet Location. Kind regards
10/10 – Uitstekend
Michelle
10 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michelle
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Fiona Frahling op 13 jun 2019
Dear Michelle, thank you very much for your feedback on Hotels.com. Kind regards
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
11 apr 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Arrogant personeel. Ver van de winkels af, je moet echt met de auto, ook al zegt het personeel van niet.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Vanessa Lenk op 3 mei 2019
Dear Guest,
Thank you for sharing your review of your recent stay at The Radisson Blu Scandinavia.
Guest happiness is vital to us at our hotel and I have already informed our management team of your valuable feedback. If you chose to give us another chance, please do not hesitate to let us know.
kind regards
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
19 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Op zich niet zo slecht, maar niet wat we gewend zijn van Radisson. Hele harde bedden, ligt echt voor geen meter.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Fiona Frahling op 22 jan 2019
Dear Guest, Thank you for your review on Expedia and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! I am very sorry to hear, that you did not have the Stay with us as you had expected. We are looking forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 dec 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangename rustige ligging van hotel. Centrum makkelijk te bereiken met openbaar vervoer.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Fiona Frahling op 31 dec 2018
Dear Guest, Thank you for your review on Expedia, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! I am happy, that you had a wonderful stay with us and could take advantage of our good Location. We are looking forward to welcoming you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department
4/10 – Matig
Sakhi
29 dec 2018
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Schoon en mooi hotel, gesitueerd in een niet heel spannende omgeving maar wel dichtbij het centrum.
Wij hadden 2 kamers met een tussendeur maar Bij een van de 2 kamers werd de douche niet warm. Wij hebben dat meerdere malen aangegeven maar er kwam geen oplossing. Er werd gezegd dat ernaar is gekeken maar dat betwijfelen we, we werden niet bepaald serieus genomen. Achteraf belde ik in verband met een vraag maar de medewerker aan de lijn was zeer onprofessioneel en wilde zo snel mogelijk de verbinding verbreken. Nooit meer dit hotel voor ons, gastvrijheid is hier 0,0 gebleken.
Sakhi
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Fiona Frahling op 31 dec 2018
Dear Sakhi, Thank you for your review on Expedia, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! I am very sorry for the Troubles you had during your stay, especially with the not working Shower, this should have been handled differently and is not acceptable. After your calls somebody should have come to your Room to check the Shower with you present. We do look forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department
8/10 – Goed
Piet
28 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geslaagd weekend
Goed hotel, vriendelijk personeel en een goed ontbijt.
We zijn er 2 nachten geweest voor bezoek Kerstmarkt deze is op 20 min. lopen dus mooi te doen.
Minpunten: Gasten lopen in zwembroek op de receptie afdeling wat ook weer zijn "charmes"heeft.
Piet
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Fiona Frahling op 31 dec 2018
Dear Piet, Thank you for your review on Hotels.com, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! I am thrilled, that you enjoyed you stay with us and could take advantage of our good Location and our Buffet Breakfast. We are looking forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 dec 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Fiona Frahling op 27 dec 2018
Dear Guest, Thank you for sharing your review of your recent stay at The Radisson Blu Scandinavia Hotel. Kind regards Fiona Frahling
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dear Guest, Thank you for your review on Expedia, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! I am happy, that you had a wonderful stay with us. We are looking forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department
10/10 – Uitstekend
Loes
22 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Loes
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Fiona Frahling op 27 dec 2018
Dear Loes,
thank you for your Review on Hotels.com after your stay at the Radisson Blu Scandinavia Hotel.
Kind regards
Fiona Frahling
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keurig hotel, goed bereikbaar met metro. Kamers zijn keurig en ontbijtbuffet erg uitgebreid.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Fiona Frahling op 18 dec 2018
Dear Guest, Thank you for your review on Expedia, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! I am happy, that you had a wonderful stay with us. We are looking forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department
6/10 – Redelijk
Peter
17 dec 2018
Prima locatie, goed bereikbaar iets uit het centrum, weinig te doen in directe omgeving, hotel laat honden toe, tijdens ons bezoek zat het erg vol dus erg lang wachten bij de lift, beperkt plek tijdens het ontbijt en kregen eerst kamer direct naast de lift
Peter
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Fiona Frahling op 18 dec 2018
Dear Peter, Thank you for your review on Expedia, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! I am thrilled, that you enjoyed you stay with us and could take advantage of our good Location. I am very sorry, that you had to wait at the Lifts and at the Breakfast, because the Hotel was quiet full. We are looking forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department
8/10 – Goed
Hans
16 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima locatie. Goed bereikbaar met de auto. Vanaf hotel goede verbinding naar altstadt.
