Lobbylounge

Beoordelingen van Zaan Hotel Amsterdam - Zaandam

4 out of 5
Zaan Hotel Amsterdam - Zaandam
Ebbehout 22, Zaandam, North Holland

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 660 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 271 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 35 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 1000 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Rob

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruime kamer met geweldig lekker bed. Wanneer je het raam dicht doet en de gordijnen is de kamer lekker stol en behoorlijk donker. Dan nog de airco lichtjes aan en heerlijk geslapen.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Front-office Shiftleader op 12 mei 2024
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

8/10 – Goed

saskia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Front-office Shiftleader op 12 mei 2024
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Uitstekend

Nina

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is much nicer than it looks on the pictures. The atmosphere is very warm and welcoming. The bed was extremely comfortable. I can't remember when I slept so well in a hotel. The location is super convenient as well, just a minute from the train station.
Reactie van Guest Relations op 7 mrt 2024
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

8/10 – Goed

judith

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamer, handige ligging bij station
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations op 20 dec 2023
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Uitstekend

Marc

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations op 9 dec 2023
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Uitstekend

Carola

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel fijn hotel, lekkere bedden. Heerlijk eten in het restaurant en een lekker drankje in de bar of even lekker shoppen in de buurt, het kan allemaal. Wifi werkt perfect. TV ontvangst is het enige minpuntje: 2 uur lang blokjes in beeld os zwart scherm.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relations op 9 dec 2023
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. During your stay you can always contact the 24 hour reception, who can always help you with any problems you experience during your stay. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

8/10 – Goed

Erik

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relations op 9 dec 2023
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

8/10 – Goed

Sylvia

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relations op 9 nov 2023
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

8/10 – Goed

Anna Helena

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations op 27 okt 2023
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

4/10 – Matig

Ivonne

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations op 25 sep 2023
We are sorry to hear that the hotel accommodation has not been able to completely meet your expectations. We will take this into account and do our best to improve the mentioned aspects. The reception can also assist you if you are dissatisfied with the provided room, by providing a room move. We think it is very important that our guests experience a comfortable stay. Have you perhaps made this known? Unfortunately the reception was not aware of this at the time of your stay.

8/10 – Goed

Jordy

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relations op 3 okt 2023
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

8/10 – Goed

Jolein

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Relations op 27 aug 2023
Dear Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

8/10 – Goed

Anja

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het was een prima verblijf, goede bedden, vriendelijk personeel. Wel jammer dat het erg gehorig was qua geluiden van douche en toilet van verschillende buren.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Relations op 19 aug 2023
Beste mevrouw, Hartelijk dank voor uw verblijf bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam en voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaring te delen. Het doet ons erg goed om te lezen dat u zo enthousiast bent over het hotel en de service. Het team kijkt ernaar uit u wederom te mogen begroeten bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

8/10 – Goed

Léon

3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Relations op 18 aug 2023
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

8/10 – Goed

Irene

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SUPER
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Guest Relations op 14 jun 2023
Dear Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

4/10 – Matig

Johan

Positief: Netheid, personeel en service
Het bed lag voor geen meter Slecht geslapen Net of je in een zandbak lag in het midden je lag in een diepe kuil in dit matras Was kamer 203 Voor de rest was het hotel oke
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Guest Relations op 30 mei 2023
Geachte heer of mevrouw, Bedankt voor uw bezoek aan Zaan Hotel Amsterdam Zaandam en voor het nemen van de tijd om zo'n uitgebreide beoordeling achter te laten. Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent over het bed. Heeft u dit misschien kenbaar gemaakt tijdens uw verblijf? Het was ons een genoegen geweest om je direct een nieuwe kamer te geven, om dit voor je op te lossen. Wij houden hier rekening mee en zullen voor de zekerheid het matras nog eens nader bekijken. Hopelijk wilt u Zaan Hotel Amsterdam Zaandam in de toekomst een tweede kans geven.

