Buffet

Beoordelingen van Corsendonk Duinse Polders

3 out of 5
Corsendonk Duinse Polders
Ruzettelaan 195, Blankenberge

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 14 van 81 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 37 van 81 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 16 van 81 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 81 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 81 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Mirela

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Rooms need updating- at least change analogue TV. Friendly and helpful personnel, clean rooms Thank you for letting us have a relaxing holiday 😊
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van General Manager op 22 mei 2024
Dear Mirela, We appreciate your feedback on the need for updating our rooms, specifically the replacement of analog TVs. It's wonderful to know that you found our personnel friendly and helpful, and that the cleanliness of our rooms contributed to your relaxing holiday. Your input is invaluable, and we are actively working to enhance our guest experience, including considering upgrades to our in-room amenities. We look forward to the opportunity to welcome you back and provide an even more comfortable and modern stay. Met vriendelijke groeten,Team Corsendonk Duinse Polders

4/10 – Matig

Salima

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het gebouw en de kamers zijn sterk verouderd. De kamer was bij ons niet heel schoon bij aankomst. De kamer was wel ruim genoeg. Het diner was echt heel matig. Er was een buffet met wat vlees en vis, aardappelkroketjes en wat salade. Alleen de soep was warm, verder was alles koud. De ligging is fijn, vlakbij het strand. Al met al geen beste prijs-kwaliteit verhouding.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van General Manager op 2 apr 2024
Dear Salima, We regret to hear of your subpar experience with us. It is our aim to provide guests with a comfortable and enjoyable stay, and it's clear we fell short. We take your feedback regarding the state of the building and rooms seriously and will look into updating our facilities to better meet our guests' expectations. Cleanliness is also a top priority for us, and it seems we have missed the mark during your visit. Measures will be taken to ensure our housekeeping team addresses such concerns promptly. As for your dining experience, we understand it did not meet the high standards we strive for. The issues you highlighted about the dinner temperature and variety are being communicated with our culinary team to ensure a more satisfying meal for our guests. We appreciate your positive note on our location, and we hope that provided a pleasant aspect to your stay. We are continuously working to improve our services and offerings and hope you would consider giving us another chance to deliver the quality experience you deserve. If you wish to discuss your stay further, please don't hesitate to reach out to us directly. Met vriendelijke groeten,Dries VanackereTeam Corsendonk Hotels

8/10 – Goed

Solange

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van General Manager op 24 dec 2023
Dear Solange, Thank you for taking the time to rate our [product/service]. We appreciate your feedback and hope that you had a positive experience. If you have any specific comments or suggestions on how we can improve, please don't hesitate to reach out to us Met vriendelijke groeten,Dries VanackereTeam Corsendonk Hotels

8/10 – Goed

Gunter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Elia

1 nacht verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Jordy

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is er verschrikkelijk vuil en enorm gedateerd. Als men televisie aanbiedt op de kamer dan verwachten we een digitale televisie of minstens één waar men naar meer dan 4 posten kan zappen en kan kijken zonder het helse geruis en zeker geen mini tv'tje met afgetapte distributiekabel. Alsook verduisterende gordijnen zouden een meerwaarde zijn. Verder was de service wel ok al kunnen zij helemaal niks aanbieden infeite. Dit verblijf was als een grapje en zijn geld helemaal niet waard.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Receptie op 10 jul 2023
Beste ,Wij vinden het zeer jammer dat uw verblijf niet is verlopen zoals u had gewenst . Onze televisie is satelliet televisie . Als u problemen had met de zenders dan kon u altijd aan onze receptie komen vragen om een oploossing te zoeken hiervoor . Alsook voor andere opmerkingen staat onze receptie klaar voor u 24/7.Met vriendelijke groeten ,Het Corsendonk Team

8/10 – Goed

Harry

3 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Brigitte

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Monji

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Algemeen heel goed
Vriendelijk onthaal. Ruime kamer, mooi keukenblok. Badkamer wat verouderd en vies aan de wandnaden.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Pieter op 21 feb 2023
Beste, dank je wel voor uw positieve feedback. We gaan absoluut aan de slag met uw opmerking m.b.t. de badkamer.

