Trap

Beoordelingen van Hygge Hotel

3 out of 5
Hygge Hotel
Rue des Drapiers 31-33, Brussels

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 333 van 587 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 199 van 587 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 33 van 587 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 587 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 587 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Jan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is ok, but certainly some things to improve. In a modern hotel you should not be forced to shower in a bath tub with water splashing on the bathroom floor. More importantly, the hotel management did not oblige me when it turned out I had made a mistake ans booked the wrong dates. I had to pay for the night extra. Not very client friendly
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van HYGGE Hotel op 9 feb 2024
Dear Jan,Thank you for taking the time to share about your experience in our hotel. We are sorry to hear that not everything was as desired. We are always aiming to offer comfortable stay to our clients. Your complaint is certainly treated with the highest priority in order to improve our services.We thank you again for the feedback and we hope to welcome you again and offer you better experience. Warm regards,Radostina GrigorovaGuest Relations HYGGE Hotel

10/10 – Uitstekend

Joost

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldige tip!
Geweldig! Ontzettend vermoeid van lange files, kwamen we aan in het hotel, om in een ruk door te gaan voor een diner. Gelukkig was er de receptie medewerker, die ons een drankje aan heeft geboden en aangaf dat we eerst maar eens relaxed moesten worden en moesten gaan genieten. Wat een held! Dit heeft absoluut de toon gezet voor onze super relaxte citytrip. Helaas wisselende diensten, dus hebben hem er nooit echt goed voor kunnen bedanken.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van HYGGE Hotel op 2 jun 2023
Beste Joost,Wij danken u van harte voor uw lieve woorden en zijn blij dat u een goed verblijf heeft kunnen genieten in onze zaak. Wij hopen u spoedig weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groeten, Radostina GrigorovaGuest Relations HYGGE Hotel

10/10 – Uitstekend

Jos

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enjoyed stay a lot.
4 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van HYGGE Hotel op 31 mrt 2023
Dear Jos,Thank you for your review and good score for our hotel. Looking forward to welcoming you again in the future. Warm regards, Radostina GrigorovaGuest Relations HYGGE Hotel

4/10 – Matig

Cas

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van HYGGE Hotel op 25 jan 2023
Dear Cas,Thank you for the scores! If you decide to share more details about your experience, do not hesitate to contact us directly. Looking forward to welcoming you again in the future.Warm regards,Radostina GrigorovaGuest Relations HYGGE Hotel

4/10 – Matig

Glenn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The overall complex is beautifully and clean. But the rooms were very disappointing, no atmosphere there and poor.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van HYGGE Hotel op 29 jul 2022
Dear Glenn, Thank you for taking the time to share about your experience in our hotel. We hope to have the chance to welcome you again in the future. Warm regards, Radostina Grigorova Guest Relations HYGGE Hotel

6/10 – Redelijk

Kris

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
De kamer was netjes maar basic. Het ontbijt was lekker en vers met een vriendelijke bediening.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van HYGGE Hotel op 28 jun 2022
Beste Kris, Bedankt voor je feedback. We geven je opmerking zeker mee aan het team! Met vriendelijke groeten, Radostina Grigorova Guest Relations HYGGE Hotel

10/10 – Uitstekend

raymond

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great!
Really surprised despite of the fact the hotel was in an ´old´ street. Trendy, refreshing hotel!
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Guest Relations Manager op 29 apr 2022
Dear Raymond, Thank you for choosing to stay with us and for your great feedback! Warmest wishes, Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Christine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice modern hotel with inspiring Scandinavian design, well located & friendly staff.
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van HYGGE Hotel op 8 apr 2022
Dear Christine, Thank you for choosing to stay with us in Brussels. I am glad to hear that your stay with us was a memorable one! We are looking forward to welcoming you back to the hotel in the future. Warm regards, Radostina Grigorova Guest Relations HYGGE Hotel

8/10 – Goed

Elbi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi, goed ontbijt, perfecte ligging
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Hotel Saint Nicolas op 31 jan 2022
Dear Elbi, Thank you for the great score and review. Your positive feedback means a lot to us. We hope to have the chance to welcome you again. Warm regards, Borislav Danailov Guest Relations Hotel Saint Nicolas

