Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 435 van 1001 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
435
Gastenscore: 8 - Goed. 420 van 1001 beoordelingen" "
8 - Goed
420
Gastenscore: 6 - Redelijk. 91 van 1001 beoordelingen" "
6 - Redelijk
91
Gastenscore: 4 - Matig. 39 van 1001 beoordelingen" "
4 - Matig
39
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 1001 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
16
8,6/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Mathieu
Reisde met familie
10 mei 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect behalve te weinig personeel om in te checken
Mathieu
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Monique
Reisde met partner
14 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk hotel personeel!! Gezellige sfeer in het hotel.
Alleen het hotel" huis parfum" vind ik persoonlijk niet lekkker. De geur is sterk in de lobby en in het restaurant. Maar ik besef dat dat heel persoonlijk is.
Monique
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Henricus
Reisde met partner
16 feb 2024
Positief: Personeel en service
Een mooi hotel netjes dicht bij het centrum vriendelijk personeel goed ontbijt.
Henricus
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van HENK op 29 feb 2024
Bedankt om bij NH hotel Brugge te verblijven. We waarderen je waardevolle informatie die je ons geeft. Zo kunnen we onze service naar de gasten toe verbeteren zodat ze een aangenaam verblijf bij ons hebben. Met vriendelijke groeten, Henk - receptionist
6/10 – Redelijk
Joost
Reisde met partner
3 jan 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is prijstechnisch gezien te weinig wat je krijgt!
TV werkt niet goed.
Kraan bad/douche koud/warm verkeerd om, ook steeds veranderd de temperatuur van het water.
Stopcontacten kapot!!!!
Geluidsoverlast.
Geen drank verkrijgbaar in de centrale hal.
Diverse plaatsen vloerbedekking kapot.
Op de site van het reserveren stond parkeerplaats aanwezig dus niet!
Enige voordeel is de centrale ligging van het hotel.
Verder is het hotel aan grote opknapbeurt toe!!!!!!!
Joost
1 nacht verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Martin
24 dec 2023
Positief: Personeel en service
kamers en meubilering is gedateerd en kan wel een actualisering ondergaan
Martin
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van HENK op 14 feb 2024
Beste, bedankt om te boeken bij Nh hotel Brugge. We waarderen je waardevolle feedback zodat we in de toekomst te kunnen verbeteren. Zo kunnen we onze hotelgasten een aangenamer verblijf bezorgen. Met vriendelijke groet, Henk - receptionist
4/10 – Matig
Ilona
Reisde met familie en kleine kinderen
22 dec 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel gehorig en gedateerd
Ilona
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Patricia
Reisde met familie
10 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Verbeterpunt zou de douchekraan zijn. In een familiekamer is het een stuk veiliger als er een thermostaatkraan is of tenminste een mengkraan. Deze kamer had nog een losse warm en koude kraan.
Patricia
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Arthur
Reisde met familie
19 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima locatie, loop afstand van winkels en restaurants,vriendelijk personeel. Alleen erg warm in bar en restaurant....
Arthur
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van HENK op 21 nov 2023
We thank you for staying at NH hotel Brugge and your valuable feedback which we will forward to our management. Hoping to welcome your again in the future. Henk - receptionist
6/10 – Redelijk
Elsbeth
Reisde met partner
27 jul 2023
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dit hotel voldoet echt niet aan de NH standaard. Oud en versleten meubilair, verouderd sanitair, niet goed schoongemaakt, ontbijt in een donker zaaltje. De prijs-kwaliteit verhouding is volledig uit balans.
Elsbeth
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van HENK op 28 jul 2023
We bedanken je voor het verblijf bij NH hotel Brugge en je waardevolle feedback die we doorgeven aan ons management. We verontschuldigen ons voor de geleden ongemakken. Henk - receptionist
10/10 – Uitstekend
gregory
23 jul 2023
gregory
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van HENK op 13 aug 2023
Thank you for staying at NH hotel Brugge and your valuable feedback which we will forward to our management. Henk - receptionist
10/10 – Uitstekend
Malinda
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
23 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, goede bedden.
