Sportfaciliteiten

Beoordelingen van ibis De Haan

3 out of 5
ibis De Haan
Wenduinesteenweg 136, De Haan, BE

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 58 van 178 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 96 van 178 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 178 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 178 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 178 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

bpost

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

J.A. van

Reisde met partner
Positief: Netheid
Kom er al enkele jaren Eri is sprake van teruggang in goed personeel, faciliteiten en cullinair
3 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een goed en rustig gelegen hotel
Goed, rustig gelegen hotel. Vriendelijke bediening. Goed en lekker ontbijt. Eén minpuntje : harde matrassen.
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Christiane

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

jessica

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk hotel aan de rand van de duinen en op loopafstand van het strand.
2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Richard

2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Ap

Reisde met partner
Positief: Netheid
“superior room” is wel een beetje overdreven term voor twee badjassen en twee paar slippers en een koffieapparaat. De kamer was klein.
3 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Lambert

Rustig . Vriendelijk personeel .
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Bert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel goed ontbijt
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Krishna

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Nancy

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Duvien

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Gerrit, Zwolle

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettige ontvangst bij de receptie. Snelle afhandeling van het inchecken plus het voldoen van ontbijt-, parkeer- en belastingbetaling (vooraf of achteraf keuze, vooraf betaald). Op de 2e dag geen schone badhanddoeken maar bij een verzoek aan de receptie 2 schone gekregen. Wat wij jammer vonden was de geringe keuze (zeg maar geen) aan zenders op TV waar een film gekeken kon worden.
2 nachten verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
mooi hotel , alle comfort voorzien, misschien mogelijk elke dag eens met stofzuiger rondgaan, omdat wij een hond mee hadden en daar ook meer voor betaald hebben, je kon het aanvragen maar wel de dag ervoor, als je maar een paar dagen blijft, is dat moeilijk.
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Steven Vandevelde, General Manager op 4 aug 2021
Beste gast, Dank u vriendelijk voor de mooie recensie! Wat fijn dat u genoten heeft van uw verblijf en dat we hiertoe konden bijdragen met het comfort van onze moderne kamers. Onze excuses voor het ongemak met onze schoonmaakfrequentie ... je kan dit elke dag aanvragen via de receptie .. ook op de dag zelf. Met vriendelijke groeten en graag tot ziens, Steven Vandevelde, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Goed ontbijt , kamer basic harde matras. 15 euro per dag betaald voor parking vind wel beetje erover. Drank prijzen beetje aan prijzige kant Voorderest goed verblijf
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Steven Vandevelde, General Manager op 27 jul 2021
Beste gast, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Super dat u zo tevreden was over ons mooie hotel en het lekkere ontbijt. Spijtig dat u het bed iets minder comfortabel vond, maar we begrijpen dat elke gast dit ook anders ervaart. Hopelijk had u wel een goede nachtrust! We proberen steeds marktconforme prijzen te hanteren, zowel voor de parking als de dranken. We waarderen echter uw feedback en gaan hiermee intern aan de slag. Met vriendelijke groet en graag tot ziens, Steven Vandevelde, General Manager

10/10 – Uitstekend

Nancy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weekend aan zee
Op wandelafstand van duinbos en strand, wel verder van het centrum. Maar prima service, wel enige wachttijd voor het inchecken. Slechts 1 persoon dan het onthaal en voor afhaling eten.
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Ferdinand, Maaseik

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rustig gelegen langs duinengordel met openbaar vervoer op loopafstand. Hotel beschikt over afgesloten parkeerplaats. Goede matrassen en extra kussens waren voorzien. Het ontbijt kon wegens extra corona maatregelen in alle veiligheid worden genuttigd.
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Steven Vandevelde, General Manager op 21 okt 2020
Beste Ferdinand, Hartelijk dank voor uw review! Het verheugd ons dat onze rustige locatie heeft kunnen bijdragen aan een aangenaam verblijf en dat u genoten heeft van de comfortabele bedden en ons aangepast ontbijt. We hopen u dan ook in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een even fijne ervaring. Met warme groeten, Steven Vandevelde, General Manager

10/10 – Uitstekend

Nancy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Weekend aan zee met hondjes en vriendinnen
Dichtbij het strand en bos, zeer hondvriendelijk.alles wat je nodig hebt
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Rita

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekende service
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Nancy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In ibis de haan aan zee
Fijn weekendmet ons hondje aan zee nabij strand en duinbos. Wel prijzig 20euro voor hondje terwijl ikeestal maar 10of max 15euro daarvoor hoefte betalen, in sommige hotels slechts 1 x als je meerdere nachyen blijft, maar hey is ketenhotel dus persoonlijke service afhankelijk van het personeel.Maar heel vriendelijk personeel wel. Lekker ontbijtbuffet ondanks maatregelen Corona. Beetje minder uitgebreid . Mooie omgeving, leuk zwembadje voor eens half uurtje in te zwemmen, maar in hoogseizoen zeer vlug maxinum toegelaten personen bereikt nu 16 pers. Max....
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

