Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van NH Brugge Hotel

4 out of 5
NH Brugge Hotel
Boeveriestraat 2, Bruges

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 435 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 420 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 91 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 39 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 1001 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Mathieu

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect behalve te weinig personeel om in te checken
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Monique

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk hotel personeel!! Gezellige sfeer in het hotel. Alleen het hotel" huis parfum" vind ik persoonlijk niet lekkker. De geur is sterk in de lobby en in het restaurant. Maar ik besef dat dat heel persoonlijk is.
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Henricus

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Een mooi hotel netjes dicht bij het centrum vriendelijk personeel goed ontbijt.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van HENK op 29 feb 2024
Bedankt om bij NH hotel Brugge te verblijven. We waarderen je waardevolle informatie die je ons geeft. Zo kunnen we onze service naar de gasten toe verbeteren zodat ze een aangenaam verblijf bij ons hebben. Met vriendelijke groeten, Henk - receptionist

6/10 – Redelijk

Joost

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is prijstechnisch gezien te weinig wat je krijgt! TV werkt niet goed. Kraan bad/douche koud/warm verkeerd om, ook steeds veranderd de temperatuur van het water. Stopcontacten kapot!!!! Geluidsoverlast. Geen drank verkrijgbaar in de centrale hal. Diverse plaatsen vloerbedekking kapot. Op de site van het reserveren stond parkeerplaats aanwezig dus niet! Enige voordeel is de centrale ligging van het hotel. Verder is het hotel aan grote opknapbeurt toe!!!!!!!
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Martin

Positief: Personeel en service
kamers en meubilering is gedateerd en kan wel een actualisering ondergaan
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van HENK op 14 feb 2024
Beste, bedankt om te boeken bij Nh hotel Brugge. We waarderen je waardevolle feedback zodat we in de toekomst te kunnen verbeteren. Zo kunnen we onze hotelgasten een aangenamer verblijf bezorgen. Met vriendelijke groet, Henk - receptionist

4/10 – Matig

Ilona

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel gehorig en gedateerd
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Patricia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Verbeterpunt zou de douchekraan zijn. In een familiekamer is het een stuk veiliger als er een thermostaatkraan is of tenminste een mengkraan. Deze kamer had nog een losse warm en koude kraan.
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Arthur

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima locatie, loop afstand van winkels en restaurants,vriendelijk personeel. Alleen erg warm in bar en restaurant....
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van HENK op 21 nov 2023
We thank you for staying at NH hotel Brugge and your valuable feedback which we will forward to our management. Hoping to welcome your again in the future. Henk - receptionist

6/10 – Redelijk

Elsbeth

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dit hotel voldoet echt niet aan de NH standaard. Oud en versleten meubilair, verouderd sanitair, niet goed schoongemaakt, ontbijt in een donker zaaltje. De prijs-kwaliteit verhouding is volledig uit balans.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van HENK op 28 jul 2023
We bedanken je voor het verblijf bij NH hotel Brugge en je waardevolle feedback die we doorgeven aan ons management. We verontschuldigen ons voor de geleden ongemakken. Henk - receptionist

10/10 – Uitstekend

gregory

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van HENK op 13 aug 2023
Thank you for staying at NH hotel Brugge and your valuable feedback which we will forward to our management. Henk - receptionist

10/10 – Uitstekend

Malinda

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, goede bedden. Het ontbijt was ook uitstekend, voor ieder wat wils en voldoende
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van HENK op 29 jul 2023
Bedankt voor je verblijf bij NH hotel Brugge en je waardevolle feedback die we doorgeven aan ons management. Henk - receptionist

6/10 – Redelijk

Simon

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prijs kwaliteit staan totaal niet in verhouding. Airco werkte niet en een losse unit konden we niet goed gebruiken.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van HENK op 26 jun 2023
Bedankt voor je waardevolle informatie die we doorgeven aan ons management. Onze verontschuldiging voor het geleden ongemak. Henk - receptionist

8/10 – Goed

Wim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn dicht bij het centrum. Bedden uitstekend, vloer in baskamer erg koud. Alle lof voor het prima ontbijt.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van henk op 24 mei 2023
Bedankt voor je verblijf bij NH hotel Brugge en je bevindingen die we gaan doorgeven aan ons management. We hopen je in de toekomst nog te mogen verwelkomen. Henk - receptionist

8/10 – Goed

Pascal

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van HENK op 4 mei 2023
We thank you for staying at NH hotel Brugge and for your valuable feedback which we will forward to our management. Henk - receptionist

10/10 – Uitstekend

Rosa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We vonden het zeer goed, lekker ontbijt voldoende keuze. We komen terug
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van HENK op 30 mrt 2023
Bedankt voor je verblijf bij NH hotel Brugge en je positieve commentaar die we doorgeven aan ons management. We hopen je in de toekomst nog te mogen verwelkomen. Henk - receptionist

