Exterieur

Beoordelingen van Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre

4 out of 5
Mövenpick Hotel Amsterdam City Centre
Piet Heinkade 11, Amsterdam

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 582 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 274 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 78 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 41 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 29 van 1004 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Petra

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van General Manager op 21 nov 2023
Dear Petra,Many thanks for your positive rated review. We hope to welcome you again!Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

8/10 – Goed

Dennis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Goede locatie. Personeel heel vriendelijk. Ruime kamers. Inrichting kamer gedateerd en een erg muffe geur op de kamer.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van General Manager op 27 okt 2023
Beste Dennis,Hartelijk dank voor het delen van uw algemene positieve feedback. Complimenten zullen intern worden gedeeld! Graag ontvangen wij uw eventueel mindere momenten tijdens uw verblijf zodat wij actie mogen/ kunnen ondernemen. Mijn excuses en graag tot ziens!Vriendelijke groet,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

8/10 – Goed

K.M.

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van General Manager op 10 aug 2023
Dear guest,Thank you very much for your positive rating. We look forward to welcome you again!Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

8/10 – Goed

Mireille

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeker aan te raden aan families en vrienden
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van General Manager op 3 jul 2023
Beste Mireille,Hartelijk dank voor uw positieve feedback en voor uw aanbeveling. Graag tot ziens en vriendelijke groet,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van General Manager op 7 jun 2023
Dear guest,Many thanks for expressing your full satisfaction! We hope to welcome you again.Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Nicole

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van General Manager op 10 mrt 2023
Thank you Nicole!!

10/10 – Uitstekend

Pauline

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel en goede locatie
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van General Manager op 9 jan 2023
Beste Pauline,Hartelijk dank voor uw mooie bijdrage! Ik ben blij dat uw verblijf op onze unieke locatie naar wens is geweest en hoop u opnieuw te mogen verwelkomen.Vriendelijke groet,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

A.E. van den

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie, nette en ruime kamer met zeer fraai uitzicht op het IJ op de 19e verdieping.
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van General Manager op 5 dec 2022
Beste gast,Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen! Graag tot ziens in de nabije toekomst.Vriendelijke groet,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

6/10 – Redelijk

Remco, Arnhem

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging was super. Intake was traag en onbeschoft verstoord door een andere gast en wij stonden erbij en keken ernaar. 3e bed op kamer een opgemaakte bank?? In de ochtend last van lichtinval bij het raam. Gordijnen sloten niet goed aan. 2 x moeten bellen voor handdoeken voor de 3e persoon. In het restaurant gegeten en zaten op een bank met scheuren. Ontbijt is veel te duur in verhouding tot de kwaliteit zo ook voor de prijs van de kamer. 4* is het hotel niet waardig. 3* is het maximaal.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Jane op 9 sep 2022
Dear Remco, Thank you very much for your positive review. Besides this, our apologies for your mentioned issues. Sorry that you feel this way. We hope to welcome you again. Kind regards, Jane Añonuevo- Reservation team

8/10 – Goed

Albert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede service en vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van General Manager op 2 aug 2022
Beste Albert, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen. Ik ben blij om te lezen dat u een vriendelijke service heeft ontvangen. Complimenten zullen intern worden gedeeld! Graag tot ziens en vriendelijke groet, Remco Groenhuijzen General Manager

10/10 – Uitstekend

Olutosin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Great Hotel!
Movenpick has become my favorite hotel! My family and I were very pleased with our stay. Although the service of the staff wasn't as inviting, I will definitely return to Movenpick the next time I visit Amsterdam.
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van General Manager op 26 jul 2022
Dear Olutosin, Thank you very much for sharing your more than positive and encouraging feedback, this is obviously much appreciated! It is great to have become your favorite hotel, compliments will be internally shared! Please stay again next time you travel to Amsterdam. Kind regards, Remco Groenhuijzen General Manager

8/10 – Goed

Monique

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, uitgebreid ontbijtbuffet.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van General Manager op 25 jul 2022
Beste Monique, Hartelijk dank voor het delen van uw meer dan positieve feedback! Ik ben blij dat alles zo naar wens is geweest inclusief ons heerlijke ontbijt buffet. Graag tot ziens en vriendelijke groet, Remco Groenhuijzen General Manager

