Zitruimte lobby

Beoordelingen van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira

4 out of 5
Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira
Carrer dels Alts Forns, 40, Barcelona

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 312 van 459 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 106 van 459 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 20 van 459 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 459 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 459 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Helene

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Experience Department op 11 mei 2024
Dear Helene, Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and we truly appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back again in the near future. Sincerely, Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Valerie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Experience Department op 25 feb 2024
Dear Valerie, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Sebastian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Degelijk hotel.
Goed hotel met een fijne bar/restaurant en goed ontbijt. Ik kom zeker terug.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 29 jan 2024
Dear Sebastian,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Marloes Ter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette kamer, prima service , aardig personeel, heerlijk ontbijt ! Balie medewerkster nemen echt de tijd voor je en geven prima tips aan de hand . Uitermate tevreden
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 23 okt 2023
Dear Marloes Ter,Thank you for the great review of our hotel and our staff! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel, mooie kamer , uitgebreid ontbijt en vlakbij openbaar vervoer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Front Office Team op 5 okt 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Front Office

10/10 – Uitstekend

Azita

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie uitzicht
10 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Front Office Team op 19 sep 2023
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Front Office

10/10 – Uitstekend

Bart

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice experience
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Front Office Team op 2 sep 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Front Office

2/10 – Ontzettend slecht

Tarik El

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Maike

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima locatie en super hotel. Vriendelijk personeel, super behulpzaam. Vanaf het hotel een goede metrolijn die je snel overal kan brengen. Uitgebreid ontbijtbuffet.
4 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Front Office Team op 23 aug 2022
Dear Maike,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely,Front Office Team

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 9 jul 2022
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Ivan Lara Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Giuliano

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Roy

1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 15 nov 2021
Thank you,

10/10 – Uitstekend

Niklas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein schönes und sauberes Hotel. Die Rezeption war jederzeit nett und konnte uns jede Frage beantworten und hat uns sehr gut geholfen. Um das Hotel herum ist es eine komische Gegend. Da das Hotel aber Security direkt hat, hat man sich immer sicher gefühlt. Buchen würde ich es immer wieder.
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Gwenael

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emplacement tres propre et moderne. Excellent acceuil de la part du personnel. L'hôtel est toutefois situé assez loin du centre ville a pied, mais en taxi ca se fait bien.
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Ruth

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

NIKKI

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Kadejiah

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
I was not offered the care package ( tooth brush, slippers, robe and etc) My family came in the day after me, and was given a care, package, and other items that I did not receive. Once we arrived on the cruise my family was talking about how nice custom service was and the items they received, I would like the hotel to treat all people the same.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 22 mei 2024
Dear Kadejiah, We appreciate your feedback and thank you for bringing this matter to our attention. We strive to provide the same level of service to all of our guests and it appears that we fell short in your case. We have different categories of rooms at the property (each category has different amenities). Anyway, if you had told us at the front desk we would have been more than happy to bring it to you.We hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel for a more seamless experience in the future.Sincerely,Guest Experience Department

8/10 – Goed

April

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was lovely and staff was great. Not the best location for sightseeing.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Imelda

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Jolanthe

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mein Zimmer hatte alles, was ich bräuchte. Der Ausblick von der 10.Etage auf Barcelona war wunderschön. Das Frühstücksbuffet ließ keine Wünsche offen , es gab immer sehr viel Auswahl.
5 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Terence, Corona

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enjoyed hotel but a little far from everything.
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Andres

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es un buen hotel con un buen costo beneficio para la ciudad. Es una poco lejos de algunas cosas pero igual es muy buena opción
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Anne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We were able to drop off luggage before checkin, which was extremely helpful so we could start touring. Staff were helpful, accommodating, knowledgeable and fun to converse with! Convenient access to taxis.,
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Julius

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and refreshing place.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Experience Department op 14 mei 2024
Dear Julius,Thank you for your glowing review of our hotel.We look forward to welcoming you back to our hotel very soon. Sincerely, Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

JUDITH, Cocoa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property was very clean and comfortable. Desk staff very helpful.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Experience Department op 11 mei 2024
Dear Judith, Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and we truly appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back again in the near future. Sincerely, Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Milan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Experience Department op 11 mei 2024
Dear Milan, Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and we truly appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back again in the near future. Sincerely, Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Cheryl

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is very clean! Staff is friendly, helpful and kind. I enjoyed my stay. I will stay again if in Barcelona.
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Monica Del

