Exterieur

Beoordelingen van Holiday Inn Express Köln-Troisdorf, an IHG Hotel

3 out of 5
Holiday Inn Express Köln-Troisdorf, an IHG Hotel
Echternacher Str. 04, Troisdorf, NW

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 359 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 455 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 130 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 39 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 1000 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Karen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Klein
1 nacht verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

G S

Negatief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Pinar Turan Ercanli | Operations Manager op 20 feb 2024
Sehr geehrter Gast,Es tut uns leid zu hören, dass Ihr Aufenthalt in unserem Hotel Holiday Inn Express Troisdorf nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir streben stets danach, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bieten. Ihre Rückmeldung hilft uns, unsere Leistungen weiter zu verbessern. Wir hoffen, Sie geben uns eine weitere Chance, Ihnen einen besseren Aufenthalt zu bieten.Viele Grüße

10/10 – Uitstekend

Ingrid

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Pinar Turan Ercanli | Operations Manager op 10 jan 2024
Thank you Ingrid!

10/10 – Uitstekend

Nancy

Reisde met familie
Prima alleen de kamers en in het gehele gebouw warm
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Pinar Turan Ercanli | Operations Manager op 18 jan 2024
Thank you for your Feedback!

8/10 – Goed

Mohamed

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
vriendelijke ontvangst, propere kamers(wij hadden 5 kamers) Het ontbijt is was ook niks te klagen. Het is wel jammer dat je als gast ook nog 14€ moet betalen voor de parking.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Pinar Turan Ercanli | Operations Manager op 10 jan 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om zo'n goede beoordeling achter te laten! We zijn zo blij dat ons incheckproces en de netheid van de kamer je verwachtingen overtroffen en dat je genoten hebt van het ontbijt. We begrijpen dat betalen voor parkeren lastig kan zijn. In ons hotel streven we ernaar onze gasten de best mogelijke ervaring te geven. We hopen dat al je toekomstige verblijven bij ons net zo comfortabel en plezierig zullen zijn!Vriendelijke groeten

8/10 – Goed

Amporn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel. Kamers schoon bedden goed. Ontbijt uitgebreid en goed wordt ook netjes bijgevuld. Minpunt bedden slaapbank te dunne matras slaapt niet comfortable voor de kinderen. Minpunt kamer was te warm (winterperiode). We sliepen met raam open in de winterperiode.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Pinar Turan Ercanli | Operations Manager op 10 jan 2024
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven over uw verblijf bij ons! We zijn erg blij om te horen dat je ons personeel vriendelijk vond en dat je kamers schoon waren met comfortabele bedden. We zijn ook erg blij dat je hebt genoten van de uitgebreide ontbijtopties, en we zullen ervoor blijven zorgen dat ze goed gevuld blijven. We begrijpen dat de matras op de slaapbank niet erg comfortabel was voor uw kinderen, en we verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt heeft. Hoewel het nodig is om in de winter een warme sfeer te behouden, spijt het ons dat het te warm was naar je zin. Nogmaals bedankt voor je feedback en we hopen dat je ondanks deze problemen een prettige ervaring hebt gehad!Vriendelijke groeten

4/10 – Matig

Louis

Reisde met partner
Weinig gastvrij. Niet de geboekte kamerindeling gekregen. Geen kluisje op de kamer en geen minibar. Jammer.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Cluster General Manager op 27 dec 2023
Dear Louis, thank you for staying at the Holiday Inn Express - Cologne Troisdorf. We're sorry to hear that your stay with us wasn't up to your expectations. We strive to offer a great experience and we apologize for any inconvenience we caused. Thank you again for taking the time to provide us with your feedback - it is greatly appreciated. Best regards, Stas Bestvater Cluster General Manager

