Royal suite | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek

Beoordelingen van Leonardo Royal Hotel Amsterdam

4 out of 5
Leonardo Royal Hotel Amsterdam
Paul van Vlissingenstraat, Amsterdam, North Holland

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 343 van 677 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 240 van 677 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 55 van 677 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 25 van 677 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 677 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Maranda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was perfect for one night stay.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Team Leonardo Royal Hotel Amsterdam op 16 apr 2024
Dear Maranda,Thank you for choosing Leonardo Royal Hotel Amsterdam for your one-night stay. We are delighted to hear that you had a perfect experience with us. We hope to welcome you back for another enjoyable stay soon!Warm Regards,Team Leonardo Royal Hotel Amsterdam

10/10 – Uitstekend

Andre

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Alain

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Iryna

Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Annet

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een heel fijn hotel. Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten is prima en de kamer is mooi en een fantastisch uitzicht over Amsterdam.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Sastra

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles perfect! Geen commentaar
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Maarten op 21 sep 2023
Geachte Sastra,Hartelijk bedankt voor uw vriendelijke en positieve review van ons hotel! We kijken ernaar uit om u weer te mogen ontvangen als u daar open voor staat!Met vriendelijke groet,Team Leonardo Royal Hotel

10/10 – Uitstekend

Linda

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gezellige sfeer. Je voelt je welkom. Temperatuur in de kamer erg warm. Geen mogelijkheid om te ventileren
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Filip

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ontvangst, had verwacht dat de gesproken taal Nederlands zou zijn, maar het was oké! Zeer verzorgde en goed ingerichte kamer! Uitmuntend ontbijt en super relaxed ruimtes. Een dikke plus voor de service en het gebruik van de parking!
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Mireille

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief verrast.. mooi verzorgd hotel.. goede service.. uitgebreid ontbijt.. Makkelijke metroverbinding net voor de deur… Een aanrader!
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Team Leonardo op 21 nov 2022
Dear Mireille,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Team Leonardo

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Akiko

Positief: Personeel en service, voorzieningen
2 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Hans

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel zacht bed
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Tee op 6 okt 2022
Dear Mr. Hans, Thank you for your feedback. First of all, we owe you apology for this unconvinced that happened, and thank you so very much for your kindness to leave us the the feedback during your stay.Best regards, Leonardo Royal Amsterdam Team

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon, mooi, comfortabel, centraal, direct naast de metro, aanrader!
2 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Ioana op 8 apr 2022
Dear Daniel , Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Ioana - Leonardo royal Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Joel.

1 nacht verbleven in augustus 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bad service all around Poor customer attention No customer focus
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

s

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ik geef een 8,5
Het was een geweldig verblijf! Een heel netjes hotel Alleen wel erg jammer dat het personeel weinig Nederlands kan Terwijl we toch echt in Nederland een hotel hebben geboekt Er werd vrijwel alleen Engels gepraat door het personeel Maar voor de rest een prachtig hotel!
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Mark

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Wij hebben een goede ervaring met het hotel.Het was netjes. Eten was goed zowel diner als ontbijt. Personeel was vriendelijk. Wat wel jammer was dat het personeel alleen maar engels spreekt (op 1 bij de receptie na)..
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Feikje, Jubbega

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
warm welkom ,veiligheid met kamerkaart/liften enz, kluis,koelkast,alle luxe die ons omarmde,ontbijt was geweldig minder vonden wij ,engels sprekend personeel,horigheid in de nacht gingen mensen weg en de kamerdeur dreunde door onze kamer sliep al slecht toen nog slechter,glazendeur voor w.c/badkamer,beleg nergens in kunnen doen moest gelijk op brood vond ik wel een dikke minpunt, kleine glazen of eetbare bakjes waren dan wel een uitkomst geweest
1 nacht verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi, nieuw hotel, goede bedden, fijne badkamer, gratis parkeren in het weekend, inchecken duurde erg lang, lange rijen voor de balie om 15 uur. Iemand die voor drong werd gewoon geholpen. Goed ontbijt.
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Het verblijf was heel mooi en verzorgd. Enkel bij aankomst kwam er geen vraag hoe de reis verlopen was en bij vertrek ook niet de vraag hoe we het verblijf vonden.
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes, schoon, goede bedden en een heerlijk ontbijt!
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Modern interior, friendly service, delicious breakfast
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Marieke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positieve ervaring!
Mooi ,schoon hotel en erg vriendelijke medewerkers. Praktische ligging
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mooie kamer en badkamer. In het weekend is parkeren in omgeving gratis. Ligt tegenover Metro dus zo in centrum van Amsterdam. Wel groot hotel, waardoor bij inchecken een lange rij stond. Ontbijtzaal erg groot en massaal. Doordat er zoveel mensen eten en in verhouding niet veel personeel rond liep, waren tafeltjes niet altijd netjes of lag er eten op grond. Wel goed bij ontbijt dat je je eigen ei/omelet kon laten klaar maken.
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was prima, behalve de inchecken, duurde wat langer omdat de kamer was nog niet klaar
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk geslapen, de service en het ontbijt waren echt super!
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voor herhaling vatbaar!
Goede ligging voor openbaar vervoer. Zeer aangenaam personeel. Leuke bar en verzorgde kamers! Onze kamer was aan de kleine kant maar ruim voldoende en alles is aanwezig.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Edwin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Wat ik minder vond was dat er niemand nederlands sprak ?!
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Jakob-Jan Blaauw op 6 jun 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Jakob-Jan Blaauw General Manager

