Uitzicht vanuit accommodatie

Beoordelingen van Augustus

4 out of 5
Augustus
Avinguda Diputació, 190, Cambrils

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 160 van 447 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 186 van 447 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 79 van 447 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 447 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 447 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Antonius

Reisde met partner
Airco was out of order
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Public Relations of the Hotel op 21 mei 2024
Antonius, the air-conditioning in our hotel is put into operation in June. We are sorry for any inconvenience this may have caused you. Thank you very much for sharing your comment. Best regards. Hotel Augustus.

10/10 – Uitstekend

Georges

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel met goed ontbijt,en degelijk avonndeten,mooi zwembad ,aan zee.
13 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Public Relations of the Hotel op 18 okt 2023
Georges, first of all we would like to apologize for not answering in Dutch but in English. We're pleased to read that you’ve enjoyed our good breakfast and the great location of the hotel. Thank you very much for sharing your comment and we hope to welcome you again. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Georges

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel leuk hotel aan het steand
Prijs kwaliteit heel goed hotel met een prachtige ligging aan het strand. We hadden een ruime kamer met een badkamer.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Public Relations of the Hotel op 18 okt 2023
Georges, first we would like to apologize for not answering in Dutch but in English. We are glad that you liked the excellent value for money of our hotel and its great location.Thank you very much for sharing your comment. We hope to welcome you again. Best regards.

8/10 – Goed

julien

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Public Relations of the Hotel op 29 sep 2023
Julien, Merci beaucoup de partager votre score. Nous espérons vous revoir bientôt ! Avec nos meilleures salutations.

8/10 – Goed

Jolanda de

7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Public Relations of the Hotel op 29 aug 2023
Jolanda, thank you very much for sharing your score and for choosing us. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Georges

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Public Relations of the Hotel op 12 jun 2023
Georges, thank you very much for your excellent score. We hope you choose us again in the future. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Michel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede prijs kwaliteit
Leuk hotel,vriendelijk personeel met goede ligging aan de zee. Zwembad zou beter verwarmd zijn,is echt brrr. Verder zeer comfortabele prijzen. Als men langer dan 1week blijft zou de avond show iets meer afwisseling mogen hebben
15 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Public Relations of the Hotel op 2 jun 2023
Michel, first of all we would like to apologize for not answering in Dutch but in English. We're pleased to read that our staff is very friendly and that you've enjoyed our great location. We take note of your suggestions, they help us to keep improving. Thank you very much for your comment. Best regards.

8/10 – Goed

Bulent

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Public Relations of the Hotel op 11 mei 2022
Bulent, muchas gracias por tu valoración. Esperamos recibirte de nuevo. Que tengas un buen día. Cordial saludo.

8/10 – Goed

Jacques

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima tussenstop
Groot en mooi hotel. Mooie kamers aan goede prijs
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Public Relations of the Hotel op 6 jul 2021
Jacques, first of all we would like to apologize for not answering in Dutch but in English. We're pleased to read that our hotel is nice and that you’ve enjoyed our prices.Thanks for sharing your comment. We hope you choose us again in the future. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Fijn hotel, leuk zwembad, en leuk personeel ik had een medewerkwr die nederlands sprak dus fijn om te comminiceren
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Public Relations of the Hotel op 27 aug 2019
Dear Customer, first of all we would like to apologize for not answering in Dutch but in English. We’re glad that you had a pleasant stay. We hope to welcome you again. Best regards.

6/10 – Redelijk

LAMBERTUS

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel geen topper
Leuk hotel op prima locatie Alleen bij de eetzaal ging het er vaak gaotisch aan toe bij het toewijzen Van de tafels, ook het eten was niet echt top Ook het bekende handdoek leggen is hier zeker van toepassing 8 uur gaat de deur open en dan wordt de sprint ingezet

10/10 – Uitstekend

Tatiana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Мені дуже сподобалась в цьому готелі, все було супер, і персонал, і їжа, і сам готель.
6 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Public Relations of the Hotel op 27 mei 2024
Tatiana, first of all we would like to apologize for not answering in Ukrainian but in English. We are glad you liked our hotel and enjoyed your stay. Thank you very much for sharing your comment and we hope to welcome you again. Best regards. Hotel Augustus

10/10 – Uitstekend

CEDRIC, St Paul de Vence

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très beau
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Public Relations of the Hotel op 21 mei 2024
Cedric, nous sommes heureux de lire que vous avez apprécié notre hôtel. Merci beaucoup pour partager votre commentaire. Nous espérons vous revoir bientôt. Avec nos meilleures salutations. Hotel Augustus.

