Terras

Beoordelingen van Leonardo Boutique Museumhotel

4 out of 5
Leonardo Boutique Museumhotel
Pieter Cornelisz. Hooftstraat 2, Amsterdam

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 250 van 537 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 155 van 537 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 79 van 537 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 33 van 537 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 537 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Harrie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Goede prijs kwaliteit verhouding
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van SS op 23 feb 2024
Dear Harrie, Thank you for your kind comment and your time, it was our pleasure to have you to our hotel, We hope to see you again soon.Kind regards,Team Leonardo Boutique Museum Hotel

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van S op 17 feb 2024
Dear GuestThank your for your review. We hope to welcome you to our hotel.Kind regards,Team Leonardo Boutique Museum Hotel

10/10 – Uitstekend

stijn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Kim op 27 jan 2024
Dear Stijn,Thank you for your amazing review of our hotel.We are very glad that you were satisfied with your overall stay. Hopefully we can welcome you very soon to make your stay even better.With kind regards,Team Leonardo Boutique Museum hotel

4/10 – Matig

wietse

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We sliepen voor € 270 per nacht in de kelder... Op de gang langs onze kamer stonden emmers waar water vanuit het plafond in druppelden door een lekkage. Wanden op de gang bij de kelder zaten vol schimmel. Erg jammer voor dit geld en deze locatie verwacht je wel wat meer.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Front Office Team op 8 jan 2024
Beste Wietse,Allereerst wil ik u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons ten zeerste te horen dat uw verblijf niet aan je verwachtingen voldeed.We bieden onze oprechte excuses aan voor de ongemakken die u heeft ervaren. Dit is zeker niet het niveau van service en kwaliteit dat we streven te bieden.We nemen uw feedback serieus en zullen onmiddellijk stappen ondernemen om de problemen met de lekkage aan te pakken. Nogmaals onze oprechte excuses, en we hopen dat u ons een tweede kans geeft om u de service te bieden die u verdient.Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Sil

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De accomodatie was goed en dicht bij het centrum, personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was gevarieerd en lekker. Bedankt.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Kim op 21 dec 2023
Dear Sil,Thank you for your great review!We are very glad that you were satisfied with you overall stay. It is very nice to see that you liked out location, staff and breakfast.Hopefully we can welcome you again very soon to make your stay even better!With kind regards,Team Leonardo Boutique Museum hotel

10/10 – Uitstekend

Muriel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede lokatie, zeer behulpzame mensen
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Kim op 21 dec 2023
Dear Muriel,Thank you for your amazing review!We are very glad that you were satisfied with you overall stay. It is very nice to see that you liked our location and staff. Hopefully we can welcome you again very soon in our hotel to make your stay even better.With kind regards,Team Leonardo Boutique Museum hotel

8/10 – Goed

Auke

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel naast Rijksmuseum genoten vd kamer en service
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Kim op 28 nov 2023
Dear Auke,Thank you for your review!We are very glad that you were satisfied with your overall stay in our hotel.It is very nice to see that you liked our location, room and service.Hopefully we can welcome you again very soon to make your stay even better.With kind regards,Team Leonardo Boutique Museum hotel

6/10 – Redelijk

Fabio

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van JM op 5 jan 2024
Dear Fabio, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope we can welcome you again in the near future to be able to deliver you a better experience. Kind regards,Team Leonardo Boutique Museumhotel

10/10 – Uitstekend

Leander

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean, good quality, friendly and smoothly online in and out-checking. Perfect hotel. 👌
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Maria op 18 nov 2023
Dear Leander,Thank you for your great review of our hotel! Your kind words mean the world to us. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon!Warm regards,MariaTeam Leonardo Boutique Museumhotel

10/10 – Uitstekend

Tim

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Kim op 28 nov 2023
Dear Tim,Thank you for your amazing review!We are very glad that you were satisfied with your overall stay.Hopefully we can welcome you again very soon in our hotel to make your stay even better.With kind regards,Team Leonardo Boutique Museum hotel

10/10 – Uitstekend

FRITS

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Front Office op 6 jun 2023
Dear Frits, Thank you very much for your review. We are more than happy to hear that you enjoyed your overall stay with us and of course your time in Amsterdam. We are looking forward to welcome you again in our hotel! Kind regards, Maria - Team Leonardo Boutique Museumotel Amsterdam