4/10 – Matig

Jacqueline

3 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Rudolf

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super vriendelijk onthaal en informatie door Sabine👍
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van HENK op 18 okt 2022
Bedankt om bij NH Hotel Brugge te verblijven. We geven je waardevolle feedback door aan ons management en hopen je in de toekomst nog te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Henk - receptie

4/10 – Matig

Michel

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Warm op de kamer, airco werkte niet, schoonmaken kan vele malen beter
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van HENK op 23 aug 2022
Bedankt om te verblijven bij NH hotel Brugge. We geven je waardevolle info door aan het management en verontschuldigen ons voor het ongemak. Henk - receptionist

8/10 – Goed

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Grote kamers, lekker ontbijt, en midden in centrum
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van HENK op 11 aug 2022
Bedankt voor je verblijf bij NH hotel Brugge en je waardevolle commentaar die we doorgeven aan ons management. Met vriendelijke groet, Henk - receptionist

10/10 – Uitstekend

Renata

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer vriendelijk personeel, schone en frisse kamers met leuke inrichting. Beetje Victoriaanse stijl. Parkeren kan hier helaas niet bij het hotel. Tegen betaling van € 14,00 voor een dagticket kan in de nabij gelegen parkeergarage worden geparkeerd.
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Henk op 9 jan 2022
Bedankt voor je verblijf bij NH Hotel Brugge en je waardevolle commentaar. Met vriendelijke groet, Henk-receptie

10/10 – Uitstekend

Ludo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Henk op 11 nov 2021
Thank you for your stay at NH Hotel Brugge and your positive feedback. We hope to welcome you at our or another NH Hotel in the future. Henk reception

8/10 – Goed

AJM

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Henk op 16 sep 2021
Bedankt om in het NH Hotel Brugge te verblijven en je positieve gegeven score. Met vriendelijke groet, Henk receptionist

6/10 – Redelijk

Andreas

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Achterstallig onderhoud
Kamers zijn gedateerd, deurtjes hangen scheef - stopcontact hangt los uit de muur - aan de deur van de badkamer was gegeten en het touwtje van de lamp hadden de ratten gegeten. Ontbijt was goed
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Henk op 7 sep 2021
We verontschuldigen ons voor het ongemak en geven je waardevolle feedback door aan de directie. Bedankt om in het NH Hotel Brugge te verblijven

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
In de straat naast het hotel , betaalbaar en altijd plaats
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Henk Plovie op 1 sep 2021
We bedanken je om in het NH Hotel Brugge te verblijven en voor de gegeven feedback en zien er naar uit je in de toekomst nog te mogen verwelkomen

6/10 – Redelijk

Kristof

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Henk op 16 sep 2021
We bedanke, je voor het verblijf in NH Hotel Brugge en voor je gastenbeoordeling. Met vriendelijke groet, receptie departement

8/10 – Goed

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Een goed hotel in Brugge
Hotel waarvan de kamers wat gedemodeerd zijn. Maar zeer goede bedden, kraaknet sanitair, frigo op de kamer. Ontbijt top en service zeer goed. Ligging op 't Zand waaronder ook een grote betaalparking ligt. Dichtbij centrum en op 700 m van station.
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Henk Plovie op 1 sep 2021
we bedanken je voor het verblijf in NH Hotel Brugge en doen ons best met de gegeven feedback

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging van het hotel is goed. Op loopafstand van het centrum, ideaal. en op loopafstand van de ondergrondse betaalde parkeerplaats. Vanwege Corona waren er de gebruikelijke in acht nemingen. het ontbijt was uitstekend, en gewoon in de ontbijtzaal te gebruiken.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Henk op 12 aug 2021
Bedankt voor je positieve feedback. We hopen je in de toekomst nog te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Henk / receptie

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte ligging in het centrum, ruime kamers, zeer vriendelijke medewerkers.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Henk op 2 aug 2021
Bedankt voor de mooie feedback. We zien er naar uit je in de toekomst nog te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Henk / receptionist

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Goede ontvangst, ideale ligging om Brugge te verkennen...
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Henk op 27 jul 2021
Dank U voor de feedback. We hopen U in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

10/10 – Uitstekend

Dirk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel
Coronaproef hotel. Service is 100% ok. Zeer behulpzaam personeel. Ontbijt zou meer gevarieerd mogen zijn (corona natuurlijk). Super goede bedden, superior kamer. Badkamer: renovatie zou niet slecht zijn.
5 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Dominique op 6 jun 2021
Beste gast, Wij danken u hartelijk voor de tijd die u nam om ons hotel te beoordelen, de fijne commentaren en de gemaakte suggesties. Met vriendelijke groet, Dominique Poelvoorde Quality Coordinator

