Driepersoonskamer, 3 eenpersoonsbedden | Luxe beddengoed, een kluis op de kamer, individueel gedecoreerd

Beoordelingen van Hotel Cornelisz

3 out of 5
Hotel Cornelisz
PC Hooftstraat 24-28, Amsterdam

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 487 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 408 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 76 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 25 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 1003 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Daniel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel, goed gelegen, prijs kwaliteit uitstekend.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Frank Boekhorst, General Manager op 17 aug 2021
Beste Daniel, Hartelijk dank voor uw review! We vinden het fijn om te lezen dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad en dat u onze ligging als groot pluspunt aangeeft. Bedankt ook om onze gunstige prijs-kwaliteit te vermelden. We hopen u bij een volgend verblijf opnieuw te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Frank Boekhorst, General Manager

8/10 – Goed

Mohammed

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Frank Boekhorst, General Manager op 10 aug 2021
Beste Mohammed, Bedankt voor deze positieve beoordeling. We lezen met plezier dat u een fijn verblijf had. We willen het de volgende keer nog beter doen. Prettige dag, Frank Boekhorst, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel op een hele goede plek in amsterdam
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Frank Boekhorst, General Manager op 7 jun 2021
Beste gast, Hartelijk bedankt voor uw feedback. Fijn dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u onze gunstige ligging kon waarderen. We staan bij een volgend bezoek opnieuw voor u klaar! Met vriendelijke groet, Frank Boekhorst, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Frank Boekhorst, General Manager op 25 aug 2020
Beste gast, Hartelijk dank voor deze hoge score. Het doet ons enorm veel deugd dat u zo genoten heeft van uw verblijf. Bij een volgend bezoek aan Amsterdam staan we met plezier opnieuw voor u klaar. Met vriendelijke groet, Frank Boekhorst, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Frank Boekhorst, General Manager op 5 jul 2020
Beste gast, Hartelijk dank voor deze uitstekende score! Het doet ons enorm plezier te lezen dat alles naar wens was. Nog eens hartelijk bedankt ! Hopelijk tot ziens, Frank Boekhorst, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg goede ligging, veel bezienswaardigheden op loopafstand. Nette kamer en badkamer. In ons geval eind januari ook een prima prijs. Niks op aan te merken!
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Frank Boekhorst, General Manager op 4 feb 2020
Beste gast, Wat een mooie score! Vriendelijk dank daarvoor! Het doet ons plezier dat u tevreden was over uw verblijf, en met name over de netheid en de ideale ligging van ons hotel. Hopelijk mogen we u in de toekomst opnieuw verwelkomen! Vriendelijke groet en graag tot ziens, Frank Boekhorst, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Leuk schoon hotel, super locatie. Kwaliteit van de bedden mag verbeterd worden.
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

André

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
centrale ligging
zeer centraal gelegen hotel, aan het einde van de PC Hoofstraat. Tram stopt bijna voor deur. Rijksmuseum, Museumplein en Leidseplein op een paar minuten loopafstand. Ondanks de centrale ligging en kamer aan de straatkant was het vrij stil op de kamer. Kamer voorzien van de gebruikelijke zaken, alles netjes en in goede staat. De douche/toilet ruimte was wel wat krap.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Frank Boekhorst, General Manager op 21 dec 2019
Beste André, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. We zijn er blij mee dat u ons aanbeveelt. Fijn dat we u met onze gunstige, centrale ligging zo goed van dienst konden zijn. Hopelijk heeft u ook een goede nachtrust gehad en lekker van Amsterdam genoten! Met vriendelijke groet en graag tot

