Terras

Beoordelingen van pentahotel Brussels Airport

3 out of 5
pentahotel Brussels Airport
Berkenlaan 5, Diegem, Machelen

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 144 van 560 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 222 van 560 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 104 van 560 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 60 van 560 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 30 van 560 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

George

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was ok, small but everything you need is in it. The breakfast was nice. Diner in town, not in the hotel was fully booked.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Service op 14 mei 2024
Dear George, Thank you for taking the time to review your stay.We are pleased to hear that you enjoyed our breakfast offerings and found the room to be well-equipped for your needs. Our team takes pride in providing excellent service and maintaining the condition and cleanliness of our hotel, and your positive remarks affirm their dedicated efforts.However, we regret that the room size did not meet your expectations. Our aim is always to provide comfortable accommodations, and while our rooms are designed to be cozy and efficient, we understand that preferences can vary. We hope this did not detract significantly from your overall experience with us.We also understand that dining options are an important part of any stay. While our hotel restaurant is a popular choice, we are located near a variety of restaurants in town, and our team is always ready to assist with recommendations and bookings for future visits.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Guest Service

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Eten was goed en niet duur.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Service op 6 feb 2024
Beste gast,Hartelijk bedankt voor uw enthousiaste aanbeveling.Het doet ons goed te horen dat u ons personeel vriendelijk en behulpzaam vond.We zijn blij dat het eten naar wens was en u de prijs-kwaliteitverhouding kon waarderen.Ons team streeft ernaar om elke gast een comfortabel verblijf en een uitstekende service te bieden.Hartelijke groet,Guest Service

4/10 – Matig

Elco

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De douchekop lekte heel erg. Dit gemeld bij de receptie en werd niks mee gedaan. Ontbijt is erg achteruit gegaan

8/10 – Goed

Kim

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Guest Service op 30 nov 2023
Beste Kim,Hartelijk bedankt voor uw fijne review.We zijn ontzettend blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons in Diegem .Hopelijk zien we je snel nog eens!Guest Service

6/10 – Redelijk

Saskia

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
The floor in the room was very dirty there where stains everywhere and also on the wal. I liked the bathroom it was clean and nice and also the bed.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Service op 29 okt 2023
Dear Saskia,Thank you for your feedback !best regards,

10/10 – Uitstekend

Aslihan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best goed ondanks sommige reviews , enig opmerking is dat je wel snel hoort als er iemand anders naast je kamer praat. Voor de rest topper..
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Guest Service op 2 okt 2023
Beste Aslihan,Hartelijk dank voor jullie feedback !mvg,

8/10 – Goed

Stephanie

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers mogen iets schoner en je hoort veel geluiden vanuit het hotel. Ontbijt is prima en personeel vriendelijk
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest op 26 aug 2023
Beste Stephanie,Hartelijk dank voor jullie feedback.mvg,

8/10 – Goed

Jessy

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed geslapen, goed bereikbaar hotel, maar …
Goed bereikbaar hotel en vriendelijk personeel. Voor een “airport hotel” zijn de kamers best klein, wat eigenlijk niet zo handig is indien je met 2 personen bent en je dan ook nog eens 2 grote reiskoffers meehebt. Je moet deze letterlijk op het bed leggen wanneer je jouw reiskoffer aan het nakijken bent of weer aan het maken bent. De muren zijn dun, je hoort alles wat je buren te zeggen hebben of aan het doen zijn. Ook heb ik in onze kamer schimmel gevonden aan een verluchtingsrooster net onder het raam. Deze is duidelijk nooit proper gemaakt door het kuispersoneel. Spijtig, want het is zo zichtbaar (en gemakkelijk bereikbaar om proper te maken). Bovendien was ik vroeg ingecheckt en was het kuispersoneel nog bezig in de kamer naast mij en waren ze best luid met elkaar aan het converseren. Het bed op zich en de badkamer waren best dik ok.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Service op 19 jul 2023
Beste,Hartelijk dank voor jullie feedback.mvg,

