Klassieke kamer, 1 tweepersoonsbed | Uitzicht vanuit de kamer

Beoordelingen van Mercure Hotel Amsterdam Sloterdijk Station

4 out of 5

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 502 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 380 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 81 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 23 van 1001 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Berrie

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Chris

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Sheryl

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Jensy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Manager op 15 okt 2023
Dear Jensy,Thank you for your feedback. It was a pleasure having you here. Our team is looking forward to welcome you back soon. With kind regards, Nick den HartogHotel Manager

10/10 – Uitstekend

Robin Van Der

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne kamer. Super schoon. Zeer uitgebreid ontbijt.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Hotel Manager op 25 sep 2023
Beste Robin, Vriendelijk dank voor het delen van uw feedback betreffende uw verblijf bij ons. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de services en faciliteiten van het hotel. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Nick den HartogHotel Manager

6/10 – Redelijk

Luka

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niet kunnen parkeren en onvriendelijk ontvangst
De mevrouw achter de Bali was niet vriendelijk en moeilijk te verstaan. Ook werd er bij aankomst verteld dat de parkeergarage vol was en dat we moesten parkeren bij de parkeergarage van station Sloterdijk, dit zou 16,50 per dag kosten. Vind dit erg asociaal en niet klantvriendelijk. Eenmaa aangekomen bij parkeer garage Sloterdijk was deze ook helemaal vol en moesten we uiteindelijk 6 min lopen vanaf het hotel parkeren. Hotel was verder schoon en de prijs waard maar door onvriendelijk ontvangst en de het gedoe rond parkeren zal ik hier niet meer komen.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Hotel Manager op 25 sep 2023
Beste Luka, Vriendelijk dank voor het delen van uw feedback betreffende uw recente verblijf bij ons. Het is spijtig om te lezen dat u niet geheel tevreden bent over alle services en faciliteiten van het hotel. Mijn excuses voor het feit dat we niet aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Met vriendeijke groet, Nick den HartogHotel Manager

10/10 – Uitstekend

Morad

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer aardig personeel. Verder alles in orde. Prima vervoersmogelijkheden dichtbij. Ontbijt is wel prijzig daarom niet genomen.
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Annika

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Raja

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lekker rustig .
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Orna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Angela

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pluspunt: Nette kamer alles aanwezig. Minpunt: dat het restaurant s'avonds niet open was voor een diner Minpunt: parkeerkaart werkte niet
2 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Eline

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel.
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Erik

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Wim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De accommodatie was goed en het ontbijt met service was eveneens goed. Jammer dat de bar en restaurant tijdelijk gesloten waren enkel op vrijdag en zaterdag waren ze open.
4 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Geert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima lokatie!
2 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Dirk

1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Dirk

1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

JWO

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Jammer dat restaurant de hele week dicht was.
5 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Dayenne op 5 apr 2022
Beste JWO, Bedankt voor uw review. Wat fijn om te horen dat u een goed verblijf met ons heeft gehad. Excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met het restaurant. Hopelijk kunnen wij u snel verwelkomen in onze Sky Lounge. Met vriendelijke groet, Dayenne Mercure Team

10/10 – Uitstekend

Sofie Yvonna Andrea, Hamburg

3 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Anouar

1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van GM op 25 nov 2021
Dear Anouar, Many thanks for your nice and positive review. This will motivate our staff to continue delivering a perfect hospitality. We hope to welcoming you again in the future! Ronald Reichert, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Business tripje Amsterdam
Mooi fris hotel, goede service (gratis kamer upgrade) en goed sky lounge restaurant
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van GM op 25 nov 2021
Dear Guest, Many thanks for your nice and positive review. This will motivate our staff to continue delivering a perfect hospitality. We hope to welcoming you again in the future! Ronald Reichert, General Manager

10/10 – Uitstekend

ian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotels zoals ze horen te zijn.
Gewoon prima, ptijs en kwaliteit. Uitgerust de dag beginnen.
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Brenda Mauer van

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het inchecken duurde 25 min, echt te lang. Verkeerde persoon gegevens uitdraaien etc. Niet in het systeem noteren dat ik wel degelijk €100 borg had betaald etc. Overig personeel vriendelijk, goed ontbijt en schone kamer.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van RR op 27 sep 2021
Geachte mevrouw Mauer, Hartelijk dank voor de moeite die u genomen heeft om uw ervaringen te delen. Excuses dat het op een paar vlakken niet geheel aan uw verwachtingen heeft voldaan. De check in procedure is momenteel, door verschillende Coronamaatregelen, inderdaad iets meer werk dan normaal. Maar dan moet de informatie uiteraard wel kloppen. We betreuren het dat dit niet het geval was. We zullen e.e.a. intern bespreken om op die manier onze service te verbeteren. Fijn dat het personeel en het ontbijt u in positieve zin zijn opgevallen. R. Reichert, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Denise Keyner, Rooms Division Manager op 19 sep 2021
Thank you for your review! It is always a pleasure to receive positive feedback and we very much appreciate your comments regarding your stay at Mercure hotel Amsterdam Sloterdijk Station. I will happily share your experiences with our team as I am sure that your kind feedback will serve as a big encouragement to them all to maintain our quality of services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Warm regards, Denise Keyner Rooms Division Manager Mercure hotel Amsterdam Sloterdijk Station

