Zwembad

Beoordelingen van Ramada by Wyndham Amsterdam Airport Schiphol

4 out of 5

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 441 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 331 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 129 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 62 van 1005 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 42 van 1005 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Marco

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
De accommodatie was op zich goed, maar het inchecken was dramatisch. Nieuw systeem werd de schuld gegeven, maar de koppeling met betalen werkte ook slecht En je kan enkel met pasjes betalen . Degene die ons hielp was tevens met andere zaken bezig Na 3 kwartier werden we weer achter een andere rij gezet om de betaling af te ronden. Buffet was prima en bediening was vriendelijk
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Sharon Hilferink, Management Assistant op 2 apr 2024
Beste Marco,Bedankt voor uw feedback.Het verheugt ons te horen dat ons buffet en de vriendelijkheid van ons personeel aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat u tevreden was over de netheid van de kamer en de voorzieningen die wij bieden.Wij betreuren het ten zeerste dat uw incheckervaring niet voldeed aan de hoge standaarden die wij nastreven. Ons doel is om een vlotte en prettige check-in te bieden, en we vinden het spijtig dat ons nieuwe systeem in dit geval niet naar behoren functioneerde. We nemen uw feedback serieus en zijn continu bezig met het verbeteren van onze processen en systemen. Daarnaast vinden we het jammer dat u langer moest wachten dan gebruikelijk en dat dit aspect van onze dienstverlening niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.Ondanks deze uitdagingen hopen we dat de positieve aspecten van uw verblijf overwegen en dat we u in de toekomst opnieuw mogen verwelkomen om u een ervaring te bieden die geheel in lijn is met de kwaliteitsstandaarden van ons hotel.Met vriendelijke groet,Sharon Hilferink, Management Assistant

8/10 – Goed

Jeffrey

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Sharon Michieletti-Hilferink, Assistant to the Gen op 28 mrt 2024
Beste Jeffrey,Hartelijk dank voor deze uitstekende score.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Met warme groeten en graag tot een volgende keer,Sharon Michieletti-Hilferink, Assistant to the General Manager

10/10 – Uitstekend

sevda

1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Jeroen

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
We hadden een vierpersoonskamer/suite geboekt. Helaas was de kamer door schade niet beschikbaar. Netjes een alternatief geboden. Kamer was op zich netjes. Badkamer daarintegen was niet schoon. Schimmel op het plafond. Dit kan wel wat aandacht hebben. Ontbijt was netjes verzorgt. 3 sterren is misschien niet de beoordeling die het zou moeten hebben, maar 4 sterren is het het ook niet waard
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Sharon Hilferink, Management Assistant op 4 jan 2024
Beste Jeroen,Fijn dat u de tijd nam voor uw review.We zijn blij te horen dat onze service naar wens was en dat u het ontbijt netjes verzorgd vond. Onze excuses voor het ongemak met betrekking tot de badkamer; we streven naar de hoogste standaarden van netheid en zullen uw feedback ter harte nemen. Hoewel we trots zijn op onze viersterrenstatus, waarderen we uw mening en zijn altijd op zoek naar manieren om ons hotel te verbeteren.Gelukkig nieuwjaar en hopelijk tot snel.Met vriendelijke groet,Sharon Hilferink, Management Assistant

10/10 – Uitstekend

Rachid

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel leuk hotel en rustig
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Sharon Michieletti-Hilferink, Assistant to the Gen op 1 dec 2023
Beste Rachid,Bedankt voor uw fijne review en voor uw verblijf bij het Ramada by Wyndham Amsterdam Airport Schiphol.We zijn blij dat alles voor u naar wens is geweest en dat u genoten heeft van de rust!We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Sharon Michieletti-Hilferink, Assistant to the General Manager

10/10 – Uitstekend

Salwa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Rachid

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect
1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Tim

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Chayenne

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Alles was een beetje oud, en daardoor leek de badkamer vies
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Nathan

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Remco

10/10 – Uitstekend

Vidly, Helmond

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel is dichtbij Schiphol gevestigd
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Ramada Amsterdam Airport Schiphol op 7 sep 2022
Beste Vidly,Bedankt voor uw verblijf bij het Ramada Amsterdam Airport Schiphol. Wij zijn blij om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest.Wij hopen u nogmaals in de toekomst te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet, Sharon HilferinkManagement Assistant

8/10 – Goed

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Ramada Amsterdam Airport Schiphol op 5 aug 2022
Dear Martin, Thank you for choosing Ramada Amsterdam Airport Schiphol. We are happy that you have enjoyed your stay with us! We are looking forward welcoming you again. Kind regards, Sharon Hilferink Management Assistant

4/10 – Matig

Renaz

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Dick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Giarmani

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van MH op 20 okt 2021
Dear Giarmani, Thank you for your great review and positive rating. Team Ramada Amsterdam airport

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijke personeel
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van John Nieuwland, General Manager op 25 aug 2021
Hartelijk dank voor uw verblijf en tot een volgend bezoek aan Amsterdam!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Airco werkte niet goed op de kamer. Boden ons een andere kamer aan. We kregen meteen een upgrade naar dubbele kamer. Kortom vriendelijke personeel en goede service.
3 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van John Nieuwland, General Manager op 25 aug 2021
Thank you very much for staying with us and we would like to welcome you again on your next visit to Amsterdam!

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Nicole op 18 jun 2021
Dear Mr. Mohamed, Thank you very much for your review and your stay at our hotel. Hopefully we may welcome you again at Ramada by Wyndham Amsterdam Airport Schiphol in the nearby future! We wish you a wonderful weekend, Mr. Mohamed! Kind regards, Nicole Front Office Ramada by Wyndham Amsterdam Airport Schiphol

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Mooie kamer en hotel. Parkeerkosten vooraf onduidelijk. Zwembad en sauna vanwege corona nog gesloten.
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van John Nieuwland, General Manager op 16 jun 2021
Hartelijk dank voor uw verblijf. Het zwembad en sauna zijn sinds kort weer geopend!

10/10 – Uitstekend

Patricia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Relaxed verblijf voor vertrek vanaf Schiphol.
Prima verblijf! Uitstekende service en bovenal zeer vriendelijk personeel. Goede uitvalsbasis voor verder verloop reis vanaf Schiphol!
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van John Nieuwland, General Manager op 16 jun 2021
Thank you for staying with us and hope to welcome you again in the near future!

10/10 – Uitstekend

Erwin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van John Nieuwland, General Manager op 2 mei 2021
Thank you for staying with us!

10/10 – Uitstekend

Anastasiya

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van John Nieuwland, General Manager op 2 mei 2021
Thank you for staying with us!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van John Nieuwland, General Manager op 18 apr 2021
Thank you for staying with us!

10/10 – Uitstekend

Patty

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van Manon vd Lei op 3 apr 2021
Dear mrs. Patty, Thank you for the positive review! We hope to welcome you again.

10/10 – Uitstekend

Gilberto

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TOPVERBLIJF
Ik was weereens in RAMADA by Wyndham voor mijn Cursus bij FMTC. als vanouds was het weer een Topverblijf en had zelfs een upgrade ontvangen naar een kamer met Balkon. Jammergenoeg was er geen hotel-ontbijt, die altyd fantatastisch geregeld is dit ivm de geldende COVID regeld... maar het vervangend pakket was ook wel te doen. Ook wil ik Nicole en Manon , en de rest van de staff , voor de gastvryheid en tot de volgende keer , als ik weer naar FMTC ga. Ros kmr 548
5 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van Manon op 3 apr 2021
Beste Gilberto, Super bedankt voor de positieve review! Tot de volgende keer weer! Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
jammer van het parkeer kosten
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van Manon vd Lei op 23 mrt 2021
Dear sir/madam, Thank you for your positive feedback! We are happy to hear that you have enjoyed your stay. Hopefully we will be able to welcome you again. With kind regards,

