Premium kamer | Hypoallergeen beddengoed, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen van Radisson Blu Conference Hotel, Düsseldorf

4 out of 5
Radisson Blu Conference Hotel, Düsseldorf
Karl-Arnold-Platz 5, Düsseldorf, NW

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 411 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 419 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 110 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 38 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 22 van 1000 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Roy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend
Heel fijn hotel. Ik was er op het moment dat de liften vervangen werden. Even wachtten soms maar goed opgelost door inzetten dienstlift. Hotel goed berijdbaar en parkeren.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Christina Timm Front Office Manager op 7 mrt 2024
Dear Roy,Thank you for your kind review! We're delighted to hear that you had a great experience during your stay with us.We appreciate your understanding regarding the elevator replacement. It's great to know that our team efficiently managed any inconveniences by utilizing the service elevator. We're glad to hear that you found our hotel easily accessible and parking convenient.We look forward to welcoming you back on your next visit!Best regards,

6/10 – Redelijk

Radjindre

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Airco werkte onvoldoende Vloerbedekking niet schoon Wc en douche te smal Badkamer kan niet op slot Verlichting niet dimbaar Föhn was goed Bed was fijn Nespresso was fijn
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Christina Timm Assitant Front Office Manager op 26 dec 2023
Dear Radjindre ,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced during your stay.We appreciate your candid comments regarding the air conditioning, carpet cleanliness, and the size of the WC and shower. Your feedback is invaluable as it helps us identify areas for improvement. Please be assured that we will address these issues promptly to enhance the overall guest experience.We regret that the bathroom door couldn't be locked. Additionally, we understand that the non-dimable lighting might have been inconvenient, and we will explore options to improve the lighting setup for future guests.We are delighted to hear that you found the bed comfortable, and the Nespresso machine to your liking. We always strive to provide a relaxing and enjoyable stay for our guests, and your positive comments are encouraging.Thank you again for bringing these matters to our attention. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an improved experience.Warm regards,

6/10 – Redelijk

patrick

Kerst weekend
Standaard hotel , wel met zeer goed verzorgd ontbijt en op 150 meter van tramhalte naar het centrum. In naar het zwembad/ sauna te gaan moet je wel door de lobby , de lift gaat niet tot -1 .
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Christina Timm Assitant Front Office Manager op 26 dec 2023
Dear Patrick,Thank you for sharing your thoughts on your recent stay with us. We appreciate your feedback and are pleased to hear that you enjoyed our well-catered breakfast and the convenient location of our hotel.We take note of your comments about accessing the pool and sauna through the lobby and the lift not reaching -1. We apologize for any inconvenience this may have caused and will explore ways to enhance the accessibility and convenience of these facilities for our guests.Your input is invaluable to us as we continuously strive to improve our services. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for an even more enjoyable stay.

10/10 – Uitstekend

Melona

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a lovely stay. Big and clean rooms and a calm atmosphere in the hotel.
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bit outdated need refreshment
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Charly

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

JACQUES

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Chantal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Tychya

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Janibek

6/10 – Redelijk

Anil

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Raimond

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Comfortabel met ruimte voor verbetering
Hotel oogt wat verouderd. Met name de liften en de vloerbedekking op de gangen. Kamer is comfortabel. Fijne bedden, koelkastje en nette badkamer. Airco werkte slecht waardoor t bij 34 gr buitentemperatuur erg benauwd bleef. Vriendelijk personeel. Zwembad is klein en koud. Ruime parkeerplaatsen.
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Theo

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Iedereen is er VIP
Alles was perfect. Ruime, propere kamer. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker en uitgebreid ontbijt waar ze ook klaar staan voor bijzondere wensen. Grote parking, waarvan het meeste in parkgarage. Tram/metro met halte op 50m verbindt je op 15 min met het centrum. We mochten onze fietsen stallen in ongebruikte vergaderzaaltjes.
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Vivien op 21 jun 2022
Thank you very much. Kind regards

4/10 – Matig

G.A.

