Exterieur

Beoordelingen van Hôtel Clermont Estaing

3 out of 5
Hôtel Clermont Estaing
61 rue du Ressort, Clermont-Ferrand, Puy-de-Dome

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 377 van 767 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 330 van 767 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 52 van 767 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 767 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 767 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Bulent

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Ton

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel, prima voor een tussenstop als je naar Spanje rijd.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Virginie MALLERET, General Manager op 6 sep 2022
Dag Benjamin,Bedankt voor de hoge score die u gaf aan ons hotel.Wat fijn dat je genoten hebt van je verblijf bij ons in Clermont-Ferrand en dat je hierbij helemaal tevreden was met de netheid van ons hotel. Ons team dankt je voor het compliment.Vriendelijke groet en graag tot ziens,Virginie MALLERET, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Virginie MALLERET, General Manager op 19 aug 2020
Dear Guest, Thanks for your high rating of our hotel. We're happy to hear we hit the mark for you. We look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards, Virginie MALLERET, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs kwaliteit prima ,zeer vriendelijke personeel, niets negatief aan te merken
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Virginie MALLERET, General Manager op 15 okt 2019
Beste gast, Dank u voor deze lovende recensie. Wat leuk te lezen dat u geen negatief puntje kon vinden en dat u de gastvrijheid van het team op prijs heeft gesteld. We nodigen u van harte uit nog eens ons hotel te bezoeken. Met vriendelijke groet. Virginie MALLERET, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideale uitvalsbasis voor de verkenning van Clermont en omgeving.
6 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Virginie MALLERET, General Manager op 15 dec 2019
Beste gast, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het doet ons plezier dat uw verblijf naar wens was en dat u onze locatie top vond! Ons team staat graag weer voor u klaar bij een volgend bezoek aan Clermont. Met vriendelijke groeten, Virginie MALLERET, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het ontbijt was zijn geld niet waard. Het gebakken ei en het gebakken spek waren koud.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Virginie MALLERET, General Manager op 9 jul 2019
Beste gast, We danken u voor uw feedback. Het spijt ons dat uw ontbijt niet helemaal was zoals u verwacht had. We zullen dit doorgeven aan het team, want dit is niet onze standaard. Weet dat er in de minste behoefte een magnetron beschikbaar is in onze ontbijtzaal of op verzoek verwarmen we uw gerechten. Hopelijk mogen we u opnieuw ontvangen voor een betere ervaring. Met vriendelijke groet. Virginie MALLERET, General Manager

10/10 – Uitstekend

Lucas, Portugal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk basis hotel. Rustige ligging. Vriendelijk personeel. Goede WIFI. Comfortabel en schoon bed. Prima ontbijt buffet met broodjes, beleg, muesli en koffie.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Virginie MALLERET, General Manager op 21 dec 2018
Beste Lucas, Wij danken u vriendelijk voor de beoordeling van ons hotel. Wat fijn dat u in uw nopjes was met het comfort en de rust van uw kamer en met ons heerlijke ontbijt. Vriendelijke groet en heel graag tot nog eens, Virginie MALLERET, General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Prima voor overnachting naar het zuiden. Met bus/tram ben je zo in het leuke centrum
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Virginie MALLERET, General Manager op 19 aug 2018
Beste gast, We danken u voor uw feedback. Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf in Clermont-Ferrand en dat u hierbij onze goede bereikbaarheid als een groot pluspunt aanhaalt. Het klopt dat u met het openbaar vervoer in een wip in het centrum bent. We hopen u alvast in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet. Virginie MALLERET, General Manager

6/10 – Redelijk

n, brugge

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kamers tip top in orde.
In hotel verbleven op doorreis. Ideaal! Kamers geluiddicht en nog nooit zo een goede airco gehad, geluidloos en perfect te regelen. Alles voorzien voor een goede nachtrust om je reis veilig te kunnen verderzetten. Geen restaurant in het hotel. Leuke restaurantjes op 800 m. Ontbijt heel heel basic, er werd ook niet op tijd bijgevuld. Niet goed georganiseerd.
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Virginie MALLERET, General Manager op 25 jul 2018
Geachte gast, vriendelijk bedankt om uw mening met ons te delen. We zijn blij te horen dat u een aangenaam verblijf bij ons gehad heeft en dat u genoten heeft van de geluidsdichte kamers. Wat fijn dat u onze ligging als een pluspunt aanhaalt, er zijn inderdaad verschillende restaurantjes in de buurt. We noteren u opmerkingen over het ontbijtbuffet en zullen dit bespreken met ons team. Ons team bedankt u voor het compliment en we hopen u in de toekomst terug opnieuw te mogen ontvangen. Met warme groeten en graag tot een volgende keer. Virginie MALLERET, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel centraal gelegen
Fijn verblijf! Vriendelijk personeel, heel goed ontbijt!
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Virginie MALLERET, General Manager op 14 jun 2018
Beste gast, bedankt voor uw positieve review! Het verheugt ons te lezen dat uw verblijf in hotel Clermont Estaing aan uw verwachtingen voldeed. Wat fijn dat het ontbijt u heeft gesmaakt en dat u tevreden was over de gastvrijheid van ons team. Wij ontvangen u graag terug in de toekomst. Warme groet, Virginie MALLERET, General Manager

