Exterieur

Beoordelingen van ibis Calais Car Ferry

3 out of 5
ibis Calais Car Ferry
2 Rue Greuze, Quartier Beau Marais, Calais, Pas-de-Calais

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 153 van 523 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 224 van 523 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 103 van 523 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 32 van 523 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 523 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Henk

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Redelijk hotel voor een paar nachten maar wel verouderd
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Euphémie op 30 jan 2024
Beste Henk,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring bij het ibis Calais Car Ferry. Het spijt me dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed; Staat u mij toe mijn oprechte excuses aan te bieden.Bij Ibis streven we ernaar om elke klant een superieure service-ervaring te bieden; daarom is uw feedback erg belangrijk voor ons. U kunt er zeker van zijn dat we de juiste maatregelen nemen om het probleem aan te pakken en toekomstige herhalingen te voorkomen.Wij stellen het op prijs dat u uw zorgen deelt en hopen dat u ons de kans geeft om u in de nabije toekomst beter van dienst te kunnen zijn.Eerlijk,Eupémie

8/10 – Goed

Aad

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig verblijf en handige locatie t.a.v. carferry
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Euphémie op 30 sep 2023
Beste Aad,Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf bij ibis Calais Car Ferry zeer op prijs.Het is altijd leuk om positieve feedback te ontvangen. Ik zal uw opmerkingen delen met ons team. Ik ben er zeker van dat deze feedback een aanmoediging zal zijn voor al onze medewerkers, terwijl we ernaar streven de kwaliteit van onze diensten voortdurend te verbeteren.Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring en we hopen dat uw volgende bezoek net zo aangenaam zal zijn als het vorige.Eerlijk,Eupémie

10/10 – Uitstekend

Karin

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Euphémie op 2 okt 2023
Chère Karin , Nous apprécions beaucoup vos commentaires concernant votre séjour à l’Ibis Calais Car Ferry.C’est toujours un plaisir de recevoir des commentaires positifs.Je partagerais vos commentaires avec notre équipe. Je suis sûr qu’ils serviront d’encouragement à l’ensemble de notre personnel, alors que nous nous efforçons d’améliorer continuellement la qualité de nos services.Merci encore d’avoir partagé votre expérience, et nous espérons que votre prochaine visite sera aussi agréable que la précédente.SincèrementEuphémie

10/10 – Uitstekend

Marcel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon, netjes. Prima
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Euphémie op 5 mrt 2023
Beste Marcel, Hartelijk dank voor uw opmerkingen over uw verblijf in ibis Calais Car Ferry. We zijn erg blij met uw lof. Uiteraard geven wij uw positieve opmerkingen graag door aan de betrokken medewerkers.Uw tevredenheid is de beste beloning voor onze medewerkers die dag in dag uit werken om u een onberispelijke service te bieden.Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen.Van harte.Euphémie

8/10 – Goed

Lidia

Reisde met huisdieren, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enige 2 minpuntjes: het was erg warm in de kamer en de kamers waren nogal gehorig.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van euphemie op 19 sep 2022
Hallo,Onze excuses voor het ongemak veroorzaakt door het geluid.Dank u voor uw notitie.Met vriendelijke groeten.Euphémie

4/10 – Matig

Kees

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slecht voorbeeld van een Ibis hotel
Van dit hotel was alleen de parkeerplaats in orde. Het personeel was allemaal scholier, die zelfs met Engels moeite hadden terwijl volgens mij daar 50% Engelse gasten aanwezig waren.. Alles is een rommeltje, slechte kwaliteit en veel te duur.Tenslotte alles 2 keer moeten betalen, ondanks dat alle betalingsbewijzen getoond werden.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van euphemie op 13 okt 2022
Liebling Kees,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Erfahrungen im ibis Calais Car Ferry mitzuteilen.Es tut mir leid, dass Ihre Erfahrung nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat; gestatten Sie mir, Ihnen meine aufrichtigste Entschuldigung anzubieten.Bei Ibis streben wir danach, jedem Kunden ein erstklassiges Serviceerlebnis zu bieten, daher ist uns Ihr Feedback sehr wichtig.Seien Sie versichert, dass wir geeignete Maßnahmen ergreifen, um das Problem zu lösen und zu verhindern, dass es in Zukunft erneut auftritt.Wir wissen es zu schätzen, dass Sie Ihre Bedenken teilen, und hoffen, dass Sie uns die Gelegenheit geben, Ihnen in naher Zukunft besser zu dienen.Aufrichtig,Das Team der Ibis Calais Car Ferry

