Luxe beddengoed, een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek

Beoordelingen van Thon Hotel Brussels Airport

3 out of 5
Thon Hotel Brussels Airport
Berkenlaan 4, Diegem, Machelen

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 103 van 460 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 171 van 460 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 122 van 460 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 45 van 460 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 19 van 460 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Hilde

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een rustige omgeving voor 1 nacht met vlakbij openbaar vervoer naar de luchthaven. Dat was alles wat ik nodig had
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Stefanie Roels, Beheerder op 18 mei 2024
Beste Hilde,Dank u voor uw mooie beoordeling.Het doet ons plezier te horen dat u de netheid van uw kamer waardeerde en dat u tevreden was met de staat van ons hotel en de service die wij bieden. Wij streven ernaar om onze gasten een comfortabel verblijf te bieden met faciliteiten die aan hun verwachtingen voldoen.Graag tot een volgende keer.Met vriendelijke groet,Stefanie Roels, Beheerder

10/10 – Uitstekend

Albert

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Manager op 19 apr 2023
Beste Albert,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Bedankt om even te laten weten dat u een aangenaam verblijf had bij ons en dat u tevreden was over de ligging van ons hotel.Met warme groeten en graag tot een volgende keer,

8/10 – Goed

Abdelmoumen

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Stefanie Roels, Beheerder op 17 mei 2022
Beste Abdelmoumen, Dank voor uw positieve beoordeling. Het doet ons plezier te lezen dat alles naar wens was. We zouden heel graag weten wat er u zou toe hebben aangezet ons een maximale score te geven. Hartelijke groeten, Stefanie Roels, Beheerder

6/10 – Redelijk

M

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Koude kale accomodatie/kamers Sfeerloos. Hotel heeft shuttle service afgeschaft en plaatst zich hierdoor buiten de markt. De 40 euro voor de taxi heen en weer kun je beter bijleggen voor een kamer dichterbij.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Stefanie Roels, Beheerder op 20 okt 2021
Beste gast, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven. Wat jammer dat u niet helemaal tevreden was over uw verblijf bij ons. Het klopt inderdaad dat de shuttlebus op dit moment niet rijdt. We werken wel met taxi's die voor 15 euro naar of van de luchthaven rijden. Als u een park sleep fly package boekt, is deze taxi inbegrepen. Behalve een taxi, kan u ook altijd de bus nemen naar de luchthaven. Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer, Stefanie Roels, Beheerder

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Erika Valgaerts, General Manager op 17 feb 2020
Beste gast, Dank voor uw heel positieve beoordeling Het doet ons plezier te lezen dat alles naar wens was. We zouden heel graag weten wat er u zou toe hebben aangezet ons een maximale score te geven. Hartelijke groet, Erika Valgaerts, General Manager

10/10 – Uitstekend

Tom

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Erika Valgaerts, General Manager op 17 feb 2020
Beste Tom, Hartelijk dank voor dit zeer positieve oordeel Het doet ons plezier dat uw verblijf zeer naar wens was. Nogmaals bedankt ! Vriendelijke groeten, Erika Valgaerts, General Manager

6/10 – Redelijk

Arjan

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Te duur, te klein
De exorbitant hoge prijs staat niet in verhouding tot dit verouderde hotel. Losse kabels over de vloer, voegen in de badkamer welke half weggesleten zijn....ze doen hun best er nog wat van te maken. Maar ik zou snel even verder kijken naar iets beters.
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Zakelijke locatie. Gebouw heeft geen uitstraling. Verouderd sanitair. Dicht bij station Diegem, NATO.
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik vind dat er 24 op 24 uren shuttle bussen voorzien zijn vanuit dit hotel naar de luchthaven voor alle mensen die vroege vluchtenh hebben geboekt. Ik heb bij de hotelpersoneel taxi moeten bestellen dat is nogal duur, dus 25 euro voor 3 kilometer afstand. Dus vav de faciliteiten van het hotel gesproken, dat kzn beter. M vr gr Wim uit Evergem.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Erika Valgaerts, General Manager op 9 sep 2019
Beste Wim, vriendelijk bedankt om uw mening met ons te delen. We hopen dat u een aangenaam verblijf had bij ons. Het klopt inderdaad dat de shuttlebus niet 24/24 rijdt. Ons hotel deelt deze namelijk met andere nabijgelegen hotels. Onze shuttle service rijdt van 04.10 en 10.30 uur 's morgens en 's avonds tussen 18.00 en 23.20 uur. Behalve de taxi, kan u ook altijd de bus nemen naar de luchthaven. Ons team staat een volgende keer weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Erika Valgaerts, General Manager

