Lobby

Beoordelingen van Occidental Barcelona 1929

3 out of 5
Occidental Barcelona 1929
de la Creu Coberta, 20-22, Barcelona, Catalonia

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 468 van 663 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 147 van 663 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 33 van 663 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 663 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 663 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Hylke Arien Ter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lokatie is top, het hotel is goed. Ben hier vorig jaar ook met twee groepen geweest en nu ook weer met een groep. Wat vreselijk is is zowel het inchecken als uit checken wat zo verschrikkelijk traag gaat omdat de medewerkers hun eigen systeem niet snappen en dat is dus al meer dan een jaar zo tevens houden ze geen rekening met je vip gold status
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 26 sep 2023
Beste Hylke Arien,Bedankt voor uw review.We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze locatie en de algehele kwaliteit van het hotel. Het is fijn om te weten dat u en uw groepen van hun verblijf hebben genoten.We betreuren het echter dat u een trage in- en uitcheckervaring heeft gehad. We werken continu aan het verbeteren van onze processen en zullen uw feedback gebruiken om ons in- en uitchecksysteem verder te optimaliseren. Wat betreft uw VIP Gold-status, we zullen ervoor zorgen dat ons team hier in de toekomst beter rekening mee houdt. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.Vriendelijk bedankt, en we hopen u snel terug te zien.Occidental Barcelona 1929

8/10 – Goed

Britt

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk voor een paar dagen Barcelona. Let wel op dat je een fiets huurt of met het ov moet, want weinig echt op loopafstand. Metro en bus voor de deur dus dat is ideaal. Op dakterras te weinig bedjes voor een drukke zomerdag. Ook het servies en kopjes mogen schoner bij het ontbijt. Ontbijt is niet super uitgebreid, wat meer soorten brood en beleg was fijn geweest en bijvoorbeeld meer groente en sla.
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 29 jul 2023
Beste Britt,Bedankt voor uw review.We zijn blij te horen dat u de ideale ligging van ons hotel, dicht bij het openbaar vervoer, heeft gewaardeerd. Onze locatie maakt het inderdaad gemakkelijk om de stad te verkennen en de vele bezienswaardigheden van Barcelona te bezoeken.We nemen uw opmerkingen over het dakterras en het ontbijt ter harte. We streven ernaar om voldoende ligbedden te bieden voor al onze gasten en zullen dit in de toekomst beter in de gaten houden. Wat betreft het ontbijt, we bieden een selectie van lokale en verse producten in ons GROCS restaurant, maar we zullen zeker overwegen om meer variatie in brood en beleg toe te voegen, evenals meer groenten en sla. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met betrekking tot de netheid van het servies en kopjes, we zullen dit bespreken met ons team om ervoor te zorgen dat dit verbetert.We kijken alvast uit naar uw volgend bezoek!Met vriendelijke groet,Occidental Barcelona 1929

8/10 – Goed

Remon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel, kamers erg netjes en compleet.. ontbijt had iets uitgebreider gemogen en hotel ligging is perfect!
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 29 jul 2023
Beste Remon,We danken u voor uw feedback.We zijn blij te horen dat u tevreden was met de netheid en compleetheid van onze kamers. Onze locatie nabij Plaza de España en de Fira de Barcelona is inderdaad ideaal voor het verkennen van de stad. Wat betreft het ontbijt, we streven ernaar om een gevarieerd aanbod te bieden met verse, lokale ingrediënten in ons GROCS restaurant. We zullen uw feedback zeker meenemen om ons ontbijt in de toekomst verder te verbeteren.Wij waarderen uw feedback en hopen u een volgende keer opnieuw van dienst te kunnen zijn.Occidental Barcelona 1929

8/10 – Goed

Juan

4 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Andre

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Value for Money
Prima hotel
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 27 apr 2023
Dear Andre, Thank you very much for your kind feedback.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We also would like to thank you for pointing out the good value for money of our hotel as we always strive to ensure the best pricing for our guests. We look forward to welcoming you back.Best wishes,Occidental Barcelona 1929