10/10 – Uitstekend

JORGE

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un hotel donde la calidad y cercania son sus principales atractivos. Muy recomendable!
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Public Relations op 15 mei 2024
Jorge, muchas gracias por tu cálido comentario. Nos alegra que te sientas a gusto con nosotros. Esperamos seguir recibiéndote en el futuro. Gracias por recomendarnos. Saludos cordiales. Hotel Augustus.

8/10 – Goed

Justyna

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
o
6 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Public Relations of the Hotel op 8 mei 2024
Justyna, merci beaucoup de partager votre score. Nous espérons vous revoir bientôt ! Avec nos meilleures salutations.

8/10 – Goed

ISAAC

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
En general bastante bien. Repetiría sin duda. Muy buena relación calidad precio
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Public Relations of the Hotel op 6 mei 2024
Isaac, nos complace que te gustara la buena relación calidad precio de nuestro hotel. Muchas gracias por compartir tu comentario y esperamos recibirte de nuevo en el futuro. Saludos cordiales.

4/10 – Matig

Zakaria

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le personnel de réception sont gentils, les deux serveurs qui s'occupe de la partie droite en rentrant dans le restaurant sont au top, par contre le responsable du restaurant a des points d'amélioration car il faut qu'il apprend a écouter les préférences des clients et ne pas les prendre de haut. La piscine est une catastrophe, le maître nageur est là juste pour discuter et passer le temps, on fils a faillit se noyer et j'étais obligé de se jeter dans l'eau avec mes habits pour le secourire résultat, montre connectée a la poubelle et porte feuille avec tous se qu'il y a dedans mouillé. Bref, a part les fils de la réception et les deux filles du restaurant l'hôtel est une catastrophe. Je ne reviendrai jamais.
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Public Relations Augustus Hotels op 15 mei 2024
Cher Zakaria, nous sommes désolés d'apprendre que votre expérience à l'hôtel n'a pas été à la hauteur de vos attentes. Nous avons plusieurs panneaux dans l'hôtel informant que les enfants mineurs ne peuvent pas être seuls dans la piscine adulte sans la présence du parent. Nous regrettons profondément l'incident que vous avez mentionné. Et nous faisons tout ce qui est nécessaire pour découvrir ce qui s'est passé. Encore nos excuses.Avec nos meilleures salutations. Hotel Augustus.

8/10 – Goed

Gail

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Public Relations of the Hotel op 2 mei 2024
Gail, thank you very much for sharing your score. We hope to welcome you again. Best regards.

8/10 – Goed

ANA MARIA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
El hotel está bien en general , aunque al tener mal tiempo eché de menos una piscina interior o spa.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Public Relations of the Hotel op 30 apr 2024
Ana María, nos alegra que te gustara nuestro hotel. Lamentamos que tu estancia coincidiera con este temporal. Tomamos nota de tu opinión. Muchas gracias por elegirnos y esperamos recibirte de nuevo en el futuro. Saludos cordiales.

10/10 – Uitstekend

Mounia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel très propre, restauration très variée, personnel sympathique, à proximité immédiate de la mer
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Public Relations of the Hotel op 24 apr 2024
Mounia, nous sommes ravis d'apprendre que vous avez passé un super séjour dans notre hôtel et que vous avez trouvé le personnel très accueillant ainsi que la cuisine bonne. Merci beaucoup pour partager votre commentaire. Nous espérons vous revoir bientôt. Avec nos meilleures salutations.

10/10 – Uitstekend

Sarah

1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Public Relations Augustus Hotels op 13 mei 2024
Chère Sarah, merci beaucoup de partager votre score. Nous espérons vous revoir bientôt ! Avec nos meilleures salutations.

10/10 – Uitstekend

YOUSFI

4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Public Relations of the Hotel op 22 apr 2024
Cher Yousfi, merci beaucoup de partager votre score. Nous espérons vous revoir bientôt ! Avec nos meilleures salutations.

6/10 – Redelijk

Suzanne

Positief: Netheid
Na
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Public Relations of the Hotel op 18 apr 2024
Suzanne, thank you very much for sharing your score. Best regards.

8/10 – Goed

Jason

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic location, clean and lovely pool area right next to the beach. Great choice of food at every sitting. Supermarket across the road for drinks. Ideal for bike hiring and walking into salou 1 mile or Cambrils 3 miles on safe path along the beach.
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Public Relations of the Hotel op 15 apr 2024
Jason, we're pleased to read that you've enjoyed our great location and the good selection of our food. Thank you very much for sharing your comment. We hope to welcome you again in the future. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Aline, Alma

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super hôtel près de la mer Très propre et stationnement facile
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Public Relations of the Hotel op 17 apr 2024
Aline, Nous sommes heureux de lire que vous avez apprécié notre hôtel. Merci beaucoup pour partager votre commentaire. Nous restons vous accueillir à nouveau. Avec nos meilleures salutations.