4/10 – Matig

Sabine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
De accomodatie was prima, maar het duurt echt ontzettend lang om in te checken, terwijl er echt niet veel mensen voor ons waren.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van General Manager op 22 jul 2022
Beste Sabine, Hartelijk dank voor uw (recente?) verblijf en voor het delen van uw ervaringen. Mijn excuses voor de lange wachttijd tijdens het inchecken, en wat spijtig om de lage scores te zien. Anderzijds hoop ik dat u ook genoten heeft van uw verblijf. Wij verwelkomen u graag in de nabije toekomst! Vriendelijke groet, Remco Groenhuijzen General Manager

6/10 – Redelijk

Melanie

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Kan beter
Ik vond prijs kwaliteit kon het beter bedden waren goed wc niet goed schoon 2 dagen lag er een vieze matras op de gang niet echt netjes en ontbijt was erg duur wel personeel aan de receptie was erg vriendelijk en zeer behulpzaam
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van General Manager op 23 jun 2022
Beste Melanie, Hartelijk dank voor het delen van uw zowel positieve als minder positieve ervaringen. Ten eerste bied ik u mijn welgemeende excuses aan voor uw onplezierige ervaringen en indruk. Uw feedback zal intern gedeeld geworden zodat hier meer aandacht aan besteed zal worden, dit is uiteraard nodig. Anderzijds ben ik blij dat u een vriendelijke service heeft ontvangen, complimenten zullen intern worden gedeeld! Wij hopen u ondanks uw mindere indruk van ons hotel in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Vriendelijke groet, Remco Groenhuijzen General Manager

10/10 – Uitstekend

Kees

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hele mooie prachtig ruime kamer met fantastische vergezichten over stad en water
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van General Manager op 13 jun 2022
Beste Kees, Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en voor het delen van uw positieve ervaringen. Daar zijn we uiteraard blij mee! Graag tot ziens en vriendelijke groet, Remco Groenhuijzen General Manager

8/10 – Goed

Annelies

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Simon

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Arjan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel met een zeer goede prijs/kwaliteit
Plus: Heel fijn hotel, schoon, mooi uitzicht, geluidsdichte kamers. Min: (maar nog steeds ruim voldoende) Redelijk harde bedden en een wat krappe douche in het bad.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van General Manager op 25 okt 2021
Beste Arjan, Hartelijk dank voor uw over het algemeen positieve feedback. Mocht u besluiten wederom bij ons te komen overnachten dan assisteren wij u graag met bijvoorbeeld een extra topper. Dit maakt het matras zachter. Graag tot ziens! Vriendelijke groet, Remco Groenhuijzen General Manager

10/10 – Uitstekend

Roland

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel lief
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van General Manager op 5 okt 2021
Dear Roland, Many thanks for your positive review! We hope to welcome you again. Kind regards, Remco Groenhuijzen General Manager

10/10 – Uitstekend

Simon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel en locatie
Parkeren op 200 meter voor EUR 15 per 24u is erg fijn. Super hotel verder.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van General Manager op 25 aug 2021
Beste Simon, Hartelijk dank voor uw positieve review. Ik ben blij om te lezen dat ons hotel en locatie aan uw verwachtingen heeft kunnen voldoen, alsmede de nabijgelegen parkeeropties. Graag tot ziens en vriendelijke groet, Remco Groenhuijzen General Manager

8/10 – Goed

Elisabeth

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekend verblijft voor onze korte city trip Amsterdam. De afstand vanaf het Centraal Station naar het hotel is prima te voet te doen. Kamer die wij kregen wat perfect, ruim genoeg, mooie badkamer, heerlijk bed, super uitzicht en alles heel schoon.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van General Manager op 25 aug 2021
Beste Elisabeth, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaringen. Ik ben blij om te vernemen dat onze locatie en de mooie kamer aan uw verwachtingen heeft kunnen voldoen. Graag tot ziens en vriendelijke groet, Remco Groenhuijzen General Manager

10/10 – Uitstekend

Frans, Born

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastisch hotel met prachtig uitzicht en goede ligging tov centrum.
2 nachten verbleven in december 2020
Reactie van General Manager op 14 dec 2020
Beste Frans, Hartelijk dank voor uw meer dan positieve commentaar! Daar zijn we uiteraard ontzettend blij mee. Alvast fijne dagen gewenst en graag tot snel. Vriendelijke groet, Remco Groenhuijzen General Manager