8/10 – Goed

Irma

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Guest Service op 26 mei 2023
Dear,Thank you for your feedback.best regards,

4/10 – Matig

Florentin Adrian

Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Guest Service op 30 jan 2023
Dear Florentin,Thank you for your feedback.Please don't hesitate to add details regarding your review (via DM).best regards

10/10 – Uitstekend

Danny

1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Guest Service op 17 apr 2022
Dear, Thank you for your positive feedback. best regards,

8/10 – Goed

Tom

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima voor zakelijke overnachting
Zeer rustige locatie waar er verschillende hotels aanwezig zijn. Proper, en vriendelijke mensen. De menukaart is beperkt maar ok. Het ontbijt vond ik erg goed, daar heb ik echt van genoten. Op de kamer had ik een regendouche, wat ik wel aangenaam vind. Verder was er betaal tv met oudere films. Deze waren gratis ter beschikking. Fitness ruimte is aanwezig, weliswaar beperkt. Kleine compacte kamer met een bureautje. Enige puntjes van aandacht: De mogelijkheid om koffie / water te drinken op de kamer zou toch wel mogen voor de prijs. parkeren is niet inclusief. Dit was voor mij 16.00 Euro voor een nacht. De gordijnen met gaten in, zou men beter toch even vervangen. In het algemeen, prima voor een zakelijke overnachting.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Andreas op 2 nov 2021
Beste Tom, Hartelijk dank voor je gedetailleerde feedback en ideën voor de toekomst. We zijn pas weer open na een lange Covid19-Pause. En we kijken er ook naar uit om weer het volledige drank en eetmenu te kunnen aanbieden (binnenkort). Hopelijk tot binnenkort. mvg,

8/10 – Goed

Rienert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aangenaam ingericht, mooie stijl, jammer van de nogal dure parkeerkost.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Andreas op 2 nov 2021
Beste Rienert, Hartelijk dank voor je eerlijke feedback. Hoeplijk tot binnenkort. mvg,

10/10 – Uitstekend

Ihsane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Andreas, Guest Service op 21 jul 2020
Dear Ihsane, Thank you for your positive feedback ! Have a great day ! Best Regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Guest Service - pentahotel Brussels Airport op 26 jun 2020
Dear, Thank you for your feedback. Unfortunatly we didn't receive any details regarding the points you have given us. May we ask you to take the time to give us more insight ? This would help us providing a better service in the future. have a great friday ! best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It is good stay after work, nice ambiance!
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Andreas, Guest Service op 20 feb 2020
Dear, Thank you for your positive feedback. Have a great Thursday ! Best Regards,

6/10 – Redelijk

Jacqueline

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Slaapcomfort slecht. Matras is te hard en kussen te zacht. Beschimmelde raamkozijn
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Guest Service op 29 dec 2019
Beste Jacqueline, Hartelijk dank voor uw feedback. We hebben onze techniekers verwittigt om de raamkozijn na te kijken / vervangen en onze housekeeping gevraagd om alles nog eens grondig te reinigen. We wensen u en uw familie een mooie 2020 ! mvg,

8/10 – Goed

Robert, Roosendaal

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel, behulpzaam personeel, goed en voldoende grote porties eten in het restaurant. Gezellige atmosfeer. Misschien iets verder van restaurants maar voor een airport hotel is dit zeker geen probleem. De gratis en regelmatig rijdende shuttlebus van en naar het vliegveld is zeker een pre.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Arnaud op 28 dec 2019
Geachte Robert, Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in het Pentahotel Brussels erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige. Hoogachtend, Arnaud Dehaye Director of Sales & Marketing

6/10 – Redelijk

Jan

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was een leuke locatie met schattig restaurant/bar. Ook een pooltafel aanwezig. De kamer zag er netjes uit met regendouche.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Arnaud Dehaye op 4 sep 2019
Dear guest, Thank you for your great review. Hope to see you back soon. Penta team

