Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 670 van 1001 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
670
Gastenscore: 8 - Goed. 211 van 1001 beoordelingen" "
8 - Goed
211
Gastenscore: 6 - Redelijk. 71 van 1001 beoordelingen" "
6 - Redelijk
71
Gastenscore: 4 - Matig. 24 van 1001 beoordelingen" "
4 - Matig
24
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 25 van 1001 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
25
9,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
G.J. van
Reisde met partner
9 sep 2023
Positief: Netheid
Heerlijke plek in centrum Cannes. Lekker bijkleuren op de Pier van het hotel. Top service.
G.J. van
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Charles RICHEZ, General Manager op 13 sep 2023
Dear G.J. Van, We are delighted to read that you enjoyed all aspects of your stay, especially your nice room with stunning view sea.Thank you for sharing your glowing review with us!Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Wilhelmina
6 jun 2023
Wilhelmina
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Charles RICHEZ General Manager op 9 jun 2023
Dear Wilhelmina,Many thanks for this positive review following your stay. Looking forward to welcoming you again soon at the Hôtel Barrière le Majestic Cannes.Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Steven
9 mei 2022
Steven
3 nachten verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Pierre-Louis Renou op 18 aug 2019
Dear Guest,
Many thanks for your 4/5 !
We lookf forward to welcoming you back to the Hotel Barriere Le Majestic Cannes !
Sincerely,
Pierre-Louis Renou
General Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Pierre Louis Renou op 18 mei 2019
Cher client,
Je vous remercie pour votre belle note.
Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau à l'Hôtel Barrière Le Majestic Cannes.
Sincèrement,
Pierre-Louis Renou
Directeur Général
10/10 – Uitstekend
A L
28 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
perfecte locatie
perfecte locatie
A L
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Pierre-Louis Renou op 3 okt 2018
Beste gast,
Bedankt voor uw 5-sterren beoordeling! We zijn blij om te lezen dat uw verblijf bij ons was alles wat u had gewenst.
Met vriendlijke groet,
Pierre-Louis Renou
General Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastische locatie. Pure klasse
Prachtig gelegen chique hotel met heerlijk zwembad. Riante ruime slaapkamer met dito bedden. Heerlijke badkamer. Geweldig ontbijt. Zeer gastvrije ontvangst
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in april 2018
Reactie van Pierre-Louis Renou op 15 mei 2018
Geachte gast,
Hartelijk dank voor het delen van uw grandioze ervaring met het Hotel Barrière le Majestic Cannes. Ik ben blij te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf.
Dank voor de mooie complimenten. Ik kijk ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.
Met vriendelijke groet,
Pierre-Louis Renou
General Manager
8/10 – Goed
René, Langerak
8 jul 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte centrale ligging
De prijs voor de beschikbaarheid van WIFI is erg hoog en ook de huur van de bedden bij het zwembad!!
René
10/10 – Uitstekend
SYLVAIN
Reisde met partner
8 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accueil VIP et service impeccable !
Ultra confortable et petit déjeuner remarquable.
Je recommande les cocktails signatures (Old fashioned Hibiscus 🔥)
SYLVAIN
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Sandra SABTI L'équipe relation clientèle op 9 mei 2024
Cher Sylvain, C'est un réel plaisir de découvrir votre sympathique commentaire suite à votre expérience. Nous sommes ravis de lire que vous avez tant apprécié la qualité de notre service, le confort de votre chambre ainsi que notre petit déjeuner. Au plaisir de vous accueillir à l'Hotel Barrière le Majestic Cannes. Sincèrement,
8/10 – Goed
ALESSANDRO, Meda
Reisde met partner
28 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottima posizione , camera fredda riscaldamento non efficace , parcheggio molto caro 55 euro a notte
ALESSANDRO
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Sandra SABTI Client services and Guest Experience op 29 apr 2024
Dear Allessandro, We would like to thank you for taking the time to share your positive review following your experience. We take careful not of your valuable feedback to always maitain our quality of service. Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Ozan
23 apr 2024
Ozan
3 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Harkiran
22 apr 2024
Harkiran
2 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Amanda
Reisde met partner
16 apr 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is beautiful and in an excellent location. The room, though very small, was decorated tastefully and well equipped. The bed & pillows were very comfortable.