6/10 – Redelijk

Mark

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
De kamer was echt prima. Het personeel vriendelijk en behulpzaam. Ik had een 3 gangendiner geresserveerd, maar dat was eigenlijk gewoon een afgang. Ik heb de helft dan ook laten staan en de andere helft omdat ik honger had op gegeten. Had 2 speciaal biertjes en 1 zakje chips mee naar de kamer genomen. Dat koste dus 16 euro. Echt een belachelijke prijs. Het was dat de flesjes al geopend waren. Volgende keer ga ik toch op zoek naar een ander hotel
1 nacht verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Rinus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van John Nieuwland, General Manager op 24 aug 2020
Thank you very much for staying with us!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zag er netjes uit, weet zeker dat we in de toekomst hier meer gebruik van gaan maken
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Roland Wilkens op 21 mrt 2020
Beste gast, Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en voor het schrijven van deze review! We stellen uw mening zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf. We kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Roland Wilkens Management Assistent

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De prijs-kwaliteitverhouding wat betreft de kamer was goed, de kamer zag eruit zoals op de foto. Vanwege het vroege vertrek heb ik geen gebruik gemaakt van het ontbijt. De maaltijden in het restaurant vond ik prijzig
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Roland Wilkens op 4 mrt 2020
Beste gast, Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en voor het schrijven van deze review! We stellen uw mening zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw ruime kamer. Jammer dat u geen gebruik had kunnen maken van ons ontbijt. Wellicht dat u interesse had gehad in onze Early Breakfast Voucher, waarbij u voor een bedrag van 15 euro uw eigen ontbijt bij elkaar kunt zoeken met artikelen uit onze lobby winkel. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel! Met vriendelijke groet, Roland Wilkens Management Assistent

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Roland Wilkens op 2 mrt 2020
Dear Guest, Thank you very much for your stay at our hotel and for your review. We appreciate your feedback! Good to see that you enjoyed your stay with us. We hope we may welcome you again in the near future! Best regards, Roland Wilkens Management Assistant

10/10 – Uitstekend

Els

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Roland Wilkens op 24 feb 2020
Dear Els, Thank you very much for your stay at our hotel and for writing this review! We appreciate your feedback. Good to read that you enjoyed your stay to the fullest. We would love to welcome you again in the near future! Best regards, Roland Wilkens Management Assistant

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima uitvalsbasis voor Schiphol. Grote ruime kamers.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Roland Wilkens op 19 feb 2020
Beste Gast, Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en voor het schrijven van deze review! We stellen uw mening zeer op prijs. Goed om te lezen dat u heeft genoten van de locatie ten opzichte van Schiphol en van uw ruime kamer. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel! Met vriendelijke groet, Roland Wilkens Management Assistent

8/10 – Goed

lieve

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Roland Wilkens op 5 feb 2020
Dear guest, Thank you very much for your stay at our hotel and for writing this review! We appreciate your feedback. Great to read that you enjoyed your stay with us! We would love to welcome you again in the near future! Best regards, Roland Wilkens Management Assistant

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel. Fijne kamer. Goede ligging.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Roland Wilkens op 29 jan 2020
Beste Gast, Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en voor het schrijven van deze review! We stellen uw mening zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel! Met vriendelijke groet, Roland Wilkens Management Assistent

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima keurig net modern hotel. Goede prijs. Taxi busjes rijdt elk half uur naar schiphol, dus ideaal om zo in hartje Amsterdam met de trein te komen.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Roland op 10 jan 2020
Beste gast, Hartelijk dank voor uw verblijf en voor het achterlaten van deze review! We stellen uw mening zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel! Met vriendelijke groet, Roland Wilkens Management Assistant

8/10 – Goed

margriet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend
Prima plek! Schoon en uitstekende service!
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Roland op 1 jan 2020
Beste Margriet, Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en voor het achterlaten van deze review! We stellen uw mening zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Roland Wilkens Management Assistent

8/10 – Goed

Rob

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
Goed hotel
Jammer dat mijn kamer tussendoor niet was gepoetst. Vriendelijk personeel en mooie ruime kamer
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Roland Wilkens op 23 dec 2019
Beste Rob, Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en voor het achterlaten van deze review! We stellen uw mening zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u heeft genoten van ons vriendelijk personeel en van uw ruime kamer. Vervelend dat uw kamer niet is schoongemaakt gedurende uw verblijf. Ik zal dit met onze housekeeping afdeling oppakken en ervoor zorgen dat de nodige acties ondernomen worden. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel! Met vriendelijke groet, Roland Wilkens Management Assistent