10/10 – Uitstekend

thomas, utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Easy to reach comfortable room with privacy
Title says it all! Staff was professional and clear, room is cozy comfortable and cheap. Hotel is easy to reach!
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Claire, Boxtel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly and safe
Free parking, enough places. During the night the gate is closed. Little friendly detail: a little candy is on your bed each day.
3 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Patrik, België

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 op 10
Rustige ligging, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. dicht bij afrit autostrade. Ontbijt prijs kwaliteit ok. We waren maar op doorreis maar volgende keer stoppen we daar opnieuw en blijven misschien een dagje langer.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service

8/10 – Goed

heroes

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Hans, Zeist

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ace hotel prima locatie
Aangekomen bij het hotel waren wij aangenaam verrast het geheel ziet er prima uit ik denk zelfs onlangs gerenoveerd mooie ruime kamer en mooie badkamer Rondom het hotel op afgesloten terrein veel parkeerplaatsen. Bij ons vertrek regende het en stonden voor de deur onder de overkapping zeker 15 verslaafde rokers, gasten uit het Hotel, welke de uitgang blokkeerden en een vieze rook lucht veroorzaakten, Jammer dat daar niets van werd gezegd, zeker in een rookvrij hotel maar voor de rest was alles prima in orde van het ontbijt kan ik niets zeggen we hebben niet in het hotel ontbeten

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prijs-kwaliteit
ongeloofelijk om voor zo weinig geld zo een tof overnachtingshotel te kunnen reserveren

10/10 – Uitstekend

Emmanuel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Patrick

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Pierre

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Ilyes

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Chanh phirak

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

PATRICK

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon rapport qualité-prix
Séjour agréable,au calme avec une équipe a l'écoute.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Virginie MALLERET, General Manager op 22 jan 2024
Cher Patrick,Merci pour ce très bon retour.Nous sommes ravis d'apprendre que votre séjour a été agréable et que vous avez trouvé le calme recherché. Il est également gratifiant de savoir que notre équipe a su être à l'écoute de vos besoins, une qualité que nous tenons à maintenir pour offrir le meilleur service à nos clients.Nous prenons note de votre appréciation sur la propreté de la chambre et le confort, et nous sommes heureux que ces aspects aient contribué positivement à votre séjour. Nos efforts constants pour maintenir un haut niveau de propreté et de confort sont une priorité pour nous, et il est encourageant de voir ces efforts reconnus.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau pour un autre séjour tout aussi agréable.Au plaisir de vous revoir bientôt à Clermont-Ferrand,Virginie MALLERET, General Manager

8/10 – Goed

Roger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Ilyes

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Gaelle

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Samuel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Rudy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean, functional hotel
Clean, functional hotel close to a quiet retail district.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Virginie MALLERET, General Manager op 5 dec 2023
Dear Rudy,Thank you for this positive review of your stay with us.We're glad to hear that you found our hotel to be clean and functional, reflecting our commitment to providing a well-maintained environment for our guests. It's also great to know that our location near a quiet retail district contributed positively to your stay, offering a tranquil yet convenient setting. The overall satisfaction scores you've given us are very encouraging, and we're delighted that our services and room comfort met your expectations.The entire team look forward to the pleasure of seeing you again in Clermont-Ferrand on a future occasion. Best wishes,

6/10 – Redelijk

Philippe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hébergement bien pour le prix
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Virginie MALLERET, Directrice générale op 5 dec 2023
Cher Philippe,Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience chez nous,Nous sommes ravis que vous ayez trouvé notre établissement à la hauteur de vos attentes en termes de rapport qualité prix. De plus, nous tenons à vous remercier pour vos commentaires positifs concernant la propreté de votre chambre, que nous nous efforçons de maintenir grâce à notre service de nettoyage quotidien.Nos équipes sont également heureuses de lire que vous avez apprécié la qualité de notre service, qui vise à offrir une expérience inoubliable à chaque client.Enfin, pour ce qui est des équipements de la chambre, nous sommes ravis que vous les ayez trouvés satisfaisants et nous espérons que vous avez pu profiter de notre plateau de courtoisie avec thé et café.Nous serions enchantés de vous accueillir à nouveau pour une autre expérience positive.Cordialement,Virginie MALLERET, Directrice générale