6/10 – Redelijk

Andy

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima lokatie. Je looot zo de stad in. Kamer wel erg klein.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Frank Boekhorst, General Manager op 31 okt 2019
Beste gast, We danken u voor uw feedback. Super bedankt voor deze perfecte score! Wat fijn dat u genoten heeft van de locatie van ons hotel. Jammer dat de grootte van de kamer niet aan uw verwachtingen voldeed. Aarzel niet om bij een eventuele volgende boeking naar een grotere kamer te vragen. Graag verwelkomen wij u in de toekomst opnieuw voor een even aangename ervaring! Vriendelijke groet, Frank Boekhorst, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed centraal gelegen hotel
Leuk hotel, dichtbij het Rijksmuseum, Van Goghmuseum, Leidse- en Museumplein, rondvaartboot en openbaar vervoer (tramhalte op 50mtr) .(alles ca 5 (Rijksmuseum) tot max 10 minuten (Leidseplein) lopen) Heel aardig personeel. Kamers zijn niet supergroot, maar heel schoon en leuk ingericht. De ligging aan de PC Hooftstraat is erg leuk. De tram rijdt vlak naast het hotel, maar s nachts rijden ze niet en wij hadden er geen last van. De kamers hebben geen airco, losse ventilator(s) staan in iedere kamer en helpen voldoende. Ook de badkamer is klein maar schoon en functioneel. het hotel is gerenoveerd en dat geeft een heel fijn gevoel. Goede boxspringbedden (lang). Wanneer we terug gaan naar Amsterdam, zouden we zeker dit hotel reserveren
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Frank Boekhorst, General Manager op 15 dec 2019
Beste gast, Hartelijk bedankt om ons hotel even te beoordelen. We lezen met erg veel plezier dat onze locatie u zo kon bekoren en u verder ook tevreden was over uw verblijf. Wat fijn ook dat u graag nog eens bij ons terugkomt, we zullen u dan ook met open armen ontvangen! Hartelijke groet, Frank Boekhorst, General Manager

8/10 – Goed

magdalena hendrika

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
lekker dicht bij museum.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Frank Boekhorst, General Manager op 25 mei 2019
Beste Magdalena, Hartelijk dank voor deze mooie score! We lezen met plezier dat u een prettig verblijf heeft gehad bij ons in hartje Amsterdam. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Frank Boekhorst, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldige lokatie, zeer aardig personeel, nette kamer met goed bed. Kleine badkamer maar compleet met heerlijke douche.
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Frank Boekhorst, General Manager op 29 apr 2019
Beste gast, Vriendelijk bedankt voor deze prachtige recensie van Hotel Cornelisz. Wat fijn dat u ons deze perfecte score geeft! We zijn blij dat we met onze geweldige locatie en onze gastvrije service hebben kunnen bijdragen aan een geslaagd verblijf in Amsterdam. Ons team bedankt u voor de complimentjes en staat een volgende keer weer graag voor u klaar. Hartelijke groet,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Normaal 1-persoonskamer gebuikt, maar er was geen vrij. Dus 2-persoonskamer op de bovenste (5de) verdieping. Lift is tijdens gans verblijf (4 dagen) buiten dienst geweest. Zeer steile trappen en 63 jaar oud, het is geen lachertje. Wifi computer werkte ook niet. Verder geen klagen, maar een kleine compensatie had wel gemogen.
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Frank Boekhorst, General Manager op 30 dec 2018
Beste gast Bedankt voor het schrijven van de recensie. Het klopt inderdaad dat de lift het niet deed. Wij doen ons best om dit zo snel mogelijk weer aan de praat te krijgen. Wij snappen heel goed dat dit voor veel ongemakken heeft gezorgd tijdens het verblijf bij ons. Wij zullen dan kijken wat wij verder voor u kunnen betekenen.

