Een seizoensgebonden buitenzwembad en ligstoelen

Beoordelingen van Hotel SB Icaria

4 out of 5
Hotel SB Icaria
Avenida Icaria 195, Barcelona

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 381 van 1011 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 417 van 1011 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 138 van 1011 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 46 van 1011 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 29 van 1011 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Remi

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Netjesbenbschoon
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Front Desk op 23 mei 2024
Dear Remi,Thank you for writing your wonderful review, we are pleased that you enjoyed our hotel. We look forward to welcoming you again at Hotel SB Icaria on your next visit to Barcelona.Best regards,

10/10 – Uitstekend

M.L.A.

Positief: Netheid
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Front Desk op 17 mei 2024
Estimado M.L.A,Agradecerle su puntuación, nos alegra enormemente saber que ha tenido una experiencia memorable con nosotros.Esperamos volverles a recibir en el Hotel SB Icaria en su próxima visita a Barcelona.Atentamente,

8/10 – Goed

Karen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A vending machine to get water after return from city center was missed
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van SB Icaria Hotel op 6 nov 2023
Dear Karen,Thank your for sharing your experience with us.We celebrate that the stay has been positive and you spent nice time with in Barcelona and with us.Regarding the vending machine with water, we have taken note of this so that we can improve in the future, so your comment helps us enormously.Best regards and we hope to see you soon!

10/10 – Uitstekend

Kiki

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van SB Icaria Hotel op 18 nov 2023
Dear Kiki,Thank you for sharing your experience at our SB Icaria hotel. We always receive with great satisfaction the fact that we have been able to meet the expectations of our customers.We are happy to know that our guests could enjoy their stay and we have been the part of it.Kind regards and we hope to see you back soon,

8/10 – Goed

Marc

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Guest relations op 27 jul 2023
Dear Marc: Thank you for sharing your experience at our SB Icaria hotel. We always receive with great satisfaction the fact that we have been able to meet the expectations of our customers. We hope to see you soon. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Douwe-Jan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pool, sauna, gym. Mooie ontbijtzaal. Modern ingericht. Kamers netjes, niet superhip zoals beneden. Maar goed in orde. Prettig personeel, behulpzaam
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Guest relations op 28 mei 2023
Dear Douwe-Jan: Thank you for sharing your experience at our SB Icaria hotel. We always receive with great satisfaction the fact that we have been able to meet the expectations of our customers. We appreciate your recommendation, and we celebrate that your stay has been so positive. We hope to see you soon. Best regards

8/10 – Goed

Rick

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, goede kamers. Dichtbij zee. Binnenstad goed bereikbaar met bus voor de deur. Er is ook een taxistandplaats.
4 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Guest relations op 17 feb 2023
Dear Rick: Thank you for sharing your experience at our SB Icaria hotel. We always receive with great satisfaction the fact that we have been able to meet the expectations of our customers. We appreciate your recommendation, and we celebrate that your stay has been so positive. We hope to see you soon. Best regards

8/10 – Goed

Yunus

3 nachten verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Paul

3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Guest Relations SB Icaria Hotel op 5 sep 2022
Dear Paul: Thanks for sharing your experience. We are especially sorry about your negative comment because logically this is outside the goal of our daily work. We also regret not having had knowledge of your dissatisfaction in time to have been able to solve your discomfort in time and offer alternatives to your discomfort. We take note of your comment that encourages us to improve our services in general. Best regards. Guest relations.

8/10 – Goed

Jyoti

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Goed
Ontbijt best wel prijzig En elke dag hetzelfde zat geen variatie in Bed was vies er zat een groot urine vlek en haren erop, klacht ingediend en tot van gemaakt Kregen we ten compensatie 1 dag gratis ontbijt Vriendelijk personeel vooral Miguel Zwembad altijd druk bijna geen plek om erbij te liggen
7 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van SB Icaria op 28 aug 2021
Thank you very much for spending time and writing your opinion. On behalf of our staff we appreciate your words; to us they are helpful and allow us to assess both: quality of our facilities and the service we want to offer to our customers. Thanks again and we hope to see you soon among us. Best regards. Guest Relations.

