Terras

Beoordelingen van Hôtel Martinez, in The Unbound Collection by Hyatt

5 out of 5
Hôtel Martinez, in The Unbound Collection by Hyatt
73 La Croisette, Cannes, Alpes-Maritimes

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 386 van 520 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 92 van 520 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 18 van 520 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 520 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 520 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Joost

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great luxury stay
Great stay, perfect service and a very nice room. The weather was great but the private beach was only partially open (Covid measures). Really a very nice hotel.
2 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Jean Pierre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed ontvangen en prachtige ligging
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Hotel Martinez op 16 jan 2020
Cher Jean Pierre , merci beaucoup d'avoir pris le temps de publier votre avis sur Expedia! A tres bientot. La Direction.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles loopt hier smooth. Reserveringen, ontvangst door hotel porters, inchecken, begeleiding naar kamers, housekeeping en room service. Bijzonder aangenaam hotel, prachtig terras voor ontbijt, lunch en aperitief. na intensieve renovatie HET Hotel in Cannes. Geweldig fraai strandpaviljoen met goede muziek en zeer attente bediening.
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Alessandro Cresta op 28 mei 2019
Dear Guest, Thank you very much for your very nice comment following your stay, and we thank you for highlighting the very good work of our staff; i will share with them your review and hope to see soon in Cannes . Sincerely yours. Alessandro Cresta General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Reception is the bottleneck of the hotel, looks beautiful but can take over an hour easily for c/i and out.
3 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Manuela

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir haben zehn Tage im Hotel verbracht und hatten ein Deluxe Zimmer. Da man für die gebuchte Zeit auch entsprechend viel Kleidung dabei hat, war der Kleiderschrank definitiv zu klein, es gab allerdings auch keine weiteren Aufhängmöglichkeiten wie Hacken, oder Schubladen im Schreibtisch und der Kommode im Badezimmer. Ansonsten ist das Hotel sehr schön, sehr zentral und direkt am Strand. Der Pool ist beheizt und das Fitnessstudio ist mit den allerneuesten Geräten ausgestattet. Bademantel, sowie Handtücher sind extra dick und weich, die Bettwäsche ebenfalls. Shampoo, Duschgel, Conditioner, Bodylotion reichlich vorhanden. Wer gerne frühstücken möchte sollte das bei der Buchung berücksichtigen, vor Ort wird es mit 42,- p.P. extra berechnet. Im Restaurant muss man keinen Dress Code einhalten, manche von den Hotelgästen haben sich mit unangemessener Kleidung dort aufgehalten. Das Personal ist sehr, sehr freundlich und geben ihr bestes, die Zimmer werden unglaublich schnell gereinigt und alle Annehmlichkeiten werden aufgefüllt. Alles jammern auf hohen Niveau, wenn wir das allerdings mit gleichen Häusern bewerten sollten, gibt es Platz zur Verbesserung.
9 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

farid

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was super, the staff was anazing
3 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

MSHAIL

5 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Borhan

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Peter A

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel excellent staff excellent will be back only downside was tge pool was closed over our weekend otherwise great Many gluten free options just ask.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Nadir - Guest Relations Manager op 15 mrt 2024
Dear Peter A,Thank you for your feedback! We're delighted to hear you enjoyed your stay and our excellent staff. We apologize for the inconvenience regarding the pool closure but glad you found many gluten-free options available. We look forward to welcoming you back soon!Best Regards,Nadir - Guest Relations Manager

8/10 – Goed

Stephan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Laëtitia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel fantastique la literie excellente Je déconseille Le brunch qui n’est pas un vrai brunch 3 ou 4 entrée servies à table et 1 plat chaud unique à commander avant de commencer
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Gérard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Shireen

4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Reouven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Impeccable ! Rien à ajouter !
2 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Nüket

3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

abdulrahman

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
all good just have one comment to change the all towel and bedsheet because saw bad quality
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Nadir - Guest Relations Manager op 3 nov 2023
Dear Abdulrahman,Thank you for your feedback. We'll ensure the towels and bedsheets are of better quality next time.Best Regards.

10/10 – Uitstekend

patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Nadir - Relations Clientèles op 3 nov 2023
Cher Patrick,Nous vous remercions chaleureusement pour l'excellente notation concernant votre séjour à l'Hôtel Martinez.En espérant vous accueillir de nouveau parmi nous.Cordialement.

