Standaard kamer | Luxe beddengoed, pillowtop-bedden, een minibar, een kluis op de kamer

Beoordelingen van Van Der Valk Hotel Brussels Airport

4 out of 5
Van Der Valk Hotel Brussels Airport
Culliganlaan 4B, Diegem, Machelen

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 453 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 365 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 107 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 46 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 34 van 1005 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Joan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel. We hadden de pech dat er zojuist een grote groep arriveerde zodat het inchecken lang duurde. Kamers prima personeel vriendelijk
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Elco

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Evelyn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed verblijf als je een ochtendvlucht hebt. Kussens waren absoluut niet goed, voor de rest geen opmerkingen. Komen graag terug
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

André

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

steve

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Wieger Jan, Rotterdam

1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Lodewijk

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Common areas not neat and old. Bar staff unable to provide decent service. Room was rundown, bathtub was dirty, a mirror was broken, etc.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Irem - Marketing & Experience Executive op 10 nov 2023
Dear Lodewijk,Thank you for choosing us and your honest feedback, we truly appreciate it as it helps us to keep growing. We understand your comments about the infrastructure, and are happy to share that we have major renovations planned in the next year. Your comments about the room have also been shared with management. Your remark about the bar staff would've been more helpful if you gave us more context, but alas we have shared it with our restaurant manager for follow up, thank you. We genuinely apologize for the inconveniences you faced during your stay here, and would love to have the opportunity of welcoming you here again in the near future to offer you a more adequate service!Kindest regards, Van der Valk Brussels Airport Team

4/10 – Matig

nicolas

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not worth the money, try to avoid if you can.
The room as very dark, basically no ceiling lights, just desk lamp and standing lamp and small spots next to the bed. Room feels dirty and on the dark floor dirt can be seen everywhere once one looks in more detail; no windows can to be opened and smell of the kitchen everywhere. Out of 5 days 3 the bathroom was merely cleaned. one day I found back the cleaners dirty rag on the sink, another the dirty towels were put in the corner but forgotten to pick up. Used teacups were not cleaned. Noisy daily at 23:30 when somewhere in the hotel the conference/dinner tables ere moved around. Keycard did not work 80% of the time, meaning waiting in line to get the card fixed; charging room service to the card takes 30 mins of explanation on how to do it. The entire hotel is a mess: service, tidiness, noise and comfort and that for 330 EUR a night!
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Irem - Marketing & Experience Executive op 25 sep 2023
Dear Nicolas, Thank you for taking the time to share your detailed feedback about your recent stay with us. We genuinely appreciate your extensive comments as they provide valuable insights into areas where we can improve.We sincerely apologize for the issues you encountered during your stay. Our superbox rooms have a modern design with darker color tones so we understand this might not be for everyone's taste. Regarding the issue with windows not being able to open, this is a security measure in high-rise hotel buildings, but all our rooms are equipped with ventilation systems to provide fresh air.We are aware of the inadequacies in the level of service of the housekeeping department, and rest assured that your comment will be discussed during the next management meeting. It is indeed not the purpose for meeting rooms to be set up at 23:30 at night, and we apologize for the noise. This will also be discussed in order for it not to happen again. In terms of the general atmosphere of the hotel, we continuously strive to enhance our guest experience. We will work on improvements to ensure a more comfortable and pleasant stay for all our guests.We hope you might reconsider staying with us in the future, as we are committed to delivering a better experience!Warm regards,Van der Valk Brussels Airport Team

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Irem - Marketing & Sales Executive op 14 jul 2023
Hey there, Thank you for rating your experience at our hotel.Feel free to give more context next time as it can help us to improve our services for you and our future guests! Kindest regards, Van der Valk Brussels Airport Team

4/10 – Matig

Dominic

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Irem - Marketing & Sales Executive op 6 jul 2023
Hi Dominic, Thank you for rating your stay with us. We wish you could have given some more context so that we could now what to improve to make your stay more pleasant next time! Hope to see you here again soon, Van der Valk Brussels Airport Team

6/10 – Redelijk

Ali

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Irem - Marketing & Sales Executive op 14 jul 2023
Hi Ali, Thank you for rating your experience at our hotel! We'll do our best to get a better score next time and hope to be able to welcome you here again in the near future. Sincerely, Van der Valk Brussels Airport Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zoals je van Vd Valk gewend bent. Erg netjes en goed verzorgd. Wel wat lang wachten bij de receptie steeds, maar dat kan aan het moment van de dag liggen.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Irem - Marketing & Sales Executive op 10 jul 2023
Hallo! Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je genoten hebt van je verblijf bij Van der Valk Brussels Airport. Het spijt ons te horen dat de check-in procedure niet zo vlot verliep als verwacht, sommige momenten zijn inderdaad drukker dan andere. We werken eraan om onze service te optimaliseren! Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden en hopelijk tot snel! Van der Valk Brussels Airport Team

10/10 – Uitstekend

Marco

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer aangenaam hotel met prachtige eigentijdse kamers.
1 nacht verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Najim

