Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van Hotel Serwir

4 out of 5
Hotel Serwir
Koningin Astridlaan 57, Sint-Niklaas

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 81 van 273 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 135 van 273 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 37 van 273 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 273 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 273 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Harry, Wezep

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was good.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Stijn, front office op 8 apr 2024
Dearest,Thank you for your review. We are very glad you enjoyed your stay at Hotel Serwir and hope to welcome you again in the near future.Kind regards,

8/10 – Goed

Harry, Wezep

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Stijn, Front office op 28 mrt 2024
Beste,Hartelijk bedankt voor uw beoordeling

10/10 – Uitstekend

Harry

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Stijn, Front office op 20 mrt 2024
Beste,Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn zeer tevreden dat u van uw verblijf genoot en hopen u in de nabije toekomst opnieuw te mogen ontvangen.Met gastvrije groet,

10/10 – Uitstekend

Ted

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Stijn, front office op 11 dec 2023
Beste,Harelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn tevreden dat u van uw verblijf genoot en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met gastvrije groet,

8/10 – Goed

Dick

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor de eerste keer hier overnacht, prima ervaring en een zeer goed ontbijt.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Front Office op 30 okt 2023
Beste gastBedankt voor uw feedback.Fijn te horen dat jullie een fijn verblijf in ons hotel gehad hebben. Ons hele team doet steeds zijn uiterste best om onze gasten te verwennen en hen een fijne ervaring te bezorgen. Het doet ons deugd te horen dat jullie dit gewaardeerd hebben. Wij hopen jullie dan ook in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Nog een fijne dag!

10/10 – Uitstekend

Liza

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Je hoort het verkeer en sirenes en zo goed, maar daar kan het hotel niets aan doen en het is niet meer dan je gewend bent als je in een stad of aan een grote baan woont.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Front Office op 7 sep 2023
Beste gastBedankt voor uw feedback.Fijn te horen dat jullie een fijn verblijf in ons hotel gehad hebben. Ons hele team doet steeds zijn uiterste best om onze gasten te verwennen en hen een fijne ervaring te bezorgen. Het doet ons deugd te horen dat jullie dit gewaardeerd hebben. Wij hopen jullie dan ook in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Nog een fijne dag!Front OfficeHotel Serwir

10/10 – Uitstekend

gerson

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Past wel.
Geweldig om 2 nachten door te brengen en vroeg te ontbijten.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Front Office op 7 sep 2023
Beste gastBedankt voor uw feedback.Fijn te horen dat jullie een fijn verblijf in ons hotel gehad hebben. Ons hele team doet steeds zijn uiterste best om onze gasten te verwennen en hen een fijne ervaring te bezorgen. Het doet ons deugd te horen dat jullie dit gewaardeerd hebben. Wij hopen jullie dan ook in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Nog een fijne dag!Front OfficeHotel Serwir

8/10 – Goed

Wilhelmus

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer mooi groot hotel , goede gratis parking , vlakbij shoppingcentrum en snelweg, zeer goed ontbijt met de mogelijkheid om buiten in loungesetting te ontbijten, dineren. Goed functionerende airco. Minder was dat het water niet goed wegliep , en er lag 10 cm stof op de kast
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Front Office op 26 jun 2023
Beste gastBedankt voor uw feedback.Fijn te horen dat jullie een fijn verblijf in ons hotel gehad hebben. Ons hele team doet steeds zijn uiterste best om onze gasten te verwennen en hen een fijne ervaring te bezorgen. Het doet ons deugd te horen dat jullie dit gewaardeerd hebben. Bedankt ook voor uw opmerking wat betreft housekeeping. Wij spreken hen hier zeker over aan.Wij hopen jullie dan ook in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Nog een fijne dag!Front OfficeHotel Serwir

8/10 – Goed

Hugo

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Stijn, front office op 3 jun 2023
Dearest,Thank you for your review.Kind regards

10/10 – Uitstekend

Jeroen

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Front Office op 15 mei 2023
Beste gastBedankt voor uw feedback.Fijn te horen dat jullie een fijn verblijf in ons hotel gehad hebben. Ons hele team doet steeds zijn uiterste best om onze gasten te verwennen en hen een fijne ervaring te bezorgen. Het doet ons deugd te horen dat jullie dit gewaardeerd hebben. Wij hopen jullie dan ook in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Nog een fijne dag!

6/10 – Redelijk

Tim

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Front Office op 12 mei 2023
Dearest,Thank you for your review.Kind regards

10/10 – Uitstekend

Vlad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good value, nice sized rooms
Neat room, friendly staff, great breakfast! Would stay here again. Having a car is important at this location, however there are pleanty of free parking places in front of the hotel.
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Stijn, Front office op 12 apr 2023
Dearest,Thank you for your review. We are glad you enjoyed your stay at Hotel serwir and hope to welcome you in the future.Kind regards

6/10 – Redelijk

Dieter

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Stijn, Front office op 26 mrt 2023
Beste,Bedankt voor uw beoordeling. Wij horen graag wat u wel en minder beviel tijdens uw verblijf ten einde de gastenervaring te optimaliseren.Met gastvrije groet

10/10 – Uitstekend

Marie-anne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voor herhaling vatbaar
Uitstekend hotel om na een dagje waasland shopping center te verblijven , ligt op 5 min wandelen, verbleven in het nieuwe gedeelte waar alles super netjes was en konden onze wagen gratis parkeren bij het hotel , vriendelijk personeel en heel behulpzaam , uitgebreid ontbijtbuffet, voor herhaling vatbaar
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Front Office op 25 feb 2023
Beste gastBedankt voor uw feedback.Fijn te horen dat jullie een fijn verblijf in ons hotel gehad hebben. Ons hele team doet steeds zijn uiterste best om onze gasten te verwennen en hen een fijne ervaring te bezorgen. Het doet ons deugd te horen dat jullie dit gewaardeerd hebben. Wij hopen jullie dan ook in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Nog een fijne dag!Front OfficeHotel Serwir

8/10 – Goed

Jan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel
Prima hotel, lekker ontbijt, alleen de geluidsisolatie van de kamer (kamer 308) kon beter, ik kon de buren horen praten.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Stijn, Front office op 12 feb 2023
Beste,Bedankt voor uw beoordeling.Wij zijn verheugd dat uw verblijf u zo goed beviel.Met gastvrije groeten

10/10 – Uitstekend

Jeffrey

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Stijn, Front office op 12 feb 2023
Dearest,Thank you for your review. We hope to welcome you in the future.Bedankt voor uw beoordeling. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen ontmoeten.Kind regards/ Met gastvrije groeten

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Een net en fijn hotel met een gunstige ligging. Vriendelijk personeel. De restaurant prijzen zijn wat aan de hoge kant maar het eten is er prima.
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Front Office op 3 feb 2023
Beste gastBedankt voor uw feedback.Fijn te horen dat jullie een fijn verblijf in ons hotel gehad hebben. Ons hele team doet steeds zijn uiterste best om onze gasten te verwennen en hen een fijne ervaring te bezorgen. Het doet ons deugd te horen dat jullie dit gewaardeerd hebben. Wij hopen jullie dan ook in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Nog een fijne dag!Front OfficeHotel Serwir

8/10 – Goed

Annemieke

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Kamers zijn wel erg 'gedateerd' maar al wat je nodig hebt is er
Reactie van Front Office op 16 dec 2022
Beste gastBedankt voor uw feedback.Fijn te horen dat jullie een fijn verblijf in ons hotel gehad hebben. Ons hele team doet steeds zijn uiterste best om onze gasten te verwennen en hen een fijne ervaring te bezorgen. Het doet ons deugd te horen dat jullie dit gewaardeerd hebben. U heeft inderdaad op één van onze oudste kamers gelogeerd. Reserveer in de toekomst zeker eens een deluxe of superior kamer voor slechts 10 extra. Zo ontdekt u ook onze moderne kamers met regendouche en een volledig nieuw interieur.Wij hopen jullie dan ook in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Nog een fijne dag!Front OfficeHotel Serwir