10/10 – Uitstekend

Luis E

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Marine - Guest relations manager op 2 nov 2023
Dear Luis,Thank you for your feedback and excellent rating. What a pleasure to see that you had a nice stay with us in Cannes! We hope to see you again very soon.Warmest regards,

10/10 – Uitstekend

Johan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Marine - Guest relations manager op 2 nov 2023
Dear Johan,Thank your for this perfect rating!It is a pleasure to see that you had a truly enjoyable time with us at Hotel Martinez and we look forward to welcoming you back for another stay in sunny Cannes. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Mirja

2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Angela

3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

david

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The only place to stay in town
On a world tour and this place was in our top 3 out of 40 hotels. Prestige suite was amazing . Yes, just yes!!! Great people watching breakfast place right next door as well
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Marine - Guest relations manager op 25 okt 2023
Dear David,What an honor and pleasure to learn that Hotel Martinez is part of your 3 out of such a high number of beautiful properties around the world!We are delighted to learn that you loved our Prestige Suite and its incredible view over the Mediterranean sea. We look very much forward to welcoming you again for your next stay in Cannes. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Francisco E

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Marine - Guest relations manager op 25 okt 2023
Dear Francisco,Thank you very much for this perfect 10/10 rating! We are thrilled to learn that you had an excellent stay with us.We look forward to welcoming you back at Hotel Martinez.Warm regards,

8/10 – Goed

Miriam

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was one of my favorite hotels. I enjoyed the breakfast and evening tea in the restaurant, which was very comfortable and not pretentious. The rooms were light and airy. The only issue is the rug looks a bit dirty. Loved that it was across the street from the beach.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Marine - Guest relations manager op 25 okt 2023
Dear Miriam,Thank you very much for your valuable feedback and detailed comments regarding your recent stay with us. We are glad to read that you had a pleasant experience at Hotel Martinez and will make sure to share your thoughts with our teams.Sincerely looking forward to welcoming you back for another stay in Cannes. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Fiona Blanche

4 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Dalia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Marine - Guest relations manager op 25 okt 2023
Dear Dalia, Thank you very much for your feedback and nice rating further to your recent stay with us.We look forward to welcoming you back at Hotel Martinez.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Emmanuel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un endroit de rêve pour un séjour inoubliable
Un endroit de rêve où tout a été fait pour faire de notre séjour un vrai moment de bonheur. Un remerciement tout particulier à Laura (Guest Relation) qui a tout mis oeuvre depuis notre arrivée, avec l'équipe de réception, des femmes de chambre et du bar pour que notre séjour soit parfait. C'est un endroit magique, notre séjour fut inoubliable. Nous reviendrons très vite.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Marine - Responsable relation clientèle op 18 okt 2023
Cher Emmanuel,Quel plaisir de lire votre retour d'expérience concernant votre récent séjour à l'Hôtel Martinez, et quel plaisir de constater votre pleine satisfaction. Nous ne manquerons pas de féliciter Laura en votre nom et sommes ravis de savoir que nos équipes se sont bien occupées de vous pour vous faire passer un excellent séjour. Soyez certain que nous ne manquerons pas de vous gratifier des mêmes attentions lors d'un futur séjour dans notre bel établissement.A très bientôt sur les bords de la Croisette ! Bien sincèrement.

10/10 – Uitstekend

Anahita

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Only issue was that for 2/3 nights, there was banging noises through the night so I couldn’t sleep.. other than that, I loved my stay. Thank you
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Nadir - Guest Relations Manager op 17 okt 2023
Dear Anahita,We appreciate your kind words and are pleased to know that you enjoyed your stay overall. We apologize for the inconvenience caused by the noise during a few nights of your stay. Your comfort is important to us, and we'll work to ensure a quieter experience on your next visit. Thank you for choosing Hotel Martinez.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Jason

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Nadir - Guest Relations Manager op 17 okt 2023
Dear Jason,Thank you very much for your nice review. We are thrilled to learn that you had an enjoyable time with us at Hotel Martinez!We look forward to welcoming you back soon.Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Topp på Croisetten
Flott hotell, ligger supert til. Nytt treningsrom, fint bassengområde i hagen. Rommet fungerer som det skal, bra bad. Nydelig frokost. Veldig fornøyde.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Nadir - Guest Relations Manager op 17 okt 2023
Dear Guest,Thank you for your kind words and positive feedback! We're delighted to hear that you enjoyed your stay and found our facilities, including the new gym and beautiful pool area, to your satisfaction. We're thrilled that your room and the breakfast met your expectations. We look forward to welcoming you back soon.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Catherine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotellet leverer alltid. God service og god mat. Stranden er oppgradert og er nå like bra som Carlton sin.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Nadir - Guest Relations Manager op 17 okt 2023
Dear Catherine,Thank you for your kind words and continued support. We're delighted to hear you enjoyed our service, cuisine, and beach. We look forward to welcoming you back soon.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Alexander