8/10 – Goed

bart

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
correct hotel voor zakelijke overnachting
een correct zakelijk hotel ; prijs/kwaliteitsverhouding is correct ; kamer is heel sober (geen koffie- of theefaciliteiten) ; goede ligging
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van HYGGE Hotel op 18 sep 2020
Beste Bart, Wij danken u van harte voor uw lieve woorden en zijn blij dat u een goed verblijf heeft kunnen genieten in onze zaak. Wij hopen u spoedig weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groeten, Petya Lozeva Guest Relations Manager HYGGE Hotel

10/10 – Uitstekend

Yvan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect. Goede locatie. Toffe inkomhal en mooie trappenhal
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van HYGGE Hotel op 4 mrt 2020
Beste Yvan, In naam van het HYGGE team willen u danken voor de gulle woorden. Het doet ons verder een enorm plezier te weten dat u zich zo vermaakt heeft in ons hotel. Het zou ons natuurlijk een plezier zijn u als gewaardeerde gast nomgaals te mogen begroeten in ons etablissement. Met vriendelijke groeten, Petya Lozeva Guest Relations Manager HYGGE Hotel

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
God stay
Very good en nice hotel. Scandinavian style decoration, very modern.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van HYGGE Hotel op 4 mrt 2020
Dear Peter, Thank you very much for the lovely review and great score. Will be a pleasure to welcome you again. Warm regards, Petya Lozeva Guest Relations Manager HYGGE Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi net hotel, goed gelegen voor uitstap in Brussel (buurt Louizalaan)
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Guest Relations op 26 feb 2020
Dear Sir, Madam, Thank you for taking the time to share your great feedback. We look forward to welcoming you soon in our hotel. Warm regards, Petya Lozeva Guest Relations Manager HYGGE Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Guest Relations op 7 jan 2020
Dear Sir, Madam, Thank you for taking the time to share your feedback. We look forward to welcoming you soon in our hotel. Warm regards, Petya Lozeva Guest Relations Manager HYGGE Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Guest Relations op 22 okt 2019
Dear Sir, Madam, Thank you for taking the time to share your feedback. We look forward to welcoming you soon in our hotel. Warm regards, Petya Lozeva Guest Relations Manager HYGGE Hotel

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
clean, cosy, affordable
clean, cosy, affordable
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Guest Relations op 16 okt 2019
Dear Jan, We sincerely thank you for your kind words. We are happy that you had a nice stay in our hotel. Looking forward to welcome you again in the future. Warm regards, Petya Lozeva Guest Relations Manager HYGGE Hotel

10/10 – Uitstekend

Zenayda, Nederland

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very warm welcome! Nice staff, very polite and do the best for their customers. Will definitely consider to come back again! Thank you for your hospitality.
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van HYGGE Hotel op 21 aug 2019
Dear Zenayda, Thank you for the wonderful review! We truly appreciate your words and your trust in us. It is a pleasure to read that our employees and service met your needs and expectations. Looking forward to welcome you back in the near future. Warm regards, Petya Lozeva Guest Relations Manager HYGGE Hotel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van HYGGE Hotel op 2 apr 2019
Dear Sir, Madam, Thank you for the top score! We really appreciate it. Looking forward to welcome you again in the near future. Warm regards, Petya Lozeva Guest Relations Manager HYGGE Hotel

