2 restaurants, serveren ontbijt, lunch, diner, Belgische gerechten

Beoordelingen van Dolce by Wyndham La Hulpe Brussels

4 out of 5
Dolce by Wyndham La Hulpe Brussels
135 Chaussee de Bruxelles, La Hulpe

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 434 van 807 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 285 van 807 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 59 van 807 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 807 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 807 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Leen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Karin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

mezian

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Selaattin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Carmel

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hebben een heel aangenaam verblijf gehad en genoten van de drie dagen die wij er waren. Zeker een aanrader voor iedereen die lekker ontspannen weg willen.
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Mai

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Erik Jansen op 13 sep 2023
Chère Mai Ling,Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez passé un excellent séjour parmi nous.Nous espérons vous revoir dans un futur proche !

6/10 – Redelijk

Kevin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Erik Jansen op 24 aug 2023
Bonjour Monsieur Weggelaar,Nous vous remercions d'avoir partagé vos commentaires suite à votre séjour. Votre opinion est importante pour nous et nous sommes désolés d'apprendre que votre expérience n'a pas été à la hauteur de vos attentes. nous nous efforcerons d'améliorer nos services pour offrir une expérience plus satisfaisante à l'avenir.Cordialement,Erik JansenGeneral Manager

8/10 – Goed

bruno

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Erik Jansen, General Manager op 19 jan 2022
Thank you

6/10 – Redelijk

Debby

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het inchecken was teleurstellend. Bijna geen uitleg, alles moest gevraagd worden. Ook sprak mevrouw geen enkel woord Nederlands. De kamer was heel mooi. Ook het ontbijt was heel goed. Het personeel in de bar was heel vriendelijk. Het eten in het Argan restaurant was heel lekker, maar ook weer geen personeel wat Nederlands spreekt en zelfs bij het Frans spreken moesten we 3 keer alles herhalen. Echt erg en dat voor een 4-sterrenhotel. Het uitchecken ging dan wel heel goed en deze meneer was vriendelijk en legde wel alles goed uit.
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Erik Jansen, General Manager op 9 nov 2021
Beste Debby, We danken u voor uw recensie over uw verblijf in ons hotel. We zijn blij te horen dat u van het eten. Uw opmerkingen hebben onze aandacht getrokken en we zullen hiermee rekening houden. We hopen om u weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Erik Jansen, General manager

10/10 – Uitstekend

An

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect sporthotel
Ideaal ‘sport’-hotel in het hartje van het Zonieënwoud. Dichtbij Folonmuseum, Waterloo en Genval Erg uitgebreid ontbijt.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Erik Jansen, General Manager op 8 nov 2021
Beste An, We danken u voor uw recensie over uw verblijf in ons hotel. We zijn blij te horen dat u van onze locatie in het Zoniënwoud en het uitgebreid ontbijt heeft genoten. We kijken ernaar uit om u weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Erik Jansen, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Standaard 4* hotel. Zeer mooie locatie. Rustig gelegen
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Erik Jansen, General Manager op 29 sep 2021
Beste anonymous, We danken u voor uw recensie over uw verblijf in ons hotel. We zijn blij te horen dat u van onze mooie en rustige locatie heeft genoten. We kijken ernaar uit om u weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Erik Jansen, General Manager

8/10 – Goed

Mathijs

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van Erik Jansen, General Manager op 20 apr 2021
Thank you

8/10 – Goed

Recep, Nederland

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Mooi hotel in een groene omgeving. Jammer dat er veel chloor stonk bij het zwembad
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Erik Jansen, General Manager op 2 okt 2020
Beste Recep, Dank u voor uw recensie over uw verblijf in ons hotel. We zijn blij te horen dat u van onze groene omgeving heeft genoten. We kijken ernaar uit om u weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Erik Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Erik Jansen, General Manager op 4 sep 2020
Thank you!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
zeer gastvrij, ruime kamers, schoon, professionele omgeving
3 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Erik Jansen, General Manager op 11 aug 2020
Beste reiziger, We danken u voor uw recensie over uw verblijf in ons hotel. We zijn blij te horen dat u van onze ruime en schone kamers en onze omgeving heeft genoten. We kijken ernaar uit om u weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Erik Jansen, General Manager

