Suite | Een kluis op de kamer, verduisterende gordijnen, geluiddichte muren

Beoordelingen van Restaurant Hotel In den Bonten Os

4 out of 5
Restaurant Hotel In den Bonten Os
Rijmenamseweg 214, Rijmenam, Bonheiden

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 57 van 158 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 62 van 158 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 158 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 158 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 158 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Louis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geen flesje water op de kamer in de frigo
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van receptie op 30 nov 2023
beste, dank voor uw mooi bericht. we bieden gratis koffie en water aan onze balie voor elke hotelgast. mvg

6/10 – Redelijk

Jeanette

2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van receptie op 20 apr 2023
beste gast, bedankt voor uw verblijf en reactie. we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen begroeten. mvg

8/10 – Goed

Tom

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van receptie op 20 apr 2023
hartelijk dank voor uw verblijf. tot een volgende keer. mvg

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van receptie op 6 feb 2023
hatelijk dank voor uw verblijf.

8/10 – Goed

Theodoor

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie en rustige locatie dichtbij bij de stad Mechelen.Het ontbijt was heerlijk en goed.
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van receptie op 27 jan 2023
beste heer, hartelijk dank voor uw mooie feedbackmvg

6/10 – Redelijk

BENJAMIN, Brecht

2 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Peter

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beheerder/uitbater niet zo vriendelijk. Niet gastvrij
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van receptie op 26 aug 2022
thanks for our kind reply

8/10 – Goed

Philippe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Nancy

Positief: Comfort kamer
Verzorgd hotel met duidelijke coronamaatregelen
Vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg omtrent coronamaatregelen. Ruime en mooie kamer. Wel gelegen aan zeer drukke baan. Onze kamer had een probleem met de afvoer van het bad : stank wanneer je water liet lopen. Niet echt aangenaam. Rumoerige buren en door de dunne verbindingsdeur leek het of ze in onze kamer stonden. Ontbijt heeft ons ook niet kunnen bekoren. Door corona werd dit in een luik geplaatst dat uitgaf op de kleerkast. Was besteld om 8.30 uur maar om 7 uur al lawaai van het luik. Thermoskan voor thee.. water was om 8.30 uur al koud. Ook qua beleg zeer lastig. Alles zodanig verpakt in plastiek dat je dit maar amper open kreeg aangezien wij geen schaar bijhadden. Hier kan aan gewerkt worden uiteraard, want deze corona toestanden zijn voor iedereen onbekend gegeven.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van receptie op 4 jul 2020
beste gast, dank voor uw informatie die u ook al doorgegeven had bij uw check-out. We verontschuldigen ons nogmaals voor de punten waaraan we schuld hebben. We hebben u hiervoor bij de afrekening dan ook een tegemoetkoming gegeven. Vanwege corona is het idd onmogelijk dezelfde service te bieden. We hoopten hierbij te kunnen rekenen op wat meer begrip en verblijven verder. Mvg

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
personeel was na een 2de bevraging wel op de hoogte van de uitstapmogelijkheden in de buurt
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van De Receptie op 5 sep 2019
Wij danken u voor deze feedback,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Reasonably OK
The hotel is located on a main road outside village Bonheiden, but ~ 15 minutes drive from Mechelen. It is listed as 4 star, but I would rank it more like 3 star or 3 star superior. The mail receptionist may not be the most welcoming, but provided enough service. The rooms are quiet large and clean, the beds comfy. Bathroom clean with separate toilet. Free WIFI fast. The location is fairly quiet, but still on a main road. There is a restaurant and terrace, although on the Tuesday of arrival the restaurant opened only in the evening. Breakfast was fine, but again to me more 3 star (superior). The hotel is better priced than most accommodation closer to Mechelen. Although satisfactory, I found it a bit disappointing.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van reception op 12 jul 2019
Dear Mr Egberts, Thanks for your opinion. Indeed we are located on the main road between two villages. Our restaurant is only opened during evening times starting at 06.30 pm, as indicated on the website. We are sorry we could not serve you food around 5 pm. Best regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
De accommodatie was prima, maar houdt er rekening mee dat er geen airco op de kamers aanwezig zijn. Nu met de huidige temperaturen was het op 24 juni niet uit te houden op de kamer. Verder alles netjes en vriendelijke receptie
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van De receptie op 10 jul 2019
Wij danken u voor uw Feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Ruime nette kamer. Goed ontbijt. Kamer bereikbaar met trappen . Geen lift
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van de receptie op 29 mei 2019
Beste gast, wij danken u voor uw positieve feedback,

6/10 – Redelijk

Sander

Positief: Personeel en service
Tegenvaller
Hotel voldeed, helaas waren restaurant en bar dicht bij aankomst om 20.15 uur (volgens website gewoon open). Bij het ontbijt stonden er vieze schaaltjes tussen de schone schaaltjes.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van receptie op 19 sep 2018
Beste klant, wegens jaarlijkse vakantie was ons restaurant gesloten. excuses dat hiervan niet vooraf verwittigd werd. Mvg

6/10 – Redelijk

bruno

verse pistolets en boterkoeken niks uit de diepvries! lawaai nachts 30minuten alarm!!
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van receptie op 21 sep 2018
We hebben gemerkt dat er enkele gasten hun wekker vergaten uit te schakelen. we hebben dit intussen rechtgezet. mvg

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
netjes hotel
Kamers waren ruim en netjes .lekkere bedden en iedere dag werd de kamer gedaan en kregen we schone handdoeken.
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van In den Bonten Os op 17 aug 2018
Hartelijk dank voor deze fjine feedback.