6/10 – Redelijk

MD, Amersfoort

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Trendy hotel maar minimalistisch en sober is niet altijd fijn. Geen airco of luchtverversing in de kamer. Geen uitzicht, alleen veluxraam op eenzame hoogte. Lift tot de 2e verdieping, rest met de trap. Geen normale douche, alleen bad. Zeker het geld niet waard.
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van HYGGE Hotel op 21 nov 2018
Dear MD, Thank you very much for taking the time to review our hotel! We are sorry that we did not meet your expectations. Regarding the facilities - unfortunately, the hotel does not have air conditioning. If you have noticed misleading information online, do not hesitate to contact us directly. In terms of the lift, there are only few rooms on the 3rd floor which are not reachable by elevator. In case you decide to stay again with us, do not hesitate to inform us in advance for your preference in terms of view and accessibility of the room. We are always doing our best to arrange the rooms according to our guest's preferences and depending on the availability. We hope to have the chance to welcome you again and offer you better experience. Warm regards, Petya Lozeva Guest Relations Manager HYGGE Hotel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van HYGGE Hotel op 24 okt 2018
Dear Sir, Madam, Thank you for the top, great, good score! We really appreciate it. Looking forward to welcome you again in the near future. Warm regards, Petya Lozeva Guest Relations Manager HYGGE Hotel

10/10 – Uitstekend

Paul, Culemborg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi en stijlvol ingericht met vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Centrum op loopafstand.
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van HYGGE Hotel op 30 okt 2018
Beste Paul, In naam van het HYGGE team willen u danken voor de gulle woorden. Het doet ons verder een enorm plezier te weten dat u zich zo vermaakt heeft in ons hotel. Het zou ons natuurlijk een plezier zijn u als gewaardeerde gast nomgaals te mogen begroeten in ons etablissement. Met vriendelijke groeten, Petya Lozeva Guest Relations Manager HYGGE Hotel

10/10 – Uitstekend

Remigius

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig verblijf
Mooi hotel. Ontvangst was vriendelijk en proffesioneel. Slaapkamer deed aan alle verwachtingen
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van HYGGE Hotel op 6 aug 2018
Beste Remigius, In naam van het HYGGE team willen u danken voor de gulle woorden. Het doet ons verder een enorm plezier te weten dat u zich zo vermaakt heeft in ons hotel. Het zou ons natuurlijk een plezier zijn u als gewaardeerde gast nomgaals te mogen begroeten in ons etablissement. Met vriendelijke groeten, Petya Lozeva Guest Relations MAnager HYGGE Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Leuk gezellig hotel, ruime badkamer, kleine kamer. Lekker ontbijt.
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van HYGGE Hotel op 4 jul 2018
Beste Mr., Mevr, In naam van het HYGGE team willen u danken voor de gulle woorden. Het doet ons verder een enorm plezier te weten dat u zich zo vermaakt heeft in ons hotel. Het zou ons natuurlijk een plezier zijn u als gewaardeerde gast nomgaals te mogen begroeten in ons etablissement. Met vriendelijke groeten, Petya Lozeva Guest Relations Manager HYGGE Hotel Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel in centrum Brussel
Super ervaring! Mooie en gezellige kamer. Neem zeker de tijd om aan de receptie lekker te luieren in de zetels.
2 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van HYGGE Hotel op 23 mei 2018
Beste Mr., Mevr, In naam van het HYGGE team willen u danken voor de gulle woorden. Het doet ons verder een enorm plezier te weten dat u zich zo vermaakt heeft in ons hotel. Het zou ons natuurlijk een plezier zijn u als gewaardeerde gast nomgaals te mogen begroeten in ons etablissement. Met vriendelijke groeten, Petya Lozeva Guest Relations Manager HYGGE Hotel

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Zeer matig hotel met hippe uitstraling en matig on
Kleine kamer aan vrij drukke weg met kleine ramen die nauwelijks open konden. Matig ontbijt. De koffie was niet te drinken.
2 nachten verbleven in december 2017
Beste Mr., Mevr, Hartelijk bedankt om de tijd te nemen ons te laten weten hoe uw ervaring in ons hotel is verlopen. Het spijt ons te horen dat niet alles naar wens was. Ons hotel streeft er steeds naar onze gasten zo goed mogelijk te kunnen accomoderen. Uw klacht wordt zeker met de hoogste prioriteit behandeld om zo verdere bezoeken een optimale ervaring aan te kunnen bieden. Wij danken u nogmaals voor uw feedback en hopen u alsnog ondere betere omstandigheden te kunnen ontvangen. Met vriendelijke groeten, Petya Lozeva Guest Relations Manager HYGGE Hotel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
aan te bevelen
Mooi smaakvol en nieuw hotel; geen negatieve punten te noemen.
1 nacht verbleven in november 2017
Reactie van HYGGE Hotel op 30 nov 2017
Beste Mr., Mevr, In naam van het HYGGE team willen u danken voor de gulle woorden. Het doet ons verder een enorm plezier te weten dat u zich zo vermaakt heeft in ons hotel. Het zou ons natuurlijk een plezier zijn u als gewaardeerde gast nomgaals te mogen begroeten in ons etablissement. Met vriendelijke groeten, Petya Lozeva Guest Relations Manager HYGGE Hotel

