Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen van Atana Hotel

4 out of 5
Atana Hotel
Tecom, Dubai

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 457 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 340 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 99 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 53 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 52 van 1001 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

hayat

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
het hotel was netjes en goed bereikbaar. personeel was aardig en behulpzaam. er was alleen in de omgeving niet veel te doen. personeel Siraj was echt aardig en behulpzaam. onze kamer was heel netjes en schoon.
9 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Atana Hotel op 27 apr 2024
Dear Valued Guest, Feedback such as yours will always motivate us to deliver exceptional services to all our guests. I am pleased to read that you had a wonderful stay with us. Thank you for sharing your experience with us. Hope to have you back soon!Warm regards, Atana Hotel

10/10 – Uitstekend

Souf

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was een mooi en modern hotel. Ook zeer centraal gelegen. Genoeg taxi’s in de buurt. Ook voldoende eetgelegenheden en winkeltjes. Prijs kwaliteit zit zeker goed.
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Atana Hotel op 20 feb 2024
Dear Valued Guest, Feedback such as yours will always motivate us to deliver exceptional services to all our guests. I am pleased to read that you had a wonderful stay with us. Thank you for sharing your experience with us. Hope to have you back soon!Warm regards, Atana Hotel

6/10 – Redelijk

Rico

Positief: Personeel en service
10 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Atana Hotel op 24 nov 2023
Dear Valued Guest, I am pleased to read that you had a wonderful stay with us. Thank you for sharing your experience with us. Hope to have you back soon! Warm regards, Atana Hotel

6/10 – Redelijk

Gunter

12 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Atana Hotel op 5 nov 2023
Dear Valued Guest, Thank you for choosing our hotel and for sharing your experience during your stay with us. We do apologize on the areas we fell short. Rest assured that your comments are well-received and duly noted. We sincerely hope you would give us another chance to serve you better. Warm regards, Atana Hotel

8/10 – Goed

christelle

7 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Anika op 7 mei 2023
Dear Valued Guest, Thank you for the detailed review and for mentioning many positive elements of our hotel. I have shared your comments with the team and they are equally happy to learn that you had a wonderful stay with us. Hope to have you back soon! Warm regards, Atana Hotel

10/10 – Uitstekend

Hakan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Anika op 7 mrt 2023
Dear Valued Guest, Thank you for the detailed review and for mentioning many positive elements of our hotel. I have shared your comments with the team and they are equally happy to learn that you had a wonderful stay with us. Hope to have you back soon! Warm regards, Atana Hotel

8/10 – Goed

Anita

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel. Fijn dat het dichtbij de metro ligt. Netheid en service prima.
9 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Atana Hotel op 27 dec 2022
Dear Valued Guest, Many thanks for your review and rating. I am pleased to read that you had a wonderful stay with us. Thank you for sharing your experience with us. Hope to have you back soon! Warm regards,

8/10 – Goed

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Prachtig hotel op een goede locatie op loopafstand van de metrolijn. Fijn zwembad wel wat weinig ligbedden. Mooi formaat kamer met balkon (zonder zitje) Welness was gesloten en er is geen gezellige bar met drank en sfeer aanwezig.
9 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Atana Hotel op 9 mei 2022
Dear valued guest, Many thanks for your review and rating. I am pleased to read that you had a wonderful stay with us. Thank you for sharing your experience with us. Hope to have you back soon! Warm regards, Atana Hotel

10/10 – Uitstekend

Audrey

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top
7 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Atana Hotel op 6 feb 2022
Dear valued guest, I am pleased to read that you had a wonderful stay with us. Thank you for sharing your experience with us. Hope to have you back soon! Warm regards, Atana Hotel

8/10 – Goed

Jullienny Narima

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Average hotel, nice staff. The check-in took a lot of time! We checked in the morning, in between the cheking-outs, there was only 2 receptionist working, this took a lot of time, 45 mins. Breakfast is good but everyday the same.
3 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Atana Hotel op 27 dec 2021
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Atana Hotel during your stay with us. It was very good of you to take the time to write to us with your constructive feedback in such a detailed manner highlighting the pros and cons of your experience at the hotel. Thank you for mentioning positive elements about the hotel. Please accept my sincere apologies for the areas in which we fell short. Rest assured that your comments are well-received and duly noted. Our team will certainly look forward to your future stay with us when we will spare no effort to ensure another pleasant stay. Warm regards, Atana Hotel

