Restaurant

Beoordelingen van Beirut Hotel

3 out of 5
Beirut Hotel
56 Beirut Street, Heliopolis, Cairo, Egypt

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 13 van 36 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 36 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 36 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 36 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 36 beoordelingen" "

6,8/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

INAS

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Manuel, Encinitas

1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

15 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

kerols

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Farg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
My favourite Hotel
This is my place whenever I stay in Cairo. It's location is excellent and the staff are nice and willing to help for whatever you require.
4 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Rudi

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Paul

1 nacht verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Clara

Positief: Personeel en service
Bed condition
Didn't like the smell of bed.
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Simple hotel with good helpful staff!
2 nachten verbleven in februari 2023

4/10 – Matig

THEMIS

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dirty and annoying room service
The room looked really dirty I had people banging on my door at 11 at night in order to get me coffee and tea and teapot, they woke me up up.When they did bring the tea and the coffee they didn't bring any coffee cups!!!!I asked not to disturb me and that I didn't want any service but they instead of giving me the coffee and the tea probably for tips.
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Gehan Gergis op 21 dec 2022
Dear Guest We are sorry for any disturb happened to you . the teapot service is only serving expedia guests and offering for free service like airport transportation service, i am sure the staff did not mean to take any tips but it was the end of their shift the waiter was tired and forget the cups.we hope to see you again to give us a chance remove this bad impression

6/10 – Redelijk

Nasser

Positief: Personeel en service
Very friendly staff

8/10 – Goed

Ali

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Good location and free shuttle to airports not like very old building and small elevator. Overall not bad hotel
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

ADEL, Brecksville

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. Very friendly staff
2 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Gebrehiwot K

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Old but at the best location.
2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Marcos

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff very willing to help
7 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Tibor

Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

SAAD

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
فندق يفي بالاحتياجات الأساسية
سكنت الفندق أكثر من مرة. كل مرة أراه بنفس المستوى. لا يحتاج إلا إلى تجديد في المبنى نفسه فالبناء قديم جدا مع أن حالته جيدة؟ هذه المرة كان سعره مرتفعا مقارنة بمرات سابقة
4 nachten verbleven in februari 2022

4/10 – Matig

Ahmed

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Gouzeif

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Gouzeif

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Luiz Ernesto, Orem

Negatief: Netheid
Good things about this hotel: Friendly staff They printed my covid test for me Near airport Things to improve: Wifi is absolutely trash. It either won't work or it will constantly disconnect you. Bathroom had no toilet paper and had blood stain on the ground. Overall I'd give a 5 out of 10, but felt the hotel was not worth what I paid.
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Asia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

YAJAIRA DEL CARMEN

Negatief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

HZ

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly and accommodating staff. Convenient to our needs
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Don't book here just for the airport shuttle!
Booked here because it is close to the airport and has a free airport shuttle. On arrival, check in was friendly. We booked an airport shuttle for 6h30 the next morning. When we arrived at reception the next morning, we were told that their shuttle had gone to pick someone up from the airport, and that we would have to organise our own taxi to the airport at our own cost. Bell boy service was friendly and helpful. The hotel is outdated. There is scaffolding inside the hotel, which was not mentioned when we made the reservation. The bathroom grout could have done with some bleach. This hotel is definitely not worth the price we paid.
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Peter, Germany

The hotel is very central and they were nice enough to upgrade my room because they were late to pick me up from the airport. However, there is a bar downstairs and there are just a lot of smokers and you can smell the smoke from within the ventilation in my room even though the room was supposed to be non smoking. There isn't any water cooker in the room for coffee or tea. Breakfast was nice. Price wise ok.
3 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My non-smoking room had a strong smoke smell. The carpet was worn, dirty and had not been vacuumed. There was no hair dryer and none available at the desk. There was no hot water pot for coffee/tea in the room. The lobby was dark and dreary with aging furniture. We cancelled our 5 night stay and moved to another hotel after the first night.
6 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
I chise this location because of its location whixh was very convenient. Beside the location which may or may not syits other travelers, i found no other advantages to this hotel. The room was not clean. The furniture was filthy. Cigarette burn on the bed sheets etc.
4 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Wilfrid

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
Hôtel un peu vieillissant mais en très bon état propre personnel agréable tout confort vraiment je recommande
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Adel, Cleveland, OH

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very happy to have chosen it. Excellent location a d great facility. Love the open buffet breakfast . Outstanding staff
3 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

M, K

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon emplacement central a heliopolis
- l'hotel est au centre d'heliipolis il a besoin de renovation des chambres peinture moquettes et meubles en mauvais etat - les salles se bains sont anciennes et doivent etee renovees - par contre le Personnel est tres serviable , cordial et attentionne