8/10 – Goed

carine, Wechelderzande

Positief: Personeel en service
ruime kamer maar de douchekop was niet helemaal ok , vriendelijk personeel Was heel warm en geen airco op de kamer; met als gevolg slechte nacht wegens te warme kamer;
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van receptie op 27 jul 2018
beste gast, dank voor uw feedback. we hebben de douchekop inmiddels vervangen. we hebben idd geen airco; een zomer zoals 2018 is hoogst uitzonderlijk in heel Europa trouwens. Airco is één van onze volgende investeringen.

8/10 – Goed

Chantal

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Reactie van Nathaly op 10 apr 2018
Dear Chantal Thank you for this lovely review. We hope we may receive you in the future. Kind regards

8/10 – Goed

willemien, Wijk aan Zee , Holland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful hotel fantastic restaurant
Lovely stay with a gourmet diner and perfect wines. IT was totally up to our expectations as we were there already more times before. New box spring beds , spacious room .
1 nacht verbleven in augustus 2017
Reactie van rudy Van Roo op 19 aug 2017
Dear guest, it was a pleasure serving you. hope to see again in the near future. best regards

8/10 – Goed

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2017
Thanks for this nice message.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Zakelijke overnachtingen
Laat ik positief beginnen: Hotel ziet er goed uit en is verzorgd en netjes! Ontbijt is prima! Bedden zijn goed. Dan de tegenvallers.. - personeel is natuurlijk wisselend van samenstelling maar enkelen snappen helemaal niets van gastvrijheid. - in plaats van de gasten snel hun bestelling te leveren maakt de ober prioriteit van zaken die totaal niet belangrijk zijn. - gezeten aan een ronde zit met 4 man was de ober bezig bij ons aan onze tafel.. haast zich vervolgens tussen ons door in plaats van netjes om ons en onze zitopstelling te lopen.. naar een klant in 3-delig kostuum die hij op dat moment belangrijker vond. - dezelfde ober vond het, ondanks de warmte bij het bar gedeelte, nodig de haard die brandde nog eens extra van houtblokken te voorzien, zodat wij door de warmte zeker gedwongen werden om weg te gaan uit de bar om 21 uur. - dan.. HET GROTE PROBLEEM! De warmte was niet uit de kamers te krijgen! Ondanks dat de temperatuur buiten nog niet eens echt warm was was het binnen op de kamers een sauna qua temperatuur. Hierover klagende werd er geen oplossing geboden. Men beloofde van alles ( mobiele airco's plaatsen bijvoorbeeld ) maar er kwam niks van terecht. Hierdoor is er geen fatsoenlijke nachtrust mogelijk geweest! Dat is zeer kwalijk te noemen omdat de prijs voor een overnachting zeker niet laag is. wij hadden met 4 personen 2 kamers geboekt.. beide waren extreem warm! De derde nacht zijn 2 van de mensen met wie wij waren vertrokken! onacceptabel! Zonder oplossing!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf voor een overnachting
Schoon, plezierig verblijf in een leuk klein hotelletje met goede keuken. Open haard werd meteen aangestoken. Plezierig en vriendelijk personeel.

8/10 – Goed

jan, bergisch gladbach Duitsland

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rustig onderkomen na een gezellige party!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fijn hotel
Prima verblijf gehad. Mooie ruime kamers en lekker ontbijt

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geen toegang tot restaurant
Prima hotel, hond welkom tegen betaling. Goede bedden, schone kamer. Ontbijt prima. Wij waren helaas zeer teleurgesteld dat ons niet verteld was bij boeking dat we niet in het restaurant terecht konden die avond. Dat werd pas pas duidelijk toen we wilden reserveren met 2 vrienden. Daar wij een non refundable boeking hadden gedaan konden we niet annuleren, wij vroegen vriendelijk toch te mogen annuleren omdat we speciaal dit hotel geboekt hadden vanwege het meenemen van onze hond die dan op de kamer zou kunnen verblijven tijdens het diner. Dit was onmogelijk en daar waren we niet blij mee. Zeker omdat we niet vooro de boeking op de hoogte waren gebracht dat er een evenement plaatsvond in het hotel. Uiteindelijk een heel goed restaurant op 100 meter loopafstand gevonden waar we heerlijk hebben gegeten en waar ze super zorgzaam voor onze honden waren, chapeau voor restaurant Leyssen!. Al met al toch een leuk weekend geworden maar wij komen door dit voorval niet meer terug in dit hotel.