4/10 – Matig

Stacie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous n'avons pu dormir le soir au vu du bruit et du manque de respect des personnes qui passaient en continu devant la chambre en faisant un bruit pas possible (rires, hurlements, course et sauts...), puis réveillés en sursaut à 3h du matin pour les mêmes raisons et rebelotte tôt le matin... On est partis avec de belles cernes après une nuit passée dans cet hôtel ! Vraiment dommage car le reste (agencement de la chambre, services proposés et personnel extrêmement gentil) etait top!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Public Relations of the Hotel op 11 apr 2024
Chère Stacie, nous sommes désolés pour tous les désagréments que vous avez subis pendant votre séjour dans notre hôtel à cause du bruit des autres clients, qui ne respectent pas votre repos. Nous nous excusons.Nous sommes heureux que vous ayez apprécié l'amabilité de notre personnel et les services que nous offrons.Nous vous remercions et vous présentons à nouveau nos excuses. Avec nos meilleures salutations.

8/10 – Goed

Alejandro

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel para pasar unos días y desconectar de tu rutina
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Public Relations of the Hotel op 3 apr 2024
Alejandro, nos complace que eligieras nuestro hotel para tu descanso y que pudieras relajarte. Muchas gracias por compartir tu comentario. Esperamos recibirte de nuevo. Saludos cordiales.

10/10 – Uitstekend

INGRID

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Habitación en perfecto estado y limpia.Instalaciones muy agradables
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Public Relations of the Hotel op 3 apr 2024
Ingrid, nos encanta que te gustaran las instalaciones de nuestro hotel y la limpieza de la habitación. Muchas gracias por tu comentario. Esperamos recibirte de nuevo en el futuro. Saludos cordiales.

10/10 – Uitstekend

Alfredo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Opciones de comida sin gluten y sin lactosa
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Public Relations of the Hotel op 26 mrt 2024
Alfredo, muchas gracias por compartir tu comentario y por la información de la comida.Esperamos nos elijas de nuevo. Saludos cordiales.

10/10 – Uitstekend

Juan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Chrystelle

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Public Relations of the Hotel op 16 nov 2023
Chrystelle, merci beaucoup de partager votre score. Nous espérons vous revoir bientôt ! Avec nos meilleures salutations.

8/10 – Goed

Fabien

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bruyant
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Public Relations of the Hotel op 13 nov 2023
Fabien,nous sommes désolés d'apprendre que vous avez trouvé notre hôtel bruyant. Nous vous présentons nos excuses. Merci pour votre commentaire et de nous avoir choisis. Avec nos meilleures salutations.

8/10 – Goed

Fabien

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Bruyant
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Public Relations of the Hotel op 8 nov 2023
Fabien, nous sommes désolés pour tous les désagréments que vous avez subis à cause du bruit pendant votre séjour à l'hôtel. Merci beaucoup pour partager votre commentaire. Avec nos meilleures salutations.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Public Relations of the Hotel op 8 nov 2023
Dear Guest, thank you very much for sharing your score. We hope to see you again. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Salvador

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bueno en general y bien comunicado
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Public Relations of the Hotel op 8 nov 2023
Salvador, nos alegra que te gustara nuestro hotel y su ubicación. Muchas gracias por tu comentario y esperamos recibirte la próxima temporada. Saludos cordiales.

8/10 – Goed

Jean

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon séjour .
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Public Relations of the Hotel op 8 nov 2023
Jean, nous sommes heureux de lire que vous avez passé un très bon séjour. Merci beaucoup pour partager votre commentaire. Nous restons vous accueillir à nouveau. Avec nos meilleures salutations.

10/10 – Uitstekend

Mounia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Superbe séjour, hôtel rénové, repas très variés et équilibrés. Je recommande
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Public Relations of the Hotel op 3 nov 2023
Mounia, nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour et la variété des repas.Merci beaucoup de partager votre commentaire et de nous recommander. Nous restons vous accueillir à nouveau. Avec nos meilleures salutations.

10/10 – Uitstekend

YOUSFI

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Séjour en famille très agréable. Hôtel à recommander
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Public Relations of the Hotel op 3 nov 2023
Yousfi, nous sommes très heureux que vous ayez passé un bon séjour en famille.Merci beaucoup de partager votre commentaire et de nous recommander. Nous désirerons vous revoir bientôt. Avec nos meilleures salutations.