10/10 – Uitstekend

Dana

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super fijn hotel, nette kamer, ruim genoeg. Goede ligging, je stapt zo het metro station in, maar je kan eventueel ook nog lopen. Op het dak een fijn zwembad(je) en relaxte bar voor een klein drankje na het zwemmen.
4 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 23 sep 2022
Beste Dana,Dank u voor uw mooie beoordeling.Wat fijn dat u tevreden was over de ruime, nette kamer!Hopelijk zien we je snel nog eens!Occidental Barcelona 1929

10/10 – Uitstekend

Maarten

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekende voorzieningen. Geen restaurant in het hotel maar wel -tig in de nabije omgeving. Bushalte en metro voor de deur.
5 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 9 aug 2022
Beste Maarten, We danken u voor uw fijne feedback. We lezen graag dat de nabijheid van het openbaar vervoer jullie kon bekoren. We hopen dat jullie verder een leuk verblijf hebben gehad bij ons. Hopelijk mogen we u in de toekomst opnieuw ontvangen. Vriendelijke groet, Occidental Barcelona 1929

10/10 – Uitstekend

Basel

5 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Maria

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig en goed gelegen hotel! Metro is echt om de hoek. Mooi ingerichte en schone kamers en goed ingerichte badkamer met grote inloopdouche met toilet artikelen. Ontbijtbuffet was heel goed, fijn moment om je dag te beginnen. Hotel straalt rust uit en is wat ons betreft een echte aanrader voor je citytrip naar Barcelona.
5 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 25 jun 2022
Beste Maria, Hartelijk dank voor uw beoordeling! We zijn heel blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u tevreden was met de kamer, het ontbijt en onze ligging. We zien jullie graag weer eens terug. Occidental Barcelona 1929

10/10 – Uitstekend

Saskia, Zoetermeer

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk hotel. Centraal gelegen. Gastvrij personeel, goede service, modern en schone rustige kamer
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 11 jun 2022
Beste Saskia, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Een recensie als deze is een mooie bevestiging van het werk dat we iedere dag met veel plezier verzetten. Leuk dat u ons personeel zo in het zonnetje zet! Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar. Vriendelijke groet, Occidental Barcelona 1929

8/10 – Goed

Philip

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel. Alles méér dan verzorgd en vriendelijk personeel over het hele hotel
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 10 jun 2022
Beste Philip, Heel erg bedankt voor uw mooie score! Wat fijn dat u zo heeft genoten van uw verblijf in Barcelona en dat we hiertoe hebben kunnen bijdragen. Ons team dankt u voor het compliment. Met warme groeten en graag tot een volgende keer, Occidental Barcelona 1929

10/10 – Uitstekend

Tina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super hotel
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 10 jun 2022
Sehr geehrte Tina, vielen Dank für Ihren Besuch und Ihre Rückmeldung. Über Ihr positives Feedback freuen wir uns sehr! Ihre Zufriedenheit ist für uns, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung. Wir bedanken uns recht herzlich für Ihren Besuch und freuen uns über Ihre netten Worte zu unseren gut ausgestatteten Zimmern. Bis bald hoffentlich. Mit freundlichen Grüßen, Occidental Barcelona 1929

10/10 – Uitstekend

maria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi, modern en centraal gelegen hotel.
Modern en fris ogend hotel wat m.i. zeker een 4 ster hotel zou mogen zijn. Hele mooie kamers met fijne douche. Kamer zijn niet al te grootmaak van alle gemakken voorzien. Vriendelijke bediening. Wij hebben er genoten tijdens onze korte vakantie.
4 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 7 mei 2022
Beste María, Bedankt voor uw beoordeling. Het doet ons plezier dat u een comfortabel verblijf had en dat onze gunstige ligging en de gastvrije service van onze medewerkers daartoe hebben bijgedragen. Het verheugt ons dat we u daarnaast konden bekoren met de netheid en uitstraling van ons hotel. Fijn dat ook de kamers aan uw verwachtingen voldeden en dat alle nodige voorzieningen voor u aanwezig waren, ondanks dat u de kamers wat aan de kleine kant vond. Het was een plezier u te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer. Vriendelijke groeten, Occidental Barcelona 1929

10/10 – Uitstekend

Sofie De

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super mooi en modern hotel Personeel zeer vriendelijk Propere kamers, goede dagelijkse poets Goede ligging
4 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 6 mei 2022
Dear Ilva, We are glad to know your stay with us was enjoyable and are pleased that you found our location ideal for your requirements. Our dedicated team always aim to deliver the best experience possible to all our guests and you will always find them ready to assist at any time We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best regards, Occidental Barcelona 1929