8/10 – Goed

Cornelis

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van SB Icaria op 28 aug 2021
Thank you very much for spending time and writing your opinion. On behalf of our staff we appreciate your words; to us they are helpful and allow us to assess both: quality of our facilities and the service we want to offer to our customers. Thanks again and we hope to see you soon among us. Best regards. Guest Relations.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Voorzieningen
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel heeft nogal wat achterstallig onderhoud. De ramen sluiten niet goed waardoor je heel vroeg wakker wordt van het verkeer. Het vervelendste is eigenlijk dat zelfs na herhaaldelijk melden dit niet werd opgelost. En als je niet wakker werd van verkeer, dan wel omdat de gang en deuren heel gehorig zijn. De airco slaat na 1 uur uit, waardoor het in februari al bloedheet was in de kamer. Succes dus als je hier in de zomer verblijft. Personeel is vriendelijk als je ze bereikt. ‘S Avonds laat zat de receptionist aan de telefoon en maakte op geen enkele manier contact om aan te geven dat hij het ook vervelend vond dat ik al een kwartier stond te wachten in mijn eentje. Ik reisde met mijn zoontje van ruim 3 jaar oud, in de douche heeft hij meerdere keren zichzelf gebrand omdat het water uit het niks bloedheet werd. Ook dit werd niet opgelost, zelfs niet na aangeven dat mijn kind zich hieraan bezeerde. Hieronder gaat het hotel reageren met dat ze het zouden oplossen en dat ze hopen dat we weer terugkomen. Ik zou een ander hotel kiezen. Overigens was het verwarmde bubbelbad, ontbijt en de sportvoorziening prima.
6 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Guest relations op 8 mrt 2020
Your feedback is important and of great value to us. It helps us to assess our work trying to improve ourselves and set new targets. We are happy that you have enjoyed our outdoor terrace. We sincerely thank you very much and we hope to see you soon. Best regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Guest relations. op 13 jan 2020
We want to thank you for the time spent in exposing your experience in SB Icaria. We celebrate that the stay has been positive and we are pleased to know that your stay at SB Icaria has been perfect for your needs. We hope to welcome you again soon. Kindest regards.

8/10 – Goed

Antonius, Kampen

Positief: Netheid, personeel en service
Het hotel heeft vriendelijk personeel en is goed in balans qua prijs/kwaliteit! Ook is de ligging er prettig
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Guest relations. op 27 dec 2019
Thank you for sharing your experience at our SB Icaria hotel. We always receive with great satisfaction the fact that we have been able to meet the expectations of our customers, and we appreciate that you consider good balance regarding price/quality. We celebrate that your stay has been so positive. We hope to see you soon. Best regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Er was schimmel in badkamer, de kamers waren verouderd. Sommige kelners liepen nogal slecht gezond rond terwijl anderen weer zeer vriendelijk waren. Receptie was top qua service, vriendelijkheid en behulpzaamheid!
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Guest Relations op 10 nov 2019
Dear, we use our best efforts so that our guests are satisfied during their stay. Thank you for taking the time to share your opinion with other people; this is the best gift we can ask for. Best regards and thank you from the entire staff of our SB Icaria Hotel. Best regards

8/10 – Goed

Hans

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastische locatie bij strand en restaurantjes.
De ligging van het hotel was uitstekend. Op loopafstand van het hotel, met in de nabije omgeving voldoende leuke restaurantjes. Het hotel was prijzig vanwege die ligging. Enkele minpuntjes waren de service; handdoeken bij het zwembad waren op dus moesten we zelf ze maar ergens vandaan halen. We huurden voor onze groet 21 fietsen via de receptie, maar konden er geen service van het hotel voor verwachten. Het ontbijt was magertjes voor deze prijs.
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Guest Relations op 6 jul 2019
Your feedback is important and of great value to us. It helps us to assess our work trying to improve ourselves and set new targets. We sincerely thank you very much and we hope to see you soon. Best regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zwembad erbij was leuk, goed en compleet ontbijt en alles netjes. De kamer was niet af te koelen met de “airco” op de hoogste stand, en buiten was het ~20 grd. Raam open kon niet ivm drukte op straat. Personeel aardig en correct, kregen een paraplu op een regendag!
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Guest Relations op 8 mei 2019
Thank you very much for sharing your experience at SB Icaria. It is a pleasure for us to know that your stay has been positive and we are convinced that we can once again offer you a great service on your next visit to Barcelona.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Geen welkomspakket kind ontvangen, las dit achteraf.
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Guest Relations op 1 mei 2019
We want to thank you for the time spent exposing your experience during your trip. We have taken note of your comment to try to solve these problems during your stay at our hotel. Also, we are delighted that the stay has been to your liking and we hope to welcome you again soon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Guest relations op 3 apr 2019
Dear Customer: Thank you for sharing your experience at SB Icaria. A pleasure to know that you have enjoyed all aspects of the hotel so much and that your stay has therefore been so pleasant. I will transmit your comments to all the staff .We hope to have a next chance to receive you again. Best regards. Guest relations