Het ontbijt was ook uitstekend, voor ieder wat wils en voldoende
Malinda
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van HENK op 29 jul 2023
Bedankt voor je verblijf bij NH hotel Brugge en je waardevolle feedback die we doorgeven aan ons management. Henk - receptionist
6/10 – Redelijk
Simon
25 jun 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs kwaliteit staan totaal niet in verhouding. Airco werkte niet en een losse unit konden we niet goed gebruiken.
Simon
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van HENK op 26 jun 2023
Bedankt voor je waardevolle informatie die we doorgeven aan ons management. Onze verontschuldiging voor het geleden ongemak. Henk - receptionist
8/10 – Goed
Wim
Reisde met familie
20 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn dicht bij het centrum. Bedden uitstekend, vloer in baskamer erg koud. Alle lof voor het prima ontbijt.
Wim
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van henk op 24 mei 2023
Bedankt voor je verblijf bij NH hotel Brugge en je bevindingen die we gaan doorgeven aan ons management. We hopen je in de toekomst nog te mogen verwelkomen. Henk - receptionist
8/10 – Goed
Pascal
10 apr 2023
Pascal
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van HENK op 4 mei 2023
We thank you for staying at NH hotel Brugge and for your valuable feedback which we will forward to our management. Henk - receptionist
10/10 – Uitstekend
Rosa
Reisde met een groep
26 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We vonden het zeer goed, lekker ontbijt voldoende keuze. We komen terug
Rosa
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van HENK op 30 mrt 2023
Bedankt voor je verblijf bij NH hotel Brugge en je positieve commentaar die we doorgeven aan ons management. We hopen je in de toekomst nog te mogen verwelkomen. Henk - receptionist
4/10 – Matig
Jacqueline
29 dec 2022
Jacqueline
3 nachten verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Rudolf
Reisde met familie
16 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super vriendelijk onthaal en informatie door Sabine👍
Rudolf
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van HENK op 18 okt 2022
Bedankt om bij NH Hotel Brugge te verblijven. We geven je waardevolle feedback door aan ons management en hopen je in de toekomst nog te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Henk - receptie
4/10 – Matig
Michel
Reisde met familie
18 aug 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Warm op de kamer, airco werkte niet, schoonmaken kan vele malen beter
Michel
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van HENK op 23 aug 2022
Bedankt om te verblijven bij NH hotel Brugge. We geven je waardevolle info door aan het management en verontschuldigen ons voor het ongemak. Henk - receptionist
8/10 – Goed
Eric
10 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Grote kamers, lekker ontbijt, en midden in centrum
Eric
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van HENK op 11 aug 2022
Bedankt voor je verblijf bij NH hotel Brugge en je waardevolle commentaar die we doorgeven aan ons management. Met vriendelijke groet, Henk - receptionist
10/10 – Uitstekend
Renata
Reisde met familie
8 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer vriendelijk personeel, schone en frisse kamers met leuke inrichting. Beetje Victoriaanse stijl. Parkeren kan hier helaas niet bij het hotel. Tegen betaling van € 14,00 voor een dagticket kan in de nabij gelegen parkeergarage worden geparkeerd.
Renata
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Henk op 9 jan 2022
Bedankt voor je verblijf bij NH Hotel Brugge en je waardevolle commentaar. Met vriendelijke groet, Henk-receptie
10/10 – Uitstekend
Ludo
10 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ludo
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Henk op 11 nov 2021
Thank you for your stay at NH Hotel Brugge and your positive feedback. We hope to welcome you at our or another NH Hotel in the future. Henk reception
8/10 – Goed
AJM
Zakenreiziger
12 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
AJM
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Henk op 16 sep 2021
Bedankt om in het NH Hotel Brugge te verblijven en je positieve gegeven score.
Met vriendelijke groet,
Henk
receptionist
6/10 – Redelijk
Andreas
5 sep 2021
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Achterstallig onderhoud
Kamers zijn gedateerd, deurtjes hangen scheef - stopcontact hangt los uit de muur - aan de deur van de badkamer was gegeten en het touwtje van de lamp hadden de ratten gegeten.