4/10 – Matig

Jan, Cuijk

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Teleurstellend
Reservering niet bekend bij aankomst Steenkoude kamer Na betaling per pin bleek later ook via creditcard bedrag afgeschreven te zijn Overigens comfortabele kamer en goed ontbijt

8/10 – Goed

christiaan, waregem

goed verblijf
wij waren tevreden over het verblijf , en hebben genoten van de streek. lekker eten en verzorgde bediening

4/10 – Matig

Stefaan, Kortrijk

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed maar wat gedateerd
Op zich proper, prima ontbijt maar algemeen is het hotel wat gedateerd

8/10 – Goed

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel!
Mooi hotel, comfortabel bed, goed ontbijt. Het personeel is er servicegericht ingesteld. Jammer dat ze vergeten waren onder het bed schoon te maken waar afval van vorige gasten lag.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer

8/10 – Goed

Henk de Vries, Nieuw Vennep

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Prima kamer, goed ontbijt, vriendelijke mensen. Enige foutje (er stond nog vuile vaat in een kast op een plek waar het van buiten kan worden weggehaald) werd snel en netjes gecorrigeerd nadat ik het had gemeld. Ik heb de directe omgeving niet verkend, dus kan daar geen oordeel over vellen.

8/10 – Goed

alka

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
None
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Wolfgang

Positief: Netheid, personeel en service
Preis-Leistung passt. Frühstück ok
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Guy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Remarque sur Hotel In den Bonten Os
Hôtel avec un très bon rapport qualité prix, avec des chambres spacieuses, petit déjeuner parfait,par contre dommage qu’il y avait une porte mitoyenne avec une autre chambre et en plus occupé et mal insonorisé, et aussi je regrette de ne pas pouvoir pu choisir, lors de la réservation entre un lit double ou deux lits séparés
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van receptie op 30 jan 2024
merci beaucoup pour votre commentaire très positive. a la prochaine.

10/10 – Uitstekend

Dora, SAn Diego

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were really friendly and the place, really clean…
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van receptie op 30 nov 2023
thank you very much; hope to welcome you again.

2/10 – Ontzettend slecht

Jürgen

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Patricia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place, staff, amenities, and free parking. Only complaint was the restaurant was quite expensive for anything.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van receptie op 30 nov 2023
thank you very much; hope to welcome you again.

6/10 – Redelijk

Per

Zakenreiziger
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Yann

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van receptie op 30 nov 2023
thank you very much; hope to welcome you again ;

8/10 – Goed

Rene Lund

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van receptie op 5 okt 2023
thank you very much. hope to welcome you again.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van receptie op 25 sep 2023
thank you very much

4/10 – Matig

KLAS

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Restaurant Hotel without restaurant
To my great disappointment, it tuned out that there was no restaurant
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van receptie op 11 sep 2023
dear guest, we understand your disappointment but we think you probably did not see that this is clearly indicated with the amenities on the booking site, so you could have known before making the reservation. also we sent you a mail directly after your reservation, informing you about this fact, so you were clearly informed in time. sorry to say but we did all we could to avoid this remark. thanks for your understanding.

8/10 – Goed

marlene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fiquei muito feliz com o hotel, o pequeno almoço poderá ser melhorado com mais variedade, mas tudo o que foi servido era muito bom.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van receptie op 27 jul 2023
we thank you a lot for your kind review and hope to see you again in the future. best regards

10/10 – Uitstekend

Gabrielle

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Waren sehr zufrieden , nur schade das die Bar und Restaurant am Wochenende nicht auf ist
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van receptie op 26 jun 2023
hallo, vielen dank; sehr schön dass es Ihenen gefallen hat. mfg

8/10 – Goed

Yann

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van receptie op 15 jun 2023
very nice to read you enjoyed your stay. see next time.

8/10 – Goed

Veronica Gomez

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van receptie op 9 jun 2023
thanks for your nice comment.best regards

10/10 – Uitstekend

Erik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super beliggenhed i flot grønt område. Kæmpe værelser og senge i høj kvalitet. Parkering lige foran døren, god service og eloplader til bil 👍. Her kommer vi tilbage.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van receptie op 15 mei 2023
dear guest, thanks for your nice feedback.hope to see you again.best regards

4/10 – Matig

Michael

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Restaurant and bar not available
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van receptie op 21 apr 2023
dear Guest,thanks for having stayed with us. we understand your disappointment about the restaurant being closed, although it was clearly mentioned on the booking website as well as on our own website. pitty you missed this information. best reagrds

10/10 – Uitstekend

Guillaume

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van receptie op 22 apr 2023
merci beaucoup pour votre visite. a la prochaine. bav

10/10 – Uitstekend

Lovekesh

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice location and nice big family rooms.
Hotel location is wonderful so is the building itself. Loved staying there. Staff didn't seem too friendly and didn't see them smile once. Didn't feel welcomed by them. But other than that everything was good.
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van receptie op 29 dec 2022
hello, thanks for you nice comment.best regards