8/10 – Goed

Wim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locatie
Mooie locatie met zeer vriendelijke mensen. De staat van de kamers is zeer verouderd.
3 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Dominique op 27 mei 2021
Beste gast, Wij danken u voor de tijd die u nam om ons hotel te beoordelen, de fijne commentaren en de gemaakte suggestie. Met vriendelijke groet, Dominique Poelvoorde Quality Coordinator

10/10 – Uitstekend

Lut, Stabroek

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeker voor herhaling vatbaar. Heel vriendelijk personeel. Zij hebben echt alles gedaan in deze moeilijke periode om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Zeer uitgebreid ontbijt en alles corona--proof aangeboden. Wij komen zeker terug.
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Henk Plovie op 3 nov 2020
Alvast hartelijk bedankt voor de positieve feedback. We zien er naar uit U tijdens een volgend verblijf opnieuw van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Henk receptionist NH Hotel Brugge

8/10 – Goed

johan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel op een toplocatie
Goed hotel vlakbij het centrum , kamers zijn in orde, badkamer was oke, grote king bedden , aangename kamer.
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Henk Plovie op 7 okt 2020
Beste, bedankt voor de positieve feedback. we hopen je in de toekomst nog te mogen verwelkomen met vriendelijke groet

8/10 – Goed

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Dominique op 20 sep 2020
Dear guest, We thank you for the time you took to review our hotel and are pleased that you had a good stay. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Dirk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Dominique op 31 aug 2020
Beste gast, Wij danken u voor de tijd die u nam om ons hotel te evaueren en de fijne commentaren. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Dominique op 31 aug 2020
Dear guest, Many thanks for the time you took to review our hotel. Kind regards,

8/10 – Goed

Monia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Dominique op 31 aug 2020
Dear guest, Many thanks for the time you took to review our hotel. Kind regards,

8/10 – Goed

Vince, oss

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie is prima, aan het concertgebouw naast een grote ondergrondse parkeergarage met dus voldoende parkeergelegenheid. Personeel was zeer vriendelijk (ondsnks alle gekke corona regels) en de kamer was schoon en netjes. De bedden vielen wat tegen, redelijk hard matras.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Dominique op 31 aug 2020
Beste gast, Wij danken u voor de tijd die u nam om ons hotel te beoordelen, de fijne commentaren en de gemaakte suggestie. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Dominique op 31 aug 2020
Dear guest, We thank you for the time you took to review our hotel. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Manon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Was super geregeld!
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Dominique op 31 aug 2020
Beste gast, Hartelijk dank voor de tijd die u nam om ons hotel te beoordelen en de fijne commentaren. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Amar

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Dominique op 12 aug 2020
Dear guest Many thanks for the time you took to review our hotel and the rating given. Kind regards, Dominique Poelvoorde Quality Coordinator

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel midden in het centrum. Goed schoon. Housekeeping kwam wat vroeg.
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Dominique op 12 aug 2020
Geachte gast, Wij danken u voor de tijd die u nam om ons hotel te beoordelen, de fijne commentaar en de gemaakte suggestie. Met vriendelijke groet, Dominique Poelvoorde Quality Coordinator

10/10 – Uitstekend

Vanessa, Oostende

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Als rolstoel gebruiker was de kamer super groot en de badkamer ook
2 nachten verbleven in juni 2020
Reactie van Henk Plovie op 27 jun 2020
Beste Vanessa, bedankt voor je positieve feedback na je verblijf bij ons in NH Hotel Brugge. We hopen je een volgende keer bij ons te mogen verwelkomen. Hou je gezond en wel. Met vriendelijke groet. Henk - receptionist

8/10 – Goed

Hans

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Laura op 3 mrt 2020
Dear Hans; Many thanks for the time you took to review our hotel We are looking forward to welcome you back in the near future. Kind Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Vriendelijk personeel in verzorgd hotel. Oud pand dat hier en daar vernieuwing vergt
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Laura op 23 feb 2020
Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om ons hotel te beoordelen. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Mooie ruime slaapkamer en een nette badkamer. Zeer verzorgd ontbijtbuffet.
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Laura op 23 feb 2020
Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om ons hotel te beoordelen. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

M.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Laura op 13 jan 2020
Dear guest, Many thanks for the time you took to review our hotel We are looking forward to welcome you back in the near future. Kind regards,

8/10 – Goed

AJM

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel op goede locatie
Prima NH hotel, ontbijt met wafelbak ijzer.
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Margareta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch hotel maar restyling dringt zich op
Alles is prima service locatie vriendelijkheid behalve de stijl en de kleuren , roze wand met lichtblauwe lampenkappen, stilleven aan de breakfastroom is vreselijk een haardvuur in een Tiroler hut een commode van stijl x ....
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuke locatie, in oud klooster. Tegenover parkeergarage en centrum. Makkelijk! Ziet er gezellig uit binnen.
3 nachten verbleven in september 2019