Een buitenzwembad, parasols bij het zwembad en ligstoelen

Beoordelingen van Novotel Orisha Cotonou

4 out of 5
Novotel Orisha Cotonou
Boulevard De La Marina, Cotonou

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 31 van 105 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 37 van 105 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 22 van 105 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 105 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 105 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Damiaan

2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van NorAm op 23 dec 2022
Monsieur Damiaan,Nous vous remercions d'avoir prie le temps de nous faire part de votre appréciation. Nous sommes désolés que le service n'est pas été à la hauteur de vos attentes.Toutefois, nous n'avons pas compris pourquoi vous avez renseigné cette note catastrophique. L'ensemble des équipes restent très surpris et choqué; vous n'aviez renseigné aucun commentaire.Nous souhaiterions comprendre les raisons qui vous ont motivé à mettre cette note; s'agit il d'une erreur?La satisfaction client étant notre priorité, les équipes ont été très surprises et affectées par votre notation.Dans le but d'améliorer constamment l'expérience que nous vous proposons, nous souhaiterions pouvoir échanger avec vous et comprendre les différents aspects qui vous ont convaincus de renseigner cette note. N'hésitez pas à nous contacter au H1826-AM@accor.comDans l'attente du plaisir de vous lire, nous restons à votre entière disposition.La Direction Générale.

10/10 – Uitstekend

Christophe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van StéJa op 27 nov 2021
Monsieur Christophe, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées. Stéphane Jamin. Directeur Général des hôtels.

6/10 – Redelijk

Joost

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Nice rooms, service below par
The hotel is nicely renovated with comfortable rooms. The price level is relatively high and the service in the hotel does not match the price level at all. One great lady at the reception, for the rest lots of guys in suits doing nothing and unable to help out in peak periods. Food is mediocre and the cleaning crew do their work during peak (breakfast, lunch etc.) periods. Was there for two nights and got two very annoying phone calls on what time I was planning to check out.
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van StéJa op 25 sep 2021
Dear Mr. Joost, Thank you for taking the time to tell us about your experience with us. We are sorry that your experience did not meet your expectations; please allow us to express our sincerest apologies. At our hotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Stéphane Jamin. General Manager.

10/10 – Uitstekend

Jan-Willem

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van StéJa op 28 mei 2021
Monsieur Jan-Willem, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Stéphane Jamin. Directeur Général des hôtels.

8/10 – Goed

shelley

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Richard, Westchester

16 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

John

3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Martin, Melbourne

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I enjoyed my stay at the Novotel. The rooms were reasonably spacious and the food available was good. The staff were friendly and helpful - I particularly mention Eurydice and Nadine.
8 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

DUMAS

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

robert

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The food in this hotel very expensive and not very good. The older women at front desk very rude.
7 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Rosemary, Bronx

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Oyindamola

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Christophe

2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Norah

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Highly rated hotel
The staff were very helpful considering I do not speak French. The bed was soooo comfortable. Happy to stay there again
4 nachten verbleven in september 2022
Reactie van NordAm op 23 dec 2022
Dear Madam Norah,We very much appreciate your comments regarding your stay with us at Novotel. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with our team. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Nordine AMRANI General Manager.

8/10 – Goed

Kaede

4 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van NordAm op 23 dec 2022
Dear Kaede,Thank you for the review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Nordine AMRANI General Manager.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
4 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van NorAm op 12 jul 2022
Madame, Monsieur, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre note. Nous espérons vous revoir très bientôt! Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées. Nordine AMRANI Directeur Général des hôtels.

8/10 – Goed

su mi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2022
Reactie van NordAm op 23 dec 2022
Dear Sir,Thank you for the review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Nordine AMRANI General Manager.

8/10 – Goed

Jean Charles

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bel hôtel sans surprise
Un hôtel convenable et correct pour un séjour d’affaires de quelques jours Bel hôtel très classique un peu éloigné des commerces mais très accessible Personnel charmant et attentionné
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van NordAm op 23 dec 2022
Monsieur Jean Charles,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées.Nordine AMRANIDirecteur Général des hôtels.

2/10 – Ontzettend slecht

Karim

5 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van StéJa op 5 apr 2022
Cher Monsieur KARIM, Nous vous remercions d'avoir prie le temps de nous écrire à la suite de votre séjour parmi nous et nous sommes navrés que le service et la prestation n’aient pas été à la hauteur de vos attentes Bien que nous soyons surpris et à la fois navrés de lire votre note sur votre séjour au Novotel Cotonou, sachez que vos retours sont très importants pour l’ensemble des équipes qui mettent au cœur de leurs préoccupations quotidiennes la satisfaction de nos clients. Les équipes ont été très surprises et affectées par votre note et dans le but d'améliorer constamment l'expérience que nous vous proposons, nous souhaiterions pouvoir échanger avec vous et comprendre les différents aspects qui vous ont convaincus de renseigner cette note catastrophique. Pourriez-vous nous envoyer un mail au H1826-AM@accor.com avec plus de détails afin de nous aider à appréhender pourquoi nous n'avons pas su répondre à vos attentes. Dans l'attente du plaisir de vous lire, nous restons à votre entière disposition. La Direction Générale.