8/10 – Goed

Jeff, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Uitstekend hotel voor een kort verblijf in een rustig gedeelte van de stad. Erg goed qua ligging.
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Frank Boekhorst, General Manager op 30 okt 2018
Beste Jeff, bedankt voor uw review. Wat fijn dat u de ligging van ons hotel als een pluspunt opgeeft. Ons team verwelkomt u in de toekomst graag opnieuw. Vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

Jaimie

Positief: Comfort kamer
Perfecte locatie, prima als uitvalsbasis
Eenvoudig hotel op een uitstekende locatie. Perfect voor één of enkele nachten in Amsterdam, waarbij je de hotelkamer enkel gebruikt om te slapen/douchen. De kamer is functioneel met een prima bed. Niet groot, maar als je veel op pad bent heb je niet veel ruimte nodig. Enige echte minpunt was de schoonmaak. Helaas was de vloer van onze badkamer niet schoon. Ook zaten er een paar gaten in de muur en het plafond.
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Frank Boekhorst, General Manager op 30 jun 2018
Beste Jaimie, bedankt voor uw feedback en mooie score. We zijn blij te lezen dat uw verblijf in ons hotel in het centrum van Amsterdam goed is verlopen, en dat u genoten heeft van de kwaliteit van onze comfortabele bedden en functionele kamers. Het spijt ons dat er wat tekortkomingen waren op het vlak van de netheid. Hygiëne is erg belangrijk voor ons en wij begrijpen dan ook uw misnoegen. Wij zullen dit zeker bespreken met de schoonmaakverantwoordelijke. We hopen dat we u in de toekomst nogmaals mogen begroeten. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Charlotte, Brabant

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn, leuk hotel op een goede plek
Voor de prijs verwachtten we niet te veel van het hotel, maar het was echt super! Kleine maar schone en mooie kamer van alle gemakken voorzien. Mooie lounge op de eerste verdieping. Uitstekende plek, meteen op de P.C. Hooftstraat. Top! Een aanrader.
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van Frank Boekhorst, General manager op 12 jan 2018
Beste Charlotte, Hartelijk dank voor de prachtige feed back We vinden het super dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons. Fijn om te lezen dat u tevreden was over de inrichting en de faciliteiten van uw kamer, en dat u heeft kunnen genieten van onze prettige lounge. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen! Frank Boekhorst, General manager

8/10 – Goed

S.m.p.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Frank Boekhorst, General manager op 8 feb 2018
Thank you

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Dicht bij alles, makkelijke verbinding P+R via tram
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van Frank Boekhorst, General manager op 8 jan 2018
Beste gast, Bedankt dat u de tijd nam om ons een beoordeling te schrijven. Het doet ons plezier te lezen dat u een fijne tijd bij ons heeft beleefd en dat de locatie u is bevallen. Het klopt inderdaad dat er een snelle en eenvoudige tram verbinding is van de P+R terreinen naar het centrum van de stad alwaar u tegen gereduceerd tarief uw auto kan parkeren. Nogmaals hartelijk dank voor uw reactie en hopelijk tot een volgende keer, Frank Boekhorst, General manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Modern hotel dichtbij Leidseplein.
Heerlijk verblijf gehad. Vriendelijk personeel. Prachtige moderne en schone kamer. Was perfect voor ons bezoek aan Paradiso. We komen zeker nog eens terug!
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van Frank Boekhorst, General manager op 28 dec 2017
Beste gast, We danken u voor uw positieve feedback. Fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf in het Cornelisz en dat onze moderne kamers in de smaak zijn gevallen. Hopelijk heeft u ook een leuke avond gehad in Paradiso. We kijken uit naar uw terugkomst. Met vriendelijke groet, Frank Boekhorst, General manager

6/10 – Redelijk

karl, schinveld

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte ligging bij Leidseplein en Rijksmuseum
Ligt op 2 minuten lopen van Rijksmuseum en 5 minuten van Leidseplein. Ideaal voor kort verblijf,
1 nacht verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Kamer heel klein en de vloeren kraken. Ik had de kamer groter verwacht
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Johannes