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Ronalsy op 30 apr 2023
Dear Guest,Thank you very much for your review. We are more than happy to hear that you enjoyed your overall stay with us and of course your time in Amstedam.We are looking forward to welcome you again in our hotel! Warm regards, Team Leonardo Boutique

8/10 – Goed

Joan

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van zoë op 9 jan 2023
Dear Joan,Thank you for your review!We are happy you enjoyed your stayWe hope to welcome you again in our beautiful hotelKind regards,Team leonardo

10/10 – Uitstekend

Journey

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nvt
Reactie van Team Leonardo Boutique Museumhotel Amsterdam op 7 nov 2022
Thank you for staying at our hotel!We are happy to hear that you enjoyed your stay with us.We hope we can welcome you again.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Goed verblijf op een top locatie voor een paar dagen Amsterdam. Vriendelijk personeel, goede kamers.
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

O

1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Önder

1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Tyiesha op 27 nov 2021
Dear guest, Thank you for your recent stay with us and your amazing rating of our hotel! We hope to welcome you back soon in our hotel! Warm regards, Tyiesha - Team Leonardo Boutique Museumhotel

8/10 – Goed

Philip

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Het hotel was helemaal in orde, goed gelegen, het ontbijt was vers en lekker, maar ze moeten wel iets doen aan de geluidsoverlast en de te koude kamers.
3 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Tyiesha op 15 nov 2021
Beste Philip, Dankuwel voor uw recente verblijf bij ons! Wij zijn blij om te horen dat u heeft genoten van het ontbijt en onze prachtige locatie! Bedankt voor het aangeven van punten waar wij in kunnen verbeteren. Wij zullen hier dan ook aan werken. Niettemin, hopen wij dat u een geweldige tijd heeft gehad in Amsterdam! Wij hopen u dan ook snel weer eens te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Tyiesha - Team Leonardo Boutique Museumhotel

8/10 – Goed

Boris

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk balkon!
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Kaya op 9 okt 2021
Beste Boris, Bedankt voor jullie verblijf in ons hotel! We zijn blij om te lezen dat jullie hebben genoten van het algemene verblijf in ons hotel. We hopen jullie snel nogmaals te mogen verwelkomen in ons mooie hotel in het hart van Amsterdam. Met warme groet,

8/10 – Goed

Wiebe

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie en centrale ligging.
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Tyiesha - Team Leonardo Boutique Museumhotel op 6 sep 2021
Beste Wiebe, Dankuwel voor uw recente verblijf bij ons! Wij zijn blij om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf en vooral onze mooie ligging! Wij hopen u snel weer eens te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Tyiesha

8/10 – Goed

Linda en Lex

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne accommodatie ook voor een gezin met kinderen van 8 en 9 (lekkere chocolaatjes bij de receptie….). Op loopafstand van centrum en bezienswaardigheden. Hele leuke dagen beleefd met onze kinderen, voor herhaling vatbaar wat ons betreft!
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Tyiesha - Team Leonardo Boutique Museumhotel op 31 aug 2021
Beste Linda & Lex, Bedankt voor jullie recente verblijf bij ons! Wij zijn blij om te horen dat jullie hebben genoten van het verblijf! Wij hopen jullie snel weer eens te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Tyiesha

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Marise op 24 aug 2021
Beste gast, Bedankt voor het achterlaten van deze mooie review. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede service
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Marise op 24 aug 2021
Beste gast, Heel erg bedankt voor het achterlaten van deze review. We zijn blij om te zien dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel, we hopen u weer te mogen verwelkomen!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Negatief: Personeel en service
De kamer was te klein, raam kon nieg open, personeel niet echt vriendelijk deels
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Tyiesha - Team Leonardo Boutique Museumhotel op 10 aug 2021
Beste gast, Bedankt voor uw recente verblijf bij ons. Als team doen wij ons uiterste best om het verblijf van onze gasten onvergetelijk te maken. We vinden het erg jammer om te horen dat de kamer en de service van ons personeel niet naar verwachting was. Aarzel niet om ons bij uw volgende bezoek te laten weten of we iets kunnen doen om uw bezoek bij ons nog meer naar uw zin te maken. Onze 24/7 receptie is er om u ten allen tijde te helpen. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Tyiesha - Team Leonardo Boutique Museumhotel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Irriterend geluid in de kamer, niet goed te horen overdag maar des te meer tijdens de slaap.Moet je eens in slapen, kamer 423.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Marc op 26 jul 2021
Beste gast, Bedankt voor je feedback over kamer 423. We gaan ermee aan de slag! Hopelijk kom je nogmaals bij ons verblijven, Met vriendelijke groet, Marc