10/10 – Uitstekend

Philip

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel goede uitvalsbasis. Supervriendelijk onthaal en heel verzorgd hotel.
3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 22 apr 2022
Beste gast, We waarderen het zeer dat u de tijd nam voor uw beoordeling. Wat fijn dat u zo heeft genoten van uw verblijf in Barcelona en dat we hiertoe hebben kunnen bijdragen. Ons team dankt u voor het compliment. Hartelijke groet, Occidental Barcelona 1929

6/10 – Redelijk

Marcel

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel met zeer vriendelijk personeel aan de receptie. Wij waren hier vier nachten en de aanvulling van de koffie toiletpapier en zelfs aanvulling van 1 ipv 2 handdoeken was dermate slecht.
4 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 11 apr 2022
Beste Marcel, Fijn dat u de tijd heeft genomen een review voor ons achter te laten. Wat fijn dat u onze locatie als een pluspunt aangeeft. We hopen dat u verder ook genoten heeft van uw verblijf. Onze excuses voor de handdoeken, we hadden u graag van meer handdoeken voorzien. Hier kunt u altijd voor terecht bij de receptie. Vriendelijke groet en graag tot ziens voor een betere ervaring, Occidental Barcelona 1929

10/10 – Uitstekend

Jeroen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekende locatie, nette en schone kamer
4 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 15 nov 2021
Dear Jeroen, First and foremost we would like to thank you for the praising review you shared following your recent visit to our Occidental Barcelona 1929 hotel and are delighted to read that we were able to exceed your expectations. We look forward to welcoming you back again very soon. Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nieuw mooi hotel, met prima kamers en goed ontbijt. Een aanrader
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Andreas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super Lage, Queet Friendly
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 28 mei 2024
Lieber Andreas,in erster Linie möchten wir uns bei Ihnen für die lobende Bewertung bedanken, die Sie nach Ihrem letzten Besuch in unserem Hotel Occidental Barcelona 1929 abgegeben haben und freuen uns zu lesen, dass wir Ihre Erwartungen erfüllen konnten.Wir freuen uns sehr, dass Sie die Lage des Occidental Barcelona 1929 sowie die Sauberkeit unserer Zimmer und den Zustand des Hotels schätzen. Es ist für uns ebenso erfreulich zu hören, dass Sie mit unserem Service rundum zufrieden waren.Die Zufriedenheit unserer Gäste ist unsere höchste Priorität und es ist immer eine Bestätigung für das gesamte Team, solch positives Feedback zu erhalten.Nochmals vielen Dank für diese sehr freundliche Bewertung unseres Hotels und wir freuen uns darauf, Sie in Zukunft wieder zu empfangen.Mit freundlichen Grüßen,Occidental Barcelona 1929

10/10 – Uitstekend

Maryam

Positief: Netheid
Cleanness, location, staff !!! Close to airport bus, subway!! Totally location is great!! I enjoyed staying in Occidental Barcelona 1929 and I recommend this hotel to other's! The room has whatever you need! Safety box, small fridge, steamer, blow dyer, coffee maker, electric kettle! Mattresses are great! TV, free Wifi, nice roof top!’
5 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 20 mei 2024
Dear Maryam,Thank you for your positive feedback.We are delighted to know that our hotel's cleanliness met your high standards and that the central location contributed positively to your Barcelona experience. It's wonderful to hear that our staff's dedication to service excellence resonated with you. Your appreciation for the convenient access to the airport bus and subway as well as the comprehensive amenities provided in your room, including the safety box, minibar, and coffee maker, is greatly valued. We are also pleased that the comfort of our mattresses and the availability of free Wi-Fi enhanced your stay. Furthermore, it brings us joy to learn that you were able to enjoy the stunning rooftop views, which are indeed a highlight for many of our guests.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Occidental Barcelona 1929