6/10 – Redelijk

Hans

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was simple but neat, but the bathroom was awkwardly laid out. (shower door that turns into the bathroom so you had to squeeze yourself between this door and the washbasin). In the morning, far too little space to have breakfast (in the hall, sitting at a small, low table and I sat on the floor). The breakfast spread was simple but sufficient. Our reservation through Expedia was nowhere to be found on the computer. As a result, we had to wait an unnecessarily long time. The staff was helpful and friendly.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Cluster General Manager op 12 dec 2023
Dear Hans, thank you for sharing your experience at our hotel. We're pleased to know that you found the room neat and the breakfast spread adequate. Your comments regarding the layout of the bathroom and the breakfast area are noted. We understand these factors can influence the overall comfort of your stay. We're terribly sorry for the inconvenience with the reservation. We appreciate your patience and understanding during that time, and we're glad that our staff could assist you promptly. We hope to have the opportunity to host you again and aim to provide a seamless experience in the future. Best regards, Stas Bestvater Cluster General Manager

10/10 – Uitstekend

Patrick

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel, voor ons als middelpunt voor de kerstmarkt voor Keulen en Bonn. Max 20 minuten rijden. Ontbijt zeer goed, kamer netjes en personeel vriendelijk. Misschien iets wat ik gemist heb, wel 14 euro aftikken om te parkeren, die zag ik niet aankomen.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Cluster General Manager op 12 dec 2023
Beste Patrick, het doet ons goed te horen dat u ons hotel als een fijn middelpunt heeft ervaren tijdens uw bezoeken aan de kerstmarkten van Keulen en Bonn. We zijn verheugd dat u ons ontbijt, de nette kamers en de vriendelijkheid van ons personeel waardeert. Het spijt ons dat u verrast was door de parkeervergoeding. We streven ernaar om duidelijk te communiceren over alle kosten, inclusief parkeren, en uw feedback helpt ons om dit in de toekomst te verbeteren. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Hotel Holiday Inn Express - Cologne Troisdorf. Met vriendelijke groet, Stas Bestvater Cluster General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Verzorgd hotel, weinig plaats in ontbijtruimte. Voor een nacht parkeren wordt €14 gevraagd.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Cluster General Manager op 12 dec 2023
Geachte klant, bedankt voor uw feedback over uw recente verblijf in ons hotel. Het verheugt ons te horen dat u ons hotel netjes vond. Echter, we betreuren het dat de ruimte in onze ontbijtruimte niet aan uw verwachtingen voldeed. Betreffende de parkeerkosten, we begrijpen dat dit een belangrijk aspect is voor onze gasten. We streven ernaar om ruime parkeermogelijkheden aan te bieden die zowel veilig als toegankelijk zijn. We waarderen uw begrip en hopen dat u ons in de toekomst opnieuw zal kiezen voor uw verblijf. Met vriendelijke groet, Stas Bestvater Cluster General Manager

10/10 – Uitstekend

Mariska

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Cluster General Manager op 7 dec 2023
Dear Mariska, thank you for taking the time to give us such excellent feedback, its much appreciated.We thank you for your trust, hope you enjoyed Cologne-Troisdorf and we're looking forward to welcoming you soon again. Best wishes, Stas Bestvater Cluster General Manager

10/10 – Uitstekend

Sem

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Cluster General Manager op 18 dec 2023
Dear Sem, we are delighted to hear that you had a pleasant stay at our hotel! We strive to provide the best hospitality services possible and we are pleased to know that we have succeeded in your case. We hope to have the opportunity of welcoming you again soon.Best regards, Stas Bestvater Cluster General Manager

8/10 – Goed

Yvette

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Cluster General Manager op 20 nov 2023
Dear Yvette, we are delighted to hear that you enjoyed your stay with us at Holiday Inn Express - Cologne Troisdorf. We take great pride in making sure our guests have a pleasant and comfortable stay. We hope you will visit us again soon! Best regards, Stas Bestvater Cluster General Manager