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel doesn’t live up to the brand…
Stayed at this hotel with a family. The hotel is very dated, the rooms are very hot.. some kind of central heating system. Mind you that it was 12 degrees outside.. Was booked with free parking and complimentary breakfast, ended up paying for both.. management didn’t even show up at the reception to discuss. I’m a frequent traveler but will never stay here ever again..
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Wilfred

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel
Zeer goed hotel, met een goed ontbijt en leuke sfeer. Heerlijk zwembad ook. Nadeel is geen badjassen op de kamers voor het zwembad
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Vivien Ulrich op 10 feb 2022
Dear Wilfred, thank you for your feedback. We know it is a few weeks ago since your stay but we are happy about the positive review. Kind regards Vivien

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dagje Düsseldorf
Goed en net hotel met alle voorzieningen. Meer business dan toeristisch maar uitstekend
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie hotel in Düsseldorf
Mooie hotel in Düsseldorf. Laat je niet misleiden door de negatieve reviews die je op Google ziet. Kamers zijn gerenoveerd en het hotel is in goede staat. Zwembad is verwarmd. Ontbijt zeer uitgebreid. Voor elektrische auto's is het mogelijk om op te laden. Let wel, er is maar 1 laadpaal.
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Marc

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Vivien Ulrich op 25 jul 2020
Lieber Marc, herzlichen Dank für Ihr Feedback und wir hoffen Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen Vivien Ulrich

10/10 – Uitstekend

Bas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Geweldig
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Vivien op 12 jul 2020
Dear Guest, Thank you for your stay at the Radisson Blu Scandinavia Hotel and for taking the time to give us feedback. I am very pleased that you had a pleasant stay with us. We would be delighted if you would place your trust in us again when booking in Düsseldorf to continue to convince you of the service quality of the Radisson Blu Scandinavia Hotel. Yours sincerely Vivien Ulrich

10/10 – Uitstekend

Karim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel
Blijft een top hotel zeker een aanrader
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Vivien Ulrich op 26 mrt 2020
Dear Guest, Thank you for your stay at the Radisson Blu Scandinavia Hotel and for taking the time to give us feedback. I am very pleased that you had a pleasant stay with us. We would be delighted if you would place your trust in us again when booking in Düsseldorf to continue to convince you of the service quality of the Radisson Blu Scandinavia Hotel. Yours sincerely Vivien Ulrich

10/10 – Uitstekend

Jack

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel net buiten de Altstadt.
Mooi hotel nabij openbaar vervoer naar de Altstadt. Ruime kamer en ruime douche. Heel goed ontbijt. Persoonlijk beetje te zacht bed.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Deborah Rausch op 18 jan 2020
Thank you for your feedback. We hope to be able to welcome you back soon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima accomodatie kamer wel ingericht voor 1 persoon (dekbed) ipv 2.temperatuur kamer warm.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Deborah Rausch op 18 jan 2020
Thank you for your feedback.

8/10 – Goed

Alfons

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7,5
prima verblijf. Netjes en vriendelijk. Snelle incheck. 10 minuten van Altstad. Goed alternatief om de kerstmarkt te bezoeken.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Deborah op 29 dec 2019
Hello Alfons, Thank you for the nice pictures and feedback. I wish you a lovely year 2020.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Would stay again
Excellent facilities, with an indoor pool and sauna. Very well trained staff and absolutely delicious breakfast. My only downsides are that it is quite far away from the city centre and parking is quite expensive for the location.
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
De kamer was absoluut kleiner dan de foto's aangeven. Ontbijt was niet meteen online te boeken moest bij aankomst gepland worden. Weinig faciliteiten binnen het hotel. Voor ons geen hotel om opnieuw te bezoeken. Was niet bijzonder....
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Fiona Frahling op 27 aug 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your review on Expedia. I am very sorry, for all the Inconveniences you had during your stay. You can go to the Breakfast in the Morning time and the Breakfast is booked automatically to your Room account. Breakfast bookings for the Room Service can only be booked in the Hotel directly. We hope, that you will then give us a new chance to show you the good Service we are able to perform. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Rob