6/10 – Redelijk

Michael

Reisde met een groep
Check in was terrible, took forever and they could not seem to manage more than one item at a time. Considering we were pre booked it should have taken 5 minutes maybe….. not 30!
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 20 mei 2024
Dear Michael,Thank you for your review.We regret that your stay with us fell short of your expectations.We take pride in our high levels of customer service and were concerned to receive your comments. Please accept our sincere apologies and rest assured that this matter will be discussed with the reception team so that we may address our procedures. However, we also understand that you may have stayed with us during a time of high occupancy and at a peak period, nevertheless, we are committed to studying ways to improve in this aspect.We hope to welcome you again in the future. Best regards,Occidental Barcelona 1929

10/10 – Uitstekend

Myrta, Trujillo Alto

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, excellent location near attractions, restaurants, tourist bus, shopping.
9 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 20 mei 2024
Dear Myrta,Thank you for your positive feedback.We are thrilled to learn that our staff's friendliness, the hotel's prime location, and the proximity to various attractions and facilities provided you with an excellent base for exploring the wonders of Barcelona.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Occidental Barcelona 1929

10/10 – Uitstekend

Olorunkemi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staffs Convenient location
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 17 mei 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to review your stay.It is delightful to learn that our staff's friendliness contributed positively to your stay, and that you found the location to be convenient for your needs. Your appreciation of the cleanliness of our rooms and the overall condition of the hotel is highly valued, as we strive to maintain the highest standards.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best wishes,Occidental Barcelona 1929

6/10 – Redelijk

Sawako

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
便利な立地で、動きやすかったです。
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 17 mei 2024
Sawako様この度はOccidental Barcelona 1929にご宿泊いただき、またご感想をお寄せいただき、誠にありがとうございました。立地に関してお褒めの言葉をいただき、大変嬉しく思います。しかしながら、客室の清潔さやホテルの状態、アメニティに関してご満足いただけなかったとのこと、心よりお詫び申し上げます。お客様が快適にお過ごしいただけるよう、常に努めておりますが、今回はその期待に添えず申し訳ございません。サービスに関しましても、お客様のご期待を超える体験を提供することを目指しておりますので、今後も更なる向上を図ってまいります。またのお越しを心よりお待ちしております。Occidental Barcelona 1929

8/10 – Goed

Alexandre

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon emplacement, insonorisation moyenne et vibrations du métro et malentendu sur parking inclus avec statut argent
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 15 mei 2024
Cher Alexandre,Nous apprécions énormément le temps que vous avez consacré à partager votre appréciation sur votre récent séjour au sein de notre hôtel Occidental Barcelona 1929. Nous nous efforçons de dépasser les attentes de nos clients et vos commentaires nous aideront dans cette démarche.Nous sommes navrés d'apprendre que l'insonorisation et les vibrations du métro aient perturbé votre confort. Nous sommes également désolés pour le malentendu concernant le parking. Nous regrettons sincèrement que les solutions proposées lors de votre séjour n'aient pas été à la hauteur de vos attentes.Nous sommes toutefois ravis de constater que la propreté de la chambre, l'état de l'hôtel, le service et les commodités de la chambre aient été à votre satisfaction. Votre reconnaissance pour l'emplacement privilégié de l'hôtel nous honore et nous encourage à continuer de faire de l'Occidental Barcelona 1929 un lieu de séjour privilégié au cœur de Barcelone.Encore merci pour votre aimable appréciation sur notre hôtel, nous espérons vous avoir à nouveau bientôt parmi nous. CordialementOccidental Barcelona 1929

10/10 – Uitstekend

Lesley

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We just stayed for one night before flying home. We were able to walk from the train station which was great. We did not do anything outside the hotel but it was in a location beside the shopping mall that was converted from a bull ring. We at breakfast and dinner at the restaurant and both were excellent. We had a look on at the top floor deck and wish we had had time to stay for a drink. It looked awesome. Would stay again.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 14 mei 2024
Dear Lesley,Thank you for your positive feedback.It is delightful to know that our location, conveniently close to the train station and adjacent to unique shopping experiences, added value to your stay. We are also glad that you enjoyed both meals at our restaurant, where we strive to offer delicious local dishes prepared with fresh, seasonal products.Your appreciation for the cleanliness and amenities of your room, as well as the overall condition of Occidental Barcelona 1929, truly warms our hearts. The positive remarks on the service provided by our team reflect our commitment to guest satisfaction. Furthermore, we are pleased that the view from our top floor deck captured your interest, and we regret that time constraints prevented you from enjoying a drink there.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Occidental Barcelona 1929