10/10 – Uitstekend

angelica

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Supergoed ontbijt
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Cluster General Manager op 7 nov 2023
Dear Angelica, thank you for taking the time to provide us with your feedback. We're glad to know that you enjoyed your stay with us at Holiday Inn Express - Cologne Troisdorf. We look forward to welcoming you back soon! Best regards, Stas Bestvater Cluster General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Kirsten

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Cluster General Manager op 15 nov 2023
Dear Kirsten, thank you for taking the time to give us feedback. We would like to know, what we've to improve, to make your next stay even better. Best regards, Stas Bestvater Cluster General Manager

4/10 – Matig

Debbie

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Cluster General Manager op 15 nov 2023
Dear Debbie, thank you for taking the time, for giving us feedback. We would like to know, what we've to improve, to make your next stay even better. Best regards, Stas Bestvater Cluster General Manager

8/10 – Goed

Henk

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Cluster General Manager op 4 sep 2023
Dear Henk, thank you for taking the time to give us such well feedback, its much appreciated. We thank you for your trust, hope you enjoyed Cologne-Troisdorf and we're looking forward to welcoming you soon again. Best wishes, Stas Bestvater Cluster General Manager

8/10 – Goed

christiaan

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Cluster General Manager op 4 sep 2023
Dear Christiaan, thank you for taking the time to give us such well feedback, its much appreciated. We thank you for your trust, hope you enjoyed Cologne-Troisdorf and we're looking forward to welcoming you soon again. Best wishes, Stas Bestvater Cluster General Manager

10/10 – Uitstekend

Giovanni

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Hotel Manager op 10 aug 2023
Dear Giovanni, thank you for taking the time to give us such excellent feedback, its much appreciated. We thank you for your trust, hope you enjoyed Cologne-Troisdorf and we're looking forward to welcoming you soon again.Best wishes, Stas Bestvater Hotel Manager

8/10 – Goed

Mark

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Cluster General Manager op 16 aug 2023
Dear Mark, thank you for taking the time to give us such well feedback, its much appreciated. We thank you for your trust, hope you enjoyed Cologne-Troisdorf and we're looking forward to welcoming you soon again. Best wishes, Stas Bestvater Cluster General Manager

6/10 – Redelijk

Manuela

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Hotel Manager op 27 jul 2023
Dear Manuela, thank you for taking the time to give us feedback, its much appreciated. We would like to know, what we've to improve, to make your next stay to a 5-star-experience? We thank you for your trust, hope you enjoyed Cologne-Troisdorf and we're looking forward to welcoming you soon again. Bes wishes, Stas Bestvater Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Qi-Yan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Hotel Manager op 24 jul 2023
Dear Qi-Yan, thank you for taking the time to give us such excellent feedback, its much appreciated. Our entire team is glad you enjoyed your stay and we convinced you from us and our hotel. We thank you for your trust, hope you enjoyed Cologne-Troisdorf and we're looking forward to welcoming you soon again. Best wishes, Stas Bestvater Hotel Manager

8/10 – Goed

jpa

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Hotel Manager op 13 jun 2023
Dear jpa, thank you for taking the time to give us such well feedback, its much appreciated. We thank you for your trust, hope you enjoyed Cologne-Troisdorf and we're looking forward to welcoming you soon again. Best wishes, Stas Bestvater Hotel Manager

8/10 – Goed

Veerle

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Hotel Manager op 31 mei 2023
Dear Veerle, thank you for taking the time to give us such well feedback, its much appreciated. We would like to know what we've to improve to make your next stay even better? We thank you for your trust, hope you enjoyed Cologne and we're looking forward to welcoming you soon again. Best wishes, Stas Bestvater Hotel Manager