8/10 – Goed

Ruud

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Bistro was gesloten door een zieke kok. Omgeving was troosteloos
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van euphemie op 13 okt 2022
Beste Ruud,We stellen uw opmerkingen over uw verblijf in ibis Calais Car Ferry erg op prijs.Het is altijd leuk om positieve feedback te krijgen. Ik zal uw opmerkingen delen met ons team.Ik ben er zeker van dat deze opmerkingen een aanmoediging zullen zijn voor al onze medewerkers terwijl we ernaar streven om de kwaliteit van onze diensten voortdurend te verbeteren.Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring en we hopen dat uw volgende bezoek net zo plezierig zal zijn als het vorige.Eerlijk,Het Ibis Calais Car Ferry-team

6/10 – Redelijk

Arno

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
the bed was clean, the shower soso but lots of dust elsewhere. due to the lack of aircon i opened the window and the room was full of mosquito's in seconds. probably a better hotel in the winter. breakfast was ok tho
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Claudianne Camphin, General Manager op 11 dec 2019
Thank You for sharing your review about your stay Best Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Facturatie nogal onduidelijk. Ik begrijp het niet. voor het overige alles uitstekend goed.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Claudianne CAMPHIN - General Manager op 12 apr 2019
Dear Guest, We thank You for sharing your review about your stay with us, about the invoice we are not responsible for this. Best Regards

8/10 – Goed

Hamersveld, Alkmaar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Goede bedden, schone kamers en heel aardig personeel. Ontbijt en diner waren ook prima voor een redelijke prijs
1 nacht verbleven in april 2018

8/10 – Goed

P.J.M.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Theo, Breda

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Net goed genoeg voor een nachtje.
Matig hotel, goed voor een nachtje alvorens oversteek naar UK.

6/10 – Redelijk

Willem, Veldhoven

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Dicht bij de ferries...
Als je, net als ik, in totale duisternis wil slapen, dan is dit hotel niks voor jou. De verduisterende gordijnen doen hun werk goed, maar als je die dan vervolgens 10cm van de raam hangt, kun je net zo goed niks ophangen... Verder ligt het hotel vlak bij de ferryhaven. Ideaal als je heel vroeg afvaart, of heel laat aankomt. En met een 24-uursrecetie dus altijd binnen...

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Leuk hotel vlak bij de Ferry.
Vriendelijk hotel op goede locatie voor afvaart Ferry. Netjes ingericht.

6/10 – Redelijk

R, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed hotel
Gewoon een goed hotel met voldoende parkeerruimte. Met de auto is alles goed te doen, maar het hotel ligt niet op loopafstand van het centrum of de zee. Het personeel spreekt Engels.

8/10 – Goed

barbara

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net buiten de drukte van het centrum
Voor wat je betaald ben je echt vriendelijk bediend, en is alles inorde. Wij hebben zelf uit 3 kamers mogen kiezen wanneer we twijfelden tussen rokers en niet rokers hebben ze ons 2 sleutels gegeven om te gaan kijken, wanneer mijn man zei toch liever niet roker, kregen we dat ook direct! Alleen veel lawaai op de gang, wij hadden de tegenslag dat de deur naast ons ook dringend eens mocht gesmeerd worden,... Maar echt inorde!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer

6/10 – Redelijk

Hans Joachim

Positief: Netheid
Das Restaurant war geschlossen Alternativen weit entfernt
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Andrew

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel, really comfortable bed and decent pillows. Extremely clean and tidy. Downside was the corridor was a bit smelly of drains. However, once in the room you couldn’t smell anything. I would recommend this hotel.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Euphémie op 7 apr 2024
Dear Andrew,We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Calais Car Ferry. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Euphémie