10/10 – Uitstekend

Maikel, HIALEAH

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and cozy rooms.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 14 mei 2024
Dear Maikel, Thank you very much for your kind feedback.It's a pleasure to know that our prime location contributed positively to your experience, and that our rooms met your expectations in both comfort and cleanliness. We're also glad to hear that the condition of our hotel and the service provided by our staff lived up to your standards.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Occidental Barcelona 1929

10/10 – Uitstekend

Eduardo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
excelente todo
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 13 mei 2024
Estimado Eduardo,En primer lugar, nos gustaría agradecerle que escogiera nuestro hotel Occidental Barcelona 1929 para su visita a Barcelona y por recomendarnos a la comunidad viajera, esto es, sin lugar a dudas, la mejor recompensa para todos nosotros.Nos complace haberle podido otorgar una grata experiencia en nuestro alojamiento y que nos haya dado por ello la máxima puntuación.Por otro lado, agradecemos que destaque nuestro buen servicio y nos alegramos de saber que todo estuvo a su gusto.Una vez más le agradecemos su amable opinión de nuestro hotel y esperamos poder servirle de nuevo en el futuro.Un cordial saludo,Occidental Barcelona 1929

10/10 – Uitstekend

Elizabeth

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our stay at the Occidental hotel was superb. The check in and out was quick and easy. There is a metro station just around the corner so it’s easy to get all around Barcelona. Plenty of shops and restaurants all around the area.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 13 mei 2024
Dear Elizabeth,Thank you for your positive feedback.It delights us to know that the check-in and out process met your expectations for efficiency and ease. Our central location, just steps away from the metro station and amidst a vibrant array of shops and restaurants, is indeed one of the many perks of staying with us.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Occidental Barcelona 1929

10/10 – Uitstekend

Diego

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very great place I enjoyed staying here
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 10 mei 2024
Dear Diego, Thank you very much for your kind feedback.A message of satisfaction from a recent guest is always a reward and incentive for our team to continue upholding the standards expected of us.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Occidental Barcelona 1929

8/10 – Goed

James

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Very busy part of town.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 7 mei 2024
Dear James,Thank you for your review.We note that you found our location to be quite bustling. Our central placement in Barcelona is indeed lively and connected, offering guests the convenience of exploring the city's attractions with ease. We regret if the vibrancy of the area did not meet your expectations of tranquility.It is pleasing to hear that the cleanliness of our rooms met with your satisfaction. We take immense pride in maintaining our rooms to the highest standards for our valued guests. Additionally, we are gratified that you were content with the service provided. Our team is dedicated to ensuring that each guest's experience is comfortable and enjoyable.We hope to welcome you again in the future. Best regards,Occidental Barcelona 1929

10/10 – Uitstekend

Djulcy

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I really enjoyed my stay at the hotel. It was easy to locate and the location was perfect as everything was within a stone's throw, such as the metro, bus, and Tapas joints. It was quite convenient. The only drawback I experienced was the absence of a microwave in the room, which made it impossible to reheat the leftover food I had. Other than that, I have no complaints. It was a perfect 10/10 experience.
9 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 20 apr 2024
Dear Guest,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We are glad to hear that you found our location convenient and everything needed was just a short distance away, including metro access, bus services, and local dining options.However, we regret that the absence of a microwave in the room caused you any inconvenience. We understand the importance of such amenities for our guests' comfort. While we strive to provide a range of facilities, we apologize for any shortcomings and appreciate your understanding.Your positive comments about the cleanliness of the room, the condition of the hotel, and the service provided by our team have been received with great pleasure. It is heartening to know that these aspects contributed to a 'perfect 10/10 experience' for you. We take great pride in maintaining high standards at Occidental Barcelona 1929 and it’s rewarding to hear that these efforts resonate with our guests.We hope to welcome you back. All the best.Occidental Barcelona 1929