8/10 – Goed

Melissa

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Ontbijt was 2de dag ( vrijdag) een teleurstelling. Om half 9 was bijna alles op. Er waren ook geen glazen of koffiekopjes meer. Het apparaat om pannenkoeken te maken werd helemaal niet meer bijgevuld. Na een half uur was er eindelijk terug brood, maar geen beleg... Groot verschil met de eerste dag (donderdag)
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Hotel Manager op 31 mei 2023
Hallo Melissa, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen, dat stellen we op prijs. Het is echt jammer dat het ontbijt de volgende dag niet was zoals gewoonlijk, onze oprechte excuses hiervoor. Uw feedback wordt ook doorgestuurd en zal zeker helpen om te verbeteren. Wij danken u voor uw vertrouwen, hopen dat u genoten heeft van Keulen en kijken uit naar uw volgende bezoek. Met vriendelijke groet, Stas Bestvater Hotel Manager

8/10 – Goed

Frank

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nvt
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Hotel Manager op 7 mei 2023
Dear Frank,thank you for taking the time to give us such well feedback, its much appreciated. We would like to know, what we've to improve, to make your next stay a 5-star-experience? We thank you for your trust, hope you enjoyed Cologne and we're looking forward to welcoming you soon again. Best wishes, Stas Bestvater Hotel Manager

4/10 – Matig

Jeremy

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Hotel Manager op 31 mei 2023
Dear Jeremy,thank you for taking the time to give us feedback.Unfortunately your feedback went bad, so we would like to know, what we've to improve to make your next stay even better?We thank you for your trust, hope you enjoyed Cologne and we're looking forward to welcoming you soon again. Best wishes, Stas Bestvater Hotel Manager

8/10 – Goed

Stephan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima ontvangen ondanks de verwardheid over de kamers, maar dat werd perfect opgelost door het personeel, Ontbijt erg goed en ruim, miste persoonlijk warme gerechten (roerei, bacon,) We hadden familiekamer was prima te doen, al vonden de kinderen de slaapbank te zacht. Kon er savonds wel iets drinken alleen stond er niet een vaste persoon aan de bar das wel jammer.
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Hotel Manager op 2 mei 2023
Hallo Thomas,bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons zo'n geweldige beoordeling te geven, dat waarderen we enorm.Ik geef uw complimenten graag door aan het personeel.Wij danken u voor uw vertrouwen, hopen dat u genoten heeft van Keulen en kijken uit naar uw volgende bezoek.Hartelijke groetenStas BestvaterHotel Manager

8/10 – Goed

Stephan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tijdens de brandmelding om 01:30 snachts in het hotel hebben wij geen personeel gezien die ons naar een plek buiten moest brengen waar het brand veilig was. Het personeel heeft ons ook niet doorgegeven dat we de hotelkamer uit moesten vanwege de brandmelding. Dit vonden we een beetje slecht. Verder was het verblijf prima.
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Hotel Manager op 2 mei 2023
Hallo Thomas,Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen, dat stellen we op prijs.Hotels zijn namelijk aangesloten op een brandweercentrale die bij brand automatisch in werking treedt.Bij brand wordt iedereen verzocht het pand te verlaten.Gelukkig was dit een vals alarm - ik had graag gezien dat het personeel onze gasten had geïnformeerd en zich had verontschuldigd. We zullen het in de nabije toekomst beter doen.Wij danken u voor uw vertrouwen, hopen dat u Keulen leuk vond en kijken uit naar uw volgende bezoek - zonder brandmelding.Hartelijke groetenStas BestvaterHotel Manager

8/10 – Goed

Jasper

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Hotel Manager op 18 mei 2023
Guten Tag Jasper, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben uns so toll zu bewerten, das wissen wir zu schätzen. Wir danken für Ihr Vertrauen, hoffen Köln hat Ihnen gefallen und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch. Beste Grüße Stas Bestvater Hotel Manager

8/10 – Goed

Jacobus

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Hotel Manager op 2 mei 2023
Dear Jacobus,thank you for taking the time to give us such well feedback, its much appreciated.We would like to know, what we've to improve, to make your next stay a 10-star-experience?We thank you for your trust, hope you enjoyed Cologne and we're looking forward to welcoming you soon again.Best wishes,Stas BestvaterHotel Manager