10/10 – Uitstekend

Petra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top Hotel. Sehr freundliche Mitarbeiter
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Lawrence

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
friendly atmosphere
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van HYGGE Hotel op 17 mei 2024
Dear Lawrence,We sincerely thank you for your kind words. We are happy that you had a nice stay in our hotel. Looking forward to welcome you again in the future.Warm regards,Radostina GrigorovaGuest Relations HYGGE Hotel

10/10 – Uitstekend

Francisco Jose

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gran pequeño hotel y el personal lo mejor de todo el hotel. Felicidades, muy amables y serviciales
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van HYGGE Hotel op 13 mei 2024
Estimado Francisco Jose,Muchas gracias por elegir nuestro hotel para su última estancia. Estaremos encantados de recibirle muy pronto de nuevo.Un cordial saludo,Radostina GrigorovaGuest Relations HYGGE Hotel

6/10 – Redelijk

Joyce

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was clean and had nice decor. Area was relatively quiet and convenient with nearby metro stations and shops. We had an issue with the shower where the door was not flush with the ground. This resulted in water spilling into the rest of the bathroom and seeping into the bedroom. It wasn’t noticeable until I came out of the bathroom to see the floor of the bedroom was wet. We contacted the service desk and there was only one person manning the whole hotel. We asked if we could get cleaning services or at least some towels to sop it up and he said there were no cleaning people at night and since he was the only one there he couldn’t come up and leave the desk. We came down and grabbed towels and cleaned it up ourselves. He then gave us a different room to use which had a bathtub so we didn’t encounter the issue again. But this all happened around midnight and it was really inconvenient to replace our stuff and have to move when we were settling down for bed. He told us that there have been issues in the past with the bathrooms flooding due to poor design of the shower. We also read other reviews saying a similar story. Although the man was very nice, we were not impressed with how the hotel handled the matter. No one checked in again with us after this happened. When we brought this up to the front desk at checkout, they said they were going to email us about compensation details but they never did leaving us to write this review.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van HYGGE Hotel op 16 apr 2024
Dear Joyce,Thank you for taking the time to share about your experience in our hotel. We are sorry to hear that not everything was as desired. We are always aiming to offer comfortable stay to our clients. Your complaint is certainly treated with the highest priority in order to improve our services.We thank you again for the feedback and we hope to welcome you again and offer you better experience. Warm regards,Radostina GrigorovaGuest Relations HYGGE Hotel

8/10 – Goed

Holger

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van HYGGE Hotel op 19 apr 2024
Dear Holger,Thank you for the good score! Looking forward to welcoming you again in the future.Warm regards,Radostina GrigorovaGuest Relations HYGGE Hotel