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een zeer mooi hotel,één van de mooiste ontbijten dat ik gezien heb! Heel rustig en vooral een leuke stijl.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shuttel naar de luchthaven is stipt op tijd . Propere kamers en goede bedden
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heb er enkel geslapen - geen diner noch ontbijt - zeer nette en propere, stijlvolle kamer. Enige eigenaardige punt is dat de receptie eigenlijk in de bar is en je op drukke avonden niet van het lawaai onderuit kan.
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Tina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Robert

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Matig
Kleine zeer gehorige kamers met een absoluut minimum aan comfort. Voor die prijs is een koffiezet / waterkoker op de kamer een absoluut minimum ! Het hotel ligt onder de aanvliegroutes, maar is daar qua isolatie helaas niet op voorzien. Ook de Wifi is extreem traag !
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Stijn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed, maar waardeloos internet
2 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed ontbijt en aangename kamers en de ligging is perfect
1 nacht verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Robert

Positief: Personeel en service
Kamer bevat al het nodige, goed bed. Ontbijt was goed alleen het aanbod van brood was beperkt (onvoldoende bijgevuld). Douche van de badkamer sluit niet volledig af waardoor er water achter de douchewand weglekte en de badkamer nat werd. Kamer is niet goed geïsoleerd waardoor geluid van buiten (aankomende en vetrekkende auto's en vliegtuigen) hoorbaar waren
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hebben genoten van ons verblijf. De kamer was alleen iets kleiner dan verwacht.
1 nacht verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Elly

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Arnaud Dehaye op 5 nov 2018
Dear Elly,, Thank you so much for your review. Hope to see you back soon at Pentahotels. Regards, Arnaud Dehaye Director of Sales & Marketing

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Michel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Leuk hotel op 10 min van de luchthaven
Leuk hotel met een originele decoratie. Muren waren niet zo proper en personeel kon vriendelijker zijn bij het aanmelden.
1 nacht verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kleine en erg gehorige kamer

10/10 – Uitstekend

G

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel is schoon en comfortabel, dicht bij airport en er is gratis hotel shuttle beschikbaar. ontbijt was niet inclusief maar was verkrijgbaar voor 18€.
1 nacht verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Stéphanie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Joep

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keurig hotel in de buurt van vliegveld
Pentahouse hotel is een keurig hotel met goede voorzieningen in de buurt van Zaventem Airport. We hebben hier voornamelijk geslapen wegens een vliegreis en hebben daardoor weinig mee gekregen van het hotel zelf, maar het personeel was vriendelijk en de kamer keurig. Leuk extratje is het filmaanbod waar niets extra's voor betaald hoeft te worden.
Reactie van General Manager op 3 nov 2016
Beste, Hartelijk dank voor uw feedback! Het doet ons deugd te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons pentahotel aan de luchthaven. Hopelijk mogen we u een volgende keer verwelkomen. Met vriendelijke groeten, A. Zaczagkis - Sales Manager.

8/10 – Goed

Ferdinand V.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Aangenaam, gemoedelijk.
Rustig gelegen in een industrie/hotelzone en dicht bij a-weg. Vrij kleine kamers maar voorzien van alle comfort. Openbaar vervoer in onmiddellijke omgeving. Aangename huiselijke sfeer en vriendelijk en behulpzaam personeel.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Apart
Beetje louche, alles 's-avonds paars verlicht. Vroeg me even af waar ik terecht eas gekomen.... Prima, vriendelijke service. Kleine kamers.