8/10 – Goed

Momodou

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay if you are on short business travel. Friendly staff and good proximity to airport. Staff helpful.
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van StéJa op 5 apr 2022
Dear M. Momodou, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Cotonou Orisha. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with our team. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Stéphane Jamin. General Manager.

10/10 – Uitstekend

Eva

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super séjour, service impeccable. Gros coup de coeur pour les filles de la réception qui ont bien pris soin de nous.
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van StéJa op 23 mrt 2022
Madame Eva, Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Novotel Cotonou Orisha. C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Madame, en l’expression de nos sentiments les meilleurs. Stéphane Jamin. Directeur Général des hôtels.

10/10 – Uitstekend

Leslie, Cottonwood Heights

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent property with friendly staff.
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van StéJa op 19 feb 2022
Dear Mr. Leslie, Thank you for your review after your stay with us! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Stéphane Jamin. General Manager.

10/10 – Uitstekend

mariama

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Magnifique
Une belle place les personnels étaient trop adorable
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van StéJa op 29 jan 2022
Madame Mariama, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel suite à votre récent séjour. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre visite et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Stéphane Jamin. Directeur Général des hôtels.

10/10 – Uitstekend

PORTIA SHEVON

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely
Fabulous from the moment I check in the staff take care of you Incredible and they check on you to make sure everything is fine .
3 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van StéJa op 29 jan 2022
Dear Madam Portia, We very much appreciate your comments regarding your stay wish us at Novotel Cotonou. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with our team. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Stéphane Jamin. General Manager.

10/10 – Uitstekend

David

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van StéJa op 27 nov 2021
Monsieur David, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées. Stéphane Jamin. Directeur Général des hôtels.

10/10 – Uitstekend

David

9 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van StéJa op 27 nov 2021
Monsieur David, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Monsieur, nos salutations distinguées. Stéphane Jamin. Directeur Général des hôtels.

2/10 – Ontzettend slecht

Chidiebere

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
The receptionist Eurydice was stupid
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van StéJa op 25 sep 2021
Dear Mr. Chidiebere, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the with us. We are sorry that your experience did not meet your expectations; please allow us to express our sincerest apologies. At our hotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Stéphane Jamin. General Manager.

8/10 – Goed

Ghislaine C

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pleasant and comfortable...
Hands down, I think this place is absolutely beautiful and well kept. The staff is courteous, professional, respectful, and attentive to the guests' needs and that's a plus. Miss Eurydice is an asset for the hotel; she checked us in the night when we arrived and she was great and very pleasant to interact with. A gentleman called Comlan was very helpful as well; he helped us with our luggage. Everything about my room was very good and neat except the fact that the room which was advertised on Hotels.com was not the room that we stayed in, reason why I took one star off for comfort. I booked two rooms; each was supposed to have a King bed and a single bed, a description which appealed to the occupants of the second room because they wanted to slip in separate beds. Both of our rooms had one king bed each, and no additional bed as advertised. When we asked, we were told that there is no such room in the hotel that fits the description on Hotels.com. I found it misleading and hope this will be corrected on all the platforms that advertise this type of room for the hotel. As area of improvement, I think adding a door to the shower would be great to preserve the floor by the sink outside of the shower. Overall, we had a great time. Breakfast was awesome with a variety of pastries and fruits to chose from. I also loved the paid buffet at night and plan on going back for dinner before I return to the US. Somewhat overpriced I will say, but comfortable if one can afford it go 4 it!
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van StéJa op 26 aug 2021
Dear Madam Ghislaine, We very much appreciate your comments regarding your stay at Novotel Cotonou. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with our team. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. The rest of the content is very well noted as well and we thank you for raising this concern. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Stéphane Jamin. General Manager.

10/10 – Uitstekend

Omobolanle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good ambiance
Really amazing, staffs welcoming the receptionist was helpful. Thru also helped arranged an anniversary surprise, overall they did a good job. Enjoyed my stay
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van StéJa op 25 sep 2021
Dear Mr. Omobolanle, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you had an amazing experience with us and enjoyed your stay. We look forward to welcoming you soon again for another great experience. Sincerely, Stéphane Jamin. General Manager.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van StéJa op 30 jun 2021
Monsieur/Madame, Nous vous remercions pour la note que vous avez laissée sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre visite et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Monsieur/Madame, nos salutations distinguées. Stéphane Jamin. Directeur Général des hôtels.

10/10 – Uitstekend

Xuxiao

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
酒店很干净,服务员也很nice。
5 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Luc op 18 mei 2021
Thanks a lot for your feedback.