8/10 – Goed

Sander

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima kamer, net hotel, wat aan de prijs maar zal druk geweest zijn met hotels in de omgeving. Het meeste zat vol.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Erika Valgaerts, General Manager op 15 dec 2019
Beste Sander, We danken u voor uw feedback. Wat fijn dat u tevreden was met de netheid van ons hotel en het comfort van onze kamer. Wat betreft de prijs van uw kamer, willen we u er graag op wijzen dat de prijzen kunnen schommelen naargelang het seizoen en de beschikbaarheid zoals u reeds vermeld. We hopen dat u verder een fijn verblijf heeft gehad in Brussel en we ontvangen u in de toekomst graag opnieuw. Met vriendelijke groet, Erika Valgaerts, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Goed driesterrenhotel. Geen lawaai 's nachts, dus rustg slapen. De shutle rijdt maar alle 50 minuten en dat is wat weinig.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Erika Valgaerts, General Manager op 19 dec 2018
Beste gast, bedankt voor uw beoordeling. Wat leuk dat u genoten heeft van een goede nachtrust en dat u tevreden was over uw verblijf. We hopen u volgende keer terug te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel en goed ontbijt. Goede shuttle bus vanaf het vliegveld. Treinstation op loopafstand
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Erika Valgaerts, General Manager op 25 okt 2018
Beste gast, bedankt voor uw positieve beoordeling. Het verheugt ons dat het ontbijt u heeft gesmaakt en dat u tevreden was over uw verblijf. Onze shuttle bus is inderdaad een grote troef. We zien u graag terug in de toekomst. Hartelijke groeten, Erika Valgaerts, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Reactie van Erika Valgaerts, General Manager op 26 jun 2018
Thank you for your feedback

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
goede prijs-kwaliteit-verhouding
ruime koelkast op de kamer. ontbijt correct. weinig of geen lawaaioverlast van de luchthaven vlakbij. hotel-paraplu beschikbaar op de kamer (ook als het niet regent :-)). Afwerking interieur is aan kleine opfrissing toe.
4 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van Eline op 3 dec 2017
Beste Gast, Hartelijk dank dat u een review heeft achtergelaten! Hoop dat we u snel weer mogen verwelkomen in Thon Hotel Brussels Airport! Met vriendelijke groet, Eline Egter van Wissekerke

8/10 – Goed

truus, diepenveen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel buiten brussel
Brusselmet trein goed te bereiken. Parkeren kan bij hotel tegen betaling, buiten hotel parkplaats gratis. Goed hotel voor eten/slapen, niet om daar inde omgeving de hele dag te verblijven n
Reactie van Lydia op 18 jan 2016
Beste Truus, Hartelijk dank voor uw feedback op expedia. Ik ben blij dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel en hoop u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groeten, Lydia Collier

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Matig hotel
Prijs prestatie verhouding beneden peil. Oude kamers en badkamer is aan renovatie toe.
Reactie van Eline op 10 jan 2016
Beste gast, Hartelijk dank voor uw review op hotels.com. Ons hotel krijgt binnenkort een totale renovatie zodat we aan de wensen van onze gasten kunnen voldoen. Hopelijk krijgen we de kans om u opnieuw te mogen verwelkomen in Thon Hotels. Met vriendelijke groeten, Lydia Collier

4/10 – Matig

Jorn, Den Haag

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
near the airport
Two major things . 1-WiFi still not for free? A business hotel in 2014 that still charges a fee after the first hour, how can they survive? They do not even charge you cheaper rooms then surroundings hotels? Plus a 15,- charge for the overnigt parking in a business park, where nobody even wants to park. Please change your business case, this will help you stay in business for the next 5 years. 2-I think everybody has the same experience, at the end of the day your battery is dead. But when you want to go to bed, there are No electric plugs for your phone to charge at the nightstand? So your phone is at the other end of the room, where there is only 1 plug available to charge your ipad, battery of you laptop and your phone?
Reactie van Eline op 6 mrt 2015
Dear Mr. Jorn, Thank you for your feed back. I'm happy to inform you that the internet is as from last year November entirely for free for all our guests. Hope to see you again soon. With kind regards, Eline Egter van Wissekerke