Ontbijt was goed
Andreas
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Henk op 7 sep 2021
We verontschuldigen ons voor het ongemak en geven je waardevolle feedback door aan de directie. Bedankt om in het NH Hotel Brugge te verblijven
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
21 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
In de straat naast het hotel , betaalbaar en altijd plaats
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Henk Plovie op 1 sep 2021
We bedanken je om in het NH Hotel Brugge te verblijven en voor de gegeven feedback en zien er naar uit je in de toekomst nog te mogen verwelkomen
6/10 – Redelijk
Kristof
Reisde met familie
19 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kristof
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Henk op 16 sep 2021
We bedanke, je voor het verblijf in NH Hotel Brugge en voor je gastenbeoordeling. Met vriendelijke groet,
receptie departement
8/10 – Goed
Patrick
16 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Een goed hotel in Brugge
Hotel waarvan de kamers wat gedemodeerd zijn. Maar zeer goede bedden, kraaknet sanitair, frigo op de kamer. Ontbijt top en service zeer goed. Ligging op 't Zand waaronder ook een grote betaalparking ligt. Dichtbij centrum en op 700 m van station.
Patrick
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Henk Plovie op 1 sep 2021
we bedanken je voor het verblijf in NH Hotel Brugge en doen ons best met de gegeven feedback
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
11 aug 2021
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging van het hotel is goed. Op loopafstand van het centrum, ideaal. en op loopafstand van de ondergrondse betaalde parkeerplaats. Vanwege Corona waren er de gebruikelijke in acht nemingen. het ontbijt was uitstekend, en gewoon in de ontbijtzaal te gebruiken.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Henk op 12 aug 2021
Bedankt voor je positieve feedback. We hopen je in de toekomst nog te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Henk / receptie
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 aug 2021
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte ligging in het centrum, ruime kamers, zeer vriendelijke medewerkers.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Henk op 2 aug 2021
Bedankt voor de mooie feedback. We zien er naar uit je in de toekomst nog te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Henk / receptionist
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
25 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Goede ontvangst, ideale ligging om Brugge te verkennen...
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Henk op 27 jul 2021
Dank U voor de feedback. We hopen U in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.
10/10 – Uitstekend
Dirk
5 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel
Coronaproef hotel. Service is 100% ok.
Zeer behulpzaam personeel.
Ontbijt zou meer gevarieerd mogen zijn (corona natuurlijk).
Super goede bedden, superior kamer.
Badkamer: renovatie zou niet slecht zijn.
Dirk
5 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Dominique op 6 jun 2021
Beste gast,
Wij danken u hartelijk voor de tijd die u nam om ons hotel te beoordelen, de fijne commentaren en de gemaakte suggesties.
Met vriendelijke groet,
Dominique Poelvoorde
Quality Coordinator
8/10 – Goed
Wim
Zakenreiziger
21 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locatie
Mooie locatie met zeer vriendelijke mensen. De staat van de kamers is zeer verouderd.
Wim
3 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Dominique op 27 mei 2021
Beste gast,
Wij danken u voor de tijd die u nam om ons hotel te beoordelen, de fijne commentaren en de gemaakte suggestie.
Met vriendelijke groet,
Dominique Poelvoorde
Quality Coordinator
10/10 – Uitstekend
Lut, Stabroek
Reisde met partner
2 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeker voor herhaling vatbaar. Heel vriendelijk personeel. Zij hebben echt alles gedaan in deze moeilijke periode om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Zeer uitgebreid ontbijt en alles corona--proof aangeboden. Wij komen zeker terug.
Lut
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Henk Plovie op 3 nov 2020
Alvast hartelijk bedankt voor de positieve feedback. We zien er naar uit U tijdens een volgend verblijf opnieuw van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet,
Henk
receptionist NH Hotel Brugge
8/10 – Goed
johan
Reisde met een groep
7 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel op een toplocatie
Goed hotel vlakbij het centrum , kamers zijn in orde, badkamer was oke, grote king bedden , aangename kamer.
johan
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Henk Plovie op 7 okt 2020
Beste,
bedankt voor de positieve feedback.
we hopen je in de toekomst nog te mogen verwelkomen
met vriendelijke groet
8/10 – Goed
Eric
13 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eric
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Dominique op 20 sep 2020
Dear guest,
We thank you for the time you took to review our hotel and are pleased that you had a good stay.
