Lobby

Beoordelingen van NH Collection Brussels Centre

4 out of 5
NH Collection Brussels Centre
Boulevard Adolphe Max 7, Brussels

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 528 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 348 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 76 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 26 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 22 van 1000 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Dennis

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
We kwamen s'morgens om 11.00 uur aan we konden nog niet inchecken, dus de koffers afgegeven. Om 20.00 uur gingen we weer naar het hotel om naar one keer te gaan. Tot onze verbazing was er geen kamer, na een half uur bleek er toch een kamer te zijn. Wij naar de kamer deur openen, maar er zat iemand anders al in de kamer. Wij weer naar de receptie, er werd weer naar een kamer gezocht en we kregen een kamer op de 7de etage. We hebben gedoucht, mijn vrouw was nog in de badkamer en er kwamen ineens Japanners onze kamer binnen???? Al met al een zooitje bij de receptie, ik kreeg ook een grote mond van de persoon achter de receptie toen ik hem vertelde dat dit echt niet kan. Volgende keer gaan we zeker niet meer naar dit hotel!!!
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Alina Baranova – Guest Relations Manager op 12 dec 2023
Dear Mr. Latumahimna,Thank you for sharing your feedback with us.We are very disappointed to learn about your experience. As a NH Collection Hotel, we strive for excellent comfort and best customer service for our guests. Clearly, we did not deliver these standards. Not only you experienced such an inconvenience but our staff was not able to assist you and resolve situation.Please accept our sincerest apologies, as this is certainly not the level of service we would like to provide to our guests. We would like to assure you that we will take all necessary steps to address concerns and I will personally speak with Front Office Manager to look in to the situation further as we heavily rely on our Front Office Associates to take care of and ensure satisfaction of our guests.We appreciate your feedback as it is extremely important to us and will use this information for training and developing purposes.Sincerely,

4/10 – Matig

Bas

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed two nights. We came here to have a good sleep because our daughter (1year) was not with us. The first night was horrible and we slept bad because the temperature was 27,1 degrees on the room and without fresh air. The airco was not working. The next morning we went to the reception and got another room. It was a little bit better (24,5 degrees). We paid 360€ and was not worth it
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Alina Baranova – Guest Relations Manager op 15 mei 2023
Dear Mr. Bas,Thank you for taking the time to share your experience in NH Collection Brussels Centre with us.We constantly aim to provide our guests with the finest of facilities and services and we very much regret that we did not completely meet your expectations.We truly hope to have the chance to welcome you again to regain your trust. We will gladly offer you the best that our guests enjoy every day. With kind regards,

10/10 – Uitstekend

F.D.

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Alina Baranova – Guest Relations Manager op 1 dec 2022
Dear Mrs. Loor,Thank you for taking the time to share your experiences with us. We are delighted to read that you enjoyed your stay at NH Collection Brussels Centre. We are all looking forward to welcome you here again!With kindest regards,

10/10 – Uitstekend

Yvonne

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel in de receptie als het restaurant. Alles is schoon en netjes. Ik had een mooie 1 persoonskamer, met heerlijk bed (queen bed), ruime badkamer en alle voorzieningen. Aanrader!
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Alina Baranova – Guest Relations Manager op 31 aug 2022
Sehr geehrter Frau Yvonne,Wir freuen uns zu lesen, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt hatten.Wir freuen uns alle, Sie wieder hier begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Goed

Pieter, Beverwijk

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
inchecken pas om 15.00 uur, geen minuut eerder. Is prima, maar zeg dat tegen de gasten die er wat eerder zijn en laat ze niet wachten in de lounge. Mannelijk personeel bij de receptie was fantastisch, ander personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Alina Baranova – Guest Relations Manager op 14 aug 2022
Beste Pieter, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen. We zijn verheugd te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in NH Collection Brussels Centre. We kijken er allemaal naar uit om jullie hier weer te mogen verwelkomen!