Don’t go here for the Expedia perks. The arrogant young man at reception informed me that “we don’t honour that” when we checked in. A good portion of the staff share his snooty air unfortunately. The rest seem well trained and professional.
Amanda
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Sandra SABTI Client services and Guest Experience op 24 apr 2024
Dear Amanda, We would like to thank you for your review following your stay at the Hotel Barriere le Majestic Cannes. We are glad to read how much you enjoyed the comfort of your room. However, it is very unusual that we have this kind of comment concerning our staff. You have met our guest relation and front office manager upon departure and we hope that this was able to make amends for your stay.We look forward to welcoming you againand provide a flawless experience.Sincerely,
6/10 – Redelijk
Adriano
Reisde met familie
6 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Abbiamo prenotato attraverso un app, camera superior, peccato che per i gestori dell'albergo la camera superior non sia altro che una standard, quindi, risultato è stato, camera piccola, bagno piccolo, in due avevamo difficoltà a muoverci....
Adriano
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Charles RICHEZ General Manager op 8 apr 2024
Dear Adriano,Thank you for taking the time to share your valuable feedback with us. We are deeply sorry to read that your room did not meet your expectations. All our rooms are different, it is a pity that we didn’t have the opportunity of showing you different options to provide you with a better experience.We do hope to have the pleasure of seeing you again soon and change your recent impression.Sincerely,
8/10 – Goed
agnes
Reisde met familie
1 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre un peu étroite, la porte de salle de bain avec beaucoup trop d’éclat pour un hôtel de ce genre, du savon sur le mur de douche, on s’attend à mieux pour un 5 étoiles, ce qui sauve notre séjour, le service au top, personnel digne d’un 5 étoiles
agnes
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Charles RICHEZ Directeur Général op 3 apr 2024
Chère agnes, Un grand merci d’avoir pris le temps de partager vos impressions suite à votre séjour parmi nous. C'est une grande déception de découvrir que votre chambre n'est pas été à la hauteur de vos attentes, chaque remarque apportée par nos clients est une valeur considérable qui nous permet un contrôle permanent. Nous vous remercions, cependant, d’avoir pris le temps de souligner le professionnalisme et la gentillesse de nos équipes, nous leur transmettons naturellement vos éloges. Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau prochainement.Sincèrement,
8/10 – Goed
Be
Reisde met partner
31 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accueil moyen - la chambre est propre et spacieuse mais le lit pas très confortable
Be
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Charles RICHEZ Directeur Général op 3 apr 2024
Cher Be, Nous avons pris connaissance de votre commentaire à la suite de votre séjour et nous sommes navrés de découvrir que vous n'avez pas été entièrement satisfait de nos services. Soyez assuré que vos remarques contribuent à améliorer nos prestations.Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau, pour un séjour parfait.Sincèrement,
10/10 – Uitstekend
SAILA
Zakenreiziger, Reisde met partner
29 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is a beautiful, clean and property run by professional team. We got upgraded to SeaView room and it was spacious and beautiful.
We will definitely be back!
SAILA
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Laurence Bonnici Savic, Guest Service op 22 mrt 2024
Dear Saila, On behalf of our entire team, we would like to thank you for posting such nice comments about your experience at the Hotel Barrière Le Gray d’Albion Cannes.We are delighted to read that you enjoyed all aspects of your stay, especially your nice room, our staff as well as our ideal location !We are grateful for your support and hope that we may have the pleasure of welcoming you again.Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Marianne
19 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Accueil très agréable et chaleureux.