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, goede service, maar...
Heerlijk hotel, centraal gelegen en goede service. Helaas stond op onze kamer de zon waardoor het heel te warm was. Helaas was er geen airco en hebben we met de raam open moeten slapen, waardoor we veel last van lawaai hadden. Anders was het helemaal top.
1 nacht verbleven in juli 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geen airco, en met het raam open niet te slapen i.v.m. drukte in de PC straat.
1 nacht verbleven in mei 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
voor één overnachting ok.
Hotel is weliswaar gerestyled met leuk behang, maar het oude van het pand en kamer zelf is nog zichtbaar aanwezig. Linnengoed en textiel is schoon en kleine handigheidjes als strijkplankje en waterkoker zijn aanwezig. Maar kamer en badkamer erg klein. Wel prettig dat je (flinkwat) ramen open kunt zetten. Wij hebben daar meteen gebruik van gemaakt omdat het niet fris rook in deze kamer. We hebben ons ontbijt buiten de deur genuttigd, dus daar kan ik niet zoveel over zeggen. Al met al vonden wij de prijs kwaliteit verhouding (excl. ontbijt) wat tegenvallen. Lokatie is natuurlijk prima en daar betaal je voor.

8/10 – Goed

Daniel

Negatief: Comfort kamer
Superlocatie
Goede locatie. Wij hadden een vrij kleine kamer, maar an soch had de kamer alles wat we nodig hadden. Lawaai van buiten kan een hindernis zijn omdat er geen airco aanwezig is waardoor een open raam wenselijk is.

4/10 – Matig

Lena

Positief: Personeel en service
Flecken auf den Handtüchern, extrem hellhörig (Geräusche im Nachbarzimmer, Baulärm, Türenschlagen auf dem Gang), in die Jahre gekommenes Zimmer, undichte Fenster (es regnete durch mein geschlossenes Fenster hindurch)
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Shannon

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were able to answer most of my questions and I had everything I needed in the room. My only complaint is the cost compared to the room and amenities. I think I will book with less time ahead next time and try to contact the hotel directly.
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Paul

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
PRO:Simple Accommodation. Convenient location. CON: Noisey. Warm room.
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Sandra

Positief: Netheid, personeel en service
Booked room for three women. Very small room, which is normal, but nowhere to hang wet towels or anywhere to put suitcases. Mattresses were not great. My sister and I were literally falling off them in the night. There was jack hammering outside our windows till 11 pm and then dismantling of scaffolding early the next morning. Not the hotels fault, of course. I just wish these hotels would install some hooks and towel racks. I would love to re-use towels, but can’t. Also, no restaurants nearby.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Frank Boekhorst, General Manager op 23 mei 2024
Dear Sandra,Thank you for sharing your review.We regret to hear of the difficulties you experienced with the room size and storage for luggage. Our hotel aims to provide a comfortable experience, and while our rooms are designed to reflect the charming architecture of the city, we understand that this can present challenges for space. We take note of your suggestion regarding hooks and towel racks to better accommodate guest needs. Additionally, we apologize for any inconvenience caused by the noise outside and are always willing to assist guests in finding the most comfortable room available.Regarding the comfort of our mattresses, we are concerned to hear that they did not meet your expectations. Our superior rooms feature 25 cm thick box spring mattresses with an extra mattress topper for added comfort, and we would be pleased to reserve one of these rooms for you in the future. Furthermore, while we do not have an in-house restaurant, our central location in the museum district offers a variety of dining options within walking distance, and our team is always happy to recommend local favorites to our guests.We look forward to having the opportunity to welcome you again. Kind regards,Frank Boekhorst, General Manager

8/10 – Goed

Gennady, West Nyack

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Manager op 18 mei 2024
Dear Gennady,Thank you for taking the time to review your recent stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you for another pleasant stay. Best wishes,

10/10 – Uitstekend

IRIS, Kissimmee

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Conveniently located in the museum quarter area of Amsterdam. All touristy locations are within walking distance from this hotel. Staff was informative and helpful.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Frank Boekhorst, General Manager op 18 mei 2024
Dear Iris,Thank you for the time you have taken to leave this review.We are delighted to hear that our central location in the museum quarter greatly contributed to your Amsterdam experience and that all major attractions were conveniently within your reach. It is also gratifying to know our staff's dedication to service was both informative and helpful, ensuring your stay was nothing short of exceptional.Your commendation on the room's cleanliness and the overall condition of Hotel Cornelisz fills us with pride, as we strive to maintain the highest standards for our esteemed guests.We all hope to see you again on a future occasion. Best regards,Frank Boekhorst, General Manager