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vriendelijk personeel, goede ligging ivm centrum/ strand en toch rustig
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van THANK YOU op 20 feb 2019
Dear guest, Thank you for sharing your experience with us. We celebrate that the stay has been positive and that the location of the hotel has been so convenient. We are glad that our staff has been able to satisfy your needs We hope to see you very soon. Best regards Guest relations

8/10 – Goed

Leonie, Amstelveen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, beetje ver van metrostation, maar op loopafstand van de stranden. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Met zwembad en sportvoorziening. Verhuurt ook fietsjes. Kamers zijn netjes en oké. Ontbijt is zeer uitgebreid. Wij komen hier zeker terug!
5 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

fabienne, amsterdam

Negatief: Netheid, comfort kamer
vlakbij een strand maar ver uit het centrum
Niet de beste wijk. Wij vonden het fijn dat het hotel dichtbij een strand zat maar je moet echt een taxi of bus pakken naar het centrum. Daarnaast vinden wij de service van het hotel niet goed. Ze zijn onze kamer vergeten schoon te maken, taxi kan niet worden gebeld, zelfs een pleister was te veel gevraagd. Persoonlijk zouden wij hier niet terug gaan. De kamers waren prima en het ontbijt ook maar voor een volgende de keer toch een ander hotel
3 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Personeel restaurant niet vriendelijk. Eten te snel op tafel en niet altijd warm
3 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Goed hotel om stad te bekijken en strand
Goed hotel om stad te gaan bekijken, met hop On hop off bus,metro iets verder lopen. En ook dichtbij het strand. Heeft ook een fijn zwembad.
5 nachten verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

Gerard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voor herhaling vatbaar
Wij hebben 5 dagen genoten van de stad en ook van het hotel. Schoon, prima bedden, uitgebreid ontbijt!!

8/10 – Goed

sabine, amstelveen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel in een rustige wijk
Het hotel ligt op loopafstand van het strand en heeft prima faciliteiten. Gym en een mooi zwembad met hottub.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Redelijk hotel, dicht bij het strand.
Op zich een net hotel met een moderne uitstraling. Balipersoneel niet al te spontaan en gastvriendelijke. Ongezellige lobby. Kamers netjes al waren de kussenslopen vies. Snachts zeer onrustig op de gangen waardoor meerdere keren per nacht wakker.

8/10 – Goed

NB, amsterdam

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel op loopafstand van het strand
Goed hotel. Zwembad klein maar niet slecht Ruime badkamers Prima locatie Metro niet dichtbij Taxi voor de deur Minpunt: Badkamer glazen douchescherm moet opnieuw gekit worden na het douchen was de hele vloer nat

8/10 – Goed

Jan, Dordrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel met een voor Spanje zeer goed ontbijt

8/10 – Goed

Jeroen I.

Positief: Netheid, personeel en service
Leuke uitvalsbasis voor BCN
Zeer comfortabel hotel schitterende locatie vlakbij strand & Port Olimpic. Ruime familiekamer en uiterst attent personeel. Jammer dat enkele elementen niet meer naar behoren werken (airco, douche) en toch wel duur ontbijt. Kortom, ideale uitvalsbasis om BCN te ontdekken.

10/10 – Uitstekend

Jean B.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fijn hotel, goede prijs kwaliteit verhouding!
Mooi en luxe hotel. Ligt op loopafstand van Hot spots en is ook goed te bereiken met het ov.

6/10 – Redelijk

marc d.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
leuke citytrip
leuk hotel met zeer vriendelijk personeel ook goed om er s'avonds iets te eten minpuntje over de faciliteitenjacuzzi werkte niet optimaal,sauna niet verzorgd en hamman werkte de eerste dag niet positief is dat wij daarvoor wel werden gecompenseerd zouden er toch wel terugkeren

10/10 – Uitstekend

Wilhelmus S.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel
Hotel SB Icaria Barcelona was een prima hotel die er alles aan deed het je naar de zin te maken, je vragen te beantwoorden, goede service te bieden, en alles met een glimlach. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Omgeving van het hotel was niet zo bijzonder, maar was wel op loopafstand van het strand zoals we graag wilden. Jammer alleen dat we ca 10 tot15 minuten moesten lopen naar de dichtstbijzijnde metro-halte.

8/10 – Goed

Arend-Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een meer dan prima hotel met een goed ontbijt en prima werkende Wifi! De metro is op loopafstand en ook wijken als El Born zijn aan te lopen. Strand is om de hoek (3-5 min).