Le personnel du restaurant de la plage au top !
Marianne
2 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Rebecca
15 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They charge too much for things they made available to you in the room. Besides that it was great
Rebecca
4 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Françoise
14 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superbe séjour
Françoise
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Agnes
3 jan 2024
Tres agreable
Agnes
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Romuald
1 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Romuald
1 nacht verbleven in november 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Amon
Reisde met familie
28 nov 2023
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
一点以外は全て完璧くらいいいホテルでした。
Amon
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Bulent
Reisde met partner
25 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous avons été accueillis très chaleureusement a l’accueil.tout le personnel de l’hôtel est vraiment très gentil et a l’écoute,surtout isabelle à la réception.
Tout à été parfait.
Bulent
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Allex
23 nov 2023
Allex
2 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Oksana
Zakenreiziger
22 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tout était parfait, sauf l'internet est payant à 30 EUR à partir de la deuxième journée du séjour. L'option gratuite n'est prévue que les premiers 24 heures. Et c'est scandaleux.
Oksana
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Sebastien
21 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect stay !
Sebastien
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Charles RICHEZ, General Manager op 24 nov 2023
Dear Sebastien,Thank you very much for taking the time to share such positive feedback with us. We are glad you were thrilled with your stay and our facilities. All the Barrière Le Majestic team is looking forward to welcoming you again soon.Best regards, Charles RICHEZ Directeur Général Client services and guest experience team Hôtel Barrière Le Majestic Cannes
10/10 – Uitstekend
Sébastien
13 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
Sébastien
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Charles RICHEZ, General Manager op 20 nov 2023
Cher Sébastien, Un grand merci pour votre récent séjour parmi nous ainsi que pour le partage de votre expérience, nous sommes ravis d'avoir été à la hauteur de vos attentes.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau au Majestic Cannes.Sincèrement
10/10 – Uitstekend
Ann
6 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Allt var bra!
Underbar lyxig vistelse med uppgraderat rum. Fin säsong i början av november med bra pris och sol. Frukosten mycket bra, saknade ingenting. Middagen i restaurangen också utmärkt. Dyrt men det var vi förberedda på. Fantastisk service och trevlig personal.
Ann
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Charles RICHEZ, General Manager op 7 nov 2023
Dear Ann, Thank you so much for taking the time to share us your feedback, I shall ensure that your very kind comments are passed onto our team; who will be delighted.Sincerely, Charles RICHEZ, General Manager
10/10 – Uitstekend
Robin
Reisde met familie
29 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Robin
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Charles RICHEZ, General Manager op 7 nov 2023
Dear Robin, Many thanks for taking the time to share such nice comments about your experience at the Hotel Barriere Le Majestic Cannes.
10/10 – Uitstekend
Logan
Reisde met partner
23 okt 2023
Amazing. The detail and location are top notch. They keep falconery experts which have trained hawks, usung them to fly around to ward off any seagulls. That is the level of attention to the customer experience we are talking about here. The concierge breifly heard me mention that it was our honeymoon, and within hours there was complimentary champage and macroons in the room. The rooms also feel much bigger in person than the picture gives justice.
Logan
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Charles RICHEZ, General Manager op 7 nov 2023
Dear Logan, It was a pleasure welcoming you at hotel Barrière Le Majestic Cannes. We are looking forwards to see you soon again !Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Gabriel, Stockholm
Reisde met partner
2 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Älskar det hotellet och deras fantastiska service , härliga rum, underbara frukostar och läge nära stranden på Croisetten, festivalpalatset och gamla Cannes !