8/10 – Goed

Michal

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Maybe a good getaway, but not during the pandemic
The setting of this hotel is wonderful with the Sonian forest as a background and a peaceful setting. Neverheless, think twice before booking this hotel during the COVID-19 pandemic. The hotel (and the spa) are open, but they clearly are having hard time managing. The service cut-back are severe: there's no house keeping and no room service during the pandemic (we asked about clean towels at the reception, and while they were provided, I almost got a frostbite from the receptionist's look). The restaurant staff tries their best, and are very friendly and helpful, but there's simply too few of them (three-course dinner: 2.5 hrs, since the staff simply didn't manage to stop by our table for an hour). There's a wonderful bar patio, and very friendly bartender, but he cannot possibly manage when every single table is taken. And I am not even getting into things like the fact that the breakfast is bare-bones, often packaged long ahead (the fruit salad offered on Sunday morning had a sticker from Thursday on it). The hotel cleanly saw better days: walls are often visibly chipped, there are holes in carpets and bedsheets, the shelves in the wardrobe were misaligned. The cherry on top: we forgot two items in the room, realized soon afterwards, but the hotel couldn't even bother to reply to our request to have them sent back.
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Erik Jansen, General Manager op 3 aug 2020
Thank you for your feedback

10/10 – Uitstekend

Ann, Zwijndrecht

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel met grote kamers en uitzicht op het woud. Zeer rustig gelegen, midden in het Zonienwoud. Veel mogelijkheden om te sporten, in en rond het hotel.
3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Erik Jansen, General Manager op 10 jul 2020
Beste Ann, We danken u voor uw recensie over uw verblijf in ons hotel. Het is fijn om te horen dat u van onze grote kamers met uitzicht op het woud, ons rustig gelegen en de verschillende mogelijkheden om te sporten heeft genoten. We kijken ernaar uit om u binnenkort weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Erik Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Daniel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Erik Jansen, General Manager op 7 jul 2020
Thank you!

8/10 – Goed

Cornelis

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Mooi hotel in prachtige omgeving. Erg rustig door Covid, maar het personeel deed hun uiterste best om er nog wat van te maken. Kamer rook muf bij aankomst, gelukkig kunnen de ramen open.
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Erik Jansen, General Manager op 7 jul 2020
Beste Cornelis, Bedankt voor uw feedback over uw verblijf in ons hotel. We zijn blij te horen dat u van onze prachtige omgeving heeft genoten. Uw opmerking over uw kamer bij aankomst heeft onze aandacht aangetrokken en we zullen hiermee rekening houden. We hope om u binnenkort te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Erik Jansen, General Manager

8/10 – Goed

Rutger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima Hotel, mooie locatie
Het was vanwege Corona een tikkie stilletjes, maar verder helemaal prima.
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Erik Jansen, General Manager op 2 jun 2020
Beste Rutger, We danken u voor uw recensie over uw ervaring in ons hotel. We zijn blij te horen dat u van uw verblijf heeft genoten. We kijken ernaar uit om u binnenkort te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Erik Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Erik Jansen, General Manager op 26 feb 2020
Thank you for your feedback

10/10 – Uitstekend

Spooren

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Erik Jansen, General Manager op 23 dec 2019
Thank you

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Erik Jansen, General Manager op 26 nov 2019
Thank you for your feedback

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer prettige ligging in het bos. De kamers kijken uit op een mooie natuurlijke omgeving. Ik was in Brussel voor zaken maar kon het niet laten om 's ochtends het zwembad te benutten en een boswandeling te maken. Het personeel aan de receptie is bijzonder vriendelijk en verstaat het begrip "hospitality". Mogelijk verbeterpunt: De bediening in het restaurant zou iets meer over de wijnen kunnen weten. Het restaurant mag ook wat meer gedecoreerd zijn, het eten is goed maar de uitstraling van de eetgelegenheid is nog niet onderscheidend.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Erik Jansen, General Manager op 26 nov 2019
Beste anonieme reiziger, Bedankt voor het delen van uw ervaring. We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van onze ligging, de kamers met uitzicht op het bos en het het vriendelijke personeel. We hebben uw opmerkingen betreft het restaurant genoteerd. We hopen u binnenkort weer in ons hotel te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Erik Jansen, General Manager

6/10 – Redelijk

Peter

Positief: Netheid, personeel en service
Hoog aangeschreven, teleurstellend totaal.
Wanneer men de prijs / kwaliteit verhouding bekijkt, zijn de basic kamers te duur. Smal eenpersoonsbed, ouderwetse inrichting. Badkamer wel ok, met mooie inloopdouche en gescheiden wc. Het ontbijtbuffet was compleet. Prijzen die in de bar gehanteerd worden, zijn belachelijk hoog. 17€ voor een Gin en dan nog 6€ extra voor de tonic... gaat mij iets te ver.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Erik Jansen, General Manager op 10 okt 2019
Beste Peter, Bedankt voor het delen van uw ervaring bij Dolce by Wyndham La Hulpe Brussels. Wij willen ons verontschuldigen voor het feit dat uw bezoek niet aan uw verwachtingen voldeed. Wij hebben al uw commentaar doorgezet naar de betreffende afdelingen. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Erik Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bijzonder mooie ligging op slechts enkele kilometers van Brussel. Ruimschoots voldoende parkeergelegenheid. Vriendelijk personeel.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Erik Jansen, General Manager op 10 okt 2019
Beste Anon, Bedankt voor het delen van uw ervaring. We zijn blij om te horen dat onze bijzondere mooie ligging nabij het Zoniënwoud en het vriendelijke personeel u goed bevallen is. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Erik Jansen, General Manager

