Delta Hotels by Marriott Cheltenham Chase

4.0-sterrenaccommodatie
Milieuvriendelijke hotel met een volledig uitgeruste spa en fitnessfaciliteiten

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn May 2024 en June 2024.
mei 2024
juni 2024

Fotogalerie voor Delta Hotels by Marriott Cheltenham Chase

Een binnenzwembad
Exterieur
Superior kamer, 1 kingsize bed, uitzicht | Hypoallergeen beddengoed, een kluis op de kamer, een bureau
Lobbylounge
Lobby
Beoordelingen
8,4

Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaarOntbijt beschikbaarOntbijt beschikbaar
  • ZwembadZwembadZwembad
  • SpaSpaSpa
  • BubbelbadBubbelbadBubbelbad
  • HuisdiervriendelijkHuisdiervriendelijkHuisdiervriendelijk
  • Parkeren inbegrepenParkeren inbegrepenParkeren inbegrepen
De prijs is € 88
Prijs beschikbaar op 09/06/2024

Ontdek de omgeving

Kaart
Shurdington Road, Brockworth, Cheltenham, England, GL3 4PB
  • Populaire locatieUniversity of Gloucestershire7 min. rijden
  • Populaire locatieThe Promenade9 min. rijden
  • Populaire locatieCheltenham Racecourse13 min. rijden
  • LuchthavenBirmingham (BHX)67 min. rijden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Deluxe kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
  • 27 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
  • 27 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior kamer, 1 kingsize bed, uitzicht

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
  • 27 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Suite, 1 slaapkamer, uitzicht

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 1 tweepersoons zetelbed

Gelijkaardige accommodaties

Over deze buurt

Cheltenham

Delta Hotels by Marriott Cheltenham Chase ligt in de zakenwijk en vlak bij een treinstation in Cheltenham. The Promenade en Kathedraal van Gloucester zijn opmerkelijke bezienswaardigheden. Als je graag wilt shoppen, kan dat bij Gloucester Quays en Gloucester Docks. Wil je graag een evenement of wedstrijd bijwonen? Kijk dan even wat er te beleven valt bij Kingsholm Stadium of Cheltenham Racecourse. Verken de omgeving tijdens spannende activiteiten zoals het afleggen van wandel- en fietsroutes.

In de buurt

  • University of Gloucestershire - 7 min. rijden
  • Gloucester Quays - 9 min. rijden
  • The Promenade - 9 min. rijden
  • Kathedraal van Gloucester - 9 min. rijden
  • Cheltenham Racecourse - 13 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Gloucester Station - 14 min. rijden

Restaurants

  • The Turmut-Hoer - 7 min. rijden
  • The Cheese Rollers - 3 min. rijden
  • Royal Oak - 5 min. rijden
  • Ridge & Furrow - 7 min. rijden
  • Whittle Inn - 3 min. rijden

Over deze accommodatie

Delta Hotels by Marriott Cheltenham Chase

Hotel met een groen/duurzaam beleid niet ver van University of Gloucestershire
Delta Hotels by Marriott Cheltenham Chase bevindt zich dicht bij Kingsholm Stadium en Cheltenham General Hospital en biedt een terras, een tuin en een droogkuis/wasserijservice. Verwen jezelf met een massage, aromatherapie of een manicure/pedicure bij Spa, het wellnesscentrum ter plaatse. Ga vooral lekker eten bij Hardy Restaurant, het restaurant ter plaatse. In het fitnesscentrum kun je meedoen aan pilateslessen en fitnesslessen. Daarnaast biedt Delta Hotels by Marriott Cheltenham Chase een bar, een businesscentrum en een spabad. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Een binnenzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), snelle uitcheckservice en rookvrije accommodatie
  • Een 24-uurs receptie, hulp bij uitstappen/tickets en 10 vergaderruimtes
  • Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over het behulpzame personeel en de algehele staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle 122 kamers zorgen voor veel comfort met 24-uurs roomservice en (laptop)kluisjes, bovenop leuke voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning. Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over de grootte van de kamers in deze accommodatie.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Recyclage, ledlampen en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
  • Badkamers met milieuvriendelijk toiletgerief en douches
  • Lcd-televisies met satellietzenders
  • Koelkasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Prijzen en affiliaties

Eco-gecertificeerde accommodatie
Deze accommodatie is gecertificeerd door Green Tourism, een programma dat de impact van een accommodatie op een of meer van de volgende gebieden meet: milieu, gemeenschap, cultureel erfgoed, lokale economie.