8/10 – Goed

Roy

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Great hotel, rooms & staff for a weekends stay
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Lucille Lelièvre – Guest Relations op 4 feb 2022
Dear Roy, Thank you for taking the time to rate your experience with us we really appreciate it. I am happy to read you enjoyed you weekend in our hotel and I truly hope you will come back to Brussels ! Kindest regards,

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed verblijf gehad
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Arnaud Guyon – Guest Relations Manager op 27 sep 2021
Beste Peter, Het feit dat u ons hotel sterk aanbeveelt aan anderen is een van de grootste complimenten die we kunnen krijgen en we zijn u oprecht dankbaar dat u uw ervaring wilt delen! We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen tijdens uw verblijf in het NH Collection Brussels Centre. Nogmaals hartelijk dank voor het delen van uw enthousiasme. Namens het voltallige personeel van NH Collection Brussels Centre verwelkomen wij u graag weer! Heel hartelijk, Arnaud Guyon - Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Arnaud Guyon – Guest Relations Manager op 27 sep 2021
What a wonderful review, thank you very much for sharing your experience! We are delighted to read that you enjoyed your stay at NH Collection Brussels Centre so much. To be described as one of the best hotels is a fantastic compliment and we have shared your review with our team. On behalf of the entire team of NH Collection Brussels Centre we would be honored to welcome you back again. With best regards, Arnaud Guyon – Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Mark

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede prijs kwaliteit
Goed hotel. Centraal gelegen. Prima kamers. Prima ontbijt. Goede prijs/kwaliteit.
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Arnaud Guyon – Guest Relations Manager op 27 sep 2021
Beste Mark, Het feit dat u ons hotel sterk aanbeveelt aan anderen is een van de grootste complimenten die we kunnen krijgen en we zijn u oprecht dankbaar dat u uw ervaring wilt delen! We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen tijdens uw verblijf in het NH Collection Brussels Centre. Het is goed om te lezen dat u heeft genoten van de behulpzame medewerkers en de centrale ligging van het hotel. Nogmaals hartelijk dank voor het delen van uw enthousiasme. Namens het voltallige personeel van NH Collection Brussels Centre verwelkomen wij u graag weer! Heel hartelijk, Arnaud Guyon - Guest Relations Manager

8/10 – Goed

J.W.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Arnaud Guyon – Guest Relations Manager op 1 okt 2021
Dear J.W, Thank you for taking the time to share your experiences with us. We are delighted to read that you enjoyed your stay at NH Collection Brussels Centre. We are all looking forward to welcome you here again! With kindest regards, Arnaud Guyon – Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

christel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch
Het was een fantastisch verblijf : supervriendelijk onthaal, een nette ruime kamer met heerlijke bedden. Het ontbijt op dakterras is altijd een geweldige ervaring !
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Arnaud Guyon – Guest Relations Manager op 9 aug 2021
Beste christel, Het feit dat u ons hotel sterk aanbeveelt aan anderen is een van de grootste complimenten die we kunnen krijgen en we zijn u oprecht dankbaar dat u uw ervaring wilt delen! We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen tijdens uw verblijf in het NH Collection Brussels Centre. Het is goed om te lezen dat u heeft genoten van de behulpzame medewerkers en de ontbijt van het hotel. Nogmaals hartelijk dank voor het delen van uw enthousiasme. Namens het voltallige personeel van NH Collection Brussels Centre verwelkomen wij u graag weer! Heel hartelijk, Arnaud Guyon - Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

JOHAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Arnaud Guyon – Guest Relations Manager op 18 jul 2020
Dear JOHAN, Thank you for taking the time to share your experiences with us. We are delighted to read that you enjoyed your stay at NH Collection Brussels Centre. We are all looking forward to welcome you here again! With kindest regards,

8/10 – Goed

Frank

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Arnaud Guyon – Guest Relations Manager op 18 jul 2020
Cher Frank, Merci d’avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience. Nous sommes ravis d’apprendre que vous avez apprécié votre séjour au NH Collection Brussels Centre. Nous sommes tous impatients de vous accueillir à nouveau! Cordialement, Arnaud Guyon - Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

tom, enschede

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
netjes ,, zeer schoon,, corona regels goed nageleefd
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Arnaud Guyon – Guest Relations Manager op 2 sep 2020
Beste tom, We zijn tevreden om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad in NH Collection Brussels Centre. We zien er allemaal naar uit u hier weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groeten, Arnaud Guyon – Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Martijn

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima Hotel
Prima goedverzorgd hotel in het centrum van Brussel. Vriendelijk personeel, en prima ontbijt. Kom je met de auto Dan moet je in de parkeer garage parkeren en een stukje Lopen.
4 nachten verbleven in juni 2020
Reactie van Arnaud Guyon – Guest Relations Manager op 2 sep 2020
Beste Martijn, We zijn tevreden om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad in NH Collection Brussels Centre. We zien er allemaal naar uit u hier weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groeten, Arnaud Guyon – Guest Relations Manager