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima Hotel
Prima Hotel in rustige stadsomgeving. Heerlijk ontbijt.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Fiona Frahling op 15 jul 2019
Dear Rob, Thank you for sharing your review. It is wonderful to hear, that you like our Hotel in the quiet Location. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Michelle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Fiona Frahling op 13 jun 2019
Dear Michelle, thank you very much for your feedback on Hotels.com. Kind regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Arrogant personeel. Ver van de winkels af, je moet echt met de auto, ook al zegt het personeel van niet.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Vanessa Lenk op 3 mei 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your review of your recent stay at The Radisson Blu Scandinavia. Guest happiness is vital to us at our hotel and I have already informed our management team of your valuable feedback. If you chose to give us another chance, please do not hesitate to let us know. kind regards

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Op zich niet zo slecht, maar niet wat we gewend zijn van Radisson. Hele harde bedden, ligt echt voor geen meter.
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Fiona Frahling op 22 jan 2019
Dear Guest, Thank you for your review on Expedia and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! I am very sorry to hear, that you did not have the Stay with us as you had expected. We are looking forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangename rustige ligging van hotel. Centrum makkelijk te bereiken met openbaar vervoer.
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Fiona Frahling op 31 dec 2018
Dear Guest, Thank you for your review on Expedia, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! I am happy, that you had a wonderful stay with us and could take advantage of our good Location. We are looking forward to welcoming you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department

4/10 – Matig

Sakhi

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Schoon en mooi hotel, gesitueerd in een niet heel spannende omgeving maar wel dichtbij het centrum. Wij hadden 2 kamers met een tussendeur maar Bij een van de 2 kamers werd de douche niet warm. Wij hebben dat meerdere malen aangegeven maar er kwam geen oplossing. Er werd gezegd dat ernaar is gekeken maar dat betwijfelen we, we werden niet bepaald serieus genomen. Achteraf belde ik in verband met een vraag maar de medewerker aan de lijn was zeer onprofessioneel en wilde zo snel mogelijk de verbinding verbreken. Nooit meer dit hotel voor ons, gastvrijheid is hier 0,0 gebleken.
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Fiona Frahling op 31 dec 2018
Dear Sakhi, Thank you for your review on Expedia, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! I am very sorry for the Troubles you had during your stay, especially with the not working Shower, this should have been handled differently and is not acceptable. After your calls somebody should have come to your Room to check the Shower with you present. We do look forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department

8/10 – Goed

Piet

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geslaagd weekend
Goed hotel, vriendelijk personeel en een goed ontbijt. We zijn er 2 nachten geweest voor bezoek Kerstmarkt deze is op 20 min. lopen dus mooi te doen. Minpunten: Gasten lopen in zwembroek op de receptie afdeling wat ook weer zijn "charmes"heeft.
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Fiona Frahling op 31 dec 2018
Dear Piet, Thank you for your review on Hotels.com, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! I am thrilled, that you enjoyed you stay with us and could take advantage of our good Location and our Buffet Breakfast. We are looking forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Fiona Frahling op 27 dec 2018
Dear Guest, Thank you for sharing your review of your recent stay at The Radisson Blu Scandinavia Hotel. Kind regards Fiona Frahling

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great!!!!!!!!!! Super!!!!!!!!!!!!!!!! Fantastic!!!
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Fiona Frahling op 27 dec 2018
Dear Guest, Thank you for your review on Expedia, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! I am happy, that you had a wonderful stay with us. We are looking forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department

10/10 – Uitstekend

Loes

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Fiona Frahling op 27 dec 2018
Dear Loes, thank you for your Review on Hotels.com after your stay at the Radisson Blu Scandinavia Hotel. Kind regards Fiona Frahling

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keurig hotel, goed bereikbaar met metro. Kamers zijn keurig en ontbijtbuffet erg uitgebreid.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Fiona Frahling op 18 dec 2018
Dear Guest, Thank you for your review on Expedia, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! I am happy, that you had a wonderful stay with us. We are looking forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department

6/10 – Redelijk

Peter

Prima locatie, goed bereikbaar iets uit het centrum, weinig te doen in directe omgeving, hotel laat honden toe, tijdens ons bezoek zat het erg vol dus erg lang wachten bij de lift, beperkt plek tijdens het ontbijt en kregen eerst kamer direct naast de lift
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Fiona Frahling op 18 dec 2018
Dear Peter, Thank you for your review on Expedia, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! I am thrilled, that you enjoyed you stay with us and could take advantage of our good Location. I am very sorry, that you had to wait at the Lifts and at the Breakfast, because the Hotel was quiet full. We are looking forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department

