Wandelen

Beoordelingen van ibis Styles Zeebrugge

3 out of 5
ibis Styles Zeebrugge
Kustlaan 99, Bruges

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 114 van 321 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 142 van 321 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 43 van 321 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 321 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 321 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Vincent

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Locatie is vreselijk
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Nele

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van ibis Styles Zeebrugge op 30 apr 2024
Beste Nele,Een 5/5? Waw, dankjewel! Tot heel snel nog eens dan? :-)Met vriendelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

François

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Michel

Positief: Netheid, personeel en service

2/10 – Ontzettend slecht

KUEM CHUNG

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad Parking lot
The entrance to the underground parking lot was really bad. I never want to go again.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van ibis Styles Zeebrugge op 9 nov 2023
Dear guest,Thank you for sharing your experience with us. We will definitely discusses your comments see how we can improve our service even more. We do hope we can welcome you again some day.Kind regards,

6/10 – Redelijk

Armand

2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Rombout

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van ibis Styles Zeebrugge op 20 okt 2023
Dear, We're happy to read you enjoyed your stay in our hotel. Thank you for taking the time to write a review. We hope to welcome you again in the future.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

DIERCKX

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van ibis Styles Zeebrugge op 20 okt 2023
Dear,Waw, 10/10! This really means a lot to our team. Thank you so much. We hope to welcome you again soon.Kind regards,

8/10 – Goed

Nicolas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Jorick

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Dirty swimingpool, so so staff and overpriced breakfast. Room was clean and great through.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van ibis Styles Zeebrugge op 20 okt 2023
Dear Jorick,Thank you for taking the time to write a review.We pride us in our service, so your comments really are important for us to improve. Please accept our sincerest apologies if your stay was not up to standards. We do hope to welcome you again in the future.Kind regards,

4/10 – Matig

Dennis

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Lina

Ruime kamer, helaas overal tapijt = onhygiënisch, het terras omheinen of afbakenen zo waan je jezelf op straat. Welness leuk maar uitleg over gebruik zou handig zijn Ook rekening houden met reservaties voor binnenzwembad dat er ook rustige momenten kunnen gekozen worden. Ontbijt oké, te weinig keuze en snel bepaalde dingen op die niet worden aangevuld, meer vers fruit en yoghurt. Tramhalte vlakbij zeker pluspunt.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Nienke op 18 aug 2023
Beste Lina,Allereerst dankjewel om de tijd te nemen om feedback te geven.We zijn blij dat jullie genoten hebben van jullie verblijf bij ons. We nemen de opmerkingen over de wellness en het ontbijt zeker mee en bekijken intern hoe we dit aanpakken.We hopen u snel nog eens te mogen verwelkomen in ibis Styles Zeebrugge.Met vriendelijke groeten,NienkeFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

wesley

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Nienke op 18 aug 2023
Beste Wesley,Waw, een 10/10! :-) Dankjewel vanwege het ganse team en hopelijk tot snel nog eens.Met vriendelijke groeten,NienkeFront Office Manager

8/10 – Goed

Daphne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima familiekamer. Met de tram andere plekken goed bereikbaar. Zwembad was ok maar je mag 1 uur per dag en je moet reserveren. Best was goede restaurants in de buurt maar ook daar reserveren!
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Nienke op 12 jul 2023
Beste Daphne,Wat leuk te lezen dat jullie genoten hebben van jullie verblijf! Het klopt dat er een tijdslot gereserveerd dient te worden voor onze wellness. Zo blijft het aangenaam voor iedereen. Het buitenzwembad is zonder reservering. Kom dus zeker eens dus om deze uit te proberen! :-)Met vriendelijke groeten,NienkeFront Office Manager

10/10 – Uitstekend

Ivo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette kamer. Fatsoenlijke prijs en ontbijt.
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

GUY

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aanrader voor kortverblijf in zeebrugge
4 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Mevrouw Ann Bal, General Manager op 28 feb 2023
Beste Guy,Hartelijk dank voor uw review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Mevrouw Ann Bal, General Manager

10/10 – Uitstekend

Kathleen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Mevrouw Ann Bal, General Manager op 20 jun 2022
Beste Kathleen, Hartelijk bedankt voor uw fijne review. Wat fijn te lezen dat u een uitstekend verblijf heeft gehad! Met vriendelijke groeten, Mevrouw Ann Bal, General Manager

10/10 – Uitstekend

Dries De

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Mevrouw Ann Bal, General Manager op 2 nov 2022
Beste Dries,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!Het verheugt ons te horen dat u heeft genoten van een aangenaam verblijf in ons hotel. Wat leuk dat u de gastvrije service als een pluspunt aanhaalt. De tevredenheid van onze gasten is namelijk onze prioriteit.Met warme groeten en graag tot een volgende keer,Mevrouw Ann Bal, General Manager

