Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Landmark Premier Hotel

4 out of 5
Landmark Premier Hotel
40B Street, Dubai

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 72 van 205 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 66 van 205 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 205 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 205 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 23 van 205 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Dhafer

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Niermalawatie

Negatief: Netheid, comfort kamer
6 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Ba

1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van FOM op 18 apr 2021
Dear our Valuable Guest Greetings, we appreciate your concern and thanks for your score .. hope to see you always with us at the Landmark Premier hotel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ligging hotel is goed, vlakbij metrostation Al Rigga en er is genoeg eet gelegenheid aan de hoofdstraat. Supermarkt om de hoek, 24hr open. zeer vriendelijk personeel en erg behulpzaam. Voor NL-se begrippen zou dit een 3-ster hotel moeten zijn. ontbijt was zeer eenvoudig en te duur voor de prijs van 35 Dirham (ongeveer 9 Eur) p.p. inchecken duurde te lang (ruim 1 uur). kamer had een sigaretten lucht terwijl het een rookvrije kamer was.
9 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Blessa | Guest Relations Assistant op 13 okt 2019
Dear valued guest, Greetings from landmark Premier hotel. Thank you very much for taking the time to share your feedback with us. We are truly delighted to know that you had a pleasurable stay and that our staff was able to bring forth a good quality of customer service. On the other hand, we do apologize for some inconveniences you have encountered and if your expectations of a 4 star hotel was not met. We value every guest's comment and rest assured that improvements will be done for the betterment of our service. Thank you very much for your patronage and we are looking forward to having you back in the future!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Blessa | Guest Relations Assistant op 21 sep 2019
Dear valued guest, Warm greetings! Thank you very much for choosing Landmark Premier hotel and for sharing your valuable feedback with us. Looking forward to have the pleasure of having you back in the future!

10/10 – Uitstekend

Johan, Enschede

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima als hotel voor kort of lang verblijf
Wij verbleven hier een week. Dichtbij metro en restaurantjes. Heen en terug gebruik gemaakt van shuttle naar vliegveld; keurig op tijd.

10/10 – Uitstekend

Masao

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Nasiha op 8 apr 2024
Dear Guest, Thank you for your valuable feedback, We are delighted to know that you were satisfied with the overall service provided, Once again thank you very much for your comments and we look forward to welcoming you back to Landmark Premier Hotel to feel the true sense of Hospitality.Thank You

2/10 – Ontzettend slecht

marsilia

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is the worst hotel I’ve been in! Everything in the room is broken the sink was leaking water on the floor same with the bathtub also there was bugs on the bed! Disgusting never book this hotel
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van nasiha op 8 apr 2024
Dear Guest, Warm greetings from Landmark Premier Hotel!! Thank you for sharing your feedback. Please accept our apologies for any difficulties you encountered we thank you for sharing your comment and we are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately. Thank you

10/10 – Uitstekend

M I

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The only thing I didn’t like is the door lock it didn’t work every entry take ages to open Rest of them all good
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Nasiha op 8 apr 2024
Dear Guest, Thank you for your valuable feedback, We are delighted to know that you were satisfied with the overall service provided, Once again thank you very much for your comments and we look forward to welcoming you back to Landmark Premier Hotel to feel the true sense of Hospitality.Thank You

10/10 – Uitstekend

Dai

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good option in old town.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hemant op 25 jan 2024
Dear Guest, Good Morning!!! Greetings from Landmark Premier Hotel!!! We are tremendously happy to know that you had a pleasurable stay with the help of our staff. Your very positive comment makes us more motivated in continuing to always improve our services. Thank you very much for choosing to stay with us and we are looking forward to welcoming you again on your next visit! Thanks & Regards, Hemant Front Office Manager

6/10 – Redelijk

Arunkumar

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hemant op 25 jan 2024
Dear Guest , Good Evening!!! Greetings from Landmark Premier Hotel!!! We would like to sincerely apologize for any difficulties you have experienced during your stay . . Your comment is noted, and the concerned department have been informed already to address with these issues accordingly. Then again, we are pleased to hear that despite these problems you had a comfortable stay. Again, thank you and we hope to welcome you back in the future. Thanks & Regards, Hemant Front Office Manager

8/10 – Goed

Diana

Reisde met partner
Is old property but good conditions the staff so kind, really good service and great location
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hemant op 22 okt 2023
Dear Guest , Good Evening!!! Greetings from Landmark Premier Hotel!!! We would like to sincerely apologize for any difficulties you have experienced during your stay . . Your comment is noted, and the concerned department have been informed already to address with these issues accordingly. Then again, we are pleased to hear that despite these problems you had a comfortable stay. Again, thank you and we hope to welcome you back in the future. Thanks & Regards, Hemant Front Office Manager

6/10 – Redelijk

Antonio

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Raman

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich war dort für 5 Tage hatte ein Nicht raucher zimmer. Das zimmer ansich war inordnung und es hat dort alles funktioniert (Klimaanlage/Tv) das Bett war schön groß und hab dort gut geschlafen. Die Nachttische waren von außen bisschen beschädigt aber anonsten wars gut die zimmer sind aufjedenfall groß genug für bis zu 2 personen. Das Badezimmer war auch schön groß allerdings die badewanne bisschen runtergekommen und nicht ganz so schön, funktioniert aber selbstverständlich top. Das bad hat zudem ein großen spiegel und einen föhnen Shampoo usw. Und man bekommt jeden tag neue Handtücher & wasser Flaschen. Was das Frühstück dort angeht ist die auswahl okay, es Gab Croissants, Toast, aufstriche, eine kaffeemaschine, und warme speisen zb hühnchenfilets. Zur lage, ich fand sie gut ca 5min von der metro entfernt von der man aus überall hinkommt. Mit dem taxi von Marina zum Hotel muss man mit 90-120 aed rechnen pro Fahrt.
5 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Poku