2/10 – Ontzettend slecht

patricia

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
TERRIBLE service when arriving in the early morning. Just let us stand in the hallway with all our bagage… it’s 7am,we will help you at 2 pm,no rooms available now. rude guy behind the desk.
7 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Atana Hotel op 25 nov 2021
Dear Patricia, Thank you for choosing Atana Hotel Dubai for your recent stay. It was very disappointing to know that your stay with us was far less than satisfactory. Regrettably, we are truly sorry we fell short of your expectations and the inconvenience caused. Rest assured, I have informed all concerned departments to look into your feedback. Please accept our sincere apologies that you left with such a negative impression of the hotel. We do hope despite the shortfall, you would give us another opportunity to be of better service to you in the near future. Warm regards, Atana Hotel

8/10 – Goed

Bekim

6 nachten verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Mariam

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuke verblijft gehad, schone kamer. 6 dagen verblijven ze zijn maar een keer de kamer schoon komen maken. En daarvoor hadden we het al 3 keer gevraagd dat vonden wij erg jammer! Veder bij de receptie als je hun wat vraagt zegt iedereen wat anders.
6 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Atana Hotel op 28 okt 2021
Dear Mariam, Thank you for choosing our hotel and for sharing your experience during your stay with us. We do apologize on the areas we fell short. Rest assured that your comments are well-received and duly noted. We sincerely hope you would give us another chance to serve you better. Warm regards, Atana Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel voor die prijs. Personeel zeer aardig. Speciaal shout out naar de lifeguard Khalid! The best employee of atana hotel.
5 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Atana Hotel op 22 mei 2021
Dear valued guest, Feedback such as yours will always motivate us to deliver exceptional services to all our guests. I am pleased to read that you had a wonderful stay with us. Thank you for sharing your experience with us. Hope to have you back soon! Warm regards, Atana Hotel

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Okeyish Not fantastic
6 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van Atana Hotel op 8 apr 2021
Dear valued guest, Thank you for choosing our hotel and for sharing your experience during your stay with us. We do apologize on the areas we fell short. Rest assured that your comments are well-received and duly noted. We sincerely hope you would give us another chance to serve you better. Warm regards, Atana Hotel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good
5 nachten verbleven in januari 2021
Reactie van Atana Hotel op 26 jan 2021
Dear valued guest, Many thanks for your review and rating. I am pleased to read that you had a wonderful stay with us. Thank you for sharing your experience with us. Hope to have you back soon! Warm regards, Atana Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Best Regards, Hotel Management op 3 jul 2019
Dear Valued Guest, Thank you for staying at Atana Hotel Dubai and we look forward to see you again in your next visit.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Hotel Management op 25 mei 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback during your stay with us and we look forward to see you again at Atana Hotel, Dubai in the future.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

8 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Hotel Management op 25 mei 2019
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback with us.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Mooi en verzorgd hotel met een goeie service. Lekker eten en vriendelijk personeel. Goeie ligging.
5 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

A.A.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern en goed hotel, echter saaie omgeving
Wij hebben hier in februari 7 nachten verbleven. Het is een mooi hotel met goede service. Het wachten op de liften duurt soms wel lang.Goed WIFI signaal.Kamers zijn netjes en modern. Hotels.com geeft aan dat er een bubbelbad is, bij ons was deze niet aanwezig. Wij hadden half pension, waarbij je per dag kan kiezen tussen ontbijt + lunch of ontbijt + diner. Ontbijt, lunch en diner zijn alle in buffet vorm met goede kwaliteit eten en ruim voldoende keuze. In de directe omgeving van het hotel is weinig te beleven. Het hotel heeft gratis shuttle bussen naar diverse shopping malls, diverse stranden, het oude centrum en naar het metro station. Het metro station is ongeveer 10 minuten lopen. Met de metro, tram en bus kan je bijna overal in de stad komen voor geringe bedragen.
7 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Best regards, Hotel Management op 19 mrt 2019
Dear Valued Guest, We would like to thank you for sharing valuable feedback with us during your stay in February. We are glad to read that the hotel location made your stay convenient. Looking forward to welcoming you back at Atana Hotel, Dubai in the near future.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

H.T

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Goed hotel op goede lokatie.Kamer was goed maar qua zuiverheid liet het wel te wensen over ook afvoerwas verstopt
9 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Best Regards, Hotel Management op 26 dec 2018
Dear Valued Guest, Thank you for choosing to stay at ATANA Hotel, Dubai. It is our pleasure to have you at the hotel as our valued and preferred guest. We look forward to welcoming you back in the near future.