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel met shuttleservice van en naar Schiphol airport. vervelend dat er van 1:00 tot 5:00 in de nacht voor het hotel aan de weg gewerkt werd. Geluidsoverlast was aanzienlijk.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Roland Wilkens op 22 dec 2019
Beste Gast, Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en voor het achterlaten van deze review! We stellen uw mening zeer op prijs. Vervelend dat u last heeft gehad van de wegwerkzaamheden voor ons hotel. Wij waren helaas zelf ook niet op de hoogte van de geplande nachtwerkzaamheden. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel! Met vriendelijke groet, Roland Wilkens Management Assistant

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was heel ruim en mooi ingericht. De badkamer was wel wat gedateerd, en er zat hier en daar schimmel in de voegen. Dat wss wat minder en stond in groot contrast met de mooie kamer. Een dikke plus voor het glutenvrije ontbijt. Bij mijn vorige verblijf was het glutenvrije ontbijt slecht geregeld, en daar heb ik toen wat tips over gegeven. Met die tips is wat gedaan, en daarvoor complimenten.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Roland Wilkens op 21 dec 2019
Beste gast, Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en voor het achterlaten van deze review! We stellen uw mening zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw ruime kamer. We zijn ervan op de hoogte dat onze badkamers ietwat gedateerd zijn en daarmee een contrast vormen met de rest van de kamer. Het renoveren van de badkamers staat op de planning voor 2020. Fijn om te lezen dat verbetering ziet ten opzichte van uw vorige verblijf wat betreft het glutenvrije ontbijt. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel! Met vriendelijke groet, Roland Wilkens Management Assistent

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Roland Wilkens op 4 dec 2019
Dear guest, Thank you very much for your review regarding your stay with us. We highly appreciate your feedback. Great to see that you enjoyed your stay with us. We look forward to your next stay with us! Best regards, Roland Wilkens Management Assistant

8/10 – Goed

Astrid

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Roland Wilkens op 27 nov 2019
Dear Astrid, Thank you very much for your stay at our hotel and for your review! We appreciate your feedback. Good to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to serving you again in the near future! Best regards, Roland Wilkens Management Assistant

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een uitstekend hotel! Fijne grote kamer en heel schoon.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Roland Wilkens op 21 nov 2019
Beste gast, Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en voor het achterlaten van een review! We stellen uw mening zeer op prijs. Fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf! We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel! Met vriendelijke groet, Roland Wilkens Management Assistent

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Roland Wilkens op 18 nov 2019
Dear guest, Thank you very much for your stay at our hotel and for writing this review! We appreciate your feedback. Good to read that you enjoyed your stay with us. Hopefully, we may welcome you again in the near future! Best regards, Roland Wilkens Management Assistant

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Roland Wilkens op 6 nov 2019
Dear guest, Thank you very much for writing this review! Your feedback is highly appreciated. Good to read that you enjoyed your stay with us. We hope we may welcome you again in the near future! Best regards, Roland Wilkens Management Assistant

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Roland Wilkens op 19 sep 2019
Dear guest, Thank you very much for your review regarding your stay with us! Great to see that you enjoyed your stay. We would love to welcome you again in the near future! Best regards, Roland Wilkens Management Assistant

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid
Ontbijt kon uitgebreider voor de prijs. Netheid kon beter, de glazendeur van de badkamer zat vol met spatten. Voor iemand die op Schiphol moet zijn heeft het hotel een uitstekende ligging met shuttleservice, voor bezoek aan Amsterdam city ligt het net iets te ver ongeveer half uurtje rijden met auto dezelfde tijd met trein.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Roland Wilkens op 2 okt 2019
Beste gast, Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en voor het schrijven van deze review! We stellen uw mening zeer op prijs. Vervelend dat het ontbijt en de netheid van de kamer niet geheel naar wens waren. Toch hopen we u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel! Met vriendelijke groet, Roland Wilkens Management Assistant

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Roland Wilkens op 12 aug 2019
Dear guest, Thank you very much for staying at Ramada Amsterdam Airport Schiphol! It's a pleasure to see that you enjoyed your stay with us. Hopefully, we may welcome you again in the future! Best regards, Roland Wilkens Management Assistant

6/10 – Redelijk

Dima

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van John Nieuwland, General Manager op 5 aug 2019
Thank you very much for staying with us!