8/10 – Goed

Dady

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2020
Reactie van Arnaud Guyon – Guest Relations Manager op 2 jul 2020
Thank you for taking the time to share your experiences with us. We are delighted to read that you enjoyed your stay at NH Collection Brussels Centre. We are all looking forward to welcome you here again! With kindest regards, Arnaud Guyon – Guest Relations Manager

6/10 – Redelijk

Gabor, Brussel

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Check in super slecht, onbeleefde personeel bleef babbelen over mijn hoofd in het Spaans met haar collega's en negeerde mij.
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kammer allen helaas niet altijd warm water uit de douche en als er wel warm water uitkkmt is heg heel weinig. Ontbijt buffet ziet er netjes uit
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Arnaud Guyon - Guest Relations Manager op 31 dec 2019
Beste, Bedankt om de tijd genomen te hebben om een bericht op deze website achter te laten. Onze oprechte excuses voor het probleem met het warm water, u mag er zeker van zijn dat we hier al maatregelen voor genomen hebben zodat dit niet meer voorvalt in de toekomst. Wij hopen u toch nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

Fabian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel, goed ontbijt
Erg prettig hotel. Goed ontbijt. De sportschool is eigenlijk een toegang tot de ondergelegen basic fit, wat ik prettiger vind dan een kleine 'normale' hotel sportschool
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Prima hotel en vriendelijk perzoneel
2 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was super schoon . Respect van het personeel. Mooie locatie. Midden in het centrum. TOP Locatie.
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Arnaud Guyon – Guest Relations op 8 mei 2019
We zijn tevreden om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad. We zien er allemaal naar uit u hier weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groeten, Arnaud Guyon – Guest Relations

8/10 – Goed

Fabian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel op een mooie plek met geweldig ontbijt
Erg net hotel op een mooie locatie. Geweldig ontbijt. Onduidelijk of de koffie op de kamer gratis is.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Arnaud Guyon – Guest Relations op 31 mrt 2019
Beste Fabian, Allereerst willen we u bedanken om de tijd te hebben genomen om uw feedback op deze website te plaatsen. We zijn tevreden om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad. We zien er allemaal naar uit u hier weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

JCV

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely stay
Basic Fit gym inside building, breakfast very good but on the expensive side, friendly staff. Room convenient but nothing extra special. 8/10 for me
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Arnaud Guyon – Guest Relations op 16 dec 2018
Dear JCV, First of all we would like to thank you for sharing your experience on this website. We are delighted to read that you enjoyed your stay at NH Collection Brussels Centre so much. How wonderful that you enjoyed the fitness proposing more than 50 machines. To be rated so high is a fantastic compliment and we have shared your review with our team. Hopefully we may welcome you again in a near future. With best regards,

8/10 – Goed

Ronald

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Andrea - Gr op 12 feb 2018
Dear Ronald, Many thanks for sharing. Your happiness is much appreciated. Hoping to welcome you in the near future. Best regards,

8/10 – Goed

erik , den haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel op toplocatie in Brussel!
Mooi schoon hotel midden in Brussel. Heerlijk ontbijt. Kortom een aanrader!
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van d.Fiévé - Assistant Hotel Director op 27 dec 2017
Dear Erik, We appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in caring to our guests’ needs the best way we can. We hope your travel to Brussels again soon and be sure to let us know when you are coming so we can reserve the best room for you and your family. Warm regards.

8/10 – Goed

Bianca

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern en mooi uitzicht tijdens heerlijk ontbijt
Mooi modern hotel met heerlijk ontbijt op de top Floor met schitterend uitzicht.
3 nachten verbleven in december 2017
Dear Bianca, Many thanks for sharing with us. Glad to lear about your happiness. Please, spread the word... Hoping to welcome you again. Best wishes, Andrea Casado - Guest Relations

8/10 – Goed

Dominique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel midden in het centrum!
Nette kamer, vriendelijk personeel. Kamer was wel redelijk klein en geen bad.

10/10 – Uitstekend

R, 's-Hertogenbosch

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel
Perfect gelegen in het centrum van Brussel, hotel kamer heeft een uitstekend bed. Perfect te bereiken met de metro zodat je je auto op een P+R parkeren.

8/10 – Goed

Mohamed, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig verblijf
Goede ligging, soms wat lawaaiig gedurende de nachten vanwege bezoekers van stadscentrum. Personeel was vriendelijk. Jammer vonden wij dat er geen airco optie beschikbaar is op de kamers ( enkel gedurende de zomerperiode ).