8/10 – Goed

ALEX

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Erik Jansen, General Manager op 8 okt 2019
Merci pour votre feedback

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Erik Jansen, General Manager op 4 jun 2019
Thank you for your feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Erik Jansen, General Manager op 26 apr 2019
Thank you for your Feedback We are looking forward to welcoming you back soon in our hotel. Kind regards, Erik Jansen, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Erik Jansen, General Manager op 26 apr 2019
Thank you for your Feedback We are looking forward to welcoming you back soon in our hotel. Kind regards, Erik Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie omgeving, ruime kamers, geweldig ontbijt, we kregen ook VIP-voordelen aangeboden. De kamers waren verzorgd en er was amper tot geen geluid van de buren of gang dat tot in de kamers doordrong.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Erik Jansen, General Manager op 17 feb 2019
Beste reiziger, We danken u voor uw recensie over uw verblijf in ons hotel. Het is fijn om te horen dat u van onze mooie omgeving, de ruime kamer en het geweldig ontbijt heeft genoten. We kijken ernaar uit om u opnieuw in Dolce La Hulpe Brussels te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Erik Jansen, General Manager

8/10 – Goed

E

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie lokatie bij het bos, in de lente-zomer periode nog mooier denk ik
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Erik Jansen, General Manager op 15 jan 2019
Beste reiziger, We danken u voor uw recensie over uw verblijf in ons hotel. Het is fijn om te horen dat u van onze prachtige locatie heeft genoten. We kijken ernaar uit om u opnieuw in de lente-zomer bij Dolce La Hulpe Brussels te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Erik Jansen, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Wel een leuke lokatie, maar de prijs verhoudingerg aan de hoge kant. Avond eten was erg prijzig terwijl dat eigemlijk niet te vreten was.
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Erik Jansen, General Manager op 17 jan 2019
Beste reiziger, Bedankt voor uw recensie over uw verblijf bij ons. Het is fijn om te horen dat u van onze leuke locatie heeft genoten. Uw opermerkingen hebben onze aandacht aangetrokken en we zullen hiermee rekening houden. We kijken ernaar uit om u opnieuw in ons hotel te verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Erik Jansen, General Manager

8/10 – Goed

Irene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima verzorgd hotel en zeer goede bedden
prima hotel in de natuur. zeer verzorgd. wel duur qua eten en drankjes.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Erik Jansen, General Manager op 18 jan 2019
Beste Irene, Bedankt voor uw recensie over uw ervaring bij Dolce La Hulpe Brussels. Het is fijn om te horen dat u van onze bedden en de natuur heeft genoten. We kijken ernaar uit om u opnieuw in ons hotel te verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Erik Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

N

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer goed, schone moderne kamers, afgelegen locatie
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Erik Jansen, General Manager op 6 jan 2019
Beste N, Hartelijk bedankt voor uw feedback over uw verblijf bij Dolce La Hulpe Brussels. We zijn blij dat u van onze kamers en locatie heeft genoten. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen bij Dolce La Hulpe Brussels! Met vriendelijke groetjes, Erik Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Gerald

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schitterende aanbeveling
Prachtig hotel en locatie
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Erik Jansen, General Manager op 23 nov 2018
Beste Gerald, Bedankt voor uw beoordeling over uw verblijf in Dolce La Hulpe Brussels. We zijn blij dat u van onze prachtige locatie heeft genoten. We kijken ernaar uit om u opnieuw in ons hotel te verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Erik Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Camilla