sandra

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed
Hotel is mooi verzorgd.
1 nacht verbleven in juli 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Geen schoonmaakwerkzaamheden. Vuile Handdoeken werden iet op centraal punt verzameld. Geen vervanging van het linnen
3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Steven Vandevelde, General Manager op 21 feb 2021
Beste gast, Bedankt voor uw feedback. We vinden het zeer spijtig dat uw verblijf niet naar wens was, onze excuses voor het ongemak. Helaas hebben we te maken met maatregelen omtrent covid-19 om de veiligheid van onze gasten en medewerkers te garanderen. Tussentijdse schoonmaak is mogelijk, maar alleen op afspraak, aangezien de kamer 1,5 uur moet worden geventileerd voordat de huishouding erin mag komen. We hopen de kans te krijgen u in de toekomst nogmaals te ontvangen. Met vriendelijke groeten, Steven Vandevelde, General Manager

10/10 – Uitstekend

Bettina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Erik

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Loes op 16 jun 2020
Thank you very much for your review. We hope to may welcome you again very soon

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Ik ben er niet geweest,is verplaatst naar latere datum ivm coronavirus.
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Grote kamer. Goed ontbijt. Aangezien er huisdieren zijn toegelaten in het hotel hier geen enkele hinder door ondervonden. We komen zeker terug!
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Steven Vandevelde, General Manager op 7 mrt 2020
Beste gast, Bedankt voor de review! Wat fijn dat u genoten heeft van de ruime kamer en het lekkere ontbijt. We kijken er naar uit u opnieuw te verwelkomen! Vriendelijke groet, Steven Vandevelde, General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Willy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn verblijf in een zeer goede accomodatie
Ruime kamer, heel netjes. Vriendelijke service. Uitgebreid ontbijt. 10 minuten wandelen tot tramlijn. Goede uitvalsbasis voor bezoek aan andere kustplaatsen.
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles oké. Niets slechts op aan te merken. Vriendelijk personeel.
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Steven Vandevelde, General Manager op 31 okt 2019
Beste gast, Hartelijk bedankt voor deze mooie score! Wat fijn dat u tevreden was over de vriendelijkheid van ons personeel en uw verblijf. Met warme groeten en graag tot een volgende keer. Steven Vandevelde, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maar ondanks toch heel tevreden
De kamer, het ontbijt was suuuuuuper!!! Maar ik vond de bar en het eten een tegenvaller. Diegene die de balie deed, moest ook de bar doen én de keuken! Dat vond ik heel jammer en niet zo aangenaam
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Steven Vandevelde, General Manager op 4 okt 2019
Beste gast, We bedanken u voor uw feedback. Erg fijn te lezen dat u heel tevreden was over uw verblijf en dan vooral over de kamer en het ontbijt. We vinden het wel jammer dat u minder tevreden was met onze bediening aan de bar en het eten. Onze receptiemedewerker staat inderdaad ook in voor de bar, dit is zo in alle Ibishotels. Graag hadden we van u ook gehoord hoe we ons aanbod van snacks kunnen verbeteren. We verwelkomen u heel graag opnieuw voor een betere ervaring. Vriendelijke groeten, Steven Vandevelde, General Manager

10/10 – Uitstekend

Raf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Check-in was een beetje onpersoonlijk, echter niet onvriendelijk. De dames achter de balie waren meer geïnteresseerd in elkaar. Ik vond het bijna spijtig dat ik hen moest storen om in te checken. Tweede avond was er slechts 1 personeelslid voor incheckbalie, winkel en restaurant. Half uurtje wandelen vanaf centrum De Haan. Zeer lekker en volledig ontbijt.
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Mooi hotel zeer goed ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Wat ik minder vindt is dat je nog 8 euro appart moet betalen voor de parking terwijl je een kamer hebt. Dit is naar mening toch niet erg correct.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Steven Vandevelde, General Manager op 17 dec 2019
Beste gast, We bedanken u voor deze feedback! Het doet ons plezier te horen dat u tevreden was met ons lekker ontbijt en ons vriendelijk personeel. Wel jammer dat u minder tevreden was over de prijs van onze parking. Onze beveiligde privéparking is inderdaad betalend. U kan er ook altijd voor kiezen om gratis in de buurt te parkeren. We hopen dat u verder een zeer aangenaam verblijf had in De Haan. Een volgende keer staat ons team weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Steven Vandevelde, General Manager