10/10 – Uitstekend

Isobel & Mark

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was travelling solo and found the hotel convenient with everything you need, close to everything in a very nice area. I rented a bike from the hotel to get around. The staff were excellent and friendly. I would highly recommend staying here.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Frank Boekhorst, General Manager op 18 mei 2024
Dear Isobel,Thank you for the time you have taken to leave this review.It is wonderful to hear that our central location in the museum district added convenience to your solo travels and that you took advantage of our bike rental service. Our team is also truly grateful for your recognition of their friendly and excellent service, as we strive to provide a memorable experience for our guests. Thank you for recommending Hotel Cornelisz. We are proud to have met your expectations and provided everything you needed during your visit.We all hope to see you again on a future occasion. Best regards,Frank Boekhorst, General Manager

10/10 – Uitstekend

jamee

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
The property was very accommodating. It is a 3-star hotel without a/c. We needed a/c for medical reasons, so we left, and they refunded the 1/2 of the stay even though it was a non-refundable reservation.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Frank Boekhorst, General Manager op 18 mei 2024
Dear Jamee,Thank you for the time taken to review your stay.It is heartening to hear that you found our team to be accommodating and that our refund policy was to your satisfaction, especially under the circumstances. We understand how crucial comfort is for our guests.We acknowledge your ratings on room cleanliness and hotel condition. We continually strive to maintain and improve our facilities, ensuring every guest has a pleasant stay at Hotel Cornelisz.Your acknowledgment of our service being exemplary truly reflects the dedication of our team to provide exceptional guest experiences, and we are thrilled that this aspect of your stay met your expectations.We hope to welcome you back. Best wishes,Frank Boekhorst, General Manager

10/10 – Uitstekend

Conor

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a lovely stay. Very friendly staff and great location to museums and trams. Walking distance to centre
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Frank Boekhorst, General Manager op 23 mei 2024
Dear Conor,Thank you for this positive review of your stay.We are delighted to hear that our staff's friendliness and the prime location of Hotel Cornelisz added to the enjoyment of your stay. Furthermore, we are pleased that the amenities and service provided by our team contributed to a comfortable and memorable experience.We eagerly await your next visit to our centrally located haven in the museum district.Warm regards,Frank Boekhorst, General Manager

8/10 – Goed

Caroline

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location was great. Close to public transportation and important sights to see.very upscale neighborhood. Staff didn't have recommendations where to eat breakfast which called us but otherwise we're very helpful. We would recommend our friends to stay there.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Manager op 13 mei 2024
Dear Caroline,Thank you for taking the time to share your review.We are thrilled you enjoyed our prime location within the museum district, close to esteemed cultural sites and convenient public transportation options. Our neighborhood is indeed one of the most prestigious in Amsterdam, and we are glad it contributed positively to your experience.We are situated within walking distance of a wide variety of dining options for all meals, and we will strive to improve our recommendations to enhance our guests' culinary explorations. Nevertheless, we are pleased to know our staff were otherwise helpful during your stay, and we will continue to work on providing exceptional service.We take pride in offering hospitable and attentive service to ensure a memorable and carefree stay for all our guests, and it is gratifying to learn you would recommend Hotel Cornelisz to your friends.We would be delighted to welcome you and your friends in the future.Warm regards,

