Uitzicht vanuit de kamer

Beoordelingen van Hilton Cairo Heliopolis

5 out of 5
Hilton Cairo Heliopolis
EL-OROUBA, QISM EL-NOZHA, Cairo

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 209 van 396 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 105 van 396 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 34 van 396 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 396 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 26 van 396 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Arie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van nk op 17 dec 2023
THANK YOU

6/10 – Redelijk

Patrick

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitgeleefd hotel
Het hotel is verouderd en wat uitgeleefd. Dit merk je goed in de kamer aan verschillende dingen zoals vloerbedekking, schuifdeur, badkamer plekken, etc. Daarnaast hadden we een seminar in de Jasmine Club, maar deze zaal is niet representatief meer. Tenslotte rekenen ze voor pick-up service van het vliegveld USD 70 terwijl dit een ritje van nog geen 10 minuten is en deze bij Uber minder dan USD 10 kost. De auto is van ondermaatse kwaliteit en niet comfortabel. Een lachertje
5 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van NK op 27 feb 2022
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know

6/10 – Redelijk

Patrick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ontvangst was okay, maar dame in kwestie wist weinig te vertellen over bar en restaurant. Wat ze vertelde klopte achteraf niet. En hotel heeft veel faciliteiten maar kreeg geen uitleg of toelichting. Gebruik maken van een restaurant/bar ging ook niet zonder slag of stoot want dan moest er eerst geld van je cc worden geblokkeerd?!?! Kamer was okay, prima bed, faciliteiten om te werken en goede douche. Alleen schoonmaak bleef in gebreke ook nadat ik iemand op de gang had aangesproken
2 nachten verbleven in april 2021
Reactie van NK op 8 apr 2021
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know

10/10 – Uitstekend

Rafael

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very nice, and helpful. Our stay was very safe and the Hilton was very nice
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van nk op 14 mei 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Adel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Is first time I go there it’s very good for everything thank you and I will come again when I go to Egypt
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van nk op 13 mei 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Armand, Koeln

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I am very happy to be at this Hotel again . It is really amazing. The friendly and very professional personal is really remarkable. Sure I, ll stay loyal to Hilton Hotel Heliopolis
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van nk op 12 mei 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 – Matig

Emad

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I asked for a non smoking room and ended up in a room heavily smelling with cigar...arrived at 8 pm and spent only one night... this is miserable follow up on room hygiene for a 200 usd a night hotel...went to have dinner to find all 5 restaurants fully empty which was not encouraging so i left the hotel and dined elsewhere....misreable hotel
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Sarah Rabie op 9 mei 2024
Dear Emad,Thank you very much for taking the time to provide us with your valuable feedback. We would like to express our sincere apologies for any inconvenience you may have experienced during your stay with us. Rest assured that we have shared your feedback with our concerned departments and management team for their investigation.We must ensure every guest gets to experience the best we have to offer and we have well noted your concerns for future reference. Should you have any further remarks, please do not hesitate to contact us. Kind regards,Hilton Cairo Heliopolis Management

6/10 – Redelijk

Simon

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van nk op 12 apr 2024
Thank you

10/10 – Uitstekend

Jeanette

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean, comfortable and helpful staff. I would stay there over and over plus would recommend friends and family to stay there as well. I felt safe at all times and the rooms were clean. Staff was very friendly and helpful. Perfect location just minutes from the airport.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van nk op 12 apr 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Bassam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was great and better than expected
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van nk op 1 apr 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 – Ontzettend slecht

PRAVEEN

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not happy with facility
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van nk op 31 mrt 2024
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

2/10 – Ontzettend slecht

PRAVEEN

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not happy with facility and service at all
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van nk op 31 mrt 2024
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

4/10 – Matig

Alain

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to times square
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van nk op 24 mrt 2024
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know

10/10 – Uitstekend

Yuna

2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van nk op 12 apr 2024
Thank you

6/10 – Redelijk

Mitra Seyed

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
the price range for transfer was high, under the beds was dusty, the lobby area was too smoky even you could fill cigarette smoke from you nonsmoker room during the night!The price range of tours were higher than the other agencies.
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van nk op 17 mrt 2024
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

6/10 – Redelijk

Joanna

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
We were escorted to our room and the manager said he would get another robe, but didn’t follow through. The thermostat did not work in our room and it was hot. We complained several times but was not rectified.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van nk op 6 mrt 2024
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

10/10 – Uitstekend

Joseph, Jackson Heights

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful and Great location
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van nk op 6 mrt 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Katrin

5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van nk op 31 mrt 2024
Thank you

2/10 – Ontzettend slecht

Antonio

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van nk op 27 feb 2024
Thank you

10/10 – Uitstekend

MOTORS KOREA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
아침식단이 좋고 로비도 넓어서 여유로운 느낌이 좋음. 방도 깨끗함
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van nk op 13 feb 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 – Ontzettend slecht

hisham

Poor experience. I stayed at Hilton in many places but this was the worst . To start with I arrived at 6 am , yes, my my check in was supposed to be 3pm but they said I couldn’t even leave my bag and they “found” me a room and charged full price for one extra night . The room had a faulty AC and for two nights they kept saying we will fix it and sent someone but nothing happened. I was planning to extend my stay for a week and I moved to another hotel instead after the two nights because they said if I cancelled there would be no refund
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van nk op 4 feb 2024
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

10/10 – Uitstekend

Chadi

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van nk op 22 jan 2024
thank you

6/10 – Redelijk

Nudrat

Positief: Personeel en service
Really tired and run down. Ate at the Lebanese restaurant there, really pricey for very average food
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van nk op 21 jan 2024
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