Gabriel
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Charles Richez, General Manager op 3 okt 2023
Dear Gabriel, We are very pleased to read that you enjoyed your room as well as our location at the heart of Cannes.Sincerely, Charles RICHEZ, General Manager
6/10 – Redelijk
Heidi
Zakenreiziger
2 okt 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad pillows and not great layout in rooms
Fantastic food and location
Heidi
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Charles Richez, General Manager op 3 okt 2023
Dear Heidi, Following your stay at our property, you were kind enough to answer our satisfaction survey. I would like to thank you because your feedback is very important to us.I have just reviewed your remarks concerning your dissatisfaction with the layout and the pillows. I have already shared your experience with the appropriate teams and taken the necessary measures to improve our services. We provide in every room, a pillow's menu with a large selection of pillows for our guests.I am pleased to read you enjoyed our ideal location facing la Croisette and the food.I hope that we will have the pleasure of welcoming you back to one of our facilities.With kind regards,
10/10 – Uitstekend
kim
28 sep 2023
kim
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Charles RICHEZ, General Manager op 30 sep 2023
Many thanks for your positive feedback following your stay at the Hôtel Barrière Le Gray d'Albion.It encourages us to persevere in the level of excellence that you have the right to expect.We look forward to welcoming you back.Best regards,Charles RICHEZDirecteur GénéralClient services and guest experience teamHôtel Barrière Le Majestic Cannes
10/10 – Uitstekend
Patrick, New York
Reisde met partner
26 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel in an amazing location.
The private beach is a highlight.
Patrick
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Charles RICHEZ, General Manager op 27 sep 2023
Dear Patrick, Thank you for sharing your glowing review with us!I am so pleased that we were able to provide you with a wonderful and unforgettable experience here with us at Hôtel Barrière Le Majestic Cannes.Sincerely,
10/10 – Uitstekend
ANTHONY
22 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabulous
ANTHONY
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Charles RICHEZ, General Manager op 22 sep 2023
Dear Anthony,Thank you very much for your feedback. We work every day to offer each of our guests the best and make each stay unforgettable. We are very happy to know that we have accomplished our mandate.We are looking forwards to see you soon again.Best regards, Charles RICHEZ General ManagerClient services and guest experience team Hôtel Barrière Le Majestic Cannes
10/10 – Uitstekend
Allison
Reisde met partner
18 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bon hôtel comme attendu. On s’occupe de vous sans hésitation. Je recommande
Allison
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Charles RICHEZ, General Manager op 21 sep 2023
Chère Allison, Un grand merci pour votre récent séjour parmi nous ainsi que pour le partage de votre expérience, nous sommes ravis d'avoir été à la hauteur de vos attentes.Au plaisir de vous accueillir à nouveau.Sincèrement,
8/10 – Goed
Eleonora
Reisde met partner
18 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Buona struttura personale preparato e disponibile.
Eleonora
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Charles RICHEZ, General Manager op 21 sep 2023
Dear Eleonora, On behalf of our entire team, I would like to thank you for posting such nice comments about your experience at the Hotel Barrière Le Majestic Cannes.Sincerely,
10/10 – Uitstekend
Vincent
16 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vincent
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Charles RICHEZ, General Manager op 7 nov 2023
Cher Vincent, Un grand merci d’avoir choisi l’Hôtel Barrière Le Majestic Cannes pour votre voyage sur la Côte d'Azur, et d’avoir partagé votre expérience sur Expédia
10/10 – Uitstekend
Peter Harold
Reisde met partner
16 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wow! What a find. We had a wonderful stay at this beautiful hotel. Can't wait to return.
Everything about it is perfect. The hotel is amazing, the interior is so lovely and the staff so friendly and helpful. Nothing is too much trouble.
The breakfast is fantastic probably the best we have ever had.
The swimming pool is wonderful and the water lovely and warm.
The hotel is opposite the seafront with beautiful views and beach area. It is also close to shops, restaurants and the town all of which are only a short walk.
We will return, and are already looking at when we can come back.