10/10 – Uitstekend

Matthew

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ace location, clean, and friendly staff, good size room.
5 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Frank Boekhorst, General Manager op 13 mei 2024
Dear Matthew,Thank you for this positive review.It brings us immense pleasure to know that our central location in the museum district added value to your stay, and we're glad you found the room to be well-appointed and comfortable.Our staff will be thrilled to hear that their efforts to provide friendly and attentive service did not go unnoticed. Thank you for acknowledging their hard work.Maintaining the cleanliness of our hotel is of utmost importance to us, and your commendation in this regard is greatly appreciated. It reassures us that our dedication to upholding high standards is resonating with our guests.Should your travels bring you back to Amsterdam, we at Hotel Cornelisz would be honored to welcome you once more.We look forward to seeing you again on another occasion.Best wishes,Frank Boekhorst, General Manager

6/10 – Redelijk

Ali

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location recommend the pancake club (5 min walk). Nice common area, room was pretty small for a group of 3- they do not give water must drink tap water from bathroom :/ or buy from their vending machine for 2,50 euro.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Frank Boekhorst, General Manager op 5 mei 2024
Dear Ali,Thank you for your valuable feedback.We are delighted to hear that the strategic location of our hotel and the common area met your expectations and contributed positively to your experience.However, we regret to hear that the room size was not to your satisfaction. Our rooms are designed to optimize the space in line with the historic nature of the building and the urban setting of Amsterdam, and we hope this did not impact your stay too much. Regarding the water, while tap water in Amsterdam is safe to drink, as you mentioned, we also provide bottled water for purchase to cater to our guests' preferences.Nevertheless, we are grateful for your commendation on the cleanliness of our hotel, its condition, the service provided by our staff, and the room amenities. These aspects are fundamental to us, as we strive to maintain the highest standards of hospitality.All of the team hope to have the pleasure of welcoming you back on many more occasions. Best regards,Frank Boekhorst, General Manager

10/10 – Uitstekend

Roger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
See above review…very nice hotel..would recommend for singles and couples.
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Frank Boekhorst, General Manager op 5 mei 2024
Dear Roger,Thank you for such a great review.We are thrilled to learn that you found our hotel to be very nice and appreciated the cleanliness, condition of the hotel, and the service provided by our dedicated staff. Your endorsement for singles and couples is highly valued, and we are proud to have met your expectations.We look forward to seeing you again soon.Best regards,Frank Boekhorst, General Manager

8/10 – Goed

Lawrence

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stayed 1 night. Very convenient for museums, Leidseplein etc. Also helpful info about bus to airport was supplied by the hotel staff.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Frank Boekhorst, General Manager op 1 mei 2024
Dear Lawrence,Thank you for taking the time to share your opinion with us.It is heartening to learn of your satisfaction with the convenient location of our establishment, which allows for easy access to museums and the vibrant Leidseplein area. Our team takes pride in ensuring that our guests can navigate to the airport with ease, and we are delighted that you found this service helpful.We eagerly await the pleasure of welcoming you back to Hotel Cornelisz.Warm regards,Frank Boekhorst, General Manager

8/10 – Goed

??

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
美術館に近く、静かな環境。スタッフの対応は良かった。バスタブがあると良かった。
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Manager op 1 mei 2024
お客様、この度はHotel Corneliszにご宿泊いただき、またご感想をお寄せいただきまして、誠に有難うございます。アムステルダムの美術館地区の中心部に位置し、市内の主要観光スポットへ徒歩圏内に行ける静かな環境を、喜んでいただけたようで、何よりです。 一方、バスタブがない点では、お客様のご期待に添えず申し訳ございませんでした。スタッフの対応にお褒め言葉いただき、大変嬉しく思います。この度ご滞在が、お客様にとって素晴らしい旅の思い出の一つとなっておりましたら幸いです。またのお越しをお待ちしております。

8/10 – Goed

Rebeka

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean, comfortable and with a nice buffet breakfast (added). Located in the museum district. Walking distance to most attractions.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Manager op 29 apr 2024
Dear Rebeka,Thank you for the time you have taken to leave this review.We are pleased that you appreciated the high standards and quality service which we strive to uphold.It is always a pleasure to receive positive feedback from our guests and we are glad that our location was ideal for you.We all hope to see you again on a future occasion. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Thomas James