10/10 – Uitstekend

MARIA

3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Nikolaus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super Anbindung durch U-Bahn und Bus
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 17 apr 2024
Sehr geehrter Nikolaus,wir möchten uns bei Ihnen für die lobende Bewertung bedanken.Es freut uns sehr, dass Sie die Sauberkeit unserer Zimmer und den Zustand des Hotels so hoch bewertet haben. Unser Ziel ist es, stets einwandfreie Räumlichkeiten und Service von höchster Qualität zu bieten. Ebenso danken wir Ihnen für das Lob an unser Servicepersonal und die Ausstattung unserer Zimmer. Es ist uns eine Ehre, dass wir zu Ihrem angenehmen Aufenthalt beitragen konnten und Sie die Annehmlichkeiten, wie das kostenfreie WLAN und die moderne Einrichtung, zu schätzen wussten.Wir freuen uns schon darauf, Sie wieder bei uns zu empfangen. Mit freundlichen Grüßen,Occidental Barcelona 1929

10/10 – Uitstekend

Jess

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel, really modern and clean, rooftop pool and bar area was beautiful , staff very friendly, good size room and easy to get to and from hotel, would recommend
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 16 apr 2024
Dear Guest, Thank you very much for your kind feedback.Your commendation of our modern and clean facilities fills us with pride, and we are thrilled that our rooftop pool and bar area provided a beautiful backdrop to your visit. Our staff will be pleased to know that their friendliness contributed to your positive experience. We're also glad that the room size met your expectations and that you found our location convenient for easy travel to and from the hotel. It's wonderful to receive your recommendation, and we're thrilled that Occidental Barcelona 1929 has left such a lasting impression on you.Thank you once again for choosing us for your stay in the heart of Barcelona, and for sharing such positive feedback.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,

8/10 – Goed

Laurent

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Genial
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 16 apr 2024
Apreciado Laurent,En primer lugar, nos gustaría agradecerle los comentarios tan positivos que ha compartido acerca de su reciente visita a nuestro hotel Occidental Barcelona 1929, estamos encantados de saber que fuimos capaces de cumplir con sus expectativas.Nos esforzamos continuamente en ofrecer la mejor calidad y asegurar que todos nuestros huéspedes disfrutan de su estancia.Le enviamos un saludo muy cordial.Atentamente.

10/10 – Uitstekend

Kathy, HOLLAND

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location, 10-15 minute walk from Barcelona Sants station. Many dining options nearby.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 17 apr 2024
Dear Kathy,Thank you for your positive feedback.It is delightful to know that our excellent location, a mere stone's throw from Barcelona Sants station, significantly contributed to the enjoyment of your stay. We take pride in our hotel's proximity to a variety of dining options, ensuring that our guests have the pleasure of choice right on their doorstep.Your commendation of the room's cleanliness, the overall condition of the hotel, the dedicated service provided by our team, and the quality of our room amenities is greatly appreciated. These aspects are a testament to our commitment to delivering a comfortable and enjoyable experience at Occidental Barcelona 1929. It is our hope that the memories of your visit will bring a smile to your face until we have the pleasure of welcoming you back.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Occidental Barcelona 1929

8/10 – Goed

joongku

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Julie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved this hotel, it was really easy to get to from the airport and the breakfast was great!
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 5 apr 2024
Dear Julie,Thank you for your positive feedback.It is delightful to hear that our strategic location provided a convenient start to your visit and that our breakfast offerings were able to add enjoyment to your mornings. Your praises for the cleanliness of our rooms, the condition of our hotel, and the quality of service are greatly appreciated and serve as an encouragement to our dedicated team. We are also pleased to know that the amenities in your room contributed positively to your overall experience.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Occidental Barcelona 1929

10/10 – Uitstekend

Luis

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect location. Beautiful hotel.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 5 apr 2024
Dear Luis, Thank you very much for your kind feedback.It is delightful to hear such positive feedback regarding our prime location and the beauty of our hotel. We take pride in maintaining impeccable cleanliness, and we're thrilled that this was reflected during your stay. The condition of our property and the high level of service we strive to provide are aspects we hold in high regard, so your satisfaction in these areas is truly rewarding to us.Should you decide to visit us again, we look forward to providing another memorable experience.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Occidental Barcelona 1929

10/10 – Uitstekend

claire

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location for sight seeing, great views, good for the metro
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 5 apr 2024
Dear Claire,Thank you for your positive feedback.It delights us to hear that our prime location provided the perfect starting point for your sightseeing adventures and that the majestic views added to the enjoyment of your visit. The ease of metro access is indeed a highlight many of our guests appreciate, and we're glad it enhanced your experience. Our team takes great pride in maintaining the hotel's condition and ensuring the cleanliness of our rooms, so your compliments are truly appreciated. Likewise, we are thrilled that the amenities provided in your room contributed to a comfortable and enjoyable stay. Exceptional service is what we strive for, and knowing we met your expectations is very rewarding.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Occidental Barcelona 1929