2/10 – Ontzettend slecht

Catarina, Groningen

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Dirty and lack of common sense
I chose this hotel because it has a really great rating. I booked a standard double room, for non-smokers, with two separate beds. When I arrived at the bedroom... it was a smokers' room. Wow. Great... I don't smoke and I have to stand that smell??? I called reception and I was informed they were totally booked and they didn't have other rooms. This was the most disrespectful thing I have experienced from a hotel. How can you have a non-smoker in a smokers' room??? I decided to wet the night table and the bed with some water and soap, so it would smell better. Great surprise! The towel was not white anymore! It was black! Great cleaning guys... great cleaning. It was the last time I went to an NH hotel. I am fed up with their lack of respect. (not the first time they don't delivered what was booked)

6/10 – Redelijk

Stefan, Meerssen

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Leuk verblijf, echter slecht personeel
Geen Nederlands personeel & slechte informatie vanuit hotel. Plus slechte parkeergelegenheid. Daarentegen een heerlijke sfeer op de kamer

10/10 – Uitstekend

Geert, Sint-Truiden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed hotel. Perfecte ligging!
Mooi hotel. Goede ligging. Zeker een aanrader!

8/10 – Goed

erik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vriendelijke mensen. Zeer centraal gelegen.
Perfect ontbijt luxe hotel! Mooi dakterras, ruime kamers mooie badkamer!

8/10 – Goed

Paul, Almelo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima cityhotel
centraal gelegen en prima kamer

6/10 – Redelijk

Auke, Nederland

Zakentrip
Hotel is prima, het enige minpunt is dat net zoals in heel veel hotels de temperatuur in de nacht veel te hoog is.

6/10 – Redelijk

Leanne, Amsterdam

Positief: Personeel en service
prima hotel met goede ligging
Het hotel heeft een perfecte ligging, op loopafstand van winkels, restaurants en grote markt. In tegenstelling tot de moderne hal vond ik de kamer tegenvallen, een beetje ouderwets en de muren hebben een nieuwe verfbeurt nodig. Fijn dat je niet hoeft te betalen voor Wifi.

8/10 – Goed

Garrick

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All good here
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Brigitte

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super Lage um die Stadt zu erkunden
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sidy DIALLO – Guest Relations Manager op 22 apr 2024
Dear Brigitte,Thank you for taking the time to share your recent experience at NH Collection Brussels Centre.We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.With Kindest regards,Sidy DIALLO – Guest Relations Manager

8/10 – Goed

Mary

Reisde met familie
Great staff, great rooms.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Sidy DIALLO – Guest Relations Manager op 14 apr 2024
Dear Mary,Thank you for taking the time to post a review of your recent stay at NH Collection Brussels Centre. We are delighted to read that you had such an enjoyable time with us. We would like to thank you for your positive remarks about our Team members and rooms. We have shared your experience with our colleagues, as such great praise is a fabulous reward for their continued and consistent efforts. It would be our pleasure to welcome you back again in NH Collection Brussels Centre! With kindest regards,Sidy DIALLO– Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Carmen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maravilla de atención. Magnifico desayuno. La atención recibida es EXCELENTE. Lo recomendaría 100 x 100.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Sidy DIALLO – Guest Relations Manager op 5 mrt 2024
Dear Carmen,The fact that you would highly recommend our hotel to others is one of the biggest compliments we can possibly receive and we are really grateful that you are willing to share your experience! We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.With Kindest regards,Sidy DIALLO – Guest Relations Manager

8/10 – Goed

Olga

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ingesamt alles top
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Sidy DIALLO – Guest Relations Manager op 4 mrt 2024
Dear Olga,Thank you for taking the time to share your recent experience at NH Collection Brussels Centre.We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.With Kindest regards,Sidy DIALLO – Guest Relations Manager

8/10 – Goed

emad

4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Sidy DIALLO – Guest Relations Manager op 16 feb 2024
Dear Emad,Thank you very much for choosing our hotel and of course for your feedback .We hope to welcoming you again here at the NH Collection Brussels Centre!Warm regards,Sidy DIALLO – Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Bent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Meget lækkert hotel med perfekt beliggenhed.
Glimrende hotel, som i enhver henseende fortjener 4 stjerner. Personalet er veltrænet, høfligt og serviceminded. Værelset var stort og lækkert, med et glimrende badeværelse. Morgenmaden er meget anbefalelsesværdig.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van The Guest Relations Service op 6 feb 2024
Beste Bent,Hartelijk dank voor het achterlaten van een opmerking over uw recente verblijf bij ons.We zijn erg blij om te lezen dat we in elk opzicht aan uw verwachtingen konden voldoen, vooral wat betreft ons personeel en onze faciliteiten.We zullen uw woorden met het team delen. Ik ben er zeker van dat zij blij zullen zijn dat hun inspanningen beloond worden.Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij NH Collection Brussels Centre,Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Cindy Milena