8/10 – Goed

Edwin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
netjes, mooi hotel, klantvriendelijk en goede service
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Front Office op 13 sep 2022
Dear guestThank you for your feedback.Nice to hear you enjoyed your stay in our hotel. Our entire team always does its utmost to spoil our guests and to give them a pleasant experience. We are pleased to hear that you have appreciated this. We would be happy to welcome you again soon!Have a nice day!Front OfficeHotel Serwir

10/10 – Uitstekend

Laurens

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beetje oud en gedateerd misschien maar schoon en netjes. Aardig personeel en prima service.
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Berend

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima rekening gehouden met extra wensen. mooie grote kamer, vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt.
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Front Office op 17 jan 2022
Beste gast Bedankt voor uw feedback. Fijn te horen dat ueen fijn verblijf in ons hotel gehad heeft. Ons hele team doet steeds zijn uiterste best om onze gasten te verwennen en hen een fijne ervaring te bezorgen. Het doet ons deugd te horen dat u dit gewaardeerd heeft. Wij hopen u dan ook in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Nog een fijne dag! Front Office Hotel Serwir

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gedateerd maar voldoende
De hotellift is nogal gedateerd, evenals de hoteltrap die aardig kraakt, en zo ook het interieur in de kamer maar alsnog ruim, schoon en netjes. De muren zijn wel erg dun waardoor ik aan de ene kant een stel hoorde praten (op normaal volume) en aan de andere kant een man hoorde snurken door de muren heen. Maar met de goede service en nette kamer alsnog een ok verblijf.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Front Office op 18 nov 2021
Beste gast Bedankt voor uw feedback. Fijn te horen dat jullie een fijn verblijf in ons hotel gehad hebben. Ons hele team doet steeds zijn uiterste best om onze gasten te verwennen en hen een fijne ervaring te bezorgen. Het doet ons deugd te horen dat jullie dit gewaardeerd hebben. Wij hopen jullie dan ook in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Nog een fijne dag! Front Office Hotel Serwir

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Open terras
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Front Office op 7 sep 2021
Dear guest Thank you for your feedback. We are happy to hear that you enjoyed your stay in our hotel. We hope to welcome you again in the future! Have a nice day! Kind regards Hotel Serwir

8/10 – Goed

Piet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed en net hotel!
Voldoende parkeergelegenheid bij het hotel wat zeer prettig is.
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

MKH

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
smerige badkamer en geen reactie
Vieze badkamer. Stortdouche en lichtschakelaars hadden een laag stof en er stond schimmel op de kit-laag en vieze voegen. Na melding bij de receptie werd er niets aan gedaan omdat er niemand was die dit kon schoonmaken. De volgende dag zouden ze er iemand naar laten kijken. Fijn als je er maar 1 nacht bent. Vind ik vrij onbegrijpelijk. En dat voor €144,- per nacht.
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Jeroen

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Matrassen zouden vervangen moeten worden
Matras was verouderd en bood bijna geen steun meer. Er zijn verbouwingen bezig waardoor er 's morgens vroeg al veel lawaai was.
1 nacht verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen airco.geen aparte faktuur mogelijk. Eten en drinken apart afrekenen .
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

lezin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Eveline

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
klein maar keurig
Ik kwam pas erg laat in de avond aan en er zat niemand bij de receptie, maar er kwam meteen iemand aanlopen. Nette, kleine 1 persoons kamer, prima bed en fijne douche.
1 nacht verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Harry