8/10 – Goed

Chris S.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima uitvalsbasis voor een stedentrip
Goed hotel. Heerlijke bedden en goed sanitair. Dichtbij metro station. Bus. En strand. Heerlijk wanneer je een korte stedentrip maakt.

10/10 – Uitstekend

Kristof A.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
schitterend hotel
kort bij het strand en van de uitgangsbuurt. Hotel heeft een geweldig zwembad en sauna, fitness gedeelte

10/10 – Uitstekend

Antoinette W.

Positief: Netheid, comfort kamer
Heerlijke stedentrip en aan het eind vd dag de voeten in zee
Fijn hotel met goede, rustige en schone kamers. Uitgebreid ontbijtbuffet met veel vers fruit, ei eo. Vriendelijk personeel. Op loopafstand van heerlijk strand met goede voorzieningen. Bushalte naar hartje centrum (pl Catalunya) voor de deur (10 min rijden). Hotel heet een klein maar prima terras en een zwembadje.

8/10 – Goed

ingrid s.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Voor herhaling vatbaar!
Hotel deed op alle gebied aan onze verwachtingen! De locatie is schitterend,vlak bij het strand en de halte van de hop on,hop off bus. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.Ontbijt en diner waren lekker en de eetzaal/ontbijtruimte super gezellig en heel zonnig. Wij hebben al geboekt om in Augustus terug te gaan naar hotel Icaria!

8/10 – Goed

Margareth v.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Top hotel voor stedentrip
Mooi hotel voor een goede prijs. Dicht bij het strand en met openbaar vervoer is het centrum van Barcelona heel gemakkelijk te bereiken. Vriendelijk personeel en het hotel is van alle gemakken voorzien.

6/10 – Redelijk

Lilli van

Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Derek

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay wouldn’t hesitate booking again! Rooms are very nice and staff is great. Only thing that needs some work is there gym but pool, steam and sauna are great!
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
✔️
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Christine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Personal war sehr freundlich und kompetent. Sowohl an der Rezeption als auch am Buffet. Vom Frühstücksbuffet waren wir positiv überrascht nachdem die Bewertungen doch so unterschiedlich waren. Eine sehr gute und reichliche Auswahl und die Platten immer fürs Auge ansprechend… Wir werden es weiter empfehlen
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Front Desk op 23 mei 2024
Dear Christine,Thank for writing a very positive comments about our hotel, we are excited to know that you had a memorable experience with us. We are pleased to know that you liked our breakfast.We love to receive soon in our hotel.Best regards,

8/10 – Goed

Clive

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel - but not much to see in surrounding area.
5 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Front Desk op 21 mei 2024
Dear Clive,We appreciate the time spent to write your review of our hotel, I am sure that your opinion will be useful for other travelers who are planning to visit Barcelona.We love to receive soon in our hotel.Best regards,

6/10 – Redelijk

Patrik

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Great hotel but far if u want to talk towards the city. Close to the beach. Overall a good hotel. Beds could be improved :)
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Front Desk op 21 mei 2024
Deae Patrik,Thank you for writing your wonderful review, we are pleased that you enjoyed our hotel. We appreciate your advice about the beds and of course we will consider it.We look forward to welcoming you again at Hotel SB Icaria on your next visit to Barcelona.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Benjamin

2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Rhiannon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Nice location and nice staff but shower water temperature kept changing suddenly so had to have a bath. The pool was nice but not heated.
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

alasdair

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Front Desk op 13 mei 2024
Dear AlasdairThank for your score, we are excited to know that you had a memorable experience with us. We look forward to welcoming you again at Hotel SB Icaria on your next visit to Barcelona.Best regards,

8/10 – Goed

Debbie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was clean and well maintained but there wasn’t much in the area immediately walking area for eating or drinking
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guests Relations. op 29 apr 2024
Dear Debbir, Thank you very much for your comment. We celebrate that the cleanless of the Hotel was so positive during your stay and regarding the location, we regret not having knowledge on time to recommend you such a great restaurants for only 5 minutes walking from Hotel...

10/10 – Uitstekend

Nicola

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved this hotel. Was a bit far out centre of Barcelona but we don’t mind that. We loved the wee local restaurants and bar rooms about and the proximity to the beach, its bars and restaurants too. Public transport was On the door step too and taxi rank outside . Would recommend and stay here again
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guests Relations op 29 apr 2024
Dear Nicola, Thank you for sharing your experience at our SB Icaria hotel. We always receive with great satisfaction the fact that we have been able to meet the expectations of our customers. We appreciate your recommendation, and we celebrate that your stay has been so positive. We hope to see you soon. Best regards