Een bureau, beddengoed

Beoordelingen van Juliana Hotel Colombo

2 out of 5
Juliana Hotel Colombo
316, Galle Road, Colombo 3, Colombo

Beoordelingen

6,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 12 van 42 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 42 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 42 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 42 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 42 beoordelingen" "

5,8/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

5,0/10

Voorzieningen

5,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

claverie

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Je n ai pas l habitude de laisser un commentaire mais pour ici je le fais Hôtel qui sent l humidité Chambre qui sent mauvais Chambre qui a besoin d être entièrement refaite Salle de bain sale et l eau chaude ne fonctionne pas Clim qui fonctionne malgré son look délabré mais l air froid donne direct sur le visage qd on est au lit Lit tres grand (2x2) mais pas confortable J ai préféré dormir recroquevillé sur le canapé. J avais reservé 2 nuits. Je suis resté qu un soir. Pas de remboursement possible ou geste commercial de la direction A fuir !!!!!
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Tomas

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
9 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Adhuham

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My recent stay at Juliana Hotel in Colombo left me with mixed feelings. The main concern was the overall condition of the hotel, which was disappointing. The cleanliness of the room and toilet was expressly poor, and I even encountered bugs in the toilet. The air conditioner was loud and noisy, contributing to an unpleasant experience. There was also a persistent bad smell in the room, and several lights were not working. To top it off, I noticed holes on the bedsheet. On a more positive note, the friendly staff and the hotel's good location were redeeming factors. However, the hotel needs to address the cleanliness and maintenance issues to offer a more comfortable experience for guests.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Selvarajah

3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Manfred

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect value for money
A very central, well run and managed and very liberal hotel. All rooms are air conditioned. Have huge TV. Hot water. And great restaurants and banks etc right next to it. Highly recommended!
1 nacht verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Manfred

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Perfect location and best value for money
A modest but very central hotel. Very reasonable and great value for money
1 nacht verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good place and clean.
Good place and clean..
1 nacht verbleven in november 2020

6/10 – Redelijk

Osanda

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room had strong smell of smoke. Old, run down furniture and bed. Leaky toilet, stained fixtures. Bugs in room
2 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋には小さなゴキブリだらけで、ドアの鍵も大変開けづらかった。トイレの床も最初から濡れていて、建物全体が古めかしい感じがした。
1 nacht verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

SENTHIL KUMAR

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very bad experience in Juliana ,worst rooms no lights and half the time lift is not working , no restaurant also, very bad experience.
3 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

S, Sydney

Positief: Netheid, personeel en service
Good location, helpful staff and first place i wasnt swamped with mosquitos. Would have loved a kettle though....
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Zumri

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall for the rate, I was very pleased with the hotel. Staff was very friendly and willing to help. My room was cleaned everyday. Had the basic amenities. Got fresh towels everyday. AC was old but worked like a charm so no complaints. Cons: There was a smell in the washroom that wouldn't go, and the bed mattress is very hard, you can feel the coils. But I didn't mind it much, and my son was good with it too. Overall very pleased and would stay here again.
13 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
It has seen much better days. it wasn't particularly clean. I had to ask to for a clean sheet on my bed. I would not recommend to anyone.
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Manfred

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top choice
Perfect. Big bed. Crisp white linen. Cool aircon. Amazing value for money
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect value
The very best value for money Hotel in the very centre of Colombo. Discreet. Efficient. We love the Juliana. Although it's a bit.. 🤔 Dated
2 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Sudath

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very BAD 👎
Condition of this property is very bad😖 very bad experience don’t understand why Hotels.com referring this kind of hotels to customers very disappointed 👎
1 nacht verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

MURAT

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Manfred

Positief: Netheid, comfort kamer
Best value in Central Colombo
Although in certain need of serious renovation and refurbishment. The centrally located Juliana is the best value for money hotel for miles around. Discreet. Well equipped. And also perfect if you enjoy Korean food
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Carsten

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had to check in early since I reached the hotel bit early than the actual check in time. They made us to wait for 2 hours in lobby even thought they had room available on that time. Front desk staff said, that's their policy we have to wait till 7am till second shift in order them to release the room.. It's totally unbelievable and poor service for their guest..
2 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

jacob, tel aviv

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
the room was spacious. the stuff was kind. the location is very good. the hotel.must repair. old property, water was drop from the toilt, no closet to put things. to kettkle to make coffee. notice they wanted charge me extrae price on the wi fi till i show them my order it was in free.
6 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Staff there were very friendly. The location is good and the price is cheap.
3 nachten verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eh
Room was filthy, bed was rock hard. WiFi isn’t free. smoking is allowed in the lobby. Clean towels. Nice people at the desk. Location not bad for price.
1 nacht verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in november 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unpleasant
4 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Camilla

Helpful staff
Room and bed were elderly and not that comfortable nor clean. The service and staff - however - were great, sweet and helpfull in any way.
1 nacht verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

Dj, Tokyo

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel is old but if managed well it can be better
3 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Dj

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
It's an old hotel so don't expect so much
1 nacht verbleven in augustus 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Thiagarajan, India

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst hotel
worst hotel. never ever stay there. run down hotel. police even came to the hotel to asisst guest.
5 nachten verbleven in juli 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Hotel placed in a good place everything next to it
The room I stayed does not have a window for fresh air because if you use a body spray it might affect the person that suffers on asthma. It’s a very good experience
1 nacht verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No voices. Good spend night
Good condition. Good staff . I recommend to everyone foe spend their night very good
1 nacht verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Fran, London

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location
The hotel is big and impersonal, which may suit some. The one thing that let it down especially for me though, was the hard bed.
2 nachten verbleven in februari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Das Hotelzimmer war eine Katastrophe. Zudem gibt es in dem Hotel wenig Zimmer mit Fenstern. Das Personal war sehr freundlich und bemüht. Auch die Lage war in Ordnung, Supermärkte, das Einkaufszentrum und der Bahnhof waren innerhalb weniger Minuten zu Fuß zu erreichen.
13 nachten verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

momo, paris

Positief: Netheid, personeel en service
Hôtel propre en centre ville avec arrêt de bus à proximité
2 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Nice hotel, good location, friendly staff, little old decoration etc. but we had a good time.
2 nachten verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Blandino

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
BAD EXPERIENCE
THE HOTEL IS ON A PRIME LOCATION AND STREET, BUT THE HOTEL MANAGEMENT IS REALLY BAD AND CARELESS . THE STAFF ARE VERY PATIENT, HELPFUL AND FRIENDLY. THE INTERNET DOES NOT WORK IN THE ROOMS AND EVERY TIME SOME NEW PASSWORD HAS TO BE COLLECTED FROM RECEPTION, THE HOT WATER IN THE SHOWER TAKES AGES TO COME AND THE WATER PRESSURE IS REALLY BAD. I STAYED THERE FOR 2 NIGHTS AND THE MINUTE I GOT A BETTER PLACE WITHIN BUDGET I CHECKED OUT. PLEASE AVOID UNLESS NO OTHER OPTION.
2 nachten verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

Eddie, Kent

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Not impressed with quality of bed linen and towels
TV did not work. Disappointed; without a hot drink in the room first thing in the morning and late in the evening!
2 nachten verbleven in september 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
You get exactly what you pay for...
The hotel is old and outdated. The wifi, forget it. It is challenging to maintain and the staff generally has to assist you to get it in the first place. The hotel is loud and smokey. The room I was in was a non-smoking room but the lounge area is in an open forum. The smoke travels throughout the hotel freely. Totally disgusted with this hotel. The staff were nice...
3 nachten verbleven in september 2017