Talen

Arabisch, Engels, Duits, Pools, Roemeens, Spaans, Zweeds

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen en parkeerplaatsen voor personenbussen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar: GBP 12 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Hardy Restaurant

Dingen om te doen

  • Binnenzwembad
  • Fitnesslessen
  • Pilateslessen
  • Spabad
  • Sportschool
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Volledig uitgeruste spa
  • Yogalessen

Gezinsvriendelijk

  • Binnenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderspelletjes
  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Dagelijkse huishoudservice
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoon beddengoed op verzoek
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • 10 vergaderruimtes
  • 304 vierkante meter aan conferentieruimte
  • Businesscentrum

Buiten

  • Barbecue
  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • 4 behandelingsruimtes
  • Aromatherapie
  • Ayurvedische behandelingen
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body wraps
  • Gezichtsbehandelingen
  • Hotstone-massages
  • Manicures/pedicures
  • Massages voor diepe bindweefsels
  • Spa dagelijks geopend
  • Spabad
  • Sportmassages
  • Zweedse massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Handgreep in de badkuip
  • Handgreep naast het toilet
  • Hendels als deurklinken
  • In hoogte verstelbare douchekop
  • Lift
  • Luisterhulpmiddelen in vergaderruimtes
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijk zwembad
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke personenbusparkeerplaats
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijke spa
  • Rolstoeltoegankelijke sportschool
  • Trapleuningen
  • Verlaagd deurslot
  • Verlaagd kijkgat in de deur
  • Verlaagde werkbladen en wasbak

Meer

  • 2 etages
  • Bioafbreekbare rietjes beschikbaar
  • Bioafbreekbare roerstaafjes beschikbaar
  • Feestruimte
  • Geen frisdrank in plastic flessen
  • Geen plastic rietjes
  • Geen plastic roerstaafjes
  • Geen water in plastic flessen
  • Herbruikbaar tafelgerei
  • Herbruikbare kopjes
  • Minstens 10% van de winst wordt geïnvesteerd in gemeenschap en duurzaamheid
  • Rookvrije accommodatie
  • Ten minste 80% biologische voedingsproducten
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Ten minste 80% van de voedingsproducten komt van lokale producenten
  • Tentoonstellingen van plaatselijke kunstenaars
  • Tours en activiteiten van lokale aanbieders
  • Uitgebreid beleid om voedselverspilling te voorkomen
  • Uitgebreid recyclingbeleid
  • Veganistische gerechten
  • Vegetarisch ontbijt beschikbaar
  • Vegetarische gerechten

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Energiebesparende schakelaars in kamers
  • Geluiddichte kamers
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Ledverlichting
  • Milieuvriendelijke schoonmaakmiddelen beschikbaar
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Recycleren
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon
  • Waterbesparende douches

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je GBP 25 per accommodatie, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Alleen honden zijn toegestaan
2 in totaal

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer GBP 12.00 per persoon
  • Toeslag voor huisdieren: GBP 25 per accommodatie, per nacht
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs en een kredietkaart voor te leggen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een EHBO-koffer en een veiligheidsslot
De accommodatie bevestigt dat ze de schoonmaak- en desinfectiemaatregelen van Commitment to Clean (Marriott) hanteert.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Kinderen jonger dan 16 jaar worden niet tot het zwembad toegelaten zonder toezicht van volwassenen.
Gasten jonger dan 14 jaar oud worden niet tot de spa toegelaten.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Chase Hotel Cheltenham
Cheltenham Chase
Cheltenham Chase Hotel
Cheltenham Chase Hotel QHotels
Cheltenham Chase Hotel QHotels Gloucester
Cheltenham Chase QHotels
Cheltenham Chase QHotels Gloucester
Cheltenham Chase Hotel Gloucester
Cheltenham Chase Gloucester
The Cheltenham Chase Hotel QHotels

Veelgestelde vragen

Beschikt Delta Hotels by Marriott Cheltenham Chase over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Delta Hotels by Marriott Cheltenham Chase?

Vandaag, 12 mei 2024, kost een verblijf bij Delta Hotels by Marriott Cheltenham Chase van één nacht voor twee volwassenen op 9 jun. 2024 min. € 88,38, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Delta Hotels by Marriott Cheltenham Chase?

Ja, bij dit hotel zijn honden toegestaan (maximum 2 in totaal). Er geldt een toeslag van GBP 25 per accommodatie, per nacht. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel berekent Delta Hotels by Marriott Cheltenham Chase voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Delta Hotels by Marriott Cheltenham Chase inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Delta Hotels by Marriott Cheltenham Chase uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Delta Hotels by Marriott Cheltenham Chase?

