Een buitenzwembad

Beoordelingen van Landmark Hotel Riqqa

4 out of 5
Landmark Hotel Riqqa
Al-Jazeera Street 28763, Dubai

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 42 van 231 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 89 van 231 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 58 van 231 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 26 van 231 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 231 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuke locatie, maar onvriendelijk persooneel
Vond de locatie heerlijk. Personeel daarentegen onvriendelijk. Badkamer was niet netjes/vies. Badkuip was vies en niet te gebruiken. Hebben onze kamer moeten ruilen vanwege de badkamer, maar wederom kapotte badkuip. Uiteindelijk besloten om toch in deze kamer te blijven. Wij moesten 10 keer vragen of iets geregeld kon worden. Koelkast en waterkoker eveneens kapot. moesten we paar keer voor reparatie vragen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel in deira
Goede centrale ligging. Alles goed op loopafstand bereikbaar. Metrostation en winkel/mall. Goed personeel en service en varierend ontbijt

6/10 – Redelijk

Omar, Amsterdam

Positief: Personeel en service
Leuk hotel
Leuk hotel, aardige personeel. Alleen hoor je wat de buren uitvoeren.

8/10 – Goed

piwi, amsterdam

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Leuk hotel
Ontbijt kAn beter, en de adapter voor de lader zit er niet standaard bij Op=Op bij de receptie.

6/10 – Redelijk

de hoon R, Belgie

Positief: Netheid, personeel en service
Bed comfortabel
Kamer was goed, badkamer was niet zo goed gekuist,ontbijt was ok.

6/10 – Redelijk

nancy

Positief: Netheid
lokatie dicht bij een mall en metro
ik vond het hotel niet 4 sterrenwaardig .lokatie was wel goed .het ontbijt was ok,had eerder in sheraton down-town gezeten zelfde prijs maar dan zonder ontbijt maar was kwalitatief beter en luxer .de kamer is wel ruim en schoon verder geen luxe verwachten en de foto,s zien er mooier uit dan in t echt

6/10 – Redelijk

Petra

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
dichtbij metrostation gelegen hotel
Prima, alleen der schoonmaak van de hotelkamer was onvodoende en bij het uitchequen was er geen kamer beschikbaar om je om te kleden/ douchen etc. totdat de vertrektijd van het vliegtuig daar was. Shuttlebus service naar strand was goed maar te korte tijd om op het strand te vertoeven.

8/10 – Goed

Ibrahim

Zakenreiziger, Reisde met familie
It was good but bit expensive
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Sarika op 20 apr 2024
Dear Mr. Ibrahim,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Landmark Riqqa Hotel Dubai. Please know that your feedback is extremely valuable to us. We are pleased to hear that your stay was pleasant with us .We hope to see you soon . Once again thank you for choosing Landmark Riqqa hotel as your preferred place to stay in Dubai. Kind regards , Sarika Lama, Guest Relation Executive .

4/10 – Matig

Daniel

3 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Maha

3 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Amer

Average
7 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Belkis

1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Zia

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice, good value for money and location!
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Nasiha op 8 jul 2023
Dear Guest, Thank you for your valuable feedback, We are delighted to know that you were satisfied with the overall service provided, Once again thank you very much for your comments and we look forward to welcoming you back in Landmark Hotel Riqqa to feel the true sense of Hospitality. Thank You

6/10 – Redelijk

Mohamed Hadjiar

Must repair bathroom’s exhaust fan system
Hotel is good. WiFi network v good
4 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Nasiha op 8 jul 2023
Dear Guest, Thank you for your valuable feedback, We are delighted to know that you were satisfied with the overall service provided, Same time we have taken a note of your comments and would like to assure you that the same has been addressed to the concerned department for the betterment. Once again thank you very much for your comments and we look forward to welcoming you back in Landmark Hotel Riqqa to feel the true sense of Hospitality. Thank You

8/10 – Goed

Omar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Location and friendly staff
The hotel location great and good service , size of room good and special thanks to the employee work in pool and sauna he is so friendly .
13 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Nasiha op 8 jul 2023
Dear Guest, Thank you for your valuable feedback, We are delighted to know that you were satisfied with the overall service provided, Once again thank you very much for your comments and we look forward to welcoming you back in Landmark Hotel Riqqa to feel the true sense of Hospitality. Thank You