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Al llegar al hotel no tenían energía, lo que hizo que no nos pudieran entregar las tarjetas de las habitación y adicional la calefacción al no tener energía no se encontraba habilitada, lo que hizo que la habitación estuviera fría, cuando llegó la energía tuvimos calefacción pero la habitación como se iba a demorar en calentar nos tuvieron que prestar un calentador pequeño que o era suficiente para la habitación, sin embargo mejoró la temperatura de la habitación para poder dormir. En cuanto al servicio nos encontramos con personas muy amables, del servicio no tenemos ninguna queja.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van El servicio de Guest Relations op 6 feb 2024
Estimada Cindy,En primer lugar muchas gracias por tomarse el tiempo de escribirnos una review tan valiosa sobre su reciente estancia en NH Collection Brussels Centre.Lamentamos leer que fue usted afectada por nuestro problema puntual con la electricidad. Efectivamente, en una epoca en la que todo funciona con energia electrica, un fallo en la misma afecta a numerosos aspectos de su estancia. Le pedimos nuestra mas sincera disculpa por ello.Por otro lado, nos alegra comprobar que pese a todo, nuestro equipo humano estuvo a la altura de las circunstancias y pudieron ayudarles en todo cuanto pudieron.Si el destino les acerca de nuevo a Bruselas, no duden en contactarnos directamente para gestionar su estancia. Nos encargaremos de que todo sea extraordinario en su visita.Reciba un cordial saludo,

10/10 – Uitstekend

Sumit

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent stay
Very pleased, hotel is near to everything. Clean and maintained, all the staff is super nice and welcoming
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van The Guest Relations Service op 6 feb 2024
Dear Sumit,Thank you very much for taking the time to leave a review about your recent stay at NH Collection Brussels Centre.We are delighted by your kind words about our property and staff. I will definitely share it with the team as a reward for their continuous efforts.We hope to welcome you back soon in a future visit to Brussels.With kind regards,

8/10 – Goed

Maria

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van The Guest Relations Service op 6 feb 2024
Dear Maria,Thank you for leaving a score about your stay at NH Collection Brussels Centre.With kindest regards,

8/10 – Goed

Cindy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was a nice property but, when we arrived at almost 4:30 after traveling all day our room was not ready. We were told it would be 5 minutes but, it was 15 minutes. Check in was 3. That's not acceptable when we are paying a lot of money each day for the room. We also had issues with our bathroom door not closing and my daughter was stuck in there for several minutes. We called to have it fixed but, it wasn't fixed properly so it never closed. The cleaning staff was very nice and brought us whatever we needed each day. The staff in the breakfast room were all very nice and the breakfast was excellent.
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van The Guest Relations Service op 6 feb 2024
Dear Cindy,Thank you for taking the time to share your experience with us.We would like to thank you for your feedback regarding the delay during your check-in. It gives us an insight in our guest's thoughts and can always help us to further improve our services and facilities! Our sincere apologies for any inconvenience you experienced. Besides that, we would like to thank you for your kind words about our staff and the breakfast.We will share your review with the team, since that is a great reward for their continuous efforts. With kind regards,

10/10 – Uitstekend

Nicolas

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van The Guest Relations Service op 6 feb 2024
Dear Nicolas, Thank you very much for having the time to leave such a nice score about your recent stay with us. We are glad that we could meet your expectations.We hope to welcome you back soon at NH Collection Brussels Centre.With Kind Regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Mark, Middletown

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van The Guest Relations Service op 6 feb 2024
Dear Mark,Thank you for leaving a score about your recent stay at NH Collection Brussels Centre.With kind regards,

10/10 – Uitstekend

Antonia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schönes Hotel mit super Service. Wir kamen sehr früh an und konnten noch nicht ins Zimmer. wir konnten unsere Handynummer hinterlassen und bekamen eine Nachricht,als unser Zimmer fertig war.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Alina Baranova – Guest Relations Manager op 27 dec 2023
Dear Antonia,Thank you for taking the time to share your experiences with us. We are delighted to read that you enjoyed your stay at NH Collection Brussels Centre. We are all looking forward to welcome you here again!With kindest regards,