Hans
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Fiona Frahling op 17 dec 2018
Dear Hans, Thank you for your review on Expedia, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! It is nice to hear, that you had a wonderful stay with us. We are looking forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Fiona Frahling op 17 dec 2018
Dear Guest, Thank you for sharing your review of your recent stay at The Radisson Blu Scandinavia Hotel. Kind regards Fiona Frahling
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tram dichtbij om naar het centrum te kunnen.
Als extra een zwembad(je) en sauna aanwezig.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Vanessa Lenk op 3 dec 2018
Dear Guest,
Thank you for sharing your review of your recent stay at The Radisson Blu Scandinavia. I am pleased that you enjoyed our wellness facilities.
I certainly hope the Radisson Blu Scandinavia will become your hotel of preference when returning in your next visit to Düsseldorf.
Kind regards
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi en lux zo hoort een hotel te zijn . En dat was ook zo
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Vanessa Lenk op 3 dec 2018
Dear Guest,
Thank you for your review, and for making The Radisson Blu Scandinavia your first choice when visiting Düsseldorf.
We are looking forward to have you back as our repeat guest.
kind regards
10/10 – Uitstekend
Andre, Hoek van Holland
25 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk fijn en sfeervol hotel. Na een klein probleempje op de kamer werd dit direct verholpen en een gratis ontbijt aangeboden ter compensatie. Terwijl niemand hier iets aan kon veranderen. Super!
Andre
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Fiona Frahling op 27 nov 2018
Dear Andre, Thank you for your good review on Expedia, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! It is nice to hear, that we could still give you a nice stay by adding the Breakfast for your stay after a Problem in your Room was not able to be resolved. We are looking forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Fiona Frahling op 29 okt 2018
Dear Guest, thank you for your Review on Expedia
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gewoon echt goed!!! Zeker veel beter tov meerdere 5 sterren hotels in Europa. Ontbijt goed!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Fiona Frahling op 1 okt 2018
Dear Guest, Thank you for your excellent review on Expedia, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! I am thrilled, that you enjoyed your stay with us, and found our Hotel better than some other 5 Star Hotels in Europe. We are looking forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel in great location
Always a great hotel to go when I'm in Dusseldorf for work and one of my favorites is the breakfast where you can have someone cook your eggs just the way you want it! Location is also great and very easy to reach the old city town using public transport service just in front of the place.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Fiona Frahling op 21 sep 2018
Dear Guest, Thank you for your excellent review on Hotels.com, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! I am thrilled, that you enjoyed your stay with us, and could take advantage of our good Buffet Breakfast and our good Location to the City Center. We are looking forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel!
Prima hotel voor een verblijf in Düsseldorf. Het centrum is op loopafstand. Parkeren kos €20 per dag, maar in de directe omgeving is gratis te parkeren (in ieder geval in het weekend).
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Fiona Frahling op 7 aug 2018
Dear Guest, Thank you for your excellent review on Hotels.com, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! I am thrilled, that you enjoyed your stay with us, and could take advantage of our good Location and the Parking. We are looking forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department
8/10 – Goed
William
14 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
overpriced
William
Reactie van Fiona Frahling op 16 mei 2018
Dear William, Thank you for your review on Expedia, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! We are looking forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department
8/10 – Goed
Geoffrey
22 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geoffrey
2 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van Fiona op 4 jun 2018
Dear Geoffrey, Thank you for your excellent review on Hotels.com, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! We are looking forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel alles wat je nodig hebt voor een perfect verblijf wou elk hotel zoveel eraan deed het goed voor elkaar te hebben zwembad ook helemaal perfect en schoon
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van Fiona Frahling op 29 dec 2017
Dear Guest, Thank you for your excellent review on Expedia, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! I am thrilled, that you took advantage of our Pool Area. We are looking forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department