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie locatie. Kamer netjes.
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Tyiesha - Leonardo Boutique Museumhotel op 30 jun 2021
Beste gast, Dankuwel dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Wij zijn blij om te horen dat u van onze mooie locatie en kamer heeft genoten. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij het Leonardo Boutique Museumhotel! Met vriendelijke groet, Tyiesha - Leonardo Boutique Museumhotel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De aangesloten kamers waren super! heel stil, modern en schoon. De badkamer was aan de kleine kant maar de rest was perfect. We hadden een eigen uitgaan, we hoefde niet iedere keer langs de receptie als we naar buiten liepen.
2 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van kelvin op 2 jun 2021
Beste, Bedankt dat u uw tijd heeft genomen om een feedback te geven. Dit word zeer gewardeerd. Wat fijn om te horen dat de aangesloten kamers naar wens waren. We hopen dat u verder een leuk verblijf bij ons hebt gehad. We hopen u weer snel te ontvangen in ons hotel! Met vriendelijke groet, Kelvin- Leonardo Boutique museumhotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van kelvin op 28 mei 2021
Thank you for taking your time to rate us. We are glad that you enjoyed your stay. We hope to see you again soon! Kind regards, Kelvin- Leonardo Boutique museumhotel

2/10 – Ontzettend slecht

Maria

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van kelvin op 17 mei 2021
Dear Maria, We would like to apologize, about the guest dissatisfaction. This is is not the service what you used to receive. We hope to welcome you as our guest again to give you the right experience that you used to receive from us Kind regards, Kelvin- Leonardo Boutique museumhotel

10/10 – Uitstekend

Monique

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top!
Top hotel voor overnachting en ontbijt. Op verzoek 4 persoonskamer met 4 bedden gekregen. Een aanrader. Uiterst vriendelijk personeel, vooral stagiaires die weten hoe je het verblijf voor de gast aangenaam kan maken. Liggen hotel is heerlijk centraal tov musea en centrum. Avond eten via thuisbezorgd is mogelijk. Parkeren P&R in combi met OV is goed. En goedkoop. Nachtje Amsterdam in combi met dit hotel is zeker voor herhaling vatbaar!
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van kelvin op 30 apr 2021
Beste Monique, Wat een super leuke review. Dit word door ons gehele team zeer gewardeerd bedankt! Wij zijn ook blij dat jullie ervan hebben genoten, en dat de faciliteiten en diensten ook gewardeerd worden. Ons team staat altijd voor onze gasten klaar en willen ons uiterste best doen om het verblijf vlekkeloos te laten verlopen. We vonden het leuk jullie in het hotel te hebben. Uiteraard hopen wij jullie weer snel te ontvangen in ons hotel, jullie zijn van harte welkom. Met vriendelijke groet, Kelvin- Leonardo Boutique museumhotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed en prettig personeel. Service gericht........
2 nachten verbleven in februari 2021
Reactie van kelvin op 28 feb 2021
Beste gast, Bedankt voor uw leuke feedback. We zijn blij om te horen dat uw verblijf naar wens was. We hopen u snel weer terug te zien in ons hotel! Met vriendelijke groet, Kelvin- Leonardo boutique museum hotel.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2021
Reactie van kaya & Lois - receptie op 2 feb 2021
Dear Guest, Thank you very much for your review. We are more than happy to hear that you enjoyed your overall stay with us and of course your time in Amsterdam. We are looking forward to welcome you again in our hotel! Warm regards,

6/10 – Redelijk

kristian

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2020
Reactie van Wouter op 4 jan 2021
Dear Kristian, Thank you for finding a moment to write this review. We are glad to read that you were pleased with your overall stay with us. On your next visit, please do not hesitate to let us know if there is anything we can do to make your visit with us even more to your liking. Our team would have wanted to have made your visit truly memorable. Hopefully we will have this chance on your next visit to Amsterdam. We will be looking forward to your return! Warm regards, Wouter - Reception

6/10 – Redelijk

Vlasta

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Koud
Koud verwarming ging niet aan, tv had maar 3 zenders & bad was veel te klein.
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Gabriëlle op 9 dec 2020
Beste Vlasta, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Wij vinden het erg jammer dat u niet tevreden was met de kwaliteit van uw kamer. Wij nemen uw zorgen serieus en proberen deze te verbeteren. Wilt u zo vriendelijk zijn om contact op te nemen met het hotel, zodat we uw feedback kunnen bespreken en direct oplossen? Ons hele team had graag gewild dat u een onvergetelijk verblijf bij ons zou hebben. Hopelijk hebben wij de kans om dit bij uw volgende verblijf in Amsterdam waar te maken. Wij kijken graag toe naar uw terug keer! Met vriendelijke groet, Gabriëlle

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Anuska op 2 dec 2020
Dear Mr/Mrs, Thank you for your amazing feedback. It is such a pleasure to read that you were pleased with the service provided by our staff. Thank you so much for bringing this to our attention. We are proud to have such a great team working together to make sure all of our guest are well taken care of during their visit. We look forward to your next visit and hope to welcome you back very soon! Warm regards, Anuska front-office

8/10 – Goed

Manu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel goed gelegen nieuw hotel net naast het museumkwartier en wandelafstand van centrum stad.
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Gabriëlle op 26 nov 2020
Beste Manu, Heel erg bedankt voor uw verblijf en uw mooie review. Wij zijn meer dan blij om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel en de mooie stad Amsterdam. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Gabriëlle

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
4 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Shanice op 27 sep 2020
Dear Mr./Mrs., Thank you very much for your stay and your great review. We are more than happy to hear that you enjoyed your stay with us and of course your stay in the great city Amsterdam. We hope to welcome you soon again in our hotel! Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Roland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Isabel op 14 sep 2020
Beste meneer Roland, bedankt voor uw verblijf en uw review. Wij zijn meer dan blij om te horen dat u een goed verblijf heeft gehad in ons hotel. Wij vinden het erg belangrijk dat onze gasten de beste tijd bij ons hebben en natuurlijk in de geweldige stad. Daarom wordt uw review zeer gewaardeerd en altijd beoordeeld. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groeten, Leonardo Boutique Museum hotel - Front Office

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Just perfect and beautiful room
One of the best in Amsterdam! Good price for new renovated rooms with all you need!
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Sheena reception op 11 sep 2020
Dear guest, Thank you for your stay and awesome review. We hope that we can welcome you back in the future at Leonardo Boutique Museumhotel. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Roland

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldige locatie, prachtige kamer!
De nieuw gerenoveerde kamers (en de rest van het hotel) zijn geweldig, met een goed bed, climate control, grote tv en mooie badkamer. Alles perfect schoon en uitermate vriendelijke medewerkers. Een aanrader, ik kom terug!
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Anuska op 8 sep 2020
Dear Roland, Thank you so much for taking a moment to write this review. We are very happy to read that you had a great stay in our hotel! We hope we may welcome you again in our hotel soon again! Warm regards, Leonardo boutique Museum team

10/10 – Uitstekend

Sibel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel fijn hotel.
Vriendelijk personeel. Hele nette kamer. Locatie is heel goed. Wij hebben genoten van ons verblijf. Dus zeker een aanrader.
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Isabel op 7 sep 2020
Beste gast, bedankt voor het delen van uw review. Wij zijn blij om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf en hopen u graag in de toekomst terug te zien. Met vriendelijke groet, Front Office - Leonardo Boutique Museumhotel Amsterdam City Center.

10/10 – Uitstekend

Ana, Tuxtla Gutierrez

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La zona tiene cerca la mayoría de los museos. Hay varios restaurantes cerca y muchas tiendas de nivel medio a alto. Se podría decir que es un barrio refinado. Queda cerca de un parque muy grande de muchas hectáreas. Por la tarde pensé que batallaríamos en dormir pues se oía mucho el tráfico, pero por la noche éste se reduce casi por completo.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Maria op 25 mei 2024
Estimada Ana, muchas gracias por tus palabras! Estamos muy contentos de que hayan tenido una buena estadía. Siempre serán bienvenidos en este hotel! Saludos, Maria, Team Leonardo Boutique

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente servicio
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Hotel Management op 23 mei 2024
Dear DavidThank you for staying at Leonardo Boutique Museumhotel.We love to see the 5/5 star review you gave us. Your lovely review keeps us motivated to keep providing that excellent hospitality service.Hopefully we will see you again in the future. Kind regardsSeth

8/10 – Goed

Rossana

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall stay was okay. I was disappointment there was no one outside the hotel to help with my luggage. I had to carry my luggage ten steps up during my check in and check out. This establishment is not a handicapped/wheelchair friendly either.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Maria op 25 mei 2024
Dear Rossana, your feedback is important to us. We currently help with the luggage at the Front Desk when needed, but it is true we do not have someone assigned for that. We will take your comments to the management team to address this.Anyways we hope you loved Amsterdam as much as we do!Kind regards, Maria, Team Leonardo Boutique

6/10 – Redelijk

Fabienne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Die Unterkunft war gut gelegen. Das die Zimmer klein sind wussten wir und war auch kein Problem für uns. Leider war es sehr laut im Zimmer, aufgrund der Klimaanlage. Es war auch sehr stickig im Zimmer und die Klimaanlage brachte nichts. Sauberkeit war gut.
4 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Danesha, Raleigh

Positief: Netheid, personeel en service
The staff were wonderful. The hotel is a typical European hotel with the "base" rooms (the lower end cost wise) being subterranean and tiny. It was funky amd the floors were uneven in places, just like the old hotels in Europe. But the location can not be beat.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Hotelmanagement op 9 mei 2024
Dear Danesha Thank you for your review. We appreciate your lovely words about our staff and location.If you visit us again please do not hesitate to reach out to us. We will make sure you will be assigned to a nice room. Kind regardsSeth - Guest Relations

2/10 – Ontzettend slecht

Steve

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bed Bugs! Stayed in March. Sewerage smell in lobby. Told of upgrade, but tiny room. Despite our late arrival, approx 10pm, Son's sofa bed not made. Asked for larger room, none available, given linens to make up sofa bed. Discovered bed bugs at 11:30 PM, couldn’t reach reception phone broken. Slept atop duvet. Morning: found more bugs, videoed, showed reception who were able to move us and to a larger room, surprisingly! no luggage help. Corridors leading to new room resembled staff quarters. Upon return and reflection we reached out by email and requested refund for our disturbed night, and subsequent disturbed nights with just the thought of bed bugs in mind, no response after reaching out twice. Even reached out to head office and no response. Would not stay again, would not recommend. If you still choose to stay after reading this review, then check your bed for bugs! Two of the reception team in particular were very efficient but the others were not interested, breakfast staff were pleasant just the sewage smell was off putting.

8/10 – Goed

Alejandro

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotelmanagement op 9 mei 2024
Dear AlejandroThank you for your great review of our hotel.We are glad to see that you had a lovely stay with us. Hopefully we will be able to welcome you again in the future.Kind regardsSeth - Guest Relations

2/10 – Ontzettend slecht

Gwynnith, Clarksburg

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1)NO way to get heavy bags from the ground level up to the first floor other than to drag them up a flight of stairs. there is NO porter, NO help offered. 2)front desk clerks are frazzled, distracted, rude and unhelpful. Non existent customer care. 3)arrive at 2:30 pm told to come back (even though check in time is 2pm) Come back at 3pm given a room that’s NOT what I have a confirmation. 4)3rd attempt and ten more minutes: 5)Find a room and she says "I am upgrading you"!!!!! Whaaat - you are NOT upgrading me. This is the room I booked!!! 6)Spider webs and drapery is torn, cannot close. 7)lights don't work on bedside reading light - given a flashlight to read by! 8)bathroom so small you can barely move. Broken plug in sink, toilet not cleaned, shower stains not cleaned. Soap containers at sink and shower were COMPLETELY empty. Shower is a trickle. Water pressure so low, gadget to adjust between hot and cold never worked. 9)checkout a total failure in customer service. we paid in advance for breakfast but did not have time for it on our last day, asked for credit to be rudely told that since I paid in advance “it’s not usually done to refund” - so I said “listen, if it’s that important to you and you really need my money you can keep the 32€!” And then he doubled down on “it’s not usually done” attitude. Excuse me - I just overpaid for two nights of supreme discomfort in your shoddy hotel and you say that! They knew better than to ask me if I enjoyed my stay!
2 nachten verbleven in maart 2023