10/10 – Uitstekend

Stefan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Dem Preis entsprechend sehr gut!
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Euphémie op 28 mrt 2024
Herr Stefan ,Wir danken Ihnen für Ihre Kommentare nach Ihrem Aufenthalt im ibis Calais Car Ferry.Es ist uns eine große Freude, Ihr Kompliment entgegenzunehmen. Darüber hinaus werden wir es nicht versäumen, Ihre Einschätzungen mit unserem gesamten Team zu teilen. Ihre Zufriedenheit ist die größte Belohnung für unsere Mitarbeiter, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen tadellosen Service zu bieten.Wir freuen uns, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen und bitten Sie, Frau/Herr, auf den Ausdruck unserer Gefühle zu vertrauen.am bestenEuphemie

6/10 – Redelijk

Radmila

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Very noisy in the room by the stairs - barely slept
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Euphémie op 8 mrt 2024
Dear Radmila,We thank you for taking the time to write to us following your stay at ibis Calais Car Ferry.We are sorry that the service did not meet your expectations, and we ask you to accept our most sincere apologies.Ibis hotels are keen to offer you the best quality of service for your stays; therefore, your opinion is very valuable.Rest assured that the necessary measures will be implemented to improve the quality of the services mentioned. Once again, we thank you for your comments and hope to regain your trust during a future stay.Looking forward to welcoming you soon, we ask you to believe, Madam/Sir, in the expression of our best feelings.Euphemie

10/10 – Uitstekend

Nigel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Handy, standard hotel but made special by the guy on reception who not only checked us in, offered advice and information but also cooked meals and served drinks in the bar. Super star.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Euphémie op 4 mrt 2024
Dear Nigel,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Ibis Calais Car Ferry.It is always a pleasure to receive positive comments.I will share your comments with our team. I am sure they will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continually improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the last.SincerelyEuphemie

8/10 – Goed

michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to Calais Port if arriving late only 10 mins drive. Excellent breakfast.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Euphémie op 26 feb 2024
Dear Michael,We thank you for your comments following your stay at ibis Calais Car Ferry.It is with great pleasure that we receive your compliments. Also, we will not fail to share your assessments with our entire team. Your satisfaction is the greatest reward for our staff who work day after day to offer you impeccable service.Looking forward to welcoming you again, we ask you to believe, Madam/Sir, in the expression of our feelings.bestEuphemie

8/10 – Goed

Julia, Niederkruchten

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We’ve stayed here a few times, the staff are helpful, friendly and it’s not too far to drive to get the ferry
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Euphémie op 26 feb 2024
Dear Julia,We thank you for your comments following your stay at ibis Calais Car Ferry.It is with great pleasure that we receive your compliments. Also, we will not fail to share your assessments with our entire team. Your satisfaction is the greatest reward for our staff who work day after day to offer you impeccable service.Looking forward to welcoming you again, we ask you to believe, Madam/Sir, in the expression of our feelings.bestEuphemie

8/10 – Goed

Famchon

Positief: Netheid, personeel en service
Nuit tranquille,service correct
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Euphémie op 26 feb 2024
Madame / Monsieur FamchonNous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à ibis Calais Car Ferry.C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Madame/ Monsieur, en l’expression de nos sentiments lesmeilleursEuphémie

8/10 – Goed

Bernard, Warrington

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy to get to before and after the ferry as a convenient stop over. It has onsite High Speed EV Chargers that are quick enough for a top up whilst having a good enough breakfast. A basic hotel but it has all that I needed and expected.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Euphémie op 30 jan 2024
Dear BernardWe thank you for your comments following your stay at ibis Calais Car Ferry.It is with great pleasure that we receive your compliments. Also, we will not fail to share your assessments with our entire team. Your satisfaction is the greatest reward for our staff who work day after day to offer you impeccable service.Looking forward to welcoming you again, we ask you to believe, Madam/Sir, in the expression of our feelings.best.Euphemie