10/10 – Uitstekend

Juliet

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
It was very nice.
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Luc op 18 mei 2021
Thanks for your feedback.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in januari 2021
Reactie van StéJa op 6 mrt 2021
Monsieur/ Madame, Nous vous remercions pour la note que vous avez laissée sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez eu de bon moment parmi nous et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer, Monsieur/Madame, nos salutations distinguées. Stéphane Jamin. Directeur Général des hôtels.

4/10 – Matig

Akin

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bedbugs found
We found bedbugs on the bed , the day before we checked out informed the management and they did not seem too concerned. I should have pictures to attach . The stay was decent until we found bed bugs which ruined the whole experience . Location was nice and renovation done put the hotel on a top scale for the area. But bedbugs make it a bed deal .
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good. Loved it
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van StéJa op 10 dec 2020
Dear Monsieur/ Madame, We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Cotonou. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with our team. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Stéphane Jamin. General Manager.

10/10 – Uitstekend

Opeyemi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing Environment
It was an amazing experience being there
2 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van StéJa op 28 nov 2020
Dear Mr. Opeyemi, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay with us and hope to see you again very soon. Sincerely, Stéphane Jamin. General Manager.

8/10 – Goed

Sudhir

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van StéJa op 17 okt 2020
Monsieur Sudhir, Nous vous remercions pour la note que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer,Monsieur, nos salutations distinguées. Stéphane Jamin. Directeur des hôtels.

10/10 – Uitstekend

Opeyemi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I love Novotel
It’s was so much fun as I had a nice time with amazing staffs and a lovely environment filled with lively people ..
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van StéJa op 17 okt 2020
Dear Mr. Opeyemi, We very much appreciate your comments regarding your stay at Novotel Cotnou Orisha. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with our team. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Stéphane Jamin. General Manager.

10/10 – Uitstekend

Adebola

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was amazing.
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van StéJa op 27 sep 2020
Dear Mr. Adebola, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Cotonou Orisha. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with our team. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Stéphane Jamin. General Manager.

10/10 – Uitstekend

Ayodeji

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
perfect
Amazing
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van StéJa op 11 sep 2020
Madame/ Monsieur Ayodeji ? Merci pour votre excellente appréciation sur votre séjour au Novotel Cotonou; Nous sommes ravis de savoir que vous ayez passé un bon séjour. La satisfaction de nos clients est notre objectif principal. Nous partagerons cela également avec nos équipes qui seront très motivés par cela. Votre satisfaction est notre pus belle récompense. A très bientôt. Stéphane Jamin. Directeur des hôtels.

10/10 – Uitstekend

Osemeikhian, Maryland

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The guys at the lobby were very helpful respectful and courteous
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van StéJa op 11 sep 2020
Dear Osemeikhian, Thank you for the great review of our hotel! we really appreciate your positive comment towards our staff. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Stéphane Jamin. General Manager.

8/10 – Goed

Kofo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely stay
I enjoyed my stay. The rooms were clean and comfortable. I would definitely stay here again on my next business trip.
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Eric Houot op 18 mrt 2020
Dear Kofo, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Cotonou Orisha. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with our team. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Eric HOUOT, General Manager.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is located approx 3 km from the airport. The exterior and interior are well maintained. My room was spotless. I stayed at this hotel for one week and every employee that I had contact with was polite and professional. The men and women who work in reception stand out the most. They were always friendly and helpful with directions or restaurant recommendations. I would not even consider staying at another hotel in Cotonou.
5 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Eric Houot op 18 mrt 2020
Dear Sir/Madam, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Cotonou Orisha. It is always a pleasure to receive positive feedback. We will share your comments with our team. We are sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Eric HOUOT, General Manager.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice renovated hotel! Everything was perfect! Well done to the staff that are very kind and client orientate
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Melvin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Ritesh

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best Hotel in Cotonou!
Completely renovated and transformed hotel. Everything has improved by leaps and bounds. The best hotel in cotonou by distance!
2 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Service wasn’t great
Stay was okay but kept being asked for deposit money every night as they did not receive booking confirmation from hotels.com. I had to call hotels.com to sort out every day of my stay especially as they were fully booked so kept saying I might not be able to stay. Not a great experience.
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Pernille F.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Eric HOUOT op 22 okt 2019
Cher Mme Pernille F. , Nous vous remercions pour votre très gratifiante note suite à votre séjour à IBIS Cotonou. C’est avec grand plaisir que nous partagerons vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. Nous serons honorés de vous y voir bientôt; pourquoi pas en profitant de nos soirées "So Blues" tous les jeudis de 19h30 à 21h30 autour de notre somptueuse piscine, ou tous les dimanches à nos barbecues de 12h à 15h30. Cordialement. Eric HOUOT Directeur général

8/10 – Goed

Karthik

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Safe and comfortable - renovation starting in July
The room was big and the breakfast service was a good mix of local and international food. But the hotel in general is a bit outdated and the room could do with a lot better cleaning, especially the carpets. Good thing they are closing down in July 2017 for a full renovation - that would be most helpful !
10 nachten verbleven in mei 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid