Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen

Beoordelingen van Mercure Antwerp City South

4 out of 5
Mercure Antwerp City South
Desguinlei 94, 2018 Antwerpen, Antwerp

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 182 van 591 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 265 van 591 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 96 van 591 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 30 van 591 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 18 van 591 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Guus

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, vriendelijk personeel. Centrum goed en snel te bereiken per tram
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Kim

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a great time! It was a nice hotel with good breakfast.
1 nacht verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Hamza

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Parkeren drama
1 nacht verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Guy

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

christine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed gelegen, vriendelijke service
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

MARLIS

Zakenreiziger, Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
bij check in nette kamer, na 1 uur weggeweest te zijn, vuile koppen in onze kamer, niets weg maar gaf toch maar een vreemd gevoel. Iemand anders moet in onze kamer geweest zijn. na melding gezegd dat wat vreemd was, nieuwe kaartjes en dan volledige verblijf de vuile koppen blijven staan.... jammer, had gerekend om nette koppen...
3 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

J.

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel ontbijt te assertief en niet zo vriendelijk. Werd slecht opgeruimd. Personeel receptie erg vriendelijk.
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Diëlle herjanns

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel helpt je goed, maar niet vriendelijk. Raar geluid kwam uit de badkamer, en ging de hele dag en nacht door.
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Eliane

1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Nicole

2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Chantal

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

thom

1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Bauke

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dichtbij ov
2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel voor verblijf in Antwerpen. Goed bereikbaar, netjes, schoon, vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Rene

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Welness faciliteiten waren goed. Had een 2 persoons kamer geboekt , maar kreeg een 1 persoons kamer.
2 nachten verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Tjerk

Zakenreiziger
Erg jammer dat het een helskaarwij is om een factuur te krijgen. Nog niet eens naar bellen servicelijn... Gekke geur op kamer, alsof er wel gerookt is Ontbijt ook alleen okay van smaak/kwaliteit Vrij donkere kamers
2 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Frank

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Alexander

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Guy

1 nacht verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Dorien

10/10 – Uitstekend

Tamara

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig service !!
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Chris

1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Chalson, Hoogvliet RT

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Over het algemeen goed hotel prijs kwaliteit, alleen kamer was vrij stoffig. Personeel redelijk vriendelijk. Bedden waren goed kussens goed, snachts werd het wel warm. En voor de rest wel okayish
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Dyany

1 nacht verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Redelijk maar warm
Kamer met (geen) uitzicht: keken letterlijk uit op het spiegelglas van het geschakelde kantoorpand wat enigszins claustrofobisch was en kamer met airco was niet koel te krijgen en er kon geen raam open
2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

marleen

2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Ivo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed maar matig ontbijt tov de prijs.
Verblijf ok, maar vrij dure parking. Handdoek in de badkamer was oud en gescheurd en het ontbijt was niet in verhouding met de prijs. Als een verblijf van 1 nacht met parking in 138 euro kost, dan moet ook alles in verhouding in orde zijn. Mijn motto is : als het goed is mag het ook duur zijn....maar als het al duur is, dan moet het ook goed zijn.
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Amin

1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Elly De

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen geluidshinder op de kamer. Room service mogelijk. Tapijt goed onderhouden. Perfecte bedden.
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Drucella

1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

FREDDY

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel aan de rand van de stad.
Voor mij het perfecte hotel voor tijdens een beursbezoek op Antwerp Expo (om de hoek). Vriendelijk onthaal, fijne kamer, goed gegeten. Tapijten en plushen zeteltjes op de kamer zijn wel niet zo mijn ding (i.v.m. hygiëne). Signalisatie aan de buitenkant kan beter, er zit nl. ook nog een bedrijf in dezelfde blok.
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Jan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wij komen elk jaar twee dagen in Antwerpen. Kwamen voorheen in het Ramada hotel dat dus nu Mercure heet. Onveranderd goed, mooie nette ruime kamers. Volgend jaar gaan we weer terug.
1 nacht verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Kamers mogen beter schoongemaakt worden, badkamer mag voor 4* hotel wel gerenoveerd worden!!! Ruime kamer, medewerkers waren vriendelijk.
1 nacht verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Christel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2021

6/10 – Redelijk

M.G.