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van hotel martinez op 8 okt 2023
Dear Alexander, Thank you very much for your very good marks, we really appreciate it.Hope to see you soon !Best regards,NavilaGuest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Zeina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful rooms, excellent breakfast, very good service. The hotel is the furthest one down from the main centre but beautiful rooms and excellent service. Breakfast was amazing.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van hotel martinez op 8 okt 2023
Dear Zeuna, Thank you very much for taking time to leave a feedback on Expedia!We are very glad to leanr your very good experience with us and we are looking forward to welcome you back soon in Cannes.Best regards, NavilaGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Adele

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van hotel martinez op 8 okt 2023
Dear Adele,Thank you very much for your very good marks, we really appreciate it.Hope to see you soon !Best regards,NavilaGuest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Halina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Visiting Cannes
From the check-in to the check -out everything was perfect. beautiful and very well kept property. The staff very attentive and polite. Great breakfast.
6 nachten verbleven in september 2023
Reactie van hotel martinez op 8 okt 2023
Dear hgalina, Thank you very for taking time to leave your feedback on Expedia...We very delighted to read your nice comments and be assured that we will share it with our staff.We are looking forawzard to welcome you back soon in Cannes.With my best regards, NavilaGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

CHAE JEONG

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van hotel martinez op 8 okt 2023
Dear Chae Jeong,Thank you very much for your very good marks, we really appreciate it.Hope to see you soon !Best regards,NavilaGuest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Guillermo

5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van hotel martinez op 8 okt 2023
Dear Guillermo, Thank you very much for your very good marks, we really appreciate it.Hope to see you soon !Best regards,NavilaGuest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Rune

4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van hotel martinez op 8 okt 2023
Dear Rune, Thank you very much for your very good marks, we really appreciate it.Hope to see you soon !Best regards,NavilaGuest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Belal

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van hotel martinez op 8 okt 2023
Dear Belal, Thank you very much for your very good marks, we really appreciate it.Hope to see you soon !Best regards,NavilaGuest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Nancy Sue

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms were beautiful. The staff was very friendly and helpful. The whole hotel was spectacular. It was a really good location to shopping and restaurants.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Marine - Guest relations manaeer op 2 nov 2023
Dear Nancy Sue, Thank you very much for this perfect 10/10 rating and praises that I will make sure to share with our team with pleasure.We look forward to welcoming you back to enjoy the French Riviera lifestyle and nice shopping sessions in the city of glamour.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

William

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van hotel martinez op 8 okt 2023
Dear William, Thank you very much for your very good marks, we really appreciate it.Hope to see you soon !Best regards,NavilaGuest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

William

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel. Best to valet park the car and leave it. About 1 mile easy walking to Le Suquet…must visit for night out. Quai Lebouf is where the ferries leave. We did an all day catamaran trip snorkeling, swimming, etc. Uber works great and will pick you up within 4-5 minutes and get you most places for $11-15. Beach and pool has a great setup. Closest convenience, store open till 10 for snack, soft drinks toiletries, and forgotten things is two blocks away at Vival 18 Rue Ruoze Worth a visit in the car is the street Rue Saint -Saveur in the town Le Cannet, hilly, picturesque ..great restaurants up on the hill looking down on the bay. We stopped by on the way out of town on the road to A8… good parking at 31 Rue des Orangers… first hour is free… We weren’t able to get the stupid machine to work, but it didn’t matter nobody ticketed us
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van hotel martinez op 8 okt 2023
Dear William, Thank you very much for taking time to leave your very good experience on Expedia.We are happy to learn that you had a great stay with us and we are looking forward to welcome you back soon in Hotel Martinez!!Sincerely, NavilaGuest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van hotel martinez op 8 okt 2023
Dear Michael, Thank you very much for your very good marks, we really appreciate it.Hope to see you soon !Best regards,NavilaGuest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Yasemin and Benoit

4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van hotel martinez op 8 okt 2023
Dear Yasemin and Benoit, Thank you very much for your very good marks, we really appreciate it.Hope to see you soon !Best regards,NavilaGuest Relation Manager

8/10 – Goed

Günter

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wie ein Hotel dieser Güte sein muss !
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van hotel martinez op 8 okt 2023
Dear Gunter,Thank you very much for your very good marks, we really appreciate it.Hope to see you soon !Best regards,NavilaGuest Relation Manager

8/10 – Goed

Carlos

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van hotel martinez op 8 okt 2023
Dear Carlos, Thank you very much for your very good marks, we really appreciate it.Hope to see you soon !Best regards,NavilaGuest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

Kevin

2 nachten verbleven in juli 2023