6/10 – Redelijk

Ryan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A real mixed bag for us - in summary, avoid the top floor! We booked a “relax” room which I thought was supposed to be the higher grade of room (in truth I’m still confused as to whether it is or not). We were originally allocated a room on the top (3rd) floor - it seemed like a pleasant enough room when we entered but we both commented how warm it was. We opened a window and headed out for the day. However on returning later in the day there was no improvement, the room was clearly too hot for a comfortable nights sleep. Bear in mind this is March with temperatures in the 10-15 degrees bracket. I’ve no idea how they can sell these rooms in summer - guests must complain constantly. I went down to reception and they promptly re-allocated us to the 2nd floor. This was much better! I must say the bathroom in our new room was one of the nicest hotel bathrooms I’ve had - very large, immaculately clean, great shower. 2 other things to point out: - Bathroom in the original top floor room had a sloped ceiling so there’s no room to stand up in the shower! You’d have to sit in the bath and use the handheld shower head. Utterly bizarre design. We never got round to trying it but I imagine it would be quite inconvenient. - Breakfast is passable but wouldn’t be worth a big upcharge. If you’re paying full price, go elsewhere. The hotel is modern, clean and have very comfy beds - but they are just getting some things a bit wrong. Installing air con on the 3rd floor is a necessity.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van HYGGE Hotel op 1 apr 2024
Dear Ryan,Thank you very much for your comment. For us it is very important to satisfy our customers and we are always working to improve our services and to offer a comfortable stay.We will gladly welcome you again on your next visit to Brussels.Warm Regards,Radostina GrigorovaGuest Relations HYGGE Hotel

10/10 – Uitstekend

ATSUSHI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔感があってお部屋も綺麗で広かった。 家族で泊まるならベストです。 部屋まで行くエレベーターがわかりにくかった。 朝食は食べていませんが、パンの良い香りがしてました。
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van HYGGE Hotel op 28 feb 2024
Dear ATSUSHI,We sincerely thank you for your kind words. We are happy that you had a nice stay in our hotel. Looking forward to welcome you again in the future.Warm regards,Radostina GrigorovaGuest Relations HYGGE Hotel

8/10 – Goed

Diana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Awesome location just off Louisa avenue and central in any direction with 20 minutes of walking, close to Brussels Midi station, clean, well laid rooms. Just be cautious when you book that the rooms don’t appear as big as advertised, and hot water slow to start. Their is a bath tub but shower divider was just a moveable glass. Overall clean rooms, walkable and central, and staff is super helpful (addressed hot water), just mind expectations based on size upon booking. I would book again if I’m in Brussels again. It’s super convenient!
Reactie van HYGGE Hotel op 22 feb 2024
Dear Diana, We welcome your feedback and appreciate your feedback regarding your stay.Your opinion is a great support for the improvement of our services.We were pleased that the hotel has met your expectations and hope to improve and surprise you on your next visit.We are at your disposal for whatever you need.Sincerely,Petya LozevaGuest Relations ManagerHYGGE Hotel

10/10 – Uitstekend

Sophie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van HYGGE Hotel op 20 feb 2024
Dear Sophie,Thank you for the great score! Looking forward to welcoming you again in the future.\Warm regards,Radostina GrigorovaGuest Relations HYGGE Hotel

10/10 – Uitstekend

Vanesa

Positief: Netheid
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van HYGGE Hotel op 16 feb 2024
Dear Vanesa,Thank you for the great score! Looking forward to welcoming you again in the future.Warm regards,Radostina GrigorovaGuest Relations HYGGE Hotel

10/10 – Uitstekend

Him

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van HYGGE Hotel op 16 feb 2024
Dear Him,Thank you for the top score! Looking forward to welcoming you again in the future.Warm regards,Radostina GrigorovaGuest Relations HYGGE Hotel

10/10 – Uitstekend

stephen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rien à dire !! Parfait
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van HYGGE Hotel op 9 feb 2024
Cher stephen,Merci d'avoir choisi notre hôtel pour votre séjour à Bruxelles.Je suis heureuse d'apprendre que votre séjour chez nous a été mémorable.Dans l’attente de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel.Sincères salutations, Radostina GrigorovaGuest Relations HYGGE Hotel

8/10 – Goed

Martin

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
Room small but practible. Shower in bathtub is positiobed in a way that wTer flushes against the glass wall and runs our of the bathtub so that floor gets very wet. One towel had stain on so we dudnt use it. Re eption was friendly and bed comfortable.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van HYGGE Hotel op 7 feb 2024
Dear Martin,Thank you very much for taking the time to share about your experience. We will definitely follow up on the issue reported in order to ensure a comfortable stay for our clients. We are happy that you liked the room and we hope to have the chance to welcome you again. Warm regards,Radostina GrigorovaGuest Relations HYGGE Hotel