10/10 – Uitstekend

Reynard

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Euphémie op 27 jan 2024
Cher Reynard,Nous nous félicitons énormément de nos commentaires relatifs à votre établissement de l'ibis Calais Car Ferry. Il est toujours possible de recevoir des commentaires positifs.Haremos étendons vos observations agréables à notre équipe. Je suis sûr que ces commentaires serviront de modèle à tout notre équipement, car ils continueront à améliorer la qualité de nos services.Agradeciéndole une fois, mais j'ai partagé votre expérience avec nosotros et j'espère que votre prochaine visite à la mer sera agréable comme la précédente.Recevez un salut cordial.Euphémie

10/10 – Uitstekend

Colin

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Euphémie op 16 jan 2024
Dear Colin,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Ibis Calais Car Ferry.It is always a pleasure to receive positive comments.I will share your comments with our team. I am sure they will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continually improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the last.SincerelyEuphemie

8/10 – Goed

Gail

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfectly comfortable hotel.
It’s our second time at this hotel so knew exactly what to expect. It’s an IBIS hotel so we were looking for a comfortable bed, hot water for a shower and a decent breakfast- this hotel ticks all of these boxes. This time we’re given a connecting room which I really don’t like as it’s like sharing with strangers but luckily the room next door was empty:). Breakfast is the best we’ve had along our travels in Europe. Would stay again as it’s convenient, meets our needs, pet friendly and free parking. Definitely recommend for those travelling to/ from France.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Euphémie op 16 jan 2024
Dear Gail ,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Ibis Calais Car Ferry.It is always a pleasure to receive positive comments.I will share your comments with our team. I am sure they will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continually improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the last.SincerelyEuphemie

10/10 – Uitstekend

Sarah Julia

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Euphémie op 16 jan 2024
Chère Julia , Nous apprécions beaucoup vos commentaires concernant votre séjour à l’Ibis Calais Car Ferry.C’est toujours un plaisir de recevoir des commentaires positifs.Je partagerais vos commentaires avec notre équipe. Je suis sûr qu’ils serviront d’encouragement à l’ensemble de notre personnel, alors que nous nous efforçons d’améliorer continuellement la qualité de nos services.Merci encore d’avoir partagé votre expérience, et nous espérons que votre prochaine visite sera aussi agréable que la précédente.SincèrementEuphémie

2/10 – Ontzettend slecht

Alasdair

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Euphémie op 16 jan 2024
Cher Alasdair ,Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience à l'ibis Calais Car Ferry. Je suis désolé que votre expérience n'ait pas répondu à vos attentes, permettez-moi de vous présenter mes excuses les plus sincères. Chez Ibis, nous nous efforçons de fournir une expérience de service supérieure à chaque client, par conséquent, vos commentaires sont très importants pour nous.Soyez assuré que nous prenons les mesures appropriées pour résoudre le problème et éviter qu'il ne se reproduise à l'avenir.Nous apprécions que vous partagiez vos préoccupations et nous espérons que vous nous donnerez l'occasion de mieux vous servir dans un proche avenir. Sincèrement.L’équipe d’Ibis Calais Car Ferry

10/10 – Uitstekend

Brian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very professional receptionist. Than you
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Euphémie op 17 dec 2023
Dear Brian,We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Calais Car Ferry. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Euphémie

10/10 – Uitstekend

Emma

Reisde met huisdieren
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean, great location, very dog friendly, staff and food excellent!
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Euphémie op 17 dec 2023
Dear Emma,We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Calais Car Ferry. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Euphémie

10/10 – Uitstekend

Jeff

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Euphémie op 12 dec 2023
Cher Jeff,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à ibis Calais Car Ferry.C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Madame/ Monsieur, en l’expression de nos sentiments lesmeilleurs.Euphémie

8/10 – Goed

Nikoleta

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is my second time at this hotel and honestly can't fault it. It is easy to get to from LeShuttle and close to a Carrefour and petrol station. Rooms are on the small side but have everything you need for a comfortable stay. Ample parking. Staff are friendly and helpful. Would definitely recommend!
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Euphémie op 5 dec 2023
Dear Nikoleta,We thank you for your comments following your stay at ibis Calais Car Ferry.It is with great pleasure that we receive your compliments. Also, we will not fail to share your assessments with our entire team. Your satisfaction is the greatest reward for our staff who work day after day to offer you impeccable service.Looking forward to welcoming you again, we ask you to believe, Madam/Sir, in the expression of our feelings.best.Euphemie