4/10 – Matig

Frédéric

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
L’hôtel est vieillot, mais propre. Le pire, c’est d’être assailli par deux ou trois porteurs voulant des pourboires. Cela rend l’accueil désagréable. Le restaurant thaï était bien.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van nk op 15 jan 2024
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

10/10 – Uitstekend

Burak

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van nk op 11 jan 2024
thank you

10/10 – Uitstekend

Yama

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van nk op 11 jan 2024
thank you

2/10 – Ontzettend slecht

Mehmet yasar

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst Hilton ever
Worst Hilton I have ever experienced as an Hilton Honors member I am disappointed
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van nk op 17 mrt 2024
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

2/10 – Ontzettend slecht

Vivekananda

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van nk op 11 jan 2024
thank you

10/10 – Uitstekend

Brian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The original room wasn’t suitable too close to the main road but not an issue room changed in a flash and bags moved and settled quickly, they knew it was my birthday and sent me a cake and balloons. Was new year and we had a super party after an amazing meal in the Indian restaurant all in all it’s a great hotel a but far from old cairo and pyramids but they will arrange safe and reasonable travel for you
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van nk op 8 jan 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

RIYAD, Tripoli

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place near airport
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van nk op 4 feb 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Monique

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I went to the spa on the property and OMG. It was so good I went back the next day as well.
Reactie van Sarah Rabie op 12 feb 2024
Dear,Thank you for taking a moment to share your experience at our hotel. We are so pleased tohear you found our hotel to your liking. Looking forward to welcoming you back again soon. Best Regards,Hilton Cairo Heliopolis Management

10/10 – Uitstekend

Daniela

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
En general me gusto, si volvería
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van nk op 31 dec 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Emsland Nisasta

4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van nk op 31 dec 2023
Thank you

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luckily it was only 1 night
My family and I stayed here as a stopover as we had a flight out of Cairo early the next morning. Check in went very well but tje general condition of the hotel is not well kept. The rooms are worn and outdated for a Hiton. The worst part is the staff expect a tip for everything. I understand it's the culture but it's very invasive and demanding
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van nk op 24 dec 2023
Dear 'sThank you very much for your time providing us with your feedback. Allow us to express our sincere apology for your unpleasant experience with us. We have shared your feedback with our concerned departments and management team for their investigation.We must ensure every guest gets to experience the best we have to offer and we have well noted your concerns for future reference. Should you have any further remarks, please do not hesitate to contact us. Kind regards,Hilton Cairo Heliopolis Management

10/10 – Uitstekend

Fabio

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van nk op 21 jan 2024
thank you

10/10 – Uitstekend

Sameh

Quiet
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van nk op 17 dec 2023
THANK YOU

10/10 – Uitstekend

Isis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
excellent
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van nk op 3 dec 2023
Thank you

10/10 – Uitstekend

Rebecca

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van nk op 1 nov 2023
Thank you

8/10 – Goed

Philippe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van nk op 30 okt 2023
THANK YOU

10/10 – Uitstekend

Mark, WINDSOR

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This property is an oasis close to the airport, without the feel of and "airport hotel". This is an upscale, convention/resort with beautiful courtyard with pools, a small casino, and several restaurants. They keep up the hotel to western standards, so everything works...
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van nk op 30 okt 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very beautiful. Many restaurants. No problems.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Sarah Rabie op 29 okt 2023
Dear Peter,Thank you very much for your time in providing us with your feedback and rating. We are very delighted to be a part of your wonderful and memorable experience. It’s always our pleasure to be at your service.Looking forward to welcoming you back to Hilton Cairo Heliopolis!Kind regards,Hilton Cairo Heliopolis Management

10/10 – Uitstekend

Pannila

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van nk op 24 okt 2023
thank you

10/10 – Uitstekend

Wes

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van nk op 3 dec 2023
Thank you

10/10 – Uitstekend

pedro

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Nk op 21 okt 2023
Thank you so much

10/10 – Uitstekend

Vishal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very pleasant and relaxing stay. Nice big rooms and good coffee in the rooms. Breakfast buffet is amazing.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Nk op 21 okt 2023
Thank you so much for your great comment

8/10 – Goed

Raul Miguel

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van nk op 18 okt 2023
Thank you

8/10 – Goed

Marsha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel. Staff were helpful. Rooms and bedding were clean and beds comfortable. Additional building available for meetings. Restaurants and breakfast buffets were good. There was no gift shop or hotel convenience area to buy any travel or medicine needs.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van nk op 16 okt 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Redelijk

pannila

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van nk op 16 okt 2023
Thank you

10/10 – Uitstekend

Wes

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff and hotel are absolutely delightful. Delicious breakfast every day and wonderful restaurants to choose from later in the day. Very kind staff members who are attentive to every request. We will be back on Friday. No need or desire to stay anywhere else.
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van nk op 15 okt 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Uitstekend

Wes

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a wonderful time in a lovely location with very attentive staff. The breakfast is superb with a very international flair. Our houseman Mohammed Ali kept our room spotless and ice bucket filled. He even made us a lovely towel swan. Mixed grill dinner at the hotel’s Al Dabke Lebanese restaurant was delicious and very reasonably priced.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Sarah Rabie op 15 okt 2023
Dear Wes,It’s our honor and privilege to receive your positive feedback. Allow us to express our gratitude and sincerity for the time you have spent with us. We will make sure to share your review with our team members and management team.Thank you very much for your lovely review.Kind regards,Hilton Cairo Heliopolis Management