10/10 – Uitstekend

marleen

3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Hotel Manager op 2 mei 2023
Dear Marleen,thank you for taking the time to give us such excellent feedback, its much appreciated.We thank you for your trust, hope you enjoyed Cologne and we're looking forward to welcoming you soon again.Best wishes,Stas BestvaterHotel Manager

8/10 – Goed

Reza

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was netjes en in de lobby was er een ijsblokjesdispenser aangezien er geen koelkast in de kamer was. Mc Donalds en Subway zijn vlak naast het hotel.
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Hotel Manager op 13 apr 2023
Beste Reza,bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons zo'n goede feedback te geven, dat wordt zeer op prijs gesteld.Wij danken u voor uw vertrouwen, hopen dat u genoten heeft van Keulen en kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen.Beste wensenStas Bestvaterhotelmanager

10/10 – Uitstekend

Rachid

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Niels

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima hotel. Minpuntje bij aankomst was dat onze WC bril gebroken was. Geen idee hoe dit is gebeurd alleen het was dus niet opgelost voordat wij kwamen. Dit was best gevaarlijk want er staken allemaal scherpe randen uit waardoor naar de WC gaan een hele uitdaging was. Dit heb ik daarom ook gemeld bij de receptie. En tijdens het douchen liep de douchebak helemaal vol omdat het putje niet goed was geleegd door de schoonmaak. Verder nette kamer en prima ontbijt. Wel erg weinig plek in de ontbijt ruimte voor het aantal mensen wat kwam ontbijten. En voor het parkeren van je auto op het terrein van het hotel betaal je €14. Dat vind ik wel echt te duur en totaal niet gastvrij. Dus over het geheel genomen wel prima verblijf op een paar punten na.

10/10 – Uitstekend

Hubertus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect voor de prijs en een heerlijk ontbijt!
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Stijn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
de kamer was erg gehorig

8/10 – Goed

Francisca

1 nacht verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Sue-Lizz, Miami

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
The hotel is close to the airport and is perfect if you do not want to stay in the busy area of Barcelona. Walking distance to the train station as well. The area is also safe. The staff was very helpfull in general when it came to providing information about the area and things to do. Breakfast is included but do not expect a variaty if you're staying long (we stayed for 10 days). The AC did not work properly, during the hot summer nights it was impossible to get a good night sleep. Wifi did not work in the room.
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Sue-Lizz, Miami

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is perfect if you're flying from Kohl airport. Paid parking available on site. Restaurants and fast food on walking distance. The staff is friendly but a little more information at check in regarding the hotel/room and breakfast would have been nice. The television did not work and could not be fixed because there maintenance was not available. The air condition was not working which caused the room to be very warm during the night.
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Turgay

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Schoonmaak van de kamer erg slecht, ontbijt basic, verder alles prima.
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Sonja

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nvt
2 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Melanie

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Andreas

1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Kaoutar

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Daisy Djina

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel handelt veel te traag bij het afgaan van het brandalarm. Auto elders geparkeerd, alleen laastste dag even op de parking voor de koffers. Moesten gelijk 28 euro aftikkken, belachelijk. Erg gehorig, constant herrie in de gang en buiten van een autowasstraat die 24/7 open lijkt te zijn. Pluspunt: lekker ontbijt
2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Lotfi

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schone en ruime kamers!
1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Manuela

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frisse en ruime kamers. Ontbijtruimte niet groot genoeg. Mensen blijven te lang zitten nadat ze klaar zijn. Personeel kan eventueel vragen om hun plaats te geven aan de mensen die nog staan te wachten. Pompen op deuren minder strak zetten. Deuren slaan te luid dicht. Om in te checken was er niemand aan de balie. Eventueel een bel installeren? We moesten op zoek gaan naar de receptionist.
2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Roel

1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Vimal

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super schoon en netjes
1 nacht verbleven in februari 2022