10/10 – Uitstekend

Carlos Fernando, Merida

1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Cristina

1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Juan Sergio

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Martyn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Shame the pool was out of action, otherwise great. Breakfast was fantastic.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 17 mrt 2024
Dear Martyn,Thank you for your review.We are sorry that the swimming pool was not available during your stay, and we appreciate your understanding. The pool is a highlight of our hotel and we look forward to its reopening, which will allow guests to enjoy the stunning views from our rooftop once again.We are delighted to hear that you enjoyed the breakfast and found the room cleanliness to your satisfaction. Our team works diligently to provide a comfortable and pleasing environment for our guests.We look forward to welcoming you back. Best regards,Occidental Barcelona 1929

10/10 – Uitstekend

Hendrik

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Neida

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed for 3 nights here at this hotel. I had such a pleasant experience I really enjoyed my stay. The only thing I would say is that their outlets aren’t compatible with everyday things light a flat iron or my phone charger, there’s a separate peice you’d have to purchase or leave your phone downstairs with the staff to charge, which as for someone who is traveling alone, was not an option. They should accommodate with providing extension cords especially for travelers who come from areas where the outlet is different or at the very least let me know before booking.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 14 mrt 2024
Dear Neida,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We regret to hear about the inconvenience you experienced with the compatibility of our electrical outlets. We strive to ensure all our guests have a seamless experience, and we apologize this was not fully met in your case. We appreciate your suggestion and will take it into consideration. We are thrilled you had a pleasant stay overall, enjoyed the cleanliness of our rooms, the condition of our hotel, and the service provided by our team. It's also great to know that the amenities in your room contributed positively to your stay.We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions.Best regards,Occidental Barcelona 1929

8/10 – Goed

Johannes

Die Unterkunft war sehr gut!!!
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 13 mrt 2024
Lieber Johannes,in erster Linie möchten wir uns bei Ihnen für die lobende Bewertung bedanken, die Sie nach Ihrem letzten Besuch in unserem Hotel Occidental Barcelona 1929 abgegeben haben und freuen uns zu lesen, dass wir Ihre Erwartungen erfüllen konnten.Wir sind begeistert, dass Sie sich bei uns rundum wohlgefühlt haben und einen schönen Aufenthalt hatten.Wir freuen uns schon darauf, Sie wieder bei uns zu empfangen. Mit freundlichen Grüßen,Occidental Barcelona 1929

10/10 – Uitstekend

Simon

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zentral gelegenes Hotel direkt an der Plaza España. Sehr gute Anbindung an die Metro und den Aerobus zum Flughafen. Das Eixample und der Montjuic sind direkt ums Eck. Das Hotel ist modern, sauber, ruhig und das Personal sehr freundlich.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 12 mrt 2024
Lieber Simon,in erster Linie möchten wir uns bei Ihnen für die lobende Bewertung bedanken, die Sie nach Ihrem letzten Besuch in unserem Hotel Occidental Barcelona 1929 abgegeben haben und freuen uns zu lesen, dass wir Ihre Erwartungen erfüllen konnten.Es freut uns außerordentlich, dass Sie die zentrale Lage unseres Hotels direkt an der Plaza España und die guten Verkehrsanbindungen hervorheben. Dass Sie unser Hotel als modern, sauber und ruhig beschreiben und unser Personal als sehr freundlich empfunden haben, erfüllt uns mit Stolz. Wir sind stets bemüht, unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bieten, und Ihre Anerkennung bestätigt uns in unserer Arbeit.Es freut uns sehr, dass Sie wieder bei uns buchen würden. Bis zum nächsten Mal!Occidental Barcelona 1929

8/10 – Goed

Yook

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall satisfactory...
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Occidental Barcelona 1929 op 11 mrt 2024
Dear Yook,Thank you for taking the time to review your stay.We are pleased that you had an enjoyable stay with us.The entire team look forward to welcoming you back for a future visit.Kind regards,Occidental Barcelona 1929