4/10 – Matig

Andries van

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel op een mooie plek maar met tekortkomingen waar het de erestauratie, de schoonmaak en de service betreft
3 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Eddy

1 nacht verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Michel

Reisde met familie
Positief: Netheid
Het gebouw verkeerd in slechte staat, vooral de gangen die naar de kamers toe leiden, je vraagt je echt af waar je terecht gaat komen. Eenmaal binnen vallen de kamers enigszins mee. Het ontbijt was goed.
1 nacht verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

mia

1 nacht verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Jw

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel, schoonmaak laat te wensen over. Binnenkomst bij de receptie, als of je de jaren 80 binnen wandelt.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van General Manager op 24 jun 2022
Thank you for your review, we will take it into account.

8/10 – Goed

Rosario

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel nette kamers ,vriendelijk personeel.
3 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

bram

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

bram

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kom er elk jaar soms meer dan 1x per jaar is en blijft altijd goed daar
3 nachten verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

bram

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Anthony, Westerlo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie familie studio's , nu met corona kan je kiezen uit 3 formules voor het ontbijt (normaal ontbijtbuffet) maar zeer lekker en zeker genoeg. Top!
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Corsendonk Duinse Polders op 9 jul 2020
Goedemorgen, Bedankt voor de positieve review, hopelijk tot binnenkort! Met vriendelijke groeten, Het Corsendonk Duinse Polders team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Net eenvoudig hotel en vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Corsendonk Duinse Polders op 9 jul 2020
Goedemorgen, Bedankt voor de positieve review, hopelijk tot binnenkort! Met vriendelijke groeten, Het Corsendonk Duinse Polders team

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Zeer leuke studio's, rustig gelegen . Vlakbij de tramhalte
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toppie
Fijn verblijf gehad met vriendelijk personeel
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Corsendonk Duinse Polders op 31 dec 2019
Goede middag, Fijn te horen dat uw verblijf bij ons naar wens was. Wij hopen u in de toekomst nog te mogen verwelkomen. Wij wensen u en uw familie tevens een gezond 2020! Met vriendelijke groeten, Het Corsendonk Duinse Polders team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hadden de familie studio en echt wel OK. Groot genoeg voor een gezin van 5
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We verbleven voor de 3de keer in dit hotel. Over het algemeen zijn we tevreden. Er is geen WiFi op de kamers hetgeen vervelend is wanneer de kinderen op de tablet willen. Dan moet je via mobiel netwerk werken. Jammer en kostelijk. Ook mag er in het restaurant de menu voor het avondeten opgehangen worden zodat je kan beslissen of je al dan niet in het restaurant gaat eten. Nu betaal je voor je avondeten (buffet) en moet je afwachten wat er op het menu staat.
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beetje een overompeling omdat iedereen om 16h moest inchecken. Veel druk voor de mensen op de receptie.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Audry

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
spijtig van de verandering van familiestudio naar gewone studio voor de rest in orde
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Kamer was zuiver maar vond dat we te vroeg miesten uitchecken
1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Wij waren met 4 personen en konden net aan het tafeltje zitten om te eten. Je kon in onze accomadatie eigenlijk met 6 personen slapan, maar ik snap niet hoe je dan samen aan tafel zou moeten zitten. Het ontbijt was goed, maar iets meer variatie zou toch wel fijn zijn.
7 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Reception Corsendonk Duinse Polders op 3 mei 2019
Dank u vriendelijk voor uw feedback! We houden er rekening mee. Team Corsendonk Duinse Polders

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Danielle op 25 apr 2019
Thank You for Your positive comment

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Ouderwets
Hotelkamer was veel te warm, eten alleen in buffetvorm, minder voorzieningen buiten hoogseizoen, lijkt vooral gericht op busreizen, outdatet.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Receptie op 11 jan 2019
Bedankt met uw bericht! Jammer dat u niet aan de receptie gemeld heeft dat uw kamer te warm was. Het eten is inderdaad altijd in buffetvorm. In het hoogseizoen hebben we inderdaad meer animatie, meer arrangementen met een dansavond en dergelijke. Vriendelijke groeten, De receptie