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location - nice good quality breakfast
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Manager op 25 apr 2024
Dear Thomas,Thank you so much for your positive feedback following your stay.It is a joy to learn that you had a great time with us and our central location in the museum district added value to your stay, allowing for easy access to Amsterdam's treasured attractions such as the Rijksmuseum and Van Gogh Museum.Your appreciation for the variety and quality of our breakfast offerings is much appreciated, as we strive to provide a delightful start to the day for our guests.We are also delighted to know that our high standards of cleanliness and the high level of service met your expectations. Our team takes great pride in maintaining our standards to ensure a comfortable and memorable experience for all our guests.Furthermore, your positive remarks regarding the room amenities confirm our commitment to providing a well-equipped and cozy environment for our visitors.Thank you once again for choosing Hotel Cornelisz, and for taking the time to share your feedback.We are eagerly looking forward to your next visit.Warm regards,

8/10 – Goed

Jamie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, affordable and well looked after
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Manager op 22 apr 2024
Dear Jamie,Thank you for the time you have taken to leave this review.We are glad that you enjoyed your stay with us and that you found our location was ideal for your requirements.We all hope to see you again on a future occasion. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Rob

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient location in the museum district. Helpful and cheerful staff. Good breakfast buffet
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Frank Boekhorst, General Manager op 20 apr 2024
Dear Rob,Thank you for taking the time to share your feedback.We're thrilled to learn that our central location in the museum district added value to your visit, making it convenient to explore the city's cultural offerings.Our team is heartened by your remarks on their helpfulness and cheerfulness; providing exceptional service is our utmost priority.It is also gratifying to know that you enjoyed the variety and quality of our breakfast buffet. Ensuring a great start to your day with a good meal is something we take great pride in.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Frank Boekhorst, General Manager

10/10 – Uitstekend

Maria

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel was perfect for me as a solo female traveler! It was in the perfect location for all of the activities I had planned for myself! Almost everything was walkable, and whatever wasn't was easily accessible through nearby public transit!
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Frank Boekhorst, General Manager op 16 apr 2024
Dear Maria,Thank you for the time you have taken to leave this review.We are thrilled to hear that you had such a nice stay with us and our central location in the museum district significantly contributed to the convenience and enjoyment of your stay, allowing for easy walks to the city's captivating attractions and seamless access to public transportation.Your highlight of our high standards, our hotel's condition and the range of amenities available is deeply appreciated and serves as a testament to our team's dedication to excellence in hospitality.We take great pride in providing attentive service to our guests, and your recognition of our efforts is a source of great encouragement for us all.We all hope to see you again on a future occasion. Best regards,Frank Boekhorst, General Manager

10/10 – Uitstekend

Marc

Reisde met familie
Location was perfect. Was a short distance to museums concert hall parks and all around canals. Room was smallish but fine. Very nice modern spacious bathroom with excellent shower. Highly recommend.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Frank Boekhorst, General Manager op 15 apr 2024
Dear Marc,We appreciate the time you have taken to share your feedback.We're thrilled to hear our prime location provided the perfect base for your cultural explorations and that the proximity to the museums and parks added value to your stay.Furthermore, we take pride in the modern amenities and the spaciousness of our bathrooms. It is pleasing to know that these aspects contributed to a comfortable stay.Your high recommendation is greatly appreciated and serves as a testament to our dedication to guest satisfaction.We look forward to seeing you again in the future.Kind regards,Frank Boekhorst, General Manager

10/10 – Uitstekend

Aaron

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Manager op 8 apr 2024
Dear Aaron,Thank you so much for your positive feedback following your stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope that you will stay with us again many more times in the future. Best wishes,

10/10 – Uitstekend

Elyse

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Manager op 29 mrt 2024
Beste Elyse,Hartelijk bedankt voor uw fijne review.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!We zien u graag weer eens terug.Met vriendelijke groeten,