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bed was niet goed Rug pijn over gehouden.
1 nacht verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Resul

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Ivan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het inchecken vond ik heel goede echt makkelijk en duidelijk. Diner de keuze vond ik zeer beperkt, het was wel lekker hetgeen we gekregen hebben. Dat is dan weer positief.
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Johannes van

Positief: Netheid, voorzieningen
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Tanya

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een aanrader!
Ontzettend fijn verblijf gehad in dit hotel tijdens oud en nieuw. Vriendelijk en vrolijk personeel, klantgerichte service en mooie locatie. Kamers en bedden zijn erg comfortabel en schoon. De enige opmerking is dat de kaart van de room service beperkt is en tegenvalt. Het restaurant had met oud en nieuw een vast menu die ons tegenviel.
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

mimoun

1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Gerrit

1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Irma

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Vriendelijk personeel, kamers redelijk. Eten en drinken vrij duur.
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Thierry, Brasschaat

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer ruime aangename kamer met hele goede regendouche Snelle en vriendelijke room service
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Sandra

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn personeel, prachtige kamer die zeer schoon was en compleet was. Uitgebreide ontbijt keuze. Volgende keer zal ik zeker weer dit hotel boeken. Een aanrader!
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Julian

1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

A

1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Annet

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Danny

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

lucas

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed en fijn hotel maar er mag wel war vaker een stofzuiger door de gangen.
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Theo

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Heerlijk airport hotel met super lekker ontbijt.
1 nacht verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

ema de Fouw Borsboom

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Afgetrapt hotel voor meer dan 200 euro
Wat een afgetrapt hotel was dit. Vetvlekken op het bureau alsof er een pizza op heeft gelegen. Usb poorten werken niet. Er zat water in de zeep, wat smerig. En dan een bruine wc pot vd slijtage. De druk vd douche op de 8ste verdieping was zo slecht. En dan handdoeken die versleten zijn. Tijd voor een grondige verbouwing lijkt mij. En dit allemaal voor de prijs van ruim 200 euro, echt schandalig.
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Koenraad

1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Veronique

1 nacht verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

Nathalie Van de

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
zeer average voor de Van Der Walk onthaal zeer zwak
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Bob

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel aangenaam verblijf
Heel leuk en aangenaa verblijf, erg vriebdelijk personeel en luxeuze kamers die goed zijn onderhouden
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Floor

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net, goed hotel
Net hotel met mooie kamers. Drankjes in de koelkast, koffie & thee waren inbegrepen! vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Sulivan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Imad

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

4/10 – Matig

Anton

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tegenvaller
Kamer aan straatzijde en naast lift ... weinig geslapen door verkeer . Restaurant was ook minder dan verwacht en de rode wijn (ik betwijfel of we de gevraagde kregen ) niet lekker .
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

christophe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Business visit
Zeer aangenaam onthaal, goede service, mooi ontbijt en propere kamers
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Mike

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Robin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het inchecken ging vlotter dan bij andere hotellen. Fijn!
1 nacht verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Willem

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel in een weinig inspirerende omgeving
1 nacht verbleven in november 2020

4/10 – Matig

Sermed, Almere

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Bij het boeken heb ik een tweepersoons bed geboekt, bij aankomst kreeg ik 2 eenpersoons bedden! Bij de receptie gevraagd of ik zoals ik geboekt heb een tweepersoons bed mocht maar dat kon eerste instantie niet omdat het hotel volgeboekt is??? Pas na aandringen kreeg ik een andere kamer! Ook het ontbijt had ik geserveerd rond half 9, toen ik aankwam was er geen brood! Toen kreeg ik crackers en muesli zonder yoghurt of een kommetje! Ik ben vee beter gewend van van der Valk! Zeer teleurgesteld!!!!!
1 nacht verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstraling en service van het hotel zelf is zeer goed. Minder was de shuttlebus service. Die was ruim 20 min laat om naar het vliegveld te vertrekken.
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Nicky Pepermans - Guest Experience op 16 mrt 2020
Beste gast, Super dat u genoten heeft van uw verblijf! Het spijt me te lezen dat de shuttlebus te laat was. Ik hoop dat u alsnog ontspannen op reis bent kunnen vertrekken! Met warme groet, Nicky Pepermans - Guest Experience

10/10 – Uitstekend

Raymond

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Dorien op 27 jan 2020
Bedankt Raymond! Meer dan geslaagd. Super! Dorien Broothaerts Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Het was een prachtige kamer maar er ontbraken glazen op de kamer en in de badkamer waren er gaan hygiënische zakjes aanwezig. Het ontbijt was uitmuntend.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Dorien op 29 jan 2020
Bedankt voor de feedback. Hopelijk krijgen we nogmaals de kans u te mogen verwelkomen. Dorien Broothaerts Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

WHW

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Dorien op 24 jan 2020
10/10! Oh my God! Thanks a lot! Dorien Broothaerts Guest Experience Manager