8/10 – Goed

Laura

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel prettig verblijf gehad en het winkelcentrum op loop afstand, perfect!
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Guest Relations op 3 mei 2023
Beste mevrouw, Hartelijk dank voor uw verblijf bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam en voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaring te delen. Het doet ons erg goed om te lezen dat u zo enthousiast bent over het hotel en de service. Het team kijkt ernaar uit u wederom te mogen begroeten bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

2/10 – Ontzettend slecht

Jan

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kan werkelijk weinig goeds benoemen van dit hotel. Als ik iets moet zeggen is het ontbijt (al was dat niet top) en de uitcheck (omdat je daarna de deur definitief achter je dicht kon trekken)..
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Guest Relations op 20 feb 2023
Beste heer, Het spijt ons te vernemen dat de receptie en het restaurant niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij zullen ons best doen om de aspecten te verbeteren en danken u voor uw feedback. Echter, was de receptie helaas niet op de hoogte van enig ongemak gedurende uw verblijf. De receptie is normaliter erg vriendelijk en bekwaam met de hotel gasten, zij assisteren ieder met veel plezier. Wij schrikken dan ook best van de situatie die u beschrijft tijdens uw aankomst. Wij hopen dat u Zaan Hotel Amsterdam Zaandam wellicht toch nog een kans wenst te geven in de toekomst, wij zullen er alles aan doen om u van een zo comfortabel mogelijk verblijf te voorzien.

4/10 – Matig

Hanneke

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Het internet deed het niet. Kan gebeuren, maar er werd niets gedaan om de gasten tegemoet te komen in het ongemak. Passieve houding personeel.
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Guest Relations op 21 jan 2023
Beste heer of mevrouw, Hartelijk dank voor uw verblijf bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam en voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaring te delen. Wij vinden het uiteraard heel vervelend dat uw geen toegang hadt tot de wifi. Helaas lag het buiten onze handen. Wij hadden u daar graag bij willen assisteren, maar helaas waren wij afhankelijk van een externe bedrijf die daar op dat moment mee bezig was om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen. De receptie had helaas ook geen internet, zij konden bijvoorbeeld ook geen gasten inchecken. Uiteindelijk is de storing verholpen. Hopelijk heeft u buiten de situatie om toch een fijn verblijf mogen ervaren. Het team kijkt ernaar uit u wederom te mogen begroeten bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

6/10 – Redelijk

Danielle

Reisde met familie
Het was erg gehorig en door de wind constant getik om gek van te worden
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Guest Relations op 21 jan 2023
Beste mevrouw, hartelijk dank voor uw verblijf bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam en voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaring te delen. Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u tijdens uw verblijf geluidsoverlast heeft ervaren en hierdoor uw verblijf dan ook als niet geheel prettig heeft kunnen ervaren. Indien u dit kenbaar maakt bij de receptie, kunnen wij uiteraard kijken naar een oplossing (zoals bijv. een andere kamer). Hopelijk heeft u buiten de situatie om toch een fijn verblijf mogen ervaren. Hopelijk mogen wij u dan ook nogmaals verwelkomen in Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

4/10 – Matig

Hannes

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
The Hotel, was clean and easy to navigate. The walls are very thin and therefore you constantly hear noises from the neighbours, lift and stairs. The staff was cold and communication was degrading.
Reactie van Guest Relations op 26 jan 2023
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review.We are sorry to hear that the hotel accommodation has not been able to completely meet your expectations. We will take this into account and do our best to improve the mentioned aspects. The reception can also assist you if you are dissatisfied with the provided room, by providing a room move. We think it is very important that our guests experience a comfortable stay. Have you perhaps made this known? Unfortunately the reception was not aware of this at the time of your stay.