Kind regards,
10/10 – Uitstekend
Dirk
28 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend
Dirk
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Dominique op 31 aug 2020
Beste gast,
Wij danken u voor de tijd die u nam om ons hotel te evaueren en de fijne commentaren.
Met vriendelijke groet,
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Dominique op 31 aug 2020
Dear guest,
Many thanks for the time you took to review our hotel.
Kind regards,
8/10 – Goed
Monia
19 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Monia
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Dominique op 31 aug 2020
Dear guest,
Many thanks for the time you took to review our hotel.
Kind regards,
8/10 – Goed
Vince, oss
Reisde met partner
16 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie is prima, aan het concertgebouw naast een grote ondergrondse parkeergarage met dus voldoende parkeergelegenheid. Personeel was zeer vriendelijk (ondsnks alle gekke corona regels) en de kamer was schoon en netjes.
De bedden vielen wat tegen, redelijk hard matras.
Vince
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Dominique op 31 aug 2020
Beste gast,
Wij danken u voor de tijd die u nam om ons hotel te beoordelen, de fijne commentaren en de gemaakte suggestie.
Met vriendelijke groet,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 aug 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Dominique op 31 aug 2020
Dear guest,
We thank you for the time you took to review our hotel.
Kind regards,
10/10 – Uitstekend
Manon
Reisde met familie
12 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Was super geregeld!
Manon
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Dominique op 31 aug 2020
Beste gast,
Hartelijk dank voor de tijd die u nam om ons hotel te beoordelen en de fijne commentaren.
Met vriendelijke groet,
8/10 – Goed
Amar
Reisde met een groep
8 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Amar
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Dominique op 12 aug 2020
Dear guest
Many thanks for the time you took to review our hotel and the rating given.
Kind regards,
Dominique Poelvoorde
Quality Coordinator
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
27 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel midden in het centrum. Goed schoon. Housekeeping kwam wat vroeg.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Dominique op 12 aug 2020
Geachte gast,
Wij danken u voor de tijd die u nam om ons hotel te beoordelen, de fijne commentaar en de gemaakte suggestie.
Met vriendelijke groet,
Dominique Poelvoorde
Quality Coordinator
10/10 – Uitstekend
Vanessa, Oostende
Reisde met partner
25 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Als rolstoel gebruiker was de kamer super groot en de badkamer ook
Vanessa
2 nachten verbleven in juni 2020
Reactie van Henk Plovie op 27 jun 2020
Beste Vanessa, bedankt voor je positieve feedback na je verblijf bij ons in NH Hotel Brugge. We hopen je een volgende keer bij ons te mogen verwelkomen. Hou je gezond en wel. Met vriendelijke groet. Henk - receptionist
8/10 – Goed
Hans
Reisde met een groep
1 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hans
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Laura op 3 mrt 2020
Dear Hans;
Many thanks for the time you took to review our hotel We are looking forward to welcome you back in the near future. Kind Regards,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
6 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Vriendelijk personeel in verzorgd hotel. Oud pand dat hier en daar vernieuwing vergt
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Laura op 23 feb 2020
Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om ons hotel te beoordelen. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
2 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Mooie ruime slaapkamer en een nette badkamer. Zeer verzorgd ontbijtbuffet.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Laura op 23 feb 2020
Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om ons hotel te beoordelen. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten,
10/10 – Uitstekend
M.
14 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
M.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Laura op 13 jan 2020
Dear guest, Many thanks for the time you took to review our hotel
We are looking forward to welcome you back in the near future.
Kind regards,
8/10 – Goed
AJM
14 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel op goede locatie
Prima NH hotel, ontbijt met wafelbak ijzer.
AJM
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Margareta
23 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch hotel maar restyling dringt zich op
Alles is prima service locatie vriendelijkheid behalve de stijl en de kleuren , roze wand met lichtblauwe lampenkappen, stilleven aan de breakfastroom is vreselijk een haardvuur in een Tiroler hut een commode van stijl x ....
Margareta
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
20 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuke locatie, in oud klooster. Tegenover parkeergarage en centrum. Makkelijk!
Ziet er gezellig uit binnen.