8/10 – Goed

Sander, Vlaardingen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Praktische locatie, uitstekend. Nette kamers. Ook vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Jakob-Jan Blaauw op 6 jun 2019
Beste Sander, Bedankt voor het delen van uw ervaring bij het Leonardo Royal Hotel. Ik vind het fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. Wij hopen uw binnenkort opnieuw te mogen ontvangen. Warme groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
alleswas erg netjes en schoon en voldeed aan de wensen
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Jakob-Jan Blaauw op 6 jun 2019
Geachte gast, Bedankt voor uw beoordeling over ons hotel. We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Warme groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Jakob-Jan Blaauw op 3 jun 2019
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to rate our hotel. We hope to see you soon again. Kind regards Jakob-Jan Blaauw General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Jakob-Jan Blaauw op 3 jun 2019
Dear Anonymous, Thank you for the great review of our hotel. We hope to see you soon again! Best regards Jakob-Jan Blaauw General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jammer dat weinig personeel Nederlands spreekt terwijl je wel in Nederland bent.
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Jakob-Jan Blaauw op 6 jun 2019
Geachte gast, Bedankt voor uw feedback. Wij proberen ons nederlands sprekend personeel te verdelen over alle diensten. Aangezien wij veel internationale gasten ontvangen hebben wij er voor gekozen om zoveel mogelijk verschillende nationaliteiten op te nemen in ons hotel team. Op deze manier hopen wij iedereen van een gepersonaliseerde service te kunnen voorzien. Wij hopen uw binnenkort nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel. Warme groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijke bedden,qua schoonmaak erg goed,koffie apparaat op kamer erg fijn
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Jakob-Jan Blaauw op 6 jun 2019
Geachte meneer/mevrouw, Fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is verlopen! Ik zal uw ervaringen delen met de housekeeping afdeling. Wij hopen u binnenkort nogmaals te mogen verwelkomen in ons Leonardo Royal hotel. Warme groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles is prima verlopen. Jammer dat men in het hotel geen Nederlands sprak
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Jakob-Jan Blaauw op 6 jun 2019
Beste gast, Bedankt voor uw feedback. Graag wil ik u informeren dat ons hotel team heel internationaal georienteerd is. Wij proberen ons gasten in zo veel mogelijk talen te woord te staan. Mocht u tijdens een toekomstig verblijf graag in het nederlands geholpen worden kunt u dit altijd aangeven. Wij hopen u snel weer te mogen ontvangen in ons hotel. Warme groet,

8/10 – Goed

Lienke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Jakob-Jan Blaauw op 14 mei 2019
Dear Lienke, Thank you for the great review. We hope to welcoming you back in the near future! Kind regards Jakob-Jan Blaauw General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig hotel
We hebben een heerlijk verblijf gehad in dit hotel. De kamers zijn netjes en schoon. Verder waren de werknemers servicegericht. Wat ons wel opviel is dat al het personeel Engels spreekt. Kan een voor of nadeel zijn. Een minpunt vonden wij het betaald parkeren. Zowel in de parkeergarage van het hotel als rondom het hotel is het betaald parkeren. Het weekend is wel gratis
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Jakob-Jan Blaauw op 6 jun 2019
Geachte gast, Bedankt voor uw positieve beoordeling van ons hotel. Ik ben blij om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Graag wil ik u informeren dat wij nederlands sprekend personeel hebben. Mocht u tijdens een toekomstig verblijf graag in het nederlands geholpen worden kunt u altijd naar een van de nederlands-talige collega's vragen. We hopen u snel weer te zien. Warme groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Jakob-Jan Blaauw op 9 mei 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Jakob-Jan Blaauw General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer tevreden. Geen verbeterpunten. Jammer voor Nederlandse gasten die geen Engels spreken. Veel buitenlands personeel dat geen of slecht Engels spreekt.
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Jakob-Jan Blaauw op 6 jun 2019
Geachte gast, Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. Wij hebben teamleden die Nederlands spreken en proberen deze collega's te verdelen over onze diensten. Aangezien wij veel internationale gasten ontvangen hebben wij internationaal samengesteld. Mocht tijdens een toekomstig verblijf graag in het Nederlands worden geholpen kunt u hier altijd naar vragen. Wij hopen u binnenkort nogmaals te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Engelse taal van de medewerkers ...........verder wel prima
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Jakob-Jan Blaauw op 6 jun 2019
Geachte meneer/mevrouw, Bedankt voor uw reactie naar aanleiding van uw verblijf bij het Leonardo Royal Hotel Amsterdam. Wij hebben gekozen voor een internationaal team, aangezien wij veel verschillende nationaliteiten ontvangen in ons hotel. Wij proberen ons nederlandse collega's over de verschillende diensten te verdelen zodat er altijd iemand aanwezig is die nederlands spreekt. Wij hopen u in de nabije toekomst opnieuw te mogen ontvangen. Warme groet,

10/10 – Uitstekend

George

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great transport routes just a couple of minuets walk, the tram service is excellent, apart from that our only intervention with the surrounding area was limited, purposeful but not pleasing to the eye. We used the trams to travel into Amsterdam and found a huge amount of restaurant's and bars.
1 nacht verbleven in mei 2024