8/10 – Goed

Anita

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sea view holiday
Great location, close to everything. Perfect family holiday.
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Public Relations of the Hotel op 3 nov 2023
Anita, we are glad to read that you and your family had a happy holiday at our hotel and that you've enjoyed our great location. Thank you very much for sharing your comment and we hope to welcome you again. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Chrystelle

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Public Relations of the Hotel op 3 nov 2023
Chrystelle, merci beaucoup de partager votre score. Nous espérons vous revoir bientôt ! Avec nos meilleures salutations.

8/10 – Goed

Lisa

Positief: Netheid
Location was great hotel was nice would stay again didn't like breakfast would book room only next time.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Public Relations of the Hotel op 31 okt 2023
Lisa, We're pleased to read that our hotel is nice and that you've enjoyed our great location. We are sorry to hear that you did not like the breakfast.Thank you very much for sharing your comment and we hope to welcome you again. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Ilkka

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Public Relations of the Hotel op 25 okt 2023
Ilkka, thank you very much for sharing your score and for choosing us. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Yannick

Super, je recommande 👍
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Public Relations of the Hotel op 25 okt 2023
Yannick, nous sommes heureux de lire que vous avez apprécié votre séjour avec nous.Merci beaucoup de partager votre commentaire et de nous recommander. Nous désirerons vous revoir bientôt. Avec nos meilleures salutations.

10/10 – Uitstekend

Dalila

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très beau hôtel personnel très sympathique repas et petit-déjeuner copieux tres propre je reviendrai
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Public Relations of the Hotel op 25 okt 2023
Dalila, nous sommes heureux de lire que vous avez apprécié notre hôtel et les services.Merci beaucoup pour partager votre commentaire. Nous restons vous accueillir à nouveau. Avec nos meilleures salutations.

10/10 – Uitstekend

Lisa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Public Relations of the Hotel op 25 okt 2023
Lisa, thank you very much for sharing your score. We hope you choose us again in the future. Best regards.

10/10 – Uitstekend

MARIA DOLORES

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Public Relations of the Hotel op 8 nov 2023
María Dolores, muchas gracias por compartir tu valoracion y por elegirnos. Esperamos verte la próxima temporada. Cordial saludo.

8/10 – Goed

Ganna, Dortmund

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich würde definitiv gute 3,5* geben, aber keine 4*. Die Zimmer und besonders Badezimmer war ziemlich abgenutzt. Bettwäsche eher grau als weiß. Ein großes Dankeschön an das Personal! War immer sauber geputzt und im Restaurant lief alles nach Möglichkeit schnell. Viele spanische Gäste, bzw. Rentner im Oktober, leider wenige deutsche mit Kindern. Animation sehr langweilig und überhaupt nicht animiert. Wir haben günstig gebucht und zu dem Preis werden wir wieder buchen.
9 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Public Relations of the Hotel op 18 okt 2023
Ganna, first we would like to apologize for not answering in German, but in English. Thank you for spending your time sharing your experience. We are sorry that your stay was not completely satisfactory. Thank you very much for your comment, it is very important to us because it shows us where we need to improve. Best regards.

8/10 – Goed

Kent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Public Relations of the Hotel op 18 okt 2023
Kent, thank you very much for sharing your score. We hope you choose us again in the future. Best regards.

8/10 – Goed

Davide

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Public Relations of the Hotel op 18 okt 2023
Davide, thank you very much for sharing your score. We hope to see you again. Best regards.

8/10 – Goed

Hugh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff worked so hard. Friendly, super clean hotel and pool area. Amazing really. Entertainment was great. The only thing is the air conditioning. You are forced as a guest to tolerate 24 degrees Celsius in your room. They have a strict policy about this according to maintenance and front desk. They will not decrease the temperature for the guests. Unfortunately our room had all sun exposure all day, So the coldest our room would get was 25 degrees Celsius. First 2 days I left the patio door open at night to cool off the room, but unfortunately I eaten by mosquitos, which then had a severe allergic reaction to so ended up on antihistamines pills and creams. The heat in the room just aggravated the inflammation. Hence asked twice to have them lower the temperature in the room, maintenance said they could to our section of the hotel but needed permission. Needless to say nothing was done. So great hotel, just a warning to people that are heat sensitive, do NOT stay here. I spent 5 days in absolute discomfort, the saving grace is the pool which is slightly cold, but a God send when your overheating in the room.
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Public Relations of the Hotel op 18 okt 2023
Hugh, we are sorry that your stay was not completely satisfactory due to the temperature of the air conditioning. We are sorry to hear that you were hot and that you were bitten by mosquitoes. The Spanish Government has stipulated the maximum at which air conditioners should be set to save energy.We are glad that you felt well looked after by our staff and that you enjoyed the entertainment. Thank you very much for sharing your comment. Best regards.