10/10 – Uitstekend

truus bijsterveld, diepenveen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goede service
we hebben prima dagen gehad in het hotel.vriendelijk personeel.Jammer dat het parkeren extra betaald moest worden.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service

8/10 – Goed

Vandamme

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Is vize tv verplicht
Met echtgenote op hotel. Moeten er minstens 2 zenders zijn waar explesiete acties te bekijken zijn?

2/10 – Ontzettend slecht

Jeroe, Utrecht

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niet doen!
De kamer stonk, de frontdesk medewerker was er niet of onbeleefd! ontbijt belachelijk duur, busje naar het vliegveld slecht geregeld ! Ga aub naar een ander hotel, zeer slecht begon van mijn vakantie

8/10 – Goed

W, 's-Hertogenbosch

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel als voorbereiding op vakantie
Wij kwamen 'savonds rond 21.30 uur aan in het hotel en hebben voor het naar bed gaan nog een glas wijn in de lounge gedronken die van een voortreffelijke kwaliteit was.

4/10 – Matig

R, Rotterdam

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niet nog een keer
Duur eten, duur ontbijt, extra betalen (EUR 12) voor parkeerplaats. Kamer in orde, maar oud sanitair (douchen in bad). Wel een dekbed, dat was wel erg prettig. Bed ook goed.

8/10 – Goed

Johanie Nixia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bon hôtel! Tout était très propre; la salle de bain et la chambre. L’hôtel est loin du centre, mais c’est un très bon choix si vous avez un vol tôt (ou non) le lendemain, ce qui était mon cas et si c’est pour une nuit seulement. L’hôtel fournissait un taxi si vous le demandiez en arrivant au check in, c’est 15 euros ce qui est très raisonnable si on compare aux autres options comme Uber et Bolt. Je vous le recommande!
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Stefanie Roels, Directrice générale op 18 mei 2024
Chère Johanie,Nous vous remercions pour votre recommandation.Nous sommes enchantés d'apprendre que la propreté de l'hôtel a répondu à vos attentes et que vous avez trouvé notre service à la hauteur de vos exigences. Concernant l'emplacement, Thon Brussels Airport est en effet conçu pour offrir une commodité maximale aux voyageurs aériens, avec des options de transport vers l'aéroport telles qu'un partenariat avec une compagnie de taxi pour un service à un tarif avantageux.Enfin, nous sommes ravis que vous ayez trouvé l'offre de transport pratique et à un prix raisonnable.Ce serait un plaisir de vous revoir parmi nous.Bien à vous,Stefanie Roels, Directrice générale

6/10 – Redelijk

ines

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Preiswerte Unterkunft Nähe Airport, allerdings nachts | abends ab 22 Uhr schlechte Busverbindung vom Zentrum zum Hotel. Das Frühstück leider überteuert, das Angebot entsprach überhaupt nicht dem bezahlten Preis (p.P. 23€).
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Stefanie Roels, Direktorin op 15 mei 2024
Sehr geehrte Ines,vielen Dank für Ihre Bewertung!Es freut uns zu hören, dass Sie mit unserem Service zufrieden waren und die Hotelanlagen Ihren Erwartungen entsprochen haben.Wir bedauern, dass die Sauberkeit des Zimmers und die Ausstattung nicht Ihren Vorstellungen gerecht wurden und bitten dafür um Entschuldigung. Wir legen hohen Wert auf den Komfort und die Zufriedenheit unserer Gäste und nehmen Ihre Anmerkungen ernst. Zudem ist es uns unangenehm, dass Sie das Frühstück als überteuert empfanden. Unser Frühstücksbuffet bietet eine umfangreiche Auswahl an warmen und kalten Speisen, um einen optimalen Start in den Tag zu gewährleisten. Wir verstehen jedoch, dass der Preis im Verhältnis zur persönlichen Wahrnehmung des Angebotes stehen muss.Wir möchten Sie darauf hinweisen, dass die Anbindung an den öffentlichen Nahverkehr in den Abendstunden eingeschränkt sein kann und bedanken uns für Ihr Verständnis in dieser Angelegenheit. Für zukünftige Besuche bieten wir gerne Unterstützung bei der Planung Ihrer Anreise.Gern würden wir Sie wieder einmal bei uns begrüßen.Stefanie Roels, Direktorin

10/10 – Uitstekend

Odile

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy access to the airport by public transport, quiet, nice staff
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Stefanie Roels, Manager op 1 mei 2024
Dear Odile,Thank you for taking the time to share your experience at Thon Brussels Airport.It's fantastic to learn you found our location convenient for airport access, and that the tranquility of Thon Brussels Airport contributed to a pleasant experience. Our team is heartened by your compliments on their service and our well-maintained facilities.We're also thrilled to hear that the room amenities met your expectations and that the cleanliness was up to the mark, reflecting our commitment to guest satisfaction.Should your travels bring you back to the area, we look forward to welcoming you once more and providing another serene and comfortable stay at Thon Brussels Airport.We look forward to welcoming you back. Best wishes,Stefanie Roels, Manager

6/10 – Redelijk

Katrin

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Total abgelegen wenn man ohne Auto dort ist. Die Nacht über war es laut, die Wende sind sehr hellhörig. Morgens dachte man der Roomserving ist im eigenem Zimmer. Das Zimmer ist modern ausgestattet. Das Bad entspricht nicht dem Stil des Zimmers.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Stefanie Roels, Direktorin op 25 apr 2024
Sehr geehrte Katrin,wir danken Ihnen für Ihr Feedback und dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Eindrücke zu teilen.Es freut uns zu hören, dass Sie die moderne Ausstattung Ihres Zimmers positiv hervorheben.Wir bedauern jedoch, dass Sie Ihren Aufenthalt als laut empfunden haben. Unsere Gäste loben normalerweise die ruhige Atmosphäre im Hotel, daher bedauern wir jede Abweichung von diesem Standard. Wir möchten Sie darauf hinweisen, dass wir ein 24-Stunden-Rezeptionsteam haben, das bereit ist, auf solche Belange zu reagieren und Abhilfe zu schaffen.Es tut uns leid zu hören, dass das Bad nicht Ihren Vorstellungen entsprach. Bitte seien Sie versichert, dass wir kontinuierlich an der Verbesserung und Renovierung unserer Einrichtungen arbeiten, um unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu gewährleisten. Wir schätzen Ihre offenen Worte, da sie uns helfen, unsere Dienstleistungen weiter zu verbessern.Wir hoffen, Sie in Zukunft erneut bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Stefanie Roels, Direktorin

6/10 – Redelijk

Ferdinand

Reisde met familie
Close to airport Outside on the street dirty
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Stefanie Roels, Manager op 25 apr 2024
Dear Ferdinand,Thank you for reviewing your recent stay.It is pleasing to hear that our proximity to the airport met your expectations and added convenience to your travels.We regret to hear about your observation regarding the street outside. Please rest assured that while the exterior surroundings are beyond our direct control, we continuously strive to maintain a clean and welcoming environment within our premises. Your comments are invaluable as they help us focus on areas of improvement.We hope to have the pleasure of serving you better in the future.Warm regards,Stefanie Roels, Manager

10/10 – Uitstekend

Wilfried

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Stefanie Roels, Beheerder op 30 mrt 2024
Beste Wilfried,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.Hartelijke groet,Stefanie Roels, Beheerder

10/10 – Uitstekend

Manpreet

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great atay
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Stefanie Roels, Manager op 13 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for positively reviewing your visit.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to seeing you again in the future.Kind regards,Stefanie Roels, Manager

10/10 – Uitstekend

Charly Koomba

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bonne expérience. L’hôtel est en rénovation dans les étages supérieurs mais je n’ai pas été impacte Merci
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Stefanie Roels, Directrice générale op 8 mrt 2024
Cher Charly,Merci de nous faire part de votre retour d’expérience.Nous sommes enchantés que la propreté de votre chambre ait répondu à vos attentes et que vous ayez apprécié la qualité de notre service. En effet, nous réalisons quelques modernisations de nos espaces, mais avons mis en place toutes les mesures nécessaires pour limiter les désagréments.Merci par ailleurs de l'avoir souligné !Ce serait un plaisir de vous accueillir à nouveau.Bien à vous,Stefanie Roels, Directrice générale

8/10 – Goed

Jeffrey, Tecamac

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good stay close to Brussels airport
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Stefanie Roels, Manager op 5 mrt 2024
Dear Jeffrey,Thank you for taking the time to share your feedback.We are glad to hear that you had a pleasant stay with us. Thank you for mentioning our convenient location near the airport.Thank you again; we look forward to welcoming you back soon.Kind regards,Stefanie Roels, Manager

10/10 – Uitstekend

angela

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Stefanie Roels, Directrice générale op 26 mrt 2024
Chère Angela,Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous revoir parmi nous,Stefanie Roels, Directrice générale

6/10 – Redelijk

cynthia

Correct pour passer la nuit avant de prendre l’avion mais rien autour donc il faut penser à manger en ville avant!
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Stefanie Roels, Directrice générale op 26 feb 2024
Chère Cynthia,Merci d'avoir pris le temps de rédiger ce commentaire.Nous sommes ravis que notre hôtel ait été un choix pratique pour votre départ en avion. Nous comprenons l'importance d'avoir des options de restauration à proximité et nous sommes heureux de vous informer que notre établissement est situé à une distance de marche du village de Diegem, qui offre plusieurs restaurants. De plus, nous proposons un réfrigérateur Grab and Go où nos clients peuvent acheter des sandwichs, des salades et des plats à réchauffer.Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir prochainement.Bien à vous,Stefanie Roels, Directrice générale

8/10 – Goed

Fabiola Ahumada

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Stefanie Roels, Directrice générale op 19 feb 2024
Chère Fabiola,Merci pour votre avis.Nous nous réjouissons que votre séjour se soit globalement bien déroulé.Nous sommes impatients de vous recevoir à nouveau.Bien cordialement,Stefanie Roels, Directrice générale

2/10 – Ontzettend slecht

Yolande

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Stefanie Roels, Directrice générale op 8 jan 2024
Chère Madame,Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience chez nous.Nous regrettons que votre séjour n'ait pas été à la hauteur de vos espérances.Nous restons à votre entière disposition pour toutes remarques ou suggestions de votre part.Bien cordialement,Stefanie Roels, Directrice générale

2/10 – Ontzettend slecht

Yolande

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Stefanie Roels, Directrice générale op 8 jan 2024
Chère Yolande,Nous regrettons sincèrement que votre séjour n'ait pas été à la hauteur de vos attentes.Nous sommes à votre écoute pour toute suggestion d'amélioration de nos services afin de vous accueillir de nouveau parfaitement.Bien cordialement,Stefanie Roels, Directrice générale

10/10 – Uitstekend

Darren

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Stefanie Roels, Manager op 18 dec 2023
Dear Darren,Thank you for your review.We're delighted to hear that you found your room to be impeccably clean, and we take pride in maintaining the highest standards of cleanliness. It's also great to know that you were satisfied with our hotel's condition, reflecting our commitment to providing well-maintained accommodations. Furthermore, our team is thrilled to learn that you experienced excellent service during your stay; we strive to ensure every guest feels well taken care of.We look forward to welcoming you back for another exceptional experience.Warm regards,Stefanie Roels, Manager

10/10 – Uitstekend

Jose

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Stefanie Roels, Directrice générale op 13 dec 2023
Cher José,Merci pour votre avis.Nous sommes ravis de lire que notre hôtel a répondu à toutes vos attentes.Nous serions très heureux d'avoir l'occasion de vous recevoir à nouveau. Bien à vous,Stefanie Roels, Directrice générale

6/10 – Redelijk

ANASTASIOS, zakynthos

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Stefanie Roels, Manager op 13 dec 2023
Dear Anastasios,Thank you for your feedback.It's fantastic to know that you had a pleasant stay.We hope to welcome you back. Best wishes,Stefanie Roels, Manager