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
personale molto attento e disponibile
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 29 apr 2024
Dear Monica,Thank you for the great review of our hotel and our staff! We are glad that you enjoyed your stay and found our team to be attentive and helpful. We hope to see you again very soon.Sincerely, Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Aldo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall, it was very clean and staff were very friendly and helpful. Only thing I didn’t like was the lack of gym equipment.
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Department op 25 apr 2024
Dear Aldo, Thank you for taking the time to share your detailed feedback. We are glad you had a good stay with us and we hope to welcome you back to our hotel very soon.Sincerely, Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Madeline

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean with very friendly & professional staff. Great breakfast!
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Department op 25 apr 2024
Dear Madeline, Thank you for taking the time to share your detailed feedback regarding our staff and breakfast buffet.We are glad you had a good stay with us and we hope to welcome you back to our hotel very soon.Sincerely, Guest Experience Department

8/10 – Goed

rogelio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's a bit of the main areas, but nothing a 5 minute taxi ride can't fix. 😃
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Department op 25 apr 2024
Dear Rogelio,Thank you for taking the time to share your feedback. We are glad you had a good stay with us and we hope to welcome you back to our hotel very soon.Sincerely, Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff are super friendly and helpful. Good restaurant. Nice ambience. Magnificent buffet breakfast.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 23 apr 2024
Dear Peter,Thank you for the great review of our hotel, our staff and our breakfast! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Heinrich

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super!
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 23 apr 2024
Dear Heinrich,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Hachem, Manassas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel need to work on their staff to be very friendly to their guest...
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 23 apr 2024
Dear Hachem,Thank you for your feedback. We are dedicated to providing an exceptional guest experience and we take all comments into consideration.We hope to welcome you back to our hotel very soon. Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Dennis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was polite, efficient and helpful
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 19 apr 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel and our staff! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Sam

2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Department op 11 mei 2024
Dear Sam, Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and we truly appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back again in the near future. Sincerely, Guest Experience Department

6/10 – Redelijk

Tooba, Pickering

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
It was okay staff was rude
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 23 apr 2024
Dear Tooba, While we wish you had a better experience, your feedback is very valuable to us. We strive to provide excellent service to every guest, and we hope to have the opportunity to deliver that for you in the future.Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Francisco, ZAPOPAN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente lugar recomendable muy amables en recepción!!
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 19 apr 2024
Estimado Francisco, Gracias por la magnífica reseña sobre nuestro hotel y nuestro personal de recepciónNos alegramos de que hayas disfrutado de tu estancia y esperamos volver a verte muy pronto.Atentamente,Guest experience department

8/10 – Goed

Saiyam

3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Department op 11 mei 2024
Dear Saiyam, Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and we truly appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back again in the near future. Sincerely, Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

bernard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the hotel nice rooftop pool clean and nice table and chairs around the pool
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 19 apr 2024
Dear Bernard, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Fabiano

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location!!!
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 19 apr 2024
Dear Fabiano,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

8/10 – Goed

René

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Location of the Hotel was good! Apartment is showing significant signs of wear!!
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 19 apr 2024
Dear René, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

8/10 – Goed

Ida Emelie Elise

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frukosten var utmärkt. Ett stort utbud och god frukost. Det enda negativa var att det inte fanns solsängar vid poolen samt att poolen var väldigt kall.
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 19 apr 2024
Dear Ida Emelie Elise, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Celine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Department op 10 apr 2024
Dear Celine, Thank you for the great review of our hotel.We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Judy Elizabeth

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not within walking distance of city centre.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Department op 10 apr 2024
Dear Judy Elizabeth,Thank you for the great review of our hotel.We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Guest Experience Department

8/10 – Goed

Jonathan

6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 23 apr 2024
Dear Jonathan,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Irina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uns hat der Unterkunft sehr gut gefallen! Sauber, freundliche Personal, sehr reichhaltige Frühstück ! Alles Super!
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Department op 10 apr 2024
Dear Irina,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Norlans

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really nice hotel.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 22 mrt 2024
Dear Norlans,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

10/10 – Uitstekend

Claudia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 22 mrt 2024
Dear Claudia,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department

8/10 – Goed

Jeff

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and convenient. Staff are friendly. Service was very good. Food and drink was a bit pricey.
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Leonardo Royal Hotel Barcelona Fira op 22 mrt 2024
Dear Jeff,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Guest Experience Department