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede locatie bij het station, zo ben je snel in Haarlem of Amsterdam centrum.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Denise Keyner, Rooms Division Manager op 19 sep 2021
Beste Marlou, Bedankt voor de review! Het hotel is inderdaad op minder dan 5 min lopen van Sloterdijk station en vanuit daar kunt u binnen 10 min in het centrum van Amsterdam zijn of binnen een kwartier in Haarlem. Een heerlijke uitvals basis dus! Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring en we hopen dat uw volgende bezoek net zo aangenaam zal zijn als de vorige. Met vriendelijke groet, Denise Keyner Rooms Division Manager Mercure hotel Amsterdam Sloterdijk Station

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De locatie is perfect.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van RR op 28 jul 2021
Hartelijk dank voor uw "perfecte" beoordeling. We verwelkomen u graag eerdaags weer in ons hotel, Vriendelijke groet, Ronald Reichert, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schone kamer, goede locatie
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Denise Keyner, Rooms Division Manager op 6 jul 2021
Hartelijk dank voor uw review. Het is altijd een plezier om positieve feedback te mogen ontvangen en we stellen uw opmerkingen over uw verblijf bij Mercure Hotel Amsterdam Sloterdijk zeer op prijs. Ik ben er zeker van dat uw vriendelijke feedback een grote stimulans voor ons team zal zijn om onze kwaliteit en serviceverlening te behouden en deel uw ervaringen dan ook graag met het volledige team. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring en we hopen dat uw volgende bezoek net zo aangenaam zal zijn als de vorige.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
goed, schoon
2 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Danique Hoogeveen op 25 mei 2021
Beste Hartelijk dank voor uw review! Het is altijd een plezier om positieve feedback te ontvangen en we stellen uw opmerkingen over uw verblijf bij Mercure hotel Amsterdam Sloterdijk zeer op prijs. Ik ben er zeker van dat uw vriendelijke feedback een grote stimulans voor ons team zal zijn om onze kwaliteit en serviceverlening te behouden en deel uw ervaringen dan ook graag met het volledige team. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring en we hopen dat uw volgende bezoek net zo aangenaam zal zijn als de vorige. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2020

6/10 – Redelijk

Mario

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
10
Ja heb genoten van me verblijf
1 nacht verbleven in oktober 2020

2/10 – Ontzettend slecht

M, Amsterdam

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Bij incheck werd ik geweigerd in eerste instantie omdat het hotel mijn reservering niet had ontvangen. Het was midden in de macht. Ik liet bewijs zien met een bevestiging en dat bleek volgens hen niet voldoende te zijn. Terwijl dit een kwestie is tussen Expedia en het hotel, werd dit op mij afgeschoven en is er ook gezegd in exacte bewoording dat het mijn eigen schuld was en had ik niet moeten boeken via Expedia. Na lang aandringen en wijzen op het feit dat ik een gast ben die netjes een reservering heeft gemaakt kreeg ik uiteindelijk een kamer.
1 nacht verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Peter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Gewoon prima. Vriendelijk, servicegericht personeel.
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mooie kamers! heel netjes en vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Luc

1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

astrando

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7
was goed
1 nacht verbleven in mei 2020

8/10 – Goed

YVES

2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

J.P.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer tevreden.
Prima bevallen. Hadden priorityroom gekregen, die prima uitgerust was. Incheck zeer vriendelijk en accuraat.
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Top!
Super, netjes en ruime kamers
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Frans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
We hadden een luxe, schone kamer met een heerlijk bed. Waterkoker met verschillende zakjes thee, heerlijk!
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Ronald Reichert, General Manager op 19 nov 2019
Many thanks for your excellent review for our services. Hope to see you back soon

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel ligt op 2 minuten wandelen van het station, waar je de trein kan nemen naar Amsterdam Centraal. Op 5 minuutjes ben je in het centrum. Perfecte locatie dus! De kamers zijn mooi en proper. Ze hebben een hele mooie badkamer met regendouche. Het ontbijt is ook fantastisch! Het enige minpuntje vind ik persoonlijk dat het personeel(buiten die van de receptie) geen nederlands spreken. Voor mij is dit niet erg, want ik spreek en versta engels, maar we zitten in Nederland........?! Jammer
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
We hebben genoten van ons verblijf en het personeel was erg vriendelijk.
1 nacht verbleven in juli 2019