6/10 – Redelijk

Jianming

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Das ist kein 4-Sternes Hotel.
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Nasiha op 8 jul 2023
Dear Guest, Please accept our apologies for any difficulties you encountered during your stay. Still, we thank you for sharing your comment, however when gone through the complaint list, we haven't got any complaint from your end on this above mentioned comment, We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately. Thank You

4/10 – Matig

Juan

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Just OK for a a bed for the night…
Friendly & efficient welcome. Allowed to access room well ahead of official check in time. Initial room smelt of smoke and we were given an alternative. Overall look & feel of the place is dated - and in part, less than clean. Investment needed !
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Nasiha op 8 jul 2023
Dear Guest, Thank you for your valuable feedback, we are delighted to know that you was satisfied with the hotel, Same time we have taken a note of your comments and would like to assure you that the same has been addressed to the concerned department for the betterment. Once again thank you very much for your comments and we look forward to welcoming you back in Landmark Hotel Riqqa to feel the true sense of Hospitality. Thank you

10/10 – Uitstekend

marwan

15 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Abdirahman, London

Reisde met familie
Very basic mattresses
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Nasiha op 8 jul 2023
Dear Guest, Please accept our apologies for any difficulties you encountered during your stay. Still, we thank you for sharing your comment, however when gone through the complaint list, we haven't got any complaint from your end on this above mentioned comment, We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately. Thank You

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Never again
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van nasiha op 8 jul 2023
Dear Guest, Please accept our apologies for any difficulties you encountered during your stay. Still, we thank you for sharing your comment, however when gone through the complaint list, we haven't got any complaint from your end on this above mentioned comment, We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.Thank You

2/10 – Ontzettend slecht

Vivek

3 nachten verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Hamam

1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

SOSTHENE, MONTROUGE

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel très réactif, le ménage est fait chaque jour. Cependant j'ai aperçu quelques petits insectes.
3 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Nasiha op 8 jul 2023
Dear Guest, Thank you for your valuable feedback, we are delighted to know that you was satisfied with the hotel, Same time we have taken a note of your comments and would like to assure you that the same has been addressed to the concerned department for the betterment. Once again thank you very much for your comments and we look forward to welcoming you back in Landmark Hotel Riqqa to feel the true sense of Hospitality. Thank you

4/10 – Matig

Abiel

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in juni 2021

4/10 – Matig

Iane, Dubai

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Wifi connection sometimes go slow, there were no coffee or tea available. We requested slippers but need to follow-up thrice before we received. The smell of the corridor is awful
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Nasiha op 8 jul 2023
Dear Guest, Please accept our apologies for any difficulties you encountered during your stay. Still, we thank you for sharing your comment, however when gone through the complaint list, we haven't got any complaint from your end on this above mentioned comment, We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately. Thank You

8/10 – Goed

Elena

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
не для туристов
Самый большой недостаток - нет шаттл-автобуса до пляжа ( только на такси). Бассейн на крыше очень маленький. Номер и обслуживание хорошее. Завтрак по выбору еды вроде не маленький, но блюда невкусные, круассаны и слойки сухие. Лэндмарк-отелей в Дубае всего 4 , чтобы доехать на такси надо назвать улицу, а не название отеля ( нас привезли не в тот отель). Отель не подходит для туристов, скорее для деловых поездок на 1 день.
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Mohammed Imran op 26 jan 2020
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to write your review of our property. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. Please accept our sincere apology for the inconvenience. Best Regards, Guest Relations Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The Hotel was pretty nice small but it's
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Mohammed Imran op 15 jan 2020
Dear Guest, Thank you for letting us know the wonderful experience you had at Landmark Hotel Riqqa. We are very glad to hear from you that we did not disappoint your decision of staying with us.