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour à Clermont Fd
Séjour Satisfaisant, très bon accueil, le personnel est toujours souriant. la chambre que j'ai occupé été très propre ainsi que le reste de l'hôtel d'ailleurs. Merci à eux.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Virginie MALLERET, General Manager op 31 okt 2023
Cher Richard,Merci pour cette appréciation très positive.Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié l'accueil chaleureux de notre personnel et la propreté de votre chambre. Notre équipe s'efforce de fournir un service de qualité et un environnement confortable pour nos clients.Nous vous remercions pour vos compliments et espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochain séjour à Clermont-Ferrand.Au plaisir de vous revoir bientôt à Clermont-Ferrand,Virginie MALLERET, General Manager

8/10 – Goed

thomas

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Tay

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Yannick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Azouaou

Negatief: Personeel en service
Ça sentait la cigarette dans la chambre. L'agent d'accueil n'était vraiment pas aimable. Le p'tit déjeuner était médiocre
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Manager op 6 sep 2023
Cher Hôte,Merci pour votre retour.Nous sommes profondément désolés que votre séjour ne se soit pas déroulé dans les meilleures conditions.Nous tenons à préciser que toutes nos chambres sont non-fumeurs et nous mettons tout en œuvre pour faire respecter cette règle. Concernant l'accueil, nous sommes navrés si vous avez trouvé notre personnel peu aimable. Nous accordons une grande importance à la satisfaction de nos clients et veillerons à améliorer ce point. En ce qui concerne le petit-déjeuner, nous proposons une variété de produits de qualité, tels que des viennoiseries fraîches, des fruits de saison et des jus de fruits pressés.Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir de nouveau pour vous offrir une expérience plus agréable. Cordialement,

10/10 – Uitstekend

JOSE MARIA

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy buen hotel, servicio impecable, y muy buena habitación. Calidad precio muy buena.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Virginie MALLERET, Directora general op 28 aug 2023
Estimado José María,Nos complace haberle podido otorgar una grata experiencia en nuestro alojamiento y que nos haya dado por ello la máxima puntuación, cosa que le agradecemos.Por otro lado, agradecemos que destaque nuestro buen servicio y nos alegramos de saber que todo estuvo a su gusto.Sería un placer que nos honrara nuevamente con su presencia en un futuro próximo. Atentamente,Virginie MALLERET, Directora general

6/10 – Redelijk

marine

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Sebastien

2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Alexandre

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Sophie

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

David

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Decent cheap overnight stop
Decent enough hotel for an overnight stop on a drive from UK to Spain. Plenty of parking, comfortable rooms and fairly good breakfast.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Virginie MALLERET, General Manager op 25 jul 2023
Dear David,Thank you for this kind review.We are glad that everything met your expectations during your time with us. Moreover, it's great to know that we helped start your day off on the right foot with our breakfast buffet.We hope to have the opportunity to welcome you again soon.Kind regards,Virginie MALLERET, General Manager

10/10 – Uitstekend

pascal

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Marius

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Ulrich

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gerne wieder
Alles gut gewesen. Ruhiges Zimmer gehabt, aber nicht sehr groß.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Virginie MALLERET, Hoteldirektorin op 15 jun 2023
Lieber Ulrich,vielen Dank für Ihre positive Bewertung.Es freut uns sehr, dass Sie ein ruhiges Zimmer bei uns hatten. Wir bemühen uns stets, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bieten. Wir möchten darauf hinweisen, dass unsere Zimmergrößen variieren, und wir auch geräumigere Zimmer zur Verfügung haben, falls Sie bei Ihrem nächsten Besuch mehr Platz wünschen.Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,Virginie MALLERET, Hoteldirektorin

8/10 – Goed

Simona

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

jean pierre

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
parfait....
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Virginie MALLERET, General Manager op 15 jun 2023
Cher Jean Pierre,Merci pour ce commentaire.Nous sommes heureux que vous ayez passé un super séjour parmi nous et apprécié notre hôtel.Merci de mentionner la propreté de votre chambre.Au plaisir de vous revoir bientôt à Clermont-Ferrand,Virginie MALLERET, General Manager

8/10 – Goed

Roger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Najla

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super !!! J aime bcp Propre !!! Sens très bon
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Virginie MALLERET, Directrice générale op 17 apr 2023
Chère Najla,Merci pour cet aimable commentaire.C'est un réel plaisir pour nous d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour parmi nous ainsi que la propreté de notre hôtel. Merci d'avoir partagé votre satisfaction avec nous.Au plaisir de vous accueillir lors de votre prochaine visite à Clermont-Ferrand. Bien à vous,Virginie MALLERET, Directrice générale

10/10 – Uitstekend

Loïc

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Frédéric

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023