8/10 – Goed

Shaieb

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed tot zeer goed
Goed hotel. Locatie goed. Netjes ruime kamer Schoonmaker Pradeep maakte heel goed, netjes schoon. Pluim voor hem. Aardige mensen. Vriendelijk ontvangen bij de lobby.

8/10 – Goed

Rob, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goede en schone kamers, personeel super!
Fijn hotel, voor herhaling vatbaar. Zee r behulpzaam personeel
4 nachten verbleven in april 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotel is goed. Fris, modern, licht, schoon. Alleen geen bar, geen gezellig restaurant of bistro-deel. Geen enkele alcohol, nergens. Ca 10 min lopen van metro is goed te doen.
8 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

jamil, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vlakbij metro station
Fijn mooi hotel, erg netjes. De kamer was prima. Vriendelijk personeel. Ontbijt was lekker en divers. Zwembad was prettig. Al met al super goed
9 nachten verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel good location
Everything was perfect. Good location nice rooms good price
3 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Sihame

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This place is wonderful
3 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Rubens Passos

6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Atana Hotel op 10 mei 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing our hotel and for sharing your experience during your stay with us. We do apologize on the areas we fell short. Rest assured that your comments are well-received and duly noted. We sincerely hope you would give us another chance to serve you better. Warm regards, Atana Hotel

4/10 – Matig

Suki, HONG KONG

3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Atana Hotel op 7 mei 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Atana Hotel Dubai for your recent stay. It was very disappointing to know that your stay with us was far less than satisfactory. Regrettably, we are truly sorry we fell short of your expectations and the inconvenience caused. Rest assured, I have informed all concerned departments to look into your feedback. Please accept our sincere apologies that you left with such a negative impression of the hotel. We do hope despite the shortfall, you would give us another opportunity to be of better service to you in the near future. Warm regards, Atana Hotel

10/10 – Uitstekend

Fadee

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Atana Hotel op 2 mei 2024
Dear Valued Guest, I am pleased to read that you had a wonderful stay with us. Thank you for sharing your experience with us. Hope to have you back soon! Warm regards, Atana Hotel

8/10 – Goed

CHRISTIANE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Moderniser la salle de bain
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Atana Hotel op 28 apr 2024
Dear Valued Guest, I am pleased to read that you had a wonderful stay with us. Thank you for sharing your experience with us. Hope to have you back soon! Warm regards, Atana Hotel

8/10 – Goed

Monica

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Stor trevlig lobby, poolområdet var stort med gott om solstolar. Stor fin balkong som det tyvärr inte fanns några möbler på så den kunde inte användas till fullo, rummets storlek var bra men kändes gammalt och lite ofräscht pga sunkiga mattor vid sängen. Saknade en hotellbar
12 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Atana Hotel op 25 apr 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing our hotel and for sharing your experience during your stay with us. We do apologize on the areas we fell short. Rest assured that your comments are well-received and duly noted. We sincerely hope you would give us another chance to serve you better. Warm regards, Atana Hotel

10/10 – Uitstekend

Greig

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel, close to Metro, breakfast is good, only small problem internet a little slow.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Atana Hotel op 25 apr 2024
Dear Valued Guest, I am pleased to read that you had a wonderful stay with us. Thank you for sharing your experience with us. We do apologize on the areas we fell short. Rest assured that your comments are well-received and duly noted. We sincerely hope you would give us another chance to serve you better. Hope to have you back soon! Warm regards, Atana Hotel

10/10 – Uitstekend

Kumar, Phoenix

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Atana Hotel op 21 apr 2024
Dear Valued Guest, I am pleased to read that you had a wonderful stay with us. Thank you for sharing your experience with us. Hope to have you back soon! Warm regards, Atana Hotel

8/10 – Goed

MH

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Atana Hotel op 21 apr 2024
Dear Valued Guest, I am pleased to read that you had a wonderful stay with us. Thank you for sharing your experience with us. Hope to have you back soon! Warm regards, Atana Hotel

