Terras

Beoordelingen van Fletcher Hotel Château De Raay

4 out of 5
Fletcher Hotel Château De Raay
Raayerveldlaan 6, Baarlo

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 18 van 32 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 10 van 32 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 32 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 32 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 32 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Luc

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van reception op 30 mrt 2024
Dear Luc, 5 out of 5; Great! Thank you very much for your review and we hope to see you again in the future. Kind regards, Sylvia

8/10 – Goed

Albert

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
prima hotel
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van receptie op 23 mrt 2024
Beste Albert, bedankt voor deze review en hopelijk mogen wij u nog eens als onze gast verwelkomen! Hartelijke groet,Sylvia

10/10 – Uitstekend

René

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig verbouwd chateau tot hotel . Mooie omgeving ,zal in het voorjaar nog mooier zijn. Roermond ,Venlo en Tegelen vlakbij ,kortom prima locatie
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Sylvia op 20 jan 2024
Hi Peter, 5 out of 5; great! Thank you very much for this review and we hope to see you again in future!Warm wishes, reception

10/10 – Uitstekend

R C

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Reception op 16 nov 2023
Thank you for the review. we are glad to hear you had a great stay

8/10 – Goed

Bart

1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Ron

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Reception op 29 okt 2023
Thenks for your review!

6/10 – Redelijk

Dirk, Leerdam

Reisde met partner
Negatief: Netheid
Opzich prima hotel. Geen airco is wat lastig in een hotel in de zomer zeker als het gebouw zo oud is.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Reception op 6 aug 2023
Beste, bedankt voor uw feedback alleen wat u zegt is niet helemaal correct. wij hebben 15 kamers zonder airco. De overige kamers in ons hotel bevatten een airco. de kamers die een airco bevatten zijn ook te boeken. als u een kamer zonder airco of met boekt staat dit ook in de kamerbeschrijving erbij. hopelijk mogen we u snel nog een keer ontvangen in eventueel een kamer met airco

10/10 – Uitstekend

S R S

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Receptie op 23 jun 2023
Betse S R S,Dank voor uw prachtige waardering van uw verblijf, we doen ter alle tijden ons uiterste best om voor het hoogst haalbare te gaan. Fijn dat u zo genoten heeft,Gastvrije groeten.

8/10 – Goed

Arstrid

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtige locatie, ervaren personeel dat kan improviseren
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Team Fletcher Chateau de Raay Baarlo op 7 mei 2023
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Graag tot snel in Baarlo!

8/10 – Goed

Alexander

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Team Pillows Limburg op 8 nov 2021
Beste Alexander, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons zo goed te beoordelen. We zien het als een groot compliment. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Pillows Hotels. Namens het team wens ik u een fijne dag. Hartelijke groet, Team Pillows Limburg

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rustige ligging in groene omgeving. Ontbijt was lekker, maar de service liet echt te wensen over. De 2de morgen zaten de broodjes nog in de oven, moesten we lang wachten op koffie en hadden de indruk dat we genegeerd werden ! Bijbetalen voor pancakes, drankjes ook duur. Mooie kamer, maar slechte verlichting badkamer en erg hoge wastafels.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Jan Valkenburg, Front Office Manager op 10 aug 2021
Beste, Hartelijk dank voor uw verblijf en uw feedback. Mijn excuses dat de service niet in orde is geweest en dat de badkamer niet aan uw verwachting voldeed. Wij vinden feedback erg belangrijk en zouden uw feedback graag ook als punt willen meenemen om onze service te verbeteren. Graag kom ik met u in contact om de details hierover te bespreken. Alvast bedankt. Hartelijke groet,

6/10 – Redelijk

Alexander

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
Tolles Gebäude, aber der Service und das Frühstück sind nicht gut. Lange Schlangen beim Kaffe holen, liebloses Frühstück Ich habe eine Rechnung von der Bar bekommen, obwohl ich nie in der Bar oder dem Restaurant war. Insgesamt ist der Service nicht gut, es gibt viele Kleinigkeiten die man besser machen kann.
Reactie van Reception op 13 sep 2023
Dankuwel voor de review we vinden het erg jammer om te horen dat de service niet naar wens is geweest. We gaan dit meenemen om dit in het vervolg beter te doen. Echter heeft u van ons geen rekening van de bar gehad.

10/10 – Uitstekend

Jeanette

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Reception op 12 aug 2023
Thank you for you review we appreciate it

10/10 – Uitstekend

Philip

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Oväntat magisk upplevelse
Bokad övernattning i sista stund under genomresa i Nederländerna. Blev föreslagna hotellet som visade sig mer likna ett slott, men till en prissättning likt ett standardhotell. Fantastiska rum, underbar omgivning och bra service.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Reception op 7 aug 2023
Vi är mycket nöjda med ditt omdöme. Så trevligt att du hade en trevlig vistelse. Vi hoppas att välkomna dig igen en dag mottagning de raay

10/10 – Uitstekend

I

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Receptie op 25 jun 2023
Thanks for your nice review! We are happy to hear from you. Hope to see you soon again.