8/10 – Goed

Eric

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed gelegen als uitvalbasis met de wagen
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Mevrouw Ann Bal, General Manager op 20 jun 2022
Beste Eric, Bedankt voor uw fijne review. We vinden het fijn om te lezen dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad en dat u onze ligging als groot pluspunt aangeeft. Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, Mevrouw Ann Bal, General Manager

8/10 – Goed

Nico, IJmuiden

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
goed
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Mevrouw Ann Bal, General Manager op 29 nov 2021
Beste Nico, Hartelijk dank voor uw review! Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer. Hartelijke groet, Mevrouw Ann Bal, General Manager

10/10 – Uitstekend

Josee

2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Mevrouw Ann Bal, General Manager op 24 sep 2021
Beste Josée, Hartelijk dank voor deze uitstekende score! Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. We zien jullie graag weer eens terug. Mevrouw Ann Bal, General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Er staat vermeld op bord dat er wellnes en fitness is maar personeel zegt ons dat er geen is dan alleen een zwembad 10 € per dag betalen aan parking terwijl je daar overnacht het hotel is nog in opbouw wat niet vertoont word op foto's ze beloven geluidsdichte muren , mja ofwel hebben ze boven ons de badkamer aant verbouwen geweest om 6 uur smorgens of mss is het dan toch niet zo geluid dicht ontbijt was wel ok maar basic voor derest is het personeel vriendelijk
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Mevrouw Ann Bal, General Manager op 17 aug 2021
Beste gast, We waarderen het zeer dat u de tijd nam voor uw review. Fijn om te lezen dat de vriendelijkheid van onze medewerkers en het lekkere ontbijt naar uw wens waren. We staan altijd open voor suggesties om onze keuze uit te breiden. Onze excuses indien u wat last had van gehorigheid en dat u daardoor minder goed heeft geslapen. Ons team staat 24/7 voor u klaar, dus aarzel een volgende keer zeker niet om ons van zulke problemen op de hoogte te brengen zodat wij dit kunnen oplossen. Vriendelijke groet en graag tot ziens voor een betere ervaring, Mevrouw Ann Bal, General Manager

8/10 – Goed

Pauwels

3 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

nicolaas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Mevrouw Ann Bal, General Manager op 26 jul 2021
Beste Nicolaas, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Het doet ons veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u tevreden was met uw kamer en ons lekker ontbijt. Ons team dankt u voor het compliment. Met warme groeten en graag tot een volgende keer, Mevrouw Ann Bal, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk dat er een buitenzwembad aanwezig is en voldoende ligstoelen. Spijtig dat het terras niet dagelijks gepoetst/geveegd wordt. Ontbijt is OK maar het houten bestek is niet fijn. Er worden glazen, borden, etc. gebruikt. Bestek kan, owv corona, eventueel ook in pochetjes op tafel aangeboden worden. Op die manier moet niet iedereen in bakken grijpen naar bestek. Wat meer keuze aan verse broden of stokbrood graag. Onthaal is vriendelijk & correct. Onze kamer was bij inchecken om16u00 niet klaar en moest nog gepoetst worden. We kregen een drankje aangeboden tijdens het wachten.
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Mevrouw Ann Bal, General Manager op 28 jul 2021
Beste gast, We danken u voor uw feedback. Het pleziert ons dat het ontbijt u heeft kunnen smaken en dat u heeft kunnen genieten van ons zwembad. Wij hebben uw verbeterpunten genoteerd en zijn intussen terug overgeschakeld op gewoon bestek. Onze excuses voor het ongemak bij het inchecken, leuk dat u het drankje ook op prijs stelde. Ons team dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Zeebrugge . Hartelijke groet, Mevrouw Ann Bal, General Manager

8/10 – Goed

Maarten

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi modern hotel...
de ontvangst was netjes,het is helaas nog steeds in aanbouw waardoor omgeving ook niet echt netjes. Had een nieuwe kamer en was ruim en degelijk. Prijs is wel aan de hoge kant zeker als je nog geen thee of koffie kan zetten op de kamer. Qua schoonmaken mag echt wel wat beter, dagelijks word alleen het afval weggehaald, handdoeken verschoond en het bed glad gestreken. In de vijf dagen geen een keer schoongemaakt of bed verschoond voor 150 per nacht mag je dat wel verwachten.
5 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Mevrouw Ann Bal, General Manager op 8 jul 2021
Beste Maarten, Fijn dat u de tijd nam om deze beoordeling te plaatsen. Fijn dat we u konden bekoren met ons lekkere ontbijt en vriendelijke personeel. Wij kunnen gedurende deze tijd inderdaad minder geregeld de kamers schoonmaken, dit omdat de kamer minimaal anderhalf uur geventileerd en leeg moet zijn voordat ons personeel hier aan de slag kan. Wij danken u voor uw begrip! Alvast bedankt en met hartelijke groet, Mevrouw Ann Bal, General Manager

8/10 – Goed

Wim

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Mevrouw Ann Bal, General Manager op 16 mei 2021
Beste Wim, Dank voor uw positieve feedback. Het verheugt ons zeer dat alles naar wens was. We zouden heel graag weten wat er u zou toe hebben aangezet ons een maximale score te geven. Vriendelijke groet, Mevrouw Ann Bal, General Manager