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Niet fris. Vooral de vloerbekleding vol vlekken. Oud, gedateerd. Zou vervangen moeten worden.
1 nacht verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Erik

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Netjes en verzorgd, goed hotel
Zeer net en verzorgd hotel. Door de corona maatregelen mn het restaurant wat aangepast, desalniettemin uiterst comfortabel. Prima verblijf!
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Nzila

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020

6/10 – Redelijk

christel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Zeer slecht aangeduid langs de straat om in te rijden ! Heel veel lawaai van bovenliggende verdiepingen door waterafvoer die de kamer passeert. Voor de rest alles toppie !
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

G.D., Wetteren

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi en comfortabel hotel. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Enig minpuntje is dat de fitnessruimte wel heel basic is. Zeker wanneer je een uurtje krachttraining doen. Er zijn onder andere geen halters in verschillende gewichten voorzien.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Maurits van Zwol, General Manager op 21 dec 2019
Beste gast, bedankt voor je beoordeling. Geweldig dat je genoten hebt van een comfortabel verblijf en ons vriendelijk personeel. We noteren je opmerking over de fitnessruimte en zullen kijken hoe we dit kunnen verbeteren. Hopelijk heb je verder genoten van je verblijf. Een volgende keer staan we graag weer voor je klaar! Met vriendelijke

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Guido

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima prijs/kwaliteit verhouding
Prima hotel, met echt een heerlijk bed! Je bent ook zo in het centrum van Antwerpen. Heerlijk uitgebreid ontbijt!
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Maurits van Zwol, General Manager op 17 dec 2019
Beste Guido, Hartelijk bedankt voor uw feedback. Het doet ons erg veel plezier dat u zo tevreden was over uw verblijf en we hopen u dan ook nogmaals te mogen ontvangen in de toekomst. Met vriendelijke groet, Maurits van Zwol, General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Marco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I always like this hotel. Nice, spacious and clean rooms. A bit outside the city centre, but price-quality wise great hotel to stay.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Maurits van Zwol, General Manager op 12 jul 2019
Dear Marco, Thank you for taking the time to share your experience with us. We are glad that you enjoyed your stay with us and enjoyed our comfortable rooms and competitive prices. However, we regret you found the city centre to be far. There is a tram stop just around the corner from us which takes you to the city centre in 7 minutes. Our team members are always available to provide assistance in this regard. We hope to see you again in the future. My best wishes, Maurits van Zwol, General Manager

10/10 – Uitstekend

katy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede service
Mooie ruime kamers. Lekker ontbijt. Zeer behulpzaam aan de receptie
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Maurits van Zwol, General Manager op 15 dec 2019
Beste Katy, Hartelijk dank voor je positieve recensie! Goed om te lezen dat de overnachting geheel naar wens was verlopen en wij hopen je natuurlijk weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groeten, Maurits van Zwol, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Sah

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een leuk Hotel kort in het centrum leuke personeel net en proper kamers ....
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Maurits van Zwol, General Manager op 15 dec 2019
Beste Letitia, Leuk dat u even de tijd nam voor een feedback. De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was. Nogmaals bedankt en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Maurits van Zwol, General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Bed moest nog aan elkaar gezeg worden, wifi slecht, personeel in lobby kan vriendelijker
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Maurits van Zwol, General Manager op 26 mei 2019
Beste gast, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons zeer dat je zich niet voldoende geholpen voelde door ons personeel. Dit is niet onze standaard. Klantvriendelijkheid is uiteraard erg belangrijk voor ons hotel en we zullen dit dan ook zeker intern bespreken. Het spijt ons ook te horen dat de wifi verbinding niet optimaal was, graag hadden we dit opgelost tijdens uw verblijf. Aarzel niet om zulke problemen tegen een van onze medewerkers te zeggen. Vriendelijke groeten, Maurits van Zwol, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hebben er een diner gebruikt en de bediening was heel langzaam en het eten was ook niet goed zeker niet in verhouding met de prijzen
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Maurits van Zwol, General Manager op 3 mei 2019
Beste gast, Bedankt voor uw feedback. We vinden het erg jammer dat het eten u niet heeft gesmaakt. Ons personeel staat steeds voor u klaar en helpt u graag verder wanneer u tekortkomingen ondervind. Aarzel een volgende keer dus niet om dit meteen te melden. We zullen uw opmerkingen alvast delen aan onze chef. Ons team doet ook haar best om steeds een vlotte service te garanderen en het spijt ons dat u dit niet zo ervaren heeft. Met vriendelijke groet en hopelijk tot een volgende keer. Maurits van Zwol, General Manager

10/10 – Uitstekend

Alain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig Hotel dichtbij Antwerp expo
Rustig Hotel dichtbij Antwerp expo
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Maurits van Zwol, General Manager op 22 feb 2019
Beste Alain, bedankt voor uw review, wat fijn dat u tevreden was over ons hotel en onze ligging! Graag tot een volgende keer, Maurits van Zwol, General Manager