8/10 – Goed

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
De bedden minder goed, ze schuiven uit elkaar
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Guest Relations op 21 jan 2023
Beste heer, hartelijk dank voor uw verblijf bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam en voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaring te delen. Wij vinden het uiteraard heel erg jammer om te vernemen dat u het vervelend vond dat de bedden uit elkaar schoven. Indien u nog een keer geïnteresseerd bent om te verblijven bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam, willen wij u vriendelijk aanraden om te kiezen voor onze Deluxe Double Room. Dit kamertype is voorzien van een kingsize bed, hopelijk zult u hierdoor dan ook geen ongemak ervaren. Hopelijk mogen wij u dan ook nogmaals verwelkomen in Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Uitstekend

Stefaan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Guest Relations op 4 dec 2022
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Uitstekend

Dilara

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima!
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Guest Relations op 4 dec 2022
Beste heer of mevrouw, Hartelijk dank voor uw verblijf bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam en voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaring te delen. Het doet ons erg goed om te lezen dat u zo enthousiast bent over het hotel en de service. Het team kijkt ernaar uit u wederom te mogen begroeten bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

8/10 – Goed

Saskia

1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Saskia

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

J.

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg vriendelijk personeel, mooi kamer, heerlijk ontbij
Reactie van Guest Relations op 8 nov 2022
Beste heer of mevrouw, Hartelijk dank voor uw verblijf bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam en voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaring te delen. Het doet ons erg goed om te lezen dat u zo enthousiast bent over het hotel en de service. Het team kijkt ernaar uit u wederom te mogen begroeten bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

8/10 – Goed

Magaly

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Guest Relations op 8 nov 2022
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

6/10 – Redelijk

Katiuscia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer en het hotel waren mooi en goed. Maar er kwam een hele sterke rioollucht uit de badkamer. Ik werd er s nachts wakker van. Bij vertrek gemeld maar geen compensatie oid aangeboden gekregen. Niet heel klantvriendelijk
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Guest Relations op 8 nov 2022
Beste heer of mevrouw, Hartelijk dank voor uw verblijf bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam. Mocht u gedurende de overnachting een ongemak ervaren, dan raden wij u altijd aan om dit direct kenbaar te maken aan de 24uurs receptie zodat zij dit direct voor u op kunnen lossen. Zij hadden u zodra u hier last van begon te krijgen, graag voorzien van een andere kamer. Onze excuses voor enig ervaren ongemak, dit is absoluut niet de intentie geweest. Hopelijk wenst u Zaan Hotel Amsterdam Zaandam nog een kans te geven in de toekomst.

10/10 – Uitstekend

Geert

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Tamana

1 nacht verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Beverley

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, comfort kamer
5 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Guest Relations op 6 jun 2022
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Uitstekend

Geert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Nette, schone comfortabele kamer met benodigde voorzieningen. Top ! Aanrader !!
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Guest Relations op 6 jun 2022
Beste heer of mevrouw, Hartelijk dank voor uw verblijf bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam en voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaring te delen. Het doet ons erg goed om te lezen dat u zo enthousiast bent over het hotel en de service. Het team kijkt ernaar uit u wederom te mogen begroeten bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

2/10 – Ontzettend slecht

John

1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Guest Relations op 30 jul 2022
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam. We are sorry to learn that the hotel has not been able to meet your expectations. We will do our best to improve the aspects, however we were unfortunately not made aware of any dissatisfaction or inconvenience during your stay. It would have been within our pleasure to try to assist you in any way to resolve the issue. May we ask what exactly went wrong? We are always open to points of improvement and sincerely appreciate your feedback. We think it is very important that our guests experience a comfortable stay. Hopefully you may give Zaan Hotel Amsterdam Zaandam a second change in the near future.

8/10 – Goed

Ronald

1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Guest Relations op 13 apr 2022
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

6/10 – Redelijk

Suzanne

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beste, het ontbijt was heel beperkt ondanks ik had aangegeven dat wij graag een plantaardig ontbijt hadden gewenst. (Een pot soya yoghurt is wat magertjes) De mevrouw van het ontbijt was ook niet op de hoogte. Voor een 4 sterrenhotel hadden we een rijker gevuld ontbijt verwacht. Wat ons ook stoorde waren de mensen die aan de inkom van het hotel drugs gebruiken. De geur komt tot in de inkom en onze kamer lag aan de voorkant van het hotel waardoor we dit ook steeds roken. Niet aangenaam. Mvg, Suzanne
2 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Jurgen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastische prijs kwaliteit verhouding. Eet de chicken in het restaurant. Goede keuken en service
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Guest Relations op 2 dec 2021
Beste heer of mevrouw, Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam en voor de tijd die u heeft genomen om over uw ervaring te vertellen. Het doet ons erg goed om te lezen dat u zo enthousiast bent over het hotel en de service. Het team kijkt ernaar uit u wederom te mogen begroeten bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Uitstekend

Eleni

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch!
Super mooie sfeer binnen. Netjes aangekleed!
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Guest Relations op 17 okt 2021
Beste heer of mevrouw, Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam en voor de tijd die u heeft genomen om over uw ervaring te vertellen. Het doet ons erg goed om te lezen dat u zo enthousiast bent over het hotel en de service. Het team kijkt ernaar uit u wederom te mogen begroeten bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

8/10 – Goed

Freddy, Schijndel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel van alle gemakken voorzien. Parkeren ging wat moeizaam.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Guest Relations op 17 okt 2021
Beste heer of mevrouw, Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam en voor de tijd die u heeft genomen om over uw ervaring te vertellen. Het doet ons erg goed om te lezen dat u zo enthousiast bent over het hotel en de service. Het team kijkt ernaar uit u wederom te mogen begroeten bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Uitstekend

Danny

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Guest Relations op 17 okt 2021
Beste heer of mevrouw, Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam en voor de tijd die u heeft genomen om over uw ervaring te vertellen. Het doet ons erg goed om te lezen dat u zo enthousiast bent over het hotel en de service. Het team kijkt ernaar uit u wederom te mogen begroeten bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Uitstekend

P.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Guest Relations op 17 okt 2021
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel! Ik verbleef op een drie-persoons kamer. Receptiedames zijn ontzettend gastvrij, de kamers ruim en schoon, al het personeel is trouwens erg aardig, prima ontbijt, fietsen gehuurd. Het treinstation is voor de deur dus uitstekende verbinding naar bijv Amsterdam. Bergen aan Zee (golfsurfschool is een aanrader) is 40 min rijden. Kortom een heerlijk verblijf gehad en zeker voor herhaling vatbaar
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Guest Relations op 23 aug 2021
Beste heer of mevrouw, Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam en voor de tijd die u heeft genomen om uitgebreid over uw ervaring te vertellen. Het doet ons erg goed om te lezen dat u zo enthousiast bent over het hotel en de service. Wij streven altijd naar perfectie in onze service en het doet ons dan ook erg veel plezier om te vernemen dat u dit ook zo heeft ervaren. Complimenten ontvangen motiveert en inspireert en daarom delen wij deze ook altijd met onze medewerkers. Nogmaals hartelijk dank en het team kijkt ernaar uit u in de toekomst wederom te mogen begroeten bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centrale ligging van het hotel. Alles op loopafstand en dichtbij het station. Vriendelijk ontvangst bij de receptie. Schone kamers.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Guest Relations op 23 aug 2021
Beste heer of mevrouw, Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam en voor de tijd die u heeft genomen om uitgebreid over uw ervaring te vertellen. Het doet ons erg goed om te lezen dat u zo enthousiast bent over het hotel en de service. Wij streven altijd naar perfectie in onze service en het doet ons dan ook erg veel plezier om te vernemen dat u dit ook zo heeft ervaren. Complimenten ontvangen motiveert en inspireert en daarom delen wij deze ook altijd met onze medewerkers. Nogmaals hartelijk dank en het team kijkt ernaar uit u in de toekomst wederom te mogen begroeten bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
kamers redelijk restaurant slecht bar gesloten
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Guest Relations op 23 aug 2021
Beste heer of mevrouw, Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam en voor de tijd die u heeft genomen om uitgebreid over uw ervaring te vertellen. Het spijt ons zeer om te vernemen dat u niet geheel tevreden bent geweest naar aanleiding van een ongemak gedurende uw verblijf. Wij hopen dat u wellicht contact op zou willen nemen met de hotel accommodatie, om meer over uw ervaring te kunnen vertellen? Wij zouden graag uitzoeken wat er precies gebeurd is. Wij hopen dat u Zaan Hotel Amsterdam Zaandam nog een kans zou willen geven in de nabije toekomst en hopen uw reactie te mogen ontvangen.