8/10 – Goed

Hans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima locatie. Goed bereikbaar met de auto. Vanaf hotel goede verbinding naar altstadt.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Fiona Frahling op 17 dec 2018
Dear Hans, Thank you for your review on Expedia, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! It is nice to hear, that you had a wonderful stay with us. We are looking forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Fiona Frahling op 17 dec 2018
Dear Guest, Thank you for sharing your review of your recent stay at The Radisson Blu Scandinavia Hotel. Kind regards Fiona Frahling

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tram dichtbij om naar het centrum te kunnen. Als extra een zwembad(je) en sauna aanwezig.
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Vanessa Lenk op 3 dec 2018
Dear Guest, Thank you for sharing your review of your recent stay at The Radisson Blu Scandinavia. I am pleased that you enjoyed our wellness facilities. I certainly hope the Radisson Blu Scandinavia will become your hotel of preference when returning in your next visit to Düsseldorf. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi en lux zo hoort een hotel te zijn . En dat was ook zo
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Vanessa Lenk op 3 dec 2018
Dear Guest, Thank you for your review, and for making The Radisson Blu Scandinavia your first choice when visiting Düsseldorf. We are looking forward to have you back as our repeat guest. kind regards

10/10 – Uitstekend

Andre, Hoek van Holland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk fijn en sfeervol hotel. Na een klein probleempje op de kamer werd dit direct verholpen en een gratis ontbijt aangeboden ter compensatie. Terwijl niemand hier iets aan kon veranderen. Super!
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Fiona Frahling op 27 nov 2018
Dear Andre, Thank you for your good review on Expedia, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! It is nice to hear, that we could still give you a nice stay by adding the Breakfast for your stay after a Problem in your Room was not able to be resolved. We are looking forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Fiona Frahling op 29 okt 2018
Dear Guest, thank you for your Review on Expedia

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gewoon echt goed!!! Zeker veel beter tov meerdere 5 sterren hotels in Europa. Ontbijt goed!
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Fiona Frahling op 1 okt 2018
Dear Guest, Thank you for your excellent review on Expedia, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! I am thrilled, that you enjoyed your stay with us, and found our Hotel better than some other 5 Star Hotels in Europe. We are looking forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel in great location
Always a great hotel to go when I'm in Dusseldorf for work and one of my favorites is the breakfast where you can have someone cook your eggs just the way you want it! Location is also great and very easy to reach the old city town using public transport service just in front of the place.
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Fiona Frahling op 21 sep 2018
Dear Guest, Thank you for your excellent review on Hotels.com, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! I am thrilled, that you enjoyed your stay with us, and could take advantage of our good Buffet Breakfast and our good Location to the City Center. We are looking forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel!
Prima hotel voor een verblijf in Düsseldorf. Het centrum is op loopafstand. Parkeren kos €20 per dag, maar in de directe omgeving is gratis te parkeren (in ieder geval in het weekend).
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Fiona Frahling op 7 aug 2018
Dear Guest, Thank you for your excellent review on Hotels.com, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! I am thrilled, that you enjoyed your stay with us, and could take advantage of our good Location and the Parking. We are looking forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department

8/10 – Goed

William

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
overpriced
Reactie van Fiona Frahling op 16 mei 2018
Dear William, Thank you for your review on Expedia, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! We are looking forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department

8/10 – Goed

Geoffrey

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van Fiona op 4 jun 2018
Dear Geoffrey, Thank you for your excellent review on Hotels.com, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! We are looking forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel alles wat je nodig hebt voor een perfect verblijf wou elk hotel zoveel eraan deed het goed voor elkaar te hebben zwembad ook helemaal perfect en schoon
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van Fiona Frahling op 29 dec 2017
Dear Guest, Thank you for your excellent review on Expedia, and for making The Radisson Blu Scandinavia Hotel your first choice when visiting Düsseldorf! I am thrilled, that you took advantage of our Pool Area. We are looking forward to have you back as our repeat guest. Kind Regards Fiona Frahling Reservations Department