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Their service was wonderful the only problem I had was there don’t have windows..but will recommend for everyone such a great experience
9 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

shahin

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Location

10/10 – Uitstekend

Agata

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was good, friendly staff , cleaning staff was very good. Although there was problem with leaking toilet. But overall friendly and helping staff at reception & was a good experience.
6 nachten verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Mourad Ben

6 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Kbrom

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was good.
15 nachten verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

SAIF

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
very bad service. room no have air freshener, no clean.
3 nachten verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Mariyamo

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Checked in my hotel on Friday the 24th around 4am ish. First thing I notice when me and my assistant got in the room was the smell of cigarettes and wet sheets. The toilet had popped satins, shower area was really disgusting, and floor was filthy, there were also bugs and cockroaches in the bedding area, phone wasn’t work, plus the tv. I also have pictures to provide. I’m highly disappointed about this hotel

2/10 – Ontzettend slecht

Moataz

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
It was very dirty. The facilities are broken. This place simply needs to be demolished and rebuilt. Everything is wornout
4 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Nagendra, Abu Dhabi

1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Omar

3 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Mohammed

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Percy

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Trato del personal bueno. Lo malo es la conexión internet y la limpieza en espacios comunes
12 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Mohammed

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in januari 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible hotel
Very bad experience with allergies because of cleanness of the room. Won't recommend. The mattress are terrible and sofa was dirty. However the only positive point they are willing to help you park your luggage.
1 nacht verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Sarmad

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was dirty, dirty, dirty why is water leaking in the bathroom they don’t clean the room every day
6 nachten verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Omar

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cleaning issue
The hotel location great , the staff so friendly but the hotel not clean with bad smell in the room , dirty carpet with insects in the wall and bed , the furniture old but all work well , the heating system not work just fan , the security door locks broken , for me the wifi speed good if I need to rate the hotel I give maximum 2 star from 5
3 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Glenda

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great price and great service
They staff was so amazing. I have a wheelchair and they were above and beyond with support and services. The Foo was very tasty. The price was very great too.
5 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Ghafoor

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were kind and really helpful
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Althea A

Reactie van Hemant op 25 jan 2024
Dear Guest, Good Evening!!! Greetings from Landmark Premier Hotel!!! Thank you very much for your positive feedback following your previous stay at the hotel. We are excited to know that you had an excellent stay with us and that we’ve met your expectations. We hope to see you again and we look forward to having you back in the future. Thanks & Regards Hemant Front Office Manager

4/10 – Matig

Frank

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nach ZWEImaligem Zimmerwechsel und Kontakt mit dem Manager (was gar nicht so leicht war) ein halbwegs erträgliches Zimmer (bezugen auf Sauberkeit, Funktion der Einrichtung und halbwegs erträglichen Abnutzungsgrad der Möbel/ Einrichtung) mit einem "neuen" Teppich bekommen, wo im Bad zumindest versucht wurde, es barrierefrei zu gestalten, wenn auch da noch viel Luft nach oben war, grade was die Sicherheit betrifft... Die "Krönung" des Ganzen war das Frühstück, wo es gemnau EINE Sorte Wurst (die standart arabische Truthahn-Lyoner), EINE Sorte Köäse (so eine Art Cheddar), EINE Sorte Marmelade und EINEN Fruchtjoghurt gab. Ansonsten eine Mini-Auswahl an Indischem Essen (Überwürzte Bratkartoffeln, undefinierba angemachte Würstchen und so eine Art Humus. "Abgerundet" wurde das Ganze mit genau zwei Sorten Cerialien (Schoko-Pops und Cornflakes). Alleine um eine Tasse Kalte Milch zu bekomen, musste ich mich intensiv zwei tage darum Kümmern. Der "Kaffee", wenn man die überzuckerte Brühe überhaupt sao nennen kann (nur Fertig-Instatpulver aus dem Automaten) war kaum genießbar. Billig-O-Saft aus dem Tetrapack und sage und schreibe 2x Apfelsaft in über einer Woche gabs dann noch als Goodie on Top. Es gab weder Brötchen, noch Brot - lediglich Toast und zuckersüße Mini-Croissants. Wie sao ein Haus unter 4**** geführt werden kann, ist mir ein Rätsel. Wir waren alleine 3x in 2022 in Dubai, isngesamt 6x - das war mit abstand das bisher schlechteste Mal !
7 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Axumawit

10/10 – Uitstekend

Mohammed

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good for Friend & Solo
4 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Mohammed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good for Friend & Solo
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Peter

8/10 – Goed

FABIO

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personale molto disponibile e gentile ad ogni richiesta.

10/10 – Uitstekend

Hafud

4 nachten verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Benny

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

TEK

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had charge local tax twice, room was not clean, furniture was dirty spot on both chair Guest not permitted to visit Stuff was rude.
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Syed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Maged

3 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Maged

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Anas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Salisu

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
5 nachten verbleven in mei 2022