8/10 – Goed

Kristof

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Kris

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was netjes en proper. Het restaurant kan een fikse opknapbeurt gebruiken. Het ontbijt was ok, maar niets speciaal. Het personeel was zeer vriendelijk.
2 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

An, Lommel; Belgie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ik ben hier zelf als kind vroeger al geweest. Dan nog eens toen onze eigen dochter baby was en nu deze keer was het ook weer top! Eenvoudig maar super goed.
2 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

APH

Positief: Netheid, personeel en service
Eenvoudig, maar goed
Gewoon een prima hotel op loopafstand van de boulevard en de pier. Misschien iets te duur voor wat het biedt.

6/10 – Redelijk

Rudy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Pas adapté pour les travailleurs
Personne a l’accueil pour donner la clef de la chambre Obligé d’appeler à l’interphone pour entendre une bande enregistrée en flamand Plus de trente minutes d’attente pour voir une personne arriver ( personne polie et aimable) Petit déjeuner pas avant 8 h Période creuse pour l’hôtel mais pour les clients qui travaillent pas trop adapté
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van General Manager op 23 feb 2024
Dear ,Thank you for your review.Every customer was notified the before arrival that the hotel receptionists are working untill 16u30 .In the email there was also told that the breakfast was from 8 untill 10 .If there was no VCC in the booking you had to call on the intercom because the hotel needed the payment for the room . Our collegue comes immediately .We hope to see you again soon in our hotel.Met vriendelijke groeten,Dries VanackereTeam Corsendonk Hotels

6/10 – Redelijk

Rudy

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
Déçu
Restaurant fermé et petit déjeuner pas avant 8 h et plus que minimaliste suite à un manque de fréquentation Lit non refait et serviettes de bain non changées Merci quand même au monsieur de la réception pour son professionnalisme
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van General Manager op 6 dec 2023
Restaurant fermé et petit déjeuner pas avant 8 h et plus que minimaliste suite à un manque de fréqu

2/10 – Ontzettend slecht

Krzysztof

1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Jean-Paul

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van General Manager op 7 sep 2023
Dear Jean-Paul, Thank you for taking the time to leave us a review. We're sorry to hear that your experience with us wasn't up to your expectations. We would love to hear more about your experience so we can improve our services. If you have any specific feedback or suggestions, please don't hesitate to contact us. We appreciate your business and hope to have the opportunity to serve you better in the future. Corsendonk Duinse Polders

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Petit séjour en couple. Très bruyant. Studio convenable malheureusement tapis plain au sol pas du tout hygiénique. Irrespirable. Sinon personnel accueillant.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van General Manager op 16 aug 2023
Dear Verified traveller, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are sorry to hear about the issues you experienced with noise and the carpet in our studio, your comfort is our top priority. Please note your comments will be forwarded to our management team for immediate assessment and improvement. On a positive note, we are pleased to hear our staff left a positive impression. We hope you give us another opportunity to better your experience with us.

8/10 – Goed

Stephen

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Short break in Flanders
The hotel is conveniently placed being served by a frequent tram service and across the road from a wide, clean beach. The studio rooms are spacious, comfortable and well-equipped.
5 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Claude

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Hôtel beau à l'extérieur mais ça se gâte à l'intérieur chambre sale ( traces au plafond et murs, chambre pas propre, pas de rideau occultant !)
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Amadeu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très propre!!
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Receptie op 22 mei 2023
Beste,Wij danken u voor uw positieve review en zijn zeer blij dat u ons hotel en de faciliteiten ervan goed vind.wij hopen u snel terug te zien .Team Corsendonk.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Gary, Basingstoke

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms were spacious, Clean and warm . Breakfast was very nice, good coffee and orange juice, lot of choice eg. eggs, sliced meats and cheeses . Breads And pastries, cereal, fresh fruit Etc. only disappointment No tea making facilities in the room. Although a Kettle was available if you ask.
1 nacht verbleven in december 2022