10/10 – Uitstekend

memis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tout et parfait et beau
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Service op 27 mei 2024
Cher Memis,Merci infiniment pour votre gentille appréciation de notre établissement.Nous sommes ravis d'apprendre que la propreté de nos chambres, la condition de notre hôtel, la qualité de notre service et les aménagements de nos chambres ont répondu à vos attentes. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.Nous serions très heureux d'avoir l'occasion de vous recevoir à nouveau. Bien à vous,Guest Service

6/10 – Redelijk

Marija

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Service op 22 mei 2024
Dear Marija,We would like to thank you for this review about your recent experience in our hotel.We are sorry that we did not meet the high standards expected of us on this visit. Please don't hesitate to let us know at the time so that we may take action. We have, nevertheless, addressed this issue with our housekeeping team.We have also taken note of your comments regarding the bathroom and will be assessing the situation.The entire team really hope we can welcome you back on a future occasion. Kindest regards,Guest Service

4/10 – Matig

Rodelin

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
J'ai beaucoup aimé la proximité de l'hôtel avec le transport en commun. Mais la propreté ne semble pas être une priorité. On a demandé le ménage deux jours de suite sans être fait. Des traces de moisissures dans la toilette sont trop évidente.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Service op 20 mei 2024
Cher hôte,Nous sommes ravis d'apprendre que notre emplacement proche des transports en commun a été à votre convenance.Nous regrettons sincèrement que nos standards habituels de propreté n'aient pas été à la hauteur de vos attentes. Veuillez noter que nous offrons un service de ménage sur demande, sans frais supplémentaires, et nous sommes désolés si cette option n'a pas été clairement communiquée lors de votre séjour.Concernant votre remarque sur la présence de moisissures, nous prenons note de vos observations et tenons à vous assurer que notre équipe de nettoyage suit des procédures rigoureuses pour maintenir nos chambres dans un état impeccable.Nous sommes également désolés d'apprendre que les équipements de la chambre n'ont pas répondu entièrement à vos attentes, bien que nous nous efforcions d'offrir des aménagements confortables et fonctionnels.Nous espérons que, malgré ces points, vous avez trouvé du réconfort dans les équipements de notre hôtel et avez pu profiter des diverses installations que nous proposons.Au plaisir de vous revoir parmi nous,Guest Service

10/10 – Uitstekend

Michael

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein wirklich tolles Hotel unter Berücksichtigung des Preis/Leistung Verhältnisses. Meine Erwartungen wurden vol übertroffen, er tolles Zimmer und ein hervorragendes Frühstück wurden nur noch von der Freundlichkeit der Mitarbeiter übertroffen.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Service op 22 apr 2024
Sehr geehrter Michael,danke für den positiven Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.Es ist schön, dass es Ihnen bei uns so gut gefallen hat. Vielen Dank, für das nette Lob für unsere zuvorkommenden und hilfsbereiten Mitarbeiter. Wir freuen uns darüber, unseren Gästen stets einen angenehmen Aufenthalt zu ermöglichen.Toll auch, dass Sie mit unserem Frühstück zufrieden waren.Wir hoffen, Sie besuchen uns wieder einmal.Mit freundlichen Grüßen,Guest Service

6/10 – Redelijk

Arnd

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicht gut gepflegt das Hotel
Reactie van Guest Service op 8 apr 2024
Werter Arnd,vielen Dank für die Bewertung unseres Hotels.Es freut uns zu hören, dass Sie unseren Service zu schätzen wussten und wir hoffen, dass dieser positive Aspekt Ihren Aufenthalt bereichert hat.Wir bedauern, dass Sie mit der Sauberkeit des Zimmers und dem Zustand des Hotels nicht zufrieden waren. Bitte seien Sie versichert, dass wir stets bestrebt sind, unseren Gästen einwandfreie Zimmer und Einrichtungen zu bieten. Es tut uns leid, dass wir in diesem Fall nicht Ihren Erwartungen entsprochen haben.Bezüglich der Zimmerausstattung arbeiten wir kontinuierlich daran, unseren Gästen einen komfortablen und angenehmen Aufenthalt zu gewährleisten.Wir würden uns freuen Sie beim nächsten Mal vollständig von uns überzeugen zu können.Mit freundlichen Grüßen,Guest Service

6/10 – Redelijk

YU

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Service op 4 apr 2024
Dear Yu,We really appreciate your feedback.We regret that your time with us did not meet all your expectations and would be interested in knowing what we could have improved.We hope that you will stay with us again in the future. Best wishes,Guest Service