Peter Harold
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Charles RICHEZ, General Manager op 17 sep 2023
Dear Mister Harold, My team and I are delighted to hear that you consider the Hotel Barriere Le Majestic Cannes to be a “Perfect Hotel” and happy that you especially found our staff friendly and attentive and that they went above and beyond to cater to your every need throughout your stay. We look forward to see again.Sincerely
8/10 – Goed
Eva
11 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eva
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Julia Demure, Guest Service op 13 sep 2023
Dear Eva, We are grateful for your support and hope that we may have the pleasure of welcoming you again.Best regards.
10/10 – Uitstekend
Beverley Jean
Reisde met partner
6 sep 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
VERY welcoming a professional staff in all Departments
Beverley Jean
10 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Charles RICHEZ, General Manager op 7 sep 2023
Dear Beverly, Thank you so much for taking the time to share us your feedback, I shall ensure that your very kind comments are passed onto our team; who will be delighted.We look forward to welcoming you again soon at Hotel Barrière Le Majestic Cannes.Charles RICHEZ, General Manager
10/10 – Uitstekend
Sonia
5 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Magnifique hôtel
Très belles prestations
Petit déjeuner extraordinaire
Sonia
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Charles RICHEZ, General Manager op 6 sep 2023
Chère Madame Sonia, Un grand merci pour votre récent séjour parmi nous ainsi que pour le partage de votre expérience, nous sommes ravis d'avoir été à la hauteur de vos attentes. Lire votre satisfaction est pour nous la plus belle des récompenses.Dans l'attente du plaisir de vous accueillir à nouveau. Sincèrement, Charles RICHEZ Directeur Général L'équipe relation clientèle et expérience client Hôtel Barrière Le Majestic Cannes
10/10 – Uitstekend
Adham
Reisde met partner
5 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amenities were wonderful and 5 stars indeed
Adham
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Charles RICHEZ, General Manager op 6 sep 2023
Dear Mr. Adham, Thank you for taking the time to review your stay at the Hotel Barriere Le Majestic Cannes. We are grateful for your positive feedback.We look forward to welcoming you back. Best regards, Charles RICHEZ Directeur Général Client services and guest experience team Hôtel Barrière Le Majestic Cannes
6/10 – Redelijk
GEORGIOS
30 aug 2023
GEORGIOS
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Julia Demure, Guest Service op 13 sep 2023
Dear Georgios, Thank you for taking the time to share your review. It seems that you were not entirely pleased with your experience. Please do not hesitate to contact us directly to discuss this into further detail as we can use your feedback to improve our services.
8/10 – Goed
Mona
Reisde met partner
28 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like the luxurious of the hotel and the location
Mona
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Charles Richez op 31 aug 2023
Dear Mona, We are grateful for your support and hope that we may have the pleasure of welcoming you again.Sincerely, Charles RICHEZ, General Manager
4/10 – Matig
Kathleen
16 aug 2023
Kathleen
6 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Julia Demure, Guest Service op 13 sep 2023
Dear Kathleen, Thank you for taking the time to share your review. It seems that you were not entirely pleased with your experience. Please do not hesitate to contact us directly to discuss this into further detail as we can use your feedback to improve our services.Sincerely,
8/10 – Goed
sandra
29 jul 2023
sandra
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Charles Richez op 31 aug 2023
Chère Sandra, Nous vous remercions d’avoir séjourné à l’hôtel Barrière Le Majestic Cannes.C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments!Sincèrement, Charles RICHEZ, Directeur Général
10/10 – Uitstekend
Nicole, monte verde
28 jul 2023
Nicole
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Charles Richez op 31 aug 2023
Chère Nicole, Nous sommes ravis que vous ayez passé d'agréables moments parmi nous et souhaitons de tout coeur avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau.Sincèrement, Charles RICHEZ, Directeur Général
10/10 – Uitstekend
michael
Reisde met familie
27 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel and a great city !
michael
6 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Charles RICHEZ, General Manager op 27 jul 2023
Dear Michael, Thank you very much for this great review following your stay. Your remarks are truly flattering and an absolute joy to read!Sincerely,