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijke zwembad, leuke omgeving, goed ontbijt!
Heerlijke zwembad, leuke omgeving, goed ontbijt!
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Erik Jansen, General Manager op 10 nov 2018
Beste Camilla, Hartelijk dank voor uw beoordeling over uw verblijf in ons hotel. We zijn blij dat u van het zwembad, onze leuke omgeging en het ontbijt heeft genoten. Hopelijk mogen we u nogmaals verwelkomen bij Dolce La Hulpe Brussels! Met vriendelijke groeten, Erik Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel, beautiful room and excellent breakfast
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Erik Jansen, General Manager op 11 sep 2018
Dear traveller, Thank you for your review regarding your stay in our hotel. We are glad to hear that you enjoyed your guest room and the quality of the breakfast. We are looking forward to welcoming you back soon in Dolce La Hulpe Brussels. Kind regards, Erik Jansen, General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Goede basis maar wat operationele foutjes
Prima hotel in mooie omgeving. Jammer genoeg waren ze vergeten de kamer schoon te maken voor de laatste nacht en alleen schone handdoeken via de receptie verkregen. Bij uitchecken werkte het systeem niet dus creditcard nummer en email adres opgeschreven en eea is later op dezelfde dag alsnog verwerkt.
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Erik Jansen, General Manager op 21 aug 2018
Beste reisiger, We danken u voor uw feedback over uw verblijf bij ons. Het is fijn om te horen dat u van onze mooie omgeving heeft genoten. Uw opmerkingen hebben onze aandacht aangetrokken en we zullen ze hiermee rekening houden. We hopen om u opnieuw in ons hotel te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Erik Jansen, General Manager

8/10 – Goed

Philip

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel in een bosrijke omgeving.
Prima hotel, ruim opgezet met grote kamers. Tijdens ons verblijf was het 30 graden buiten maar de airco in de kamers werkte uitstekend. Het is een zakelijk opgezet hotel, erg groot dus niet echt "knus". Parkeerplaatsen mogen wat dichter bij het hotel, wanneer je veel koffers hebt is het een behoorlijke stuk lopen. Bosomgeving is lekker rustig dus geen snelweg langs de deur. Samengevat: Goed ruim opgezet hotel.
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Erik Jansen, General Manager op 24 aug 2018
Beste Philip, We danken u voor uw recensie over uw verblijf in ons hotel. Het is fijn om te horen dat u van onze bosrijke omgeving, de airco in de kamers en de rust heeft genoten. We kijken ernaar uit om u opnieuw in Dolce La Hulpe Brussels te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Erik Jansen, General Manager

8/10 – Goed

johanes, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lekker rustig
Luxe hotel, goed voor de famillie,goede zwembad, sauna,
3 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Erik Jansen, General Manager op 8 aug 2018
Beste Johanes, We danken u voor uw recensie over uw verblijf in Dolce La Hulpe Brussels. Het is fijn om te horen dat u van onze zwembad en sauna heeft genoten. We kijken ernaar uit om u opnieuw bij ons te verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Erik Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Joyce

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk
Heerlijk hotel in mooie omgeving met veel faciliteiten
Reactie van Yanik, RM op 11 mei 2018
Beste Joyce, Dank U vriendelijk voor uw commentaar. Tot binnenkort bij Dolce La Hulpe.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Personeel heel vriendelijk - mooie bossen - harde matras wel...
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van Erik Jansen op 10 mrt 2018
Beste reiziger, We danken u voor uw recensie over uw verblijf bij ons. Het is fijn to horen dat u van ons vriendelijk personeel en de mooie bossen heeft genoten. We kijken ernaar uit om u opnieuw bij ons te verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Erik Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Monique, Eindhoven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel hotel in beautiful forest
Nice hotel. Clean, comfortabel and modern hotel. Staf was professional. Parking was easy.
1 nacht verbleven in augustus 2017
Reactie van Erik Jansen, General Manager op 1 sep 2017
Dear Monique, Thank you for sharing your opinion regarding your experience at Dolce La Hulpe Brussels. We are glad to learn that you enjoyed the comfort and the cleanliness of your room, the wonderful view on the forest, the easy parking and the professionalism of our staff. We are looking forward to welcoming you back soon at our hotel. Kind regards, Erik Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Jorni

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enjoying a quiet time in the Forrest
Value for money and a recurring customer since 2001, enjoyed the Forrest/Quiet environment and the facilities/places around the hotel.

8/10 – Goed

janneke, friesland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede Lokatie vooruitstapjes
Modern hotel, erg strak, goede sfeer Schoon en netjes, goed onderhouden uitstekend ontbijt buffet

10/10 – Uitstekend

Eric, Zandvoort

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wijds opgezet hotel met rondom bos
Vooral de ruimte viel me op. Modern hotel, ruim opgezet in bosrijk gebied. Hadden hotelkamer met uitzicht op het bos en een douche met raam naar de slaapkamer :) Mooie kamer, uitstekend buffet, gratis parkeren en zwembad en saunafaciliteiten. Vriendelijk behulpzaam personeel.