10/10 – Uitstekend

Koen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay at the belgian coast.
Nice stay at the belgian coast. The rooms are spacious with an own fridge and microwave. Breakfast was a decent buffet, to eat in the own room. Good solution for a covid breakfast. Selection of hot meals was sufficient.
2 nachten verbleven in april 2021
Reactie van Mevrouw Ann Bal, General Manager op 15 apr 2021
Dear Koen, Thank you for this great review. We are glad to know your time with us was a pleasant experience and you enjoyed our current breakfast offering. We look forward to seeing you again in the future. Kind regards, Mevrouw Ann Bal, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net en schoon verblijf
Nette en schone kamer. Zeer vriendelijk personeel Door (verbouwings) werkzaamheden en het weer waren er op de parkeerplaats veel diepe plassen. Verder prima verblijf
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van Mevrouw Ann Bal, General Manager op 15 apr 2021
Beste gast, We danken u voor uw feedback. Het verheugt ons dat jullie verblijf aan jullie verwachtingen voldeed. Fijn dat de vriendelijkheid van onze medewerkers een meerwaarde voor jullie betekenden. Spijtig alleen, dat jullie ook een minpuntje hebben ervaren. We onderhouden het hotel en de parking op regelmatige basis maar we nemen jullie opmerking ter harte. Hartelijke groeten en graag tot een volgende keer, Mevrouw Ann Bal, General Manager

6/10 – Redelijk

Hubert, Maastricht

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Fijn zwembad. Onvriendelijk personeel. Veel herrie van de bouwvakkers iedere morgen.
3 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Koen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect verblijf!
Een goed uitgerust hotel met een prima ontbijt. Vlak bij de tramhalte en vlot bereikbaar.
2 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Top hôtel
3 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Mevrouw Ann Bal, Directrice générale op 13 aug 2020
Cher hôte, Merci pour ce bon commentaire. Nous souhaitons continuer de vous offrir longtemps un service "Au top". Nous espérons vous revoir très prochainement. Mevrouw Ann Bal, Directrice générale

4/10 – Matig

Kristof

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Not impressed at all ....
ik vond het persoonlijk een beetje overpriced - terras was niet proper, overal stof door aanpalende bouwwerken - was allemaal maar heel standaard - ontbijt ergens anders genomen, geen zin om in een refter te zitten tussen gezinnen met kleine kinderen - geen aanrader als je rust wil als koppel .....
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Mevrouw Ann Bal, General Manager op 28 jul 2020
Beste Kristof, Bedankt voor uw reactie. Wat jammer dat u niet tevreden was over uw verblijf. Het spijt ons dat het terras niet helemaal proper was, we proberen het zoveel mogelijk proper te houden maar vanwege de bouwwerken is dit niet altijd mogelijk. U mag eventuele problemen altijd melden aan de receptie zodat wij meteen naar een passende oplossing kunnen zoeken. Met vriendelijke groet en hopelijk tot een volgende keer voor een betere ervaring, Mevrouw Ann Bal, General Manager

8/10 – Goed

Roger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een prima basis hotel.
Een prima hotel. redelijk groot.Nette kamer. Vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Leon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Boudewijn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Bart

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

positief: grote kamer, redelijk schoon, keuken met magnetron en koelkast. negatief: douche zonder scherm (hele badkamer werd nat), slaapbank heeft erg slechte matras, roken op balkon is toegestaan, hotel is ver van het strand, duur ontbijt (je kan beter naar de carefour/delhaize gaan), personeel bij aankomst was onvriendelijk (bij vertrek was de jonge dame vriendelijk en behulpzaam).
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie nette, ruime kamer voor 4 personen. Het ontbijt was lekker maar de zitplaatsen waren beperkt, te kleine ruimte. De croissants waren om 10 uur op en het ontbijt was tot 11uur.
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
alles was heel goed ook het personeel was aangenaam en werkte met kenis van zaken
3 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede staat, gezellig en warm, kinderen heel snel op hun gemak.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

jandevr, enschede

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
het prijs verschil, bij boeking was met ontbijt. maar bij de afrekening werd ontbijt voor €15.00 in rekening gebracht. graag iets meer duidelijkheid bij boekingen.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Post, Gouda

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
We hadden eerst een kamer zonder bad, we vinden bad fijn dus gevraagd om kamer met en dat was mogelijk, heel fijn. Lekker ontbijt, nette uitstraling in het hotel. Ligging van het hotel was lastig, 3 rondjes moeten rijden om de inrit richting het hotel te vinden. Er werd een stuk aangebouwd dus half in een bouwput. Korte afstand naar het strand.
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed gelegen hotel. Goede kamers en zeer uitgebreid ontbijt Voor een goede prijs
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fijn verblijf- vriendelijk onthaal - informatie betreffende restaurants in de buurt
1 nacht verbleven in november 2018