Dit wellness hotel ligt in de zakenwijk, op 10 km afstand van University of Gloucestershire, Cheltenham General Hospital en The Promenade. Ook Kingsholm Stadium en Kathedraal van Gloucester liggen op 10 km afstand.

Beoordelingen over Delta Hotels by Marriott Cheltenham Chase

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 469 van 1006 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 334 van 1006 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 116 van 1006 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 55 van 1006 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 32 van 1006 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

U.W., Zoetermeer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zonder meer een goed 4 sterren hotel
Locatie is over het algemeen goed, Cheltenham en Gloucester zijn niet ver weg. Via Painswick is Stroud ook snel te bereiken. Zeer ruime parkeermogelijkheden. Hotel heeft een luxe uitstraling en een fantastisch ontbijtbuffet.
4 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Daniel

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Fred, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cottswold visit
Clean spacious room, good beds, friendly staff. Sufficient (free) parking space. Good (dressed) wellness facilities (pool, sauna, steam bath). Excellent breakfast. Good location for trips in Cottswold (Brockworth appr. 8 miles from Cheltenham). Pub for drinks and food at walking distance. Lively hotel bar and restaurant. Nice garden.

4/10 – Matig

Josi

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I didnt like anything. 1. Check in late for an hour. 2. Waiting area , bar/lounge dirty , tables full of used plates, glasses etc, unhygienic. 3. Over priced food and no quality, for a 8oz steak dinner £36 too much. 4. Housekeeping left all dirty towels in the bathroom. 5. Room service phone never answered. 6. On the way back home received calls from reception staff that outstanding amount to pay for breakfast, which paid at the time of check in. 7. Rude behaviour of staff on phone, sent bank details, still waiting for confirmation from the hotel the issue resolved. 8. Never stay in a Marriot hotel in life. Hope this is enough, very unpleasant stay and over hyped and stressful after left the hotel too. Nightmare !!
2 nachten verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Margaret, Bishops Cleeve

Positief: Netheid
I did not enjoy my stay . On the plus side the Hotel is in a beautiful setting . Staff were friendly and helpful however , possibly not enough of them to service the large number of guests , to ensure tables were cleaned and cleared in the bar area. I had not booked a table in the resturant so to go to the bar, had mediocre food which was expensive , the table was not fully cleared and wiped when my food was delivered. The breakfast was awful , clearly not enough staff to cope with the volume of people and to replenish items , I had to ask for simple basic food items that were missing as were plates bowls etc . Really had not expected this at this classification of hotel . Further more my stay was interrupted by some very noisy dogs in the room opposite me , who were endlessly barking . I reported this out of concern for the dogs on my departure, I was surprised that the housekeeping / security had not already picked this up .
1 nacht verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Amber

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Sidrah

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My stay at the hotel was very pleasant and comfortable, welcoming staff and very helpful and kind. My room was very clean and spacious and very comfortable.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Caroline

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I enjoyed our time and felt looked after through our stay. The pool and spa facilities were superb with helpful staff. We found all the staff were helpful. Nothing seemed to be too much trouble. Even when the pool had to be closed for one hour we were kept well informed on the reopening schedule. In fact we found all staff very friendly in every department of the hotel from room maids to Resturant/ room service to bar and front desk staff.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Teresa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
First impressions, the grounds impressive, the entrance to the hotel clean tidy and having evidence of regular maintenance. Receptionist pleasant and informative. The main area open plan which is very spacious, airy and clean. Near by is a bar with plenty of varied seats to suit the ergonomics of many and a restaurant. The corridors leading to the rooms were airy and odourless; decor a little tired but clean. Our room was very spacious, inviting and with adequate amenities. Bed, pillow and duvet extremely comfortable. Breakfast and evening meal there was plenty of choice and staff very helpful. Our only two negatives are:- 1) did not approve of a customer's dog(bulldog) being allowed to sit and drool on a dinning chair near the bar area. 2) witness the common practice of staff leaving what appeared to be unused servettes and cutlery on the tables when cleaning/clearing the tables ready for the next customer. This is a serious health and safety concern.
3 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Neil

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is in excellent condition and the staff were generally professional and helpful. Two things marred my stay: 1. I stayed for 2 nights and when I returned to my room on the second evening, at about 5:30pm, I found it had not been serviced - bed unmade, bathroom as I had left it etc. I reported this to reception and was promised that someone would come in to refresh the room but no-one did. 2. I paid £119.01 for the first night when I booked the room and another £15.00 for breakfast on the first morning (my company paid for the 2nd night and 2nd breakfast). My invoice/receipt says that I paid £102.22 on check-in and another £15.00 for breakfast. The £16.79 difference is not a big deal but awkward when it comes to claiming expenses.
1 nacht verbleven in maart 2024