8/10 – Goed

Danielle

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Guest Relations op 9 aug 2021
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We will definitely share your comments because we are certain that your feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for recommending us to the world and we hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Uitstekend

G.J.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel
Leuk hotel, vriendelijk personeel, heerlijk en uitgebreid ontbijt. Ruime en nette kamers.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Guest Relations op 9 aug 2021
Beste heer of mevrouw, Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam en voor de tijd die u heeft genomen om uitgebreid over uw ervaring te vertellen. Het doet ons erg goed om te lezen dat u zo enthousiast bent over het hotel en de service. Wij streven altijd naar perfectie in onze service en het doet ons dan ook erg veel plezier om te vernemen dat u dit ook zo heeft ervaren. Complimenten ontvangen motiveert en inspireert en daarom delen wij deze ook altijd met onze medewerkers. Nogmaals hartelijk dank en het team kijkt ernaar uit u in de toekomst wederom te mogen begroeten bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging vlakbij het station. Het hotel is pas nieuw en zo rook het ook nog. Alles was erg netjes en schoon. Fijn verblijf gehad.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Guest Relations op 9 aug 2021
Beste heer of mevrouw, Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam en voor de tijd die u heeft genomen om uitgebreid over uw ervaring te vertellen. Het doet ons erg goed om te lezen dat u zo enthousiast bent over het hotel en de service. Wij streven altijd naar perfectie in onze service en het doet ons dan ook erg veel plezier om te vernemen dat u dit ook zo heeft ervaren. Complimenten ontvangen motiveert en inspireert en daarom delen wij deze ook altijd met onze medewerkers. Nogmaals hartelijk dank en het team kijkt ernaar uit u in de toekomst wederom te mogen begroeten bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

8/10 – Goed

Andre

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
New hotel
Mooi nieuw hotel
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Guest Relations op 23 aug 2021
Beste heer of mevrouw, Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam en voor de tijd die u heeft genomen om uitgebreid over uw ervaring te vertellen. Het doet ons erg goed om te lezen dat u zo enthousiast bent over het hotel en de service. Wij streven altijd naar perfectie in onze service en het doet ons dan ook erg veel plezier om te vernemen dat u dit ook zo heeft ervaren. Complimenten ontvangen motiveert en inspireert en daarom delen wij deze ook altijd met onze medewerkers. Nogmaals hartelijk dank en het team kijkt ernaar uit u in de toekomst wederom te mogen begroeten bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel , nieuw en heel schoon , mooi inrichting , super ontbijt
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Front-Office Guest Relations op 20 jul 2021
Beste heer of mevrouw, Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam en voor de tijd die u heeft genomen om uitgebreid over uw ervaring te vertellen. Het doet ons erg goed om te lezen dat u zo enthousiast bent over het hotel en de service. Wij streven altijd naar perfectie in onze service en het doet ons dan ook erg veel plezier om te vernemen dat u dit ook zo heeft ervaren. Complimenten ontvangen motiveert en inspireert en daarom delen wij deze ook altijd met onze medewerkers. Nogmaals hartelijk dank en het team kijkt ernaar uit u in de toekomst wederom te mogen begroeten bij Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Front-Office Guest Relations op 20 jul 2021
Dear Sir or Madam, Thank you for visiting Zaan Hotel Amsterdam Zaandam and for taking the time in leaving such a detailed review. We are happy to read how you enjoyed our product and service. We will definitely share your comments because we are certain that your feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for recommending us to the world and we hope to have the pleasure of welcoming you again at Zaan Hotel Amsterdam Zaandam.