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Keurig zakenhotel maar zeker geen 4 sterren hotel. Eenvoudig ontbijtbuffet, wat bij andere hotelketens in de kamerprijs inbegrepen is.
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig hotel, zachte bedden en vriendelijk personeel.
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima kamers. jammer van het douchegordijn, niet echt meer van deze tijd.
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018

4/10 – Matig

Ans, Oss

Negatief: Netheid, comfort kamer
Slechte kamer
Slechte kamer zonder frisse lucht. Er stonden 2 mobiele aircoolers maar die konden er niet voor zorgen dat de temperatuur lager werd en zeker niet dat er voldoende frisse lucht was (raam kon niet open). Bovendien maakten ze ontzettend veel herrie. Er zat schimmel in de badkamer en dat zou toch niet mogen in een 4 sterren hotel
1 nacht verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geen waar voor je geld
Kamer stonk naar rook , geen mogelijkheid om te ontluchten . Eerst zelf nog moeten stofvegen !!! Bijboeking was 120€ duurder voor dezelfde kamer .
4 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kamers aan de voorkant...veel alwaai!
Bed van 1.40m...in het midden ingezakt...ik moest op het randje slapen!
1 nacht verbleven in mei 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slecht hotel
Zeer slechte isolatie, we hebben niet normaal kunnen slapen.
1 nacht verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Mark

Positief: Personeel en service, comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Standaard hotel
Ontvangst was zeer netjes. Voor hetgeen dat betaald moest worden voor de kamer viel het tegen. De helft van de stopcontacten werkte niet, op 3 plekken deed het licht het niet daar de lampjes er niet in zaten of kapot waren. De deur naar de douche zaten vlekken op.
1 nacht verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Ozkan, Genk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Proper hotel en vriendelijk personeel
Ik ben er maar 1 nacht kunnen verblijven d.m.v. mijn werk aan de haven van Antwerpen. Afstand was heel kort en geen file gehad
1 nacht verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
eenvoudig en gezellig hotel.
ideaal gelegen om nacht door te brengen bij feesten en lange meetings!
1 nacht verbleven in januari 2018

4/10 – Matig

Danielle , Harderwijk

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dikke teleurstelling
Op de foto’s zag het er erg mooi uit, dit 4**** hotel. Echter de kamer die wij kregen (203) was een uitgeleefde, oude kamer. De badkamer was vies en veel schimmel randen, de tapijt was te goor om zonder schoenen op te lopen. Gevraagd om een 2 persoonsbed, kregen echter gewoon 2 aan elkaar geschoven 1 pers bedden. Welke ook enorm kraakten als je ook maar iets bewoog of omdraaide. Al met al een enorme teleurstelling. Personeel wel vriendelijk en ontbijt buffet goed verzorgd.
1 nacht verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Tim

Positief: Netheid, personeel en service
Redelijk hotel voor goede prijs
Kamers zijn wat gedateerd maar wel schoon. Kamers zijn wel wat gehorig (last van geluid televisie in naastgelegen kamer). Restaurant is prima maar wel duur (€ 20,- voor een hamburger). Zeer snelle check-in en check-out. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Rianne, Flevoland

Prettig hotel vlakbij overdekt winkelcentrum
Serwir vind ik een prettig hotel met ruime parkeer plaats en centraal gelegen. Met een mooi overdekt winkel centrum er tegen over. s'avonds is het ook gezellig nog even vertoeven met een drankje.
2 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Marco

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Joke , Voorschoten

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel aan de rand van centrum Sint Niklaas
Voor een kort verblijf een meer dan prima hotel, ben blij dat we toch ook een ontbijt hebben genomen. Het ontbijt was volledig. De Bar gezellig en aardig personeel. De kamer was ruim alleen jammer genoeg was het bed aan de krappe kant.
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

jaco, elst

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Goed hotel Goed eten Goed ontbijt Meer een chic hotel wat minder voor de gewone man
3 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Rianne, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Hotel!
Very close to a Beautiful shoping center in St. Niklaas België.
3 nachten verbleven in augustus 2017