8/10 – Goed

J, Den Bosch

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg vriendelijk personeel, mooi en goed verzorgd hotel. Aandachtspunt: info voor roomservice en aanbod is nergens terug te vinden.
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van General Manager op 16 jul 2020
Beste J, Hartelijk dank voor uw positive review. Ik ben blij om te vernemen dat uw verblijf aangenaam is geweest en u een vriendelijke service heeft ontvangen. Wegens de maatregelen rondom COVID-19 geven wij de Room Service informatie op een A4 tijdens check in. Mocht u in de toekomst besluiten Amsterdam opnieuw te bezoeken dan verwelkomen wij u graag! Vriendelijke groet, Remco Groenhuijzen General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
uitstekend
Prima verblijf, ook dit keer weer.
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van General Manager op 9 mrt 2020
Beste gast, Hartelijk dank voor uw positieve verblijf en voor uw terugkomst. Graag tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Remco Groenhuijzen General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Locatie was super een hele goeie verbinding met het openbaar vervoer
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van General Manager op 2 mrt 2020
Beste gast, Wat fijn om te horen dat onze locatie aan uw verwachtingen heeft kunnen voldoen. Graag tot ziens! Vriendelijke groet, Remco Groenhuijzen General Manager

10/10 – Uitstekend

Bart

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuke trip naar A'dam in onbekend hotel
Probleem met de 'foute' kamer werd direct klantvriendelijk opgelost. Goede service en erg vriendelijk personeel. Opvallend Engels is de voertaal.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van General Manager op 2 mrt 2020
Beste Bart, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Ik ben blij dat u een behulpzame assistentie heeft ontvangen. Complimenten zullen intern gedeeld worden! In ons hotel verwelkomen wij voornamelijk gasten van internationale komaf en doen ons uiterste best om al onze gasten in hun eigen taal aan te soreken. Ook in het Nederlands! Graag tot ziens, Bart. Vriendelijke groet, Remco Groenhuijzen General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamers, alleen de klimaat beheersing is wel minder. Alles op maximaal koud gezet en het was alsnog te warm op de kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van General Manager op 13 feb 2020
Geachte gast, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen het positieve verloop van uw verblijf in ons hotel kenbaar te maken. We zijn blij met uw reactie, want uw feedback helpt ons bij het evalueren en verbeteren van onze kwaliteit. Wij verwelkomen u graag opnieuw in ons hotel! Met vriendelijke groet, Remco Groenhuijzen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van General Manager op 13 feb 2020
Dear guest, Thank you very much for taking the time to share your positive experience in our hotel, I hope you had a pleasant and safe trip back home. Come again! Kind regards, Remco Groenhuijzen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Theezakjes waren niet aanwezig op kamer wat jammer was
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van General Manager op 31 jan 2020
Beste gast, Hartelijk dank voor uw verblijf en feedback. Het spijt me te lezen dat er geen theezakjes op uw kamer aanwezig waren, mijn excuses hiervoor. Ik hoop dat u onze collega's heeft gecontacteerd en de rest van uw verblijf aangenaam is geweest. Heel graag tot ziens! Vriendelijke groet, Remco Groenhuijzen General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel. Goed met auto te bereiken. Wel ver lopen naar centrum. Er is wel een shuttle naar centrum.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van General Manager op 27 jan 2020
Beste gast, Hartelijk dank voor uw verblijf en positieve commentaar. In plaats van lopen kunt u tram 26 nemen of onze shuttle reserveren. Graag tot ziens! Vriendelijke groet, Remco Groenhuijzen General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van General Manager op 6 jan 2020
Dear guest, Thank you very much! Should you visit Amsterdam once more we hope to welcome you again. Kind regards, Remco Groenhuijzen General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer traag!!
Ze zeiden ons dat ze. Zouden bellen als de kamercklaar was ;maar om 16u30 hadden ze ons nog steeds niet gebeld!!
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van General Manager op 22 jan 2020
Beste anonieme gast, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Ik heb uw opmerkingen gelezen en het spijt me dat wij u niet hebben geïnformeerd zoals beloofd. Mijn excuses hiervoor. Uw commentaar zal intern worden gedeeld voor verbeteringsdoeleinden. Anderzijds hoop ik dat u een aangenaam verblijf heeft gehad en hoop u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen! Vriendelijke groet, Remco Groenhuijzen General Manager

8/10 – Goed

Jeff

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and clean. Just too bad it was twin beds
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van General Manager op 23 dec 2019
Dear Jeff, Thank you for your positive comments. My apologies for not having received the bed type of your preference; please inform our staff directly should you decide to stay with us again. Upon availability we are more than happy to assist you. Kind regards, Remco Groenhuijzen General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van General Manager op 24 okt 2019
Dear guest, Thank you for your high rating, this is much appreciated! Please stay again. Kind regards, Remco Groenhuijzen General Manager

4/10 – Matig

Jennifer

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The twin beds were within inches of each other. There were cobwebs in the corner. The electric teapot leaked. On top of that, I was charged an additional $42 for a tax that wasn’t included in the cost you quoted.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Elizabeth

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect location for those catching a cruise. Nice views.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van General Manager op 16 mei 2024
Dear Elizabeth,Thank you very much for sharing your positive feedback. I am glad to hear you enjoyed your stay in our convenient and location. Next time Amsterdam is on your travel plans, we hope to assist you again.Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

kenneth, Drumheller

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is great if you are going to start a cruise from here.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van General Manager op 16 mei 2024
Dear Kenneth,Thank you very much for your positive review. I am glad to learn you enjoyed your stay and hope your cruise has been enjoyable as well. We look forward towelcome you again!Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral ManagerKind regards,Remco GroenhuijzenGeneral manager

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was wonderful and friendly. Room was clean and comfortable
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van General Manager op 14 mei 2024
Dear John,Thank you very much for sharing your positive feedback. Compliments will be internally shared! Please stay again next time you visit Amsterdam.Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Lynda

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location before our cruise. Excellent breakfast and dinner! Nice walk to canals and tram station. View from room super, too. Highly recommend.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van General Manager op 14 mei 2024
Dear Lynda,Thank you very much for sharing your more than positive and encouraging feedback. I am delighted to learn we were able to meet to all of your expectations, and look forward having a chance to welcome you again!Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Douglas

Reisde met een groep
My only comment is that there could be a card by the heating/cooling thermostat saying if you have the window open the air conditioning won’t work. We were very warm at night.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van General Manager op 13 mei 2024
Dera Douglas,Thank you very muhc for your positive rated review and for sharing your suggestions. It is to my regret to learn you were not (made?) aware of the Climate Control working and the room being too warm for you. My apologies for this. Besides that our team is more than happy to assist at all times, it's a general fact that when having the windows open, the Climate Control (or AC) will stop working. I hope this helps and look forward to welcome you again!Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van General Manager op 14 mei 2024
Dear John,Many thanks!Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

donald

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van General Manager op 14 mei 2024
Thank you Donald!Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Elie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy location good service
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van General Manager op 7 mei 2024
Dear Elie,Many thanks for your positive feedback. We surely look forward to welcome you again!Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect for stay after cruise ship arrival. Easy luggage storage early to explore city. Fabulous dinner in hotel dining room. Highly recommend for cruise ship transfer stays.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van General Manager op 7 mei 2024
Dear Jennifer,Thank you very much for highlighting the positive aspects of your stay. I am delighted to learn you spent such an enjoyable time in our convenient located and well appointed hotel. Next time you visit Amsterdam, we hope to assist you again!Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Suzanne

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect for our overnight stay
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van General Manager op 6 mei 2024
Dear Suzanne,Thank you very much for your positive review. We certainly hope to welcome you again!Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Jorge

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van General Manager op 2 mei 2024
Dear Jorge,Thank you very much for leaving your positive rated review. We look forward to welcome you back soon!Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

richard

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dockside for sailing opportunities
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van General Manager op 26 apr 2024
Dear Richard,Thank you very much for sharing your positive feedback. I am glad to learn our convenient location met to all of your expectations. Next time you travel to Amsterdam, we hope to welcome you again!Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

anna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liked the view of the room we were in
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van General Manager op 26 apr 2024
Dear Anna,Thank you very much for sharing your positive moments. I am happy to hear you enjoyed the lovely views from your room. We look forward to welcome you again!Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

4/10 – Matig

EDWARD

Very high priced hotel. Decent breakfast buffet. Checking was confusing. Showed up at 12 noon and was told not to bother until 3pm. Asked at 2 pm and they said our room was ready.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van General Manager op 24 apr 2024
Dear Edward,Thank you very much for sharing your regretfully low rated review and comments. I is to my regret to learn about your unpleasant moments, and for not having met entirely to your expectations. My apologies for this. Please be assured your feedback will be internally shared for follow up accordingly. We look forward having a chance to welcome you again!Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

cynthia

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked the bar area and food there
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van General Manager op 23 apr 2024
Dear Cynthia,Thank you very much for leaving your positive feedback! We hope to welcome you again.Kind regards,Remco GroenhuijzenGeneral Manager