6/10 – Redelijk

rabia, mulhouse

12 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Atana Hotel op 21 apr 2024
Dear Valued Guest, I am pleased to read that you had a wonderful stay with us. Thank you for sharing your experience with us. Hope to have you back soon! Warm regards, Atana Hotel

10/10 – Uitstekend

stephen, Ft Lauderdale

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen
We had an excellent stay at the Atana. The entire staff were extremely nice and accommodating. Assisting in helping us with places to go and transportation. We stayed here a week and was so convenient to get around either by taxi or the train 2 blocks away.
8 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Atana Hotel op 15 apr 2024
Dear Valued Guest, I am pleased to read that you had a wonderful stay with us. Thank you for sharing your experience with us. Hope to have you back soon! Warm regards, Atana Hotel

10/10 – Uitstekend

Steffen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gut für Unternehmungen!
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Atana Hotel op 8 apr 2024
Dear Valued Guest, Many thanks for your review and rating. I am pleased to read that you had a wonderful stay with us. Thank you for sharing your experience with us. Hope to have you back soon! Warm regards, Atana Hotel

10/10 – Uitstekend

Lakhvir Chand heer

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Atana Hotel op 25 mrt 2024
Dear Valued Guest, I am pleased to read that you had a wonderful stay with us. Thank you for sharing your experience with us. Hope to have you back soon! Warm regards, Atana Hotel

10/10 – Uitstekend

Lakhvir

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good Experience. Everything was just amazing This was my fifth hotel in dubai in the past 3 years . And this Atana Hotel was the best one so far
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Atana Hotel op 25 mrt 2024
Dear Valued Guest, I am pleased to read that you had a wonderful stay with us. Thank you for sharing your experience with us. Hope to have you back soon! Warm regards, Atana Hotel

4/10 – Matig

Toni

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen
First thing was a horrible breakfast and dinner. We had a half board and waiting so much breakfast and dinner. There were so many people, quality of the food was poor and too less staff. We had visited there about 6years ago and the hotel and food was perfect and versatile. What is happened to the hotel. Sorry, i cant recommend this for you. 2/5 *
8 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Atana Hotel op 22 mrt 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Atana Hotel during your stay with us. It was very good of you to take the time to write to us with your constructive feedback in such a detailed manner highlighting the pros and cons of your experience at the hotel.Thank you for mentioning positive elements about the hotel.Please accept my sincere apologies for the areas in which we fell short. Rest assured that your comments are well-received and duly noted.Our team will certainly look forward to your future stay with us when we will spare no effort to ensure another pleasant stay.

10/10 – Uitstekend

Assem

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing stay
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Atana Hotel op 22 mrt 2024
Dear Valued Guest, Many thanks for your review and rating. I am pleased to read that you had a wonderful stay with us. Thank you for sharing your experience with us. Hope to have you back soon! Warm regards, Atana Hotel

10/10 – Uitstekend

khaled

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Atana Hotel op 22 mrt 2024
Dear Valued Guest, Many thanks for your review and rating. I am pleased to read that you had a wonderful stay with us. Thank you for sharing your experience with us. Hope to have you back soon! Warm regards, Atana Hotel

4/10 – Matig

William

Negatief: Netheid
15 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Atana Hotel op 22 mrt 2024
Dear Valued Guest, Many thanks for your review and rating. I am pleased to read that you had a wonderful stay with us. Thank you for sharing your experience with us. Hope to have you back soon! Warm regards, Atana Hotel

10/10 – Uitstekend

Stéphane

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
C'est pour nous le meilleurs rapport qualité prix. Nous ne restons pas la journée a l'hôtel car nous bougeons bcp. Il manque une activité bar/ chicha
12 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Atana Hotel op 22 mrt 2024
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Atana Hotel during your stay with us. We strive to provide a superior service experience for every customer and we are glad that your overall stay was to your expectation including our team's great hospitality and services. We have shared your feedback with the team as this will serve as an encouragement to them to continue delivering great services to our valued guests.

10/10 – Uitstekend

shereif

3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Atana Hotel op 3 apr 2024
Dear Valued Guest, I am pleased to read that you had a wonderful stay with us. Thank you for sharing your experience with us. Hope to have you back soon! Warm regards, Atana Hotel

10/10 – Uitstekend

Heni

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Atana Hotel op 15 mrt 2024
Dear Valued Guest, I am pleased to read that you had a wonderful stay with us. Thank you for sharing your experience with us. Hope to have you back soon! Warm regards, Atana Hotel