8/10 – Goed

Wolfgang

8 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

MAHMMOUD

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
14 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Mohammed Imran op 25 nov 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to rate your review of our property. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We look forward to welcoming you back to our property. Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Mohammed Imran op 1 nov 2019
Dear Guest, Thank you for your valuable feedback, we are glad to know that you had a pleasant stay at Landmark Hotel Riqqa and enjoyed the hotel service and facilities. Looking forward to welcoming you back to our Hotel, we assure you our best services as always.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Average
Staffs there are amazing. Had to request for toilet paper and hand towels a number of times
9 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Mohammed Imran op 23 okt 2019
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to write your review of our property. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. Please accept our sincere apology for the inconvenience.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not wat was advertised at all!!! False Mkt, checked out!!!!
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
The breakfast was terrible everything was cold and not much choice. The sheets were not changed every day.
5 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Zeenat

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
All the staffs were very friendly especially Dil Murod was very kind and helpful to us.
4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Mohammed Imran op 13 mei 2019
Dear Valued Guest, Greetings!! Thank you for taking the time to write your review of our property. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We are glad you found the level of hospitality at par with your expectations. We look forward to welcoming you back to our property. Best Regards, Landmark Riqqa Hotel Management

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A lovely hotel where staff cant do enough for you and has an excellent location, from where you can travel too anywhere in Dubai with ease using the Metro. Breakfast has a great variety too and always something different to try! Would definitely stay again.
4 nachten verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Muhammad

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad experience
Very bad experience when I order any thing they just ignore and when I did check out they charge rubbish amount of money for mini bar.
3 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ロケーション、コスパ、ネットの速度に文句なしで最高。 出張で来てデスクで作業する人には一つだけ不満があって、部屋にはデスクがあるのだが、デスク周りにコンセントがない。PCの充電が持たない場合にはピンチになる
2 nachten verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
9 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Y.S, Hanoi

Positief: Personeel en service, comfort kamer
アラブの伝統的衣装がロビーに置いてあり、自由に着れるようになっていた。旅の記念に妻といっしょに着て、写真も撮り、良い思い出になった。
3 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
very good hotel,liked the play arena for kids .I had a nice time with my children
7 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Issa, UK

Positief: Netheid, voorzieningen
Good location near metro stations. The hotel is clean.
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Paulos

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Imran op 4 dec 2018
Dear Guest, Thank you for your valuable feedback, we are glad to know that you had a pleasant stay at Landmark Hotel Riqqa.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Samir

Positief: Netheid, personeel en service
Bon rapport qualité prix.
Très belle situation, personnel chaleureux et agréable nous avons été surclassé dans une suite très bonne surprise. Petit dej correct bon rapport qualité prix. Très bon séjour dans cet hôtel.
4 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Imran op 31 okt 2018
Dear Guest, Thank you for letting us know the wonderful experience you had at Landmark Hotel Riqqa. We are very glad to hear from you that we did not disappoint your decision of staying with us and our staffs were very kind, helpful and friendly and lived up to your expectations. We are all waiting to welcome you once again Regards from all of us Guest Relations Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Good location but badly furnished rooms
The location is excellent, near to 2 malls, shopping, and restaurants. Staff is friendly and welcoming with Arabic coffee and dates. Rooms (207, 213, 119,121) are badly furnished broken hand of a cabinet, a broken door of a cabinet. Toilet: the shower is not working because of broken key and the wall supporting hand is broken. I have photos for all that points. I left a letter to the manager with 10 worst points in the rooms I used which need to be maintained.
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Mohammed Imran op 2 nov 2018
Dear Guest First of all we would like to apologize for the inconvenienced; we are extremely disappointed to go through your mail. We apologize for the same and do understand that just an apology is not good enough. We have seriously gone through the feedback and would like to assure you that the same has been shared and addressed to all concerned for further improvement and to avoid such issues in future. We hope you will give us one more chance and book Landmark Hotel Riqqa on your next visit and we assure you that you will see the improvements. We look forward to welcoming you once again

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Location is good. It’s near to metro and other shopping mall
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Mohammed Imran op 31 okt 2018
Dear Guest, Thank you for your valuable feedback, we are glad to know that you had a pleasant stay at Landmark Hotel Riqqa and enjoyed the hotel service and facilities. Looking forward to welcoming you back to our Hotel, we assure you our best services as always

10/10 – Uitstekend

ed, NJ

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
My stay though short was excellent. Only the bath tub has some black spots which cant be removed.
4 nachten verbleven in juli 2018