8/10 – Goed

Eva

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Basis is er,maar goede hotelmanager gewenst
Mooi kamers, maar wel klein. Geen verschil in grootte tussen standard en superior. Comfortabele bedden, maar erg smal. Propere badkamer, maar het water in de lavabo liep niet weg. Ontbijt erg standaard, beetje eetzaalgevoel door plastieken plateaus. Alles geplunderd en traag bijgevuld. Duidelijk wespenprobleem op het terras. Geen Wifi wegens intern probleem.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Bert Degryse, General Manager op 6 aug 2019
Beste Eva, We danken van harte u voor uw feedback. Fijn dat u tevreden was over het design en de netheid van uw kamer en badkamer. Het spijt ons echter dat u wat minpunten heeft ondervonden en we gaan hier dan ook zeker mee aan de slag. Aarzel echter niet om gebreken zoals met de wastafel meteen te melden aan ons team, zij bekijken dit graag voor u. Hopelijk mogen we u in de toekomst nog eens verwelkomen voor een betere ervaring. Vriendelijke groeten, Bert Degryse, General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
Avond eten kan je er beter niet doen!
Eten in het hotel kan je beter niet doen. Echt ondermaats. Ik bestelde risotto met asperges . Kreeg een soepbord met wat saus op de bodem paar kleine stukjes asperges en daar een builtje witte rijst over gekapt! Wij hadden nacht 1 via een geschenk bon en extra tweede nacht bijgeboekt voor 146 euro, konden in dezelfde kamer blijven maar was niet opgeruimd en geen verse handdoeken. Kan niet voor deze prijs! Kreeg aan de receptie s'avonds wel verse handdoeken mee en moesten bij de afrekening maar 1 nacht parking betalen ipv 2.
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt was rommelig. Locatie te klein en zeker wanneer een zaal wordt afgesloten bij een vergadering
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Steven Vandevelde, General Manager op 17 dec 2019
Beste gast, we waarderen het dat u de tijd nam een review te plaatsen over Hotel Ibis De Haan. Spijtig dat het ontbijt rommelig op uw overkwam. Bedankt voor uw feedback, we gaan ermee aan de slag om te voorkomen dat gasten deze indruk in de toekomst nog eens krijgen. Onze excuses voor het ongemak. Graag verwelkomen we u een volgende keer opnieuw. Met vriendelijke groet, Steven Vandevelde, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
'Relax-weekendje aan zee'
Goeie ervaringen met dit hotel (voor een kort verblijf) maar deze keer was er onvoldoende personeel (receptie, bar en ontbijtruimte) voor een volgeboekt hotel (paasvakantie). Hierdoor was de service vrij minimaal.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Bert Degryse, General Manager op 23 apr 2019
Beste gast, Bedankt voor uw beoordeling! Wat leuk dat u al meermaals bij ons bent verbleven en nog een keer voor ons gekozen heeft. Het kan altijd gebeuren dat wanneer het wat drukker is, de zaken iets minder vlot verlopen, maar we doen steeds ons uiterste best om onze gasten de beste service te garanderen en steeds klaar te staan om hen te helpen indien nodig. We hopen dat u geen ongemakken ervaren heeft en een aangenaam verblijf achter de rug heeft! We kijken alvast uit naar uw volgend bezoek! Met vriendelijke groet, Bert Degryse, General Manager

8/10 – Goed

Erik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Zeer goed hotel rustig gelegen fijne bedden .Honden zijn welkom maar 20€ is wel duur .
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Bert Degryse, General Manager op 3 mei 2019
Beste Erik, We danken u voor uw enthousiaste feedback. Fijn dat we met onze rustige ligging en het comfort van onze bedden hebben kunnen bijdragen tot een geslaagd verblijf in De Haan. Honden zijn inderdaad welkom bij ons. Leuk dat dit voor u een meerwaarde kon betekenen. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met warme groeten, Bert Degryse, General Manager

10/10 – Uitstekend

Alex, Ijzendijke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
in een woord: SUPER
Super ontvangst door receptioniste ,heel vriendelijk en had er geen probleem mee dat we al vroeg op onze kamer konden (11.00) onze dank hiervoor .De kamer zag er netjes uit ,en alle voorzieningen waren aanwezig .ook het ontbijt was heel lekker .we komen zeker nog eens terug . mvg Alex
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Bert Degryse, General Manager op 3 mei 2019
Beste Alex, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wat is het fijn om deze perfecte score in ontvangst te mogen nemen! De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was. Bij uw volgend bezoek aan De Haan staan we weer helemaal voor u klaar! Met warme groeten, Bert Degryse, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prijs kwaliteit zeer OK, uitgebreid en lekker ontbijt
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Martin op 27 jan 2019
Bedankt voor uw verblijf

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel met een fijne kamer. Ook de aanwezigheid van het zwembad was erg fijn! Wel jammer dat er achteraf nog een aantal kosten bijkwamen. Wij vonden 20 euro voor de hond per nacht erg veel en ook 8 euro per dag voor te parkeren terwijl het eigen terrein van het hotel is.. Daarnaast was het ook jammer dat er op de kamer geen koelkastje was.
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Werner

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van Loes Govaert op 16 mei 2018
Thank you for your quoting. Hopefully we may welcome you again with us. Kind regards,

8/10 – Goed

Hans, Eindhoven

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam hotel met een verrassend goed ontbijt
leuk hotel met voldoende parkeergelegenheid op loopafstand van zowel het strand als het centrum van De Haan
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Rustig gelegen hotel
Rustig gelegen, op loopafstand van bos en zee. Nette kamers met kleine douche. Goed ontbijt, geen eigen restaurant. Vriendelijk personeel. Met de auto ben je zo in een aantal grote steden.

10/10 – Uitstekend

Philippe

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Axel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rien à signaler. L'hôtel est fonctionnel avec des installations standard.
1 nacht verbleven in december 2023