10/10 – Uitstekend

Melanie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everythings food
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van HYGGE Hotel op 31 jan 2024
Dear Melanie,We sincerely thank you for your kind words. We are happy that you had a nice stay in our hotel. Looking forward to welcome you again in the future.Warm regards,Radostina GrigorovaGuest Relations HYGGE Hotel

8/10 – Goed

JAIME

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buen hote para un viaje de placer cerca de todo sin estar en el centro
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van HYGGE Hotel op 17 jan 2024
Estimado JAIME,Muchas gracias por elegir nuestro hotel para su última estancia. Estaremos encantados de recibirle muy pronto de nuevo.Un cordial saludo,Radostina GrigorovaGuest Relations HYGGE Hotel

10/10 – Uitstekend

Dany

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel très agréable. Très bon petit déjeuner
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hôtel HYGGE op 11 jan 2024
Cher Dany, Au nom de toute l'équipe de l'Hôtel HYGGE veuillezaccepter nos sincères remerciements pour votre agréable commentaire.Notre équipe se fera un plaisir de vous accueillir à nouveau dans notre hôtel comme client de marque.Sincères salutations, Petya LozevaResponsable relations clientsHôtel HYGGE

2/10 – Ontzettend slecht

Tooba

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van HYGGE Hotel op 26 jan 2024
Dear Tooba,Thank you for the scores! We are sorry if the hotel did not meet your expectations. We hope to have the chance to welcome you again in the future.Warm regards,Radostina GrigorovaGuest Relations HYGGE Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van HYGGE Hotel op 2 jan 2024
Dear Sir, Madame,Thank you for the good score! Looking forward to welcoming you again in the future.Warm regards,Radostina GrigorovaGuest Relations HYGGE Hotel

8/10 – Goed

GABRIEL C

Reactie van HYGGE Hotel op 16 feb 2024
Dear GABRIEL C,Thank you for the good score! Looking forward to welcoming you again in the future.Warm regards,Radostina GrigorovaGuest Relations HYGGE Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van HYGGE Hotel op 14 dec 2023
Dear Sir, Madam,Thank you very much for the score. Warm regards,Petya LozevaGuest Relations ManagerHYGGE Hotel

6/10 – Redelijk

Stephen

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Expedia made a mistake and had not booked Parking for my stay, although I had written confirmation that they had requested it. The subsequent stress of finding alternative parking was a major negative to the start of our stay at this hotel.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van HYGGE Hotel op 29 nov 2023
Dear Stephen, Thank you very much for taking the time to share about your experience. We will definitely follow up on the issue reported in order to ensure a comfortable stay for our clients. Wehope to have the chance to welcome you again. Warm regards,Radostina GrigorovaGuest Relations HYGGE Hotel

8/10 – Goed

Timo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mukava hotelli, pieni huone
Hotelli oli hiljainen ja miellyttävä. Aamiainen oli hyvä. Ainut huono puoli oli, että hotellihuone (1h) oli todella pieni.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van HYGGE Hotel op 21 nov 2023
Dear Timo,We welcome your feedback and appreciate your feedback regarding your stay.Your opinion is a great support for the improvement of our services.We were pleased that the hotel has met your expectations and hope to improve and surprise you on your next visit.We are at your disposal for whatever you need.Sincerely,Radostina GrigorovaGuest Relations HYGGE Hotel

10/10 – Uitstekend

Jörg

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful small hotel with a nice atmosphere and very helpful staff. Value for money.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van HYGGE Hotel op 20 nov 2023
Dear Jörg , Thank you very much for the great review and kind words for our staff. We really appreciate it. Looking forward to welcome you again.Warm regards,Petya LozevaGuest Relations ManagerHYGGE Hotel

10/10 – Uitstekend

Sarah, Pantin

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect hotel to visit the city. Cosy and bright, brand new, all good thanks
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van HYGGE Hotel op 8 nov 2023
Dear Sarah,We sincerely thank you for your kind words. We are happy that you had a nice stay in our hotel. Looking forward to welcome you again in the future.Warm regards,Radostina GrigorovaGuest Relations HYGGE Hotel