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accueil chaleureux
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Euphémie op 21 nov 2023
Cher Clients , Nous apprécions beaucoup vos commentaires concernant votre séjour à l’Ibis Calais Car Ferry.C’est toujours un plaisir de recevoir des commentaires positifs.Je partagerais vos commentaires avec notre équipe. Je suis sûr qu’ils serviront d’encouragement à l’ensemble de notre personnel, alors que nous nous efforçons d’améliorer continuellement la qualité de nos services.Merci encore d’avoir partagé votre expérience, et nous espérons que votre prochaine visite sera aussi agréable que la précédente.Sincèrement.Euphémie

10/10 – Uitstekend

Alan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good dinner and breakfast.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Euphémie op 7 nov 2023
Dear Alan ,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Ibis Calais Car Ferry.It is always a pleasure to receive positive comments.I will share your comments with our team. I am sure they will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continually improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the last.SincerelyEuphemie

10/10 – Uitstekend

jane

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best in Calais
Very friendly front desk (Euphenia). She was understaffed, but still was able and willing to go the extra mile for us. Great food from the restaurant, easy check-in and out, and lots of safe parking.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Euphémie op 7 nov 2023
Dear Jane ,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Ibis Calais Car Ferry.It is always a pleasure to receive positive comments.I will share your comments with our team. I am sure they will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continually improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the last.SincerelyEuphemia

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Only a few minutes from the tunnel, this hotel was great for an overnight before commencing a much longer journey.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Euphémie op 2 nov 2023
Cher David , Nous apprécions beaucoup vos commentaires concernant votre séjour à l’Ibis Calais Car Ferry.C’est toujours un plaisir de recevoir des commentaires positifs.Je partagerais vos commentaires avec notre équipe. Je suis sûr qu’ils serviront d’encouragement à l’ensemble de notre personnel, alors que nous nous efforçons d’améliorer continuellement la qualité de nos services.Merci encore d’avoir partagé votre expérience, et nous espérons que votre prochaine visite sera aussi agréable que la précédente.SincèrementEuphémie

8/10 – Goed

Arzu

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Euphémie op 18 okt 2023
Dear Arzu ,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Ibis Calais Car Ferry.It is always a pleasure to receive positive comments.I will share your comments with our team. I am sure they will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continually improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the last.SincerelyEuphemie

10/10 – Uitstekend

Alistair

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Euphémie op 7 nov 2023
Cher Alistair , Nous apprécions beaucoup vos commentaires concernant votre séjour à l’Ibis Calais Car Ferry.C’est toujours un plaisir de recevoir des commentaires positifs.Je partagerais vos commentaires avec notre équipe. Je suis sûr qu’ils serviront d’encouragement à l’ensemble de notre personnel, alors que nous nous efforçons d’améliorer continuellement la qualité de nos services.Merci encore d’avoir partagé votre expérience, et nous espérons que votre prochaine visite sera aussi agréable que la précédente.SincèrementEuphémie

10/10 – Uitstekend

Ryan

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Euphémie op 15 okt 2023
Mr Ryan,We thank you for your comments following your stay at ibis Calais Car Ferry.It is with great pleasure that we receive your compliments. Also, we will not fail to share your appreciation with our entire team. Your satisfaction is the greatest reward for our staff who work day after day to offer you impeccable service.Looking forward to welcoming you again, we ask you to believe, Madam/Sir, in the expression of our feelings.best.Euphemie

8/10 – Goed

Seppo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Euphémie op 29 okt 2023
Dear Guest,We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Calais Car Ferry. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Euphémie

6/10 – Redelijk

Andrew

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was ok and the bed comfortable. Parking was good and access to the ferry port as excellent. Nothing outstanding - just what we paid for.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Euphémie op 6 okt 2023
Dear Andrew,We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Calais Car Ferry. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Euphémie

10/10 – Uitstekend

Sylvia

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Euphémie op 6 okt 2023
Dear Sylvia,We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Calais Car Ferry. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Euphémie