8/10 – Goed

Björn

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Receptie op 23 jun 2023
Beste Björn, Hartelijk dank voor uw feedback van uw verblijf in ons hotel. U heeft ons een mooi cijfer gegeven en dat waarderen we enorm. Hopelijk mogen we u nog eens begroeten in ons hotel.Gastvrije groeten, Receptie Fletcher Hotel Chateau de Raay

10/10 – Uitstekend

Alexander

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Team Fletcher Baarlo op 4 mei 2023
Thanks for your nice review! We are happy to hear from you. Hope to see you soon again.

8/10 – Goed

Antonio

2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Team Fletcher Baarlo op 3 mei 2023
Thanks for your nice response, hope to se you soon again!

6/10 – Redelijk

Rene

Negatief: Comfort kamer
Schade, im Pillow Hotel war es besser
Wir hatten im letzten Jahr ein Wochenende in dem Hotel verbracht da gehörte es noch zur Pillow Kette. Leider hat sich der Service bei Fletcher verschlechtert. Dies macht sich besonders beim Frühstück bemerkbar lange Schlangen am Kaffee Automaten, kein frischer O Saft und auch keine frischen Eier Speisen mehr. Stattdessen Hektik und herumlaufende Chefs im Anzug. Den Chateau Charme und die Gemütlichkeit gibt es leider nicht mehr. Es erinnert nun mehr an ein Discount Hotel. Das ist sehr schade.
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Receptie op 28 apr 2023
Guten Tag,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit und Mühe genommen haben, uns ein Feedback zu geben. Wir wissen dies sehr zu schätzen. Wir sind seit dem 1. März 2023 Teil der Fletcher-Kette, und es gibt immer noch ein paar kleine Startschwierigkeiten. Eine zweite Kaffeemaschine ist eine davon. Es tut uns sehr leid, dass Sie noch etwas länger warten mussten. Sie sollen wissen, dass wir daran arbeiten.Wir hoffen, dass Sie uns eine zweite Chance geben möchten und wir Sie auch in Zukunft bei uns begrüßen dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Rezeption Chateau de Raay

8/10 – Goed

Saulius

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good place !!!
Reactie van Receptie op 1 apr 2023
Thank you so much for your kind words. We are so happy you enjoyed your stay with us. Hope to see you again soon in the near future.Kind regards,Reception Chateau de Raay

10/10 – Uitstekend

JC

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent séjour
Très bon séjour dans cet hôtel de charme magnifiquement situé près d’une grande forêt
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Réception op 1 apr 2023
Merci beaucoup d'avoir pris le temps d'évaluer notre hôtel. Nous sommes heureux d'apprendre que vous l'avez apprécié. Nous espérons pouvoir vous accueillir à nouveau dans notre magnifique château.Salutations hospitalières,Réception Château de Raay

8/10 – Goed

Bianca

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
das badewanñewar ein wenig zu hoch für mich
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Reception op 1 apr 2023
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unserem Hotel ein Feedback zu geben. Wir schätzen dies sehr. Schade, dass es für Sie etwas schwierig war, in das Bad ein- und auszusteigen. Für die Zukunft würde ich Ihnen raten, nach einem Zimmer mit begehbarer Dusche zu fragen. Das wird wahrscheinlich etwas einfacher für Sie sein.Hoffentlich sehen wir Sie bald wieder in unserem schönen Chateau.Gastfreundliche Grüße,Chateau de Raay

8/10 – Goed

Günter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ein Traum und so nah hinter der Grenze direkt eine ganz andere Welt. Katastrophal die Geräusche von Lüftungstechnik im Zimmer 20. Sollte unbedingt abgestellt werden und am besten kein Zimmer in dem Trakt buchen. Alles andere phantastisch ☺️
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

David

2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Magnus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Shawn van Veldhoven op 16 aug 2022
Beste Magnus, Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen, hartelijk dank daarvoor! Fijn om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf en we kijken ernaar uit om u in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Hartelijke groet, Team Pillows Limburg

10/10 – Uitstekend

Barbara

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect place to relax in peace. Beautiful bar and dining area. Really comfortable. Delicious food.
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Antonio

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

janne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Shawn op 3 mei 2022
Beste Janne, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen te delen over ons hotel. We zijn blij te horen dat alles goed verzorgd was en hopen u opnieuw bij ons te mogen verwelkomen. Hartelijk groet, Team Pillows Limburg

10/10 – Uitstekend

Jens

1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Jon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Shawn van Veldhoven op 8 dec 2021
Beste Jon, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen te delen over ons hotel. We zijn blij te horen dat alles goed verzorgd was en hopen u opnieuw bij ons te mogen verwelkomen. Hartelijk groet, Team Pillows Limburg

10/10 – Uitstekend

Stefan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021