Exterieur

Beoordelingen van Grand Hotel del Mare Resort & Spa

5 out of 5
Grand Hotel del Mare Resort & Spa
Via Portico Della Punta 34, Bordighera, IM

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 276 van 460 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 121 van 460 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 38 van 460 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 460 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 460 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Maria

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
a hint of the grand past & charming staff
Extremely friendly and professional staff in an amazing hotel where we stayed 35 years ago! Large and beautiful grounds to enjoy, a small private beach, and the hints of the forgone glamour which these days are hard to find in the new and very design hotels. some common areas have been well redesigned and upgraded, while keeping some great pieces to remmind us of the past of this hotel. the rooms could do with a facelift though, but are very comfortable and with a great balcony and seaview. I will go back again!
2 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Daniel Raznovan op 25 jul 2021
Dear Mrs. Maria We thank You for taking the time to send us Your comments regarding your last stay at the Resort. Our constant desire is to ensure that guests spend pleasant moments and when this happens we have fulfilled our mission. While waiting to welcome You back to the Resort on behalf of the whole Team, I cordially greet You Daniel Raznovan P.A. of GM Alessandro Dorrucci

8/10 – Goed

Nico, Baarn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxe met een vleugje van een ver verleden..
prima plek, geweldig aardige service. De airco gaat in de winter op warm en de zomer op koud. Een warme dag in de "winter" is dus erg warm op de kamer. Gelukkig kon het raam ver open naar een mooi terras. De sauna is fantastisch.

8/10 – Goed

marianne, rotterdam

Negatief: Comfort kamer
Kamer was slecht kamer 118 geen raam super donker.
Konden geen ander kamer krijgen was vol en ze zaten in een verbouwing.Wifi deed het alleen in de badkamer. Dus dat was minder. Volgende keer krijgen wij een upgrade maar dat hoef niet meer. Ik vind richting zuid Frankrijk veel leuker de stranden zijn mooier en wat drukker. De winkels in Bordighera sluiten om half 1 en openen om 4,4 30 uur dus heel saai.Nee geef mij Cannes maar.

4/10 – Matig

Ouder Echtpaar, Western Europe

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Disappointing and incorrect
The hotel is quite nice located but too far away from the local community. Their promotions and confirmations are misleading. The hotel is not giving you the rooms you expect to get. Furtheron the desk staff is unfriendly and arrogant. The restaurant has a limited choice and the prices are too high for the quality and the service.

10/10 – Uitstekend

Pierre

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Frederic

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juste excellent !
1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Ingrid

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Gianluigi

2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

OLIVIER

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent établissement
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Harold

2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Simone op 23 sep 2023
Thank you for taking the time to bring us the comments relating to your stay that I will share with all the department heads. Our constant desire is to ensure that guests spend pleasant moments at the Resort and when this happens we are happy to have fulfilled our mission. While waiting to welcome you to the Resort again, I cordially greet youSimoneP.A. of GM

10/10 – Uitstekend

Oksana

5 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Frank-Uwe

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles gut.
11 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Patricia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabuleux
Magnifique hotel , lieu très relaxant. Trèsbonne insonorisation , personnel professionnel, accueillant , sympatique. Restaurant diner et petit déjeuner excellent. Chambre très confortable , vue piscine et mer
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Juliano

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente experiência
Excelente! Staff super atencioso e solicitos
3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Marina

2 nachten verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Stefan

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

William

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was terrific and offered a great deal. The only incident was when the staff that did the laundry charged over 70euros more as they checked a box on my laundry sheet stating I wanted expedited service. And the laundry came back wet. They quickly resolved the issue by taking away the upcharge and taking our clothes back and drying them completely.
3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Scobat sud

1 nacht verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Mor

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not a 5 star hotel. Maybe 2.
Worst hotel ever. Feels like it is stuck in the 80’s - Everything is old. No hot water in the shower. They told us to take a shower in the spa. AC didn’t work and it was very hot in The night. Breakfast was not tasty. At least we got a discount in the end. Still - not worth it.
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Vadim

1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Fethi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

ANDREAS

Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

marcela

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YOU CANT USE THE SPA unless you are staying on the top suites. Spa access is reserved for VIP suites only, SPA has only space for 8 people per day meaning most likely it will be taken by the VIPS. If there is space, then you must know that SPA is NOT included, it costs 20 euros per person. Service is like highway hotels, not 5-star service.
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Vasile op 17 okt 2022
Dear Mrs. Marcela,we are sorry that the stay did not live up to her expectations; our constant desire is that guests spend pleasant moments at the Resort and when this does not happen we are sorry. We would like to clarify that the wet area of the Spa has a maximum capacity of 8 people at the same time to allow guests to use the Spa in a comfortable way or that everyone has a dark chair and that there is no confusion. But the spa is open from Monday to Saturday from 10 am to 8 pm and on Sunday from 8.00 am to 8.00 pm. So more than eight people come in all day.The wet area is not included for some room types but is included for the higher rate rooms and suites. But this is indicated in all of our communications.Best regards

10/10 – Uitstekend

Morris

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In total very good experience
5 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Luciano

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Michel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre vue sur mer inacceptable. Voir photo.
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

SONIA

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Makhlouf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
parfait
parfait
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Harold

2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

jean-louis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Broderick

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
spectacular hotel
We had an amazing time at the hotel with our family. It’s a beautiful hotel, in a beautiful location
3 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Stephane

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

francesco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Esperienza eccellente, è la nostra terza volta. Tutto molto bello e grande professionalità del personale.Le stanze avrebbero bisogno di una rimodernata.
3 nachten verbleven in februari 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenable mais décevant
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Dieter Dr.

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Pasquale

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Conor

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Plush luxury at a price
The resort is very nice: plush, comfortable and excellent service throughout the location. Personally we didn’t like the pool set up and we found the food and drink expensive. The beach club is a climb down but very nice. Very nice room with sea view with a really comfortable bed.
2 nachten verbleven in augustus 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Jaspar

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Triste
Lleguemos y nos dimos cuenta que no era un hotel de 5 estrellas. Era complicado comunicar con el staff en Inglés, recepción tardó mucho, no era posible ayudarnos conseguir pruebas de PCR. El cuarto era fatal, piso levantado, regadera sucia, sabanas horribles, almohadas peor. La cena fue lo peor- los postres miserables. No hubo nadie de salvavidas para cuidar los niños en la alberca - algo que nos habían comentado en recepción que si existía. El desayuno un caos - nada de organización Todo fue un gran pérdida de tiempo y dinero
1 nacht verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Jan

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
10 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le calme
7 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Giuseppe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in mei 2021

4/10 – Matig

Nelly

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien
Très mauvais séjour 31 mai à 18 degrés la nuit sans clim piscine intérieure fermer qui n'était pas signalé pas beaucoup de personnes qui parlent français on arrive pas à faire comprendre et la salle de bain pas très net
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Jean-jacques

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel con spazi esterni molto belli, le stanze pulite, personale molto gentile ma arredamento molto datato e vissuto e rincari al bar decisamente oltre il limite dell'accettabilità e della ragionevolezza.
1 nacht verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

Martina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Philippe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Izedin

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trop cher pour ce que c’est trop
7 nachten verbleven in augustus 2020