8/10 – Goed

Jose

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Stefanie Roels, Directrice générale op 11 dec 2023
Cher José,Merci de nous faire part de votre retour d’expérience positif.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous revoir parmi nous,Stefanie Roels, Directrice générale

2/10 – Ontzettend slecht

christin

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Veldig veldig bråkete og veldig tynne vegger man hører alt, man kan høre heisen komme opp og ned, man hører alle snakke selv om de visker. Følte ting krøp på oss gjennom hele oppholdet. Ikke anbefalt hotell.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Stefanie Roels, Manager op 12 dec 2023
Hei christin,takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.Det gleder oss å høre at du satte pris på vår service. Vårt team jobber hardt for å sikre at alle gjester får en behagelig opplevelse, og din anerkjennelse betyr mye for oss. Vi beklager imidlertid å høre at ditt opphold ble forstyrret av støy. Vær forsikret om at vi tar alle tilbakemeldinger seriøst og alltid søker etter måter å forbedre gjesteopplevelsen. Selv om vi har dobbeltvinduer for å sikre at våre gjester har en rolig opplevelse, vil vi se nærmere på din erfaring for å forstå hvordan vi kan gjøre det enda bedre. Vi er også opptatt av komforten og rensligheten på våre rom, og etter en grundig inspeksjon av rommene i 2019 har vi ikke funnet tegn på skadedyr, men vi vil fortsette å overvåke og handle proaktivt for å sikre at alle rom forblir av høyeste standard.Vi håper å få muligheten til å ønske deg velkommen tilbake for å gi deg en forbedret opplevelse. Med vennlig hilsen.Stefanie Roels, Manager

10/10 – Uitstekend

Isabel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel for a one night stay, close to airport
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Stefanie Roels, Manager op 11 dec 2023
Dear Isabel,Thank you for sharing your review.It's a great pleasure to receive your kind comments and we are delighted that you appreciated our convenient location.We hope to welcome you again in the future.All the best.Stefanie Roels, Manager

6/10 – Redelijk

Dimitri

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Stefanie Roels, Directrice générale op 16 feb 2024
Cher Dimitri,Merci d'avoir partagé votre expérience avec nous!Nous sommes navrés que votre séjour parmi nous n'ait pas pleinement répondu à vos attentes.Nous restons à votre écoute pour toutes suggestions de votre part nous permettant de continuer à faire progresser la qualité de nos prestations.Votre satisfaction est notre principal objectif.Nous serions ravis de vous recevoir à nouveau bientôt. Bien cordialement,Stefanie Roels, Directrice générale

6/10 – Redelijk

Claire

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Inexpensive, close to airport
For a cost effective 1 night stay close to airport it was fine.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Stefanie Roels, Manager op 5 dec 2023
Dear Claire,Thank you for taking the time to share your review.We're glad to hear that our hotel's proximity to the airport and the overall cost-effectiveness of your stay met your expectations. We aim to provide a comfortable and convenient option for travellers.All of the team really do hope we may welcome you back in the future. Kindest regards,

10/10 – Uitstekend

Hayri

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everythink is excellent
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Manager op 20 nov 2023
Dear Hayri,Thank you for taking the time to share your experience with us.We're thrilled to hear that you found our accommodations to be excellent, and that the cleanliness of your room and the condition of our hotel met your expectations.We're also glad that our team's dedication to service excellence met your expectations. Your feedback is greatly appreciated and will be shared with our staff.We look forward to the opportunity to welcome you back in the future,Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Haiquan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything is fine
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Stefanie Roels, Manager op 17 nov 2023
Dear Haiquan,Thank you for reviewing your recent stay at our hotel.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us; this inspires our team to continue upholding our high standards of service.We all look forward to seeing you again in the future. Best regards,Stefanie Roels, Manager

8/10 – Goed

jorge

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sencillo. Buen desayuno.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Stefanie Roels, Directora op 4 nov 2023
Estimado Jorge,Muchas gracias por su positiva valoración.Nos complace saber que disfrutó de nuestro desayuno variado y delicioso. Trabajamos arduamente para ofrecer una amplia selección de opciones a fin de satisfacer las necesidades y gustos de todos los huéspedes.Esperamos con ilusión su regreso. Reciba un saludo muy cordial.Stefanie Roels, Directora