Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 463 van 936 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
463
Gastenscore: 8 - Goed. 344 van 936 beoordelingen" "
8 - Goed
344
Gastenscore: 6 - Redelijk. 82 van 936 beoordelingen" "
6 - Redelijk
82
Gastenscore: 4 - Matig. 30 van 936 beoordelingen" "
4 - Matig
30
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 936 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
17
9,2/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Nadeysha
Reisde met een groep
28 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen raam in de kamer
Nadeysha
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van BEYS op 5 jan 2024
Beste Nadeysha,Hartelijk bedankt voor uw review. Wij zijn blij om te lezen dat u ons een 5 uit 5 scoort!Mocht u vragen hebben, staan wij altijd klaar om u te helpen.Met vriendelijke groet,BenteFront Office Agent
10/10 – Uitstekend
Nasrin
16 dec 2023
Positief: Netheid, voorzieningen
Zeer comfortabel
Nasrin
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van BEYS op 5 jan 2024
Beste Nasrin,Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten van uw verblijf bij ons!Wij zijn blij om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad.Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,BenteFront Office Agent
10/10 – Uitstekend
Niek
Zakenreiziger
14 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Niek
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van BEYS op 5 jan 2024
Dear Niek,Thank you for your kind review!We are looking to welcoming you in the not too distant future.Kind regards,BenteFront Office Agent
10/10 – Uitstekend
Chermène
23 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and neat hotel near the small port so you have easy access to Amsterdam city Centre via the vessel.
Chermène
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van BEYS op 24 nov 2023
Dear Chermene,Thank you for your kind review. We are happy to hear that you enjoyed the location of the hotel!We are looking forward to welcoming you in the not too distant future.Kind regards,BenteFront Office Agent
10/10 – Uitstekend
Mark
6 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mark
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Gabriel
29 okt 2023
Gabriel
3 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Jacobus
Zakenreiziger
1 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Clean and quiet
Jacobus
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van MAGK op 2 jun 2023
Dear Jacobus,Thank you for taking a moment to share your experience. We are very happy to hear you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future! Until then, we always remain at your disposal for any further information or assistance.Sincerely,MariaFront office Agent
6/10 – Redelijk
K-tje
3 mei 2023
K-tje
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Marloes | Front Office Agent op 24 mei 2023
Thank you for your review. We are looking forward to welcoming you back to the hotel. Kind regards,
8/10 – Goed
diederik
Reisde met partner
30 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima
diederik
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van BEYS op 31 mrt 2023
Beste Diederik,Hartelijk bedankt voor uw vriendelijke review. Ik ben blij om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Wij kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen ontvangen!Met vriendelijke groet,BenteFront Office Agent
10/10 – Uitstekend
Esther
Reisde met partner
5 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer met uitzicht, prachtig!
Heerlijk ontbijt.
Esther
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Marloes op 8 feb 2023
Beste Esther, bedankt voor uw review. We zijn erg blij om te horen dat u zo van uw verblijf heeft genoten en van het ontbijt. We hopen u weer zo snel mogelijk te mogen verwelkomen in het hotel. Met vriendelijke groet,
10/10 – Uitstekend
joyce
28 jan 2023
joyce
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Marloes op 6 mrt 2023
Dear Joyce, thank you for your review. We are happy to hear that you enjoyed your stay so much with us. We are looking forward to welcoming you back to the hotel. Kind regards,
10/10 – Uitstekend
Klara
8 jan 2023
Klara
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Marloes op 11 jan 2023
Dear Klara, thank you for your review. We are happy to hear that you enjoyed your stay so much with us! We are looking forward to welcoming you back to the hotel. Kind regards,
4/10 – Matig
Winston
14 dec 2022
Winston
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Team Double Tree op 17 dec 2022
Thank you for your review. We are looking forward to welcoming you back to the hotel. Kind regards
8/10 – Goed
Harry
Reisde met partner
12 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel was moeilijk bereikbaar doordat op het terrein een zeer groot evenement (een soort rommelmarkt) plaatsvond. Een berichtje vooraf met aanwijzingen over de beschikbare aanrijroute was erg welkom geweest.
Harry
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Marloes op 12 sep 2022
Beste Harry, hartelijk dank voor het invullen van de gasttevredenheidsenquête. We zijn blij om te horen dat u van uw verblijf heeft genoten. Mijn excuses dat u problemen had met bereiken van het hotel gedurende het Ijhallen event. Gedurende dit event is het hotel op dezelfde manier te bereiken, ook wanneer het niet plaats vindt en normaal gesproken zijn er verkeersregelaar. Mijn excuses dat die op tijd niet aanwezig waren. We hopen u weer snel te mogen verwelkomen in het hotel. Met vriendelijke groet,
10/10 – Uitstekend
B.J. van
28 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
B.J. van
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Familie
Reisde met partner
24 jul 2022
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eigenlijk was alles prima. Het ontbijt was wat magertjes. Personeel was niet allemaal even happy. Voor de prijs van het hotel had ik wat meer verwacht in z’n geheel.
Familie
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Maria op 24 jul 2022
Dear Familie, Greetings from sunny NDSM Wharf! Thank you for your valuable time and feedback. We are very happy to hear that you enjoyed your stay with us! In response to your input, we would like to kindly apologize for the inconvenience caused to you. Kindly be informed that we always remain at your disposal for any further information or assistance. We are looking forward to welcoming you back some time soon! Please feel free to contact us anytime during potential future stays for any issue that might rise!. We will be more than happy to assist you. Sincerely, The Front Desk
10/10 – Uitstekend
R.S.
Reisde met partner
7 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Als was naar zinnen....prima
R.S.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Maria op 8 jul 2022
Dear R.S.,
Greetings from Amsterdam NDSM Wharf!
Thank you for your valuable time and feedback. We really appreciate your kind remarks and are looking forward to welcoming you again some time soon.
We always remain at your disposal for any further information or assistance, and we wish you a great summer!
Sincerely,
The Front Desk
8/10 – Goed
Tammo
10 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Tammo
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Hanneke
Reisde met partner
27 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie is prima en omgeving is leuk
Hanneke
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Maria op 17 jun 2022
Dear Hanneke,
Greetings from sunny Amsterdam NDSM Wharf!
Thank you for your time and valuable feedback! We are very please to hear that you enjoyed your stay with us and the location of our hotel. We look forward to welcoming you again some time soon, and we remain at your disposal for any further information or assistance.
Kind regards,
The Front Desk
2/10 – Ontzettend slecht
Harmke Mariska
9 mei 2022
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Harmke Mariska
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Elzbieta op 11 mei 2022
Dear Mariska,
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback and we are very sorry we did not exceed your expectations. Is there anything we could have done better during your stay? Your comments will help us as we continually work to improve our guest experience. At DoubleTree by Hilton, we promise to do whatever it takes to ensure you are satisfied and hope you will consider staying with us in the future.
Have a nice day!
Kind regards,
Elzbieta
Front Office Shift Leader
8/10 – Goed
Benita
Reisde met familie
28 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
goede verbinding met het centrum door pont op loopafstand. Kamer met badkamer was mooi, praktisch en schoon.
Benita
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Bente op 28 apr 2022
Geachte Benita,
Hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Ik ben erg blij om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel en heeft genoten van de kamer.
Als u enige vragen heeft of verbetering over uw verblijf, horen wij dit graag!
Wij zien ernaar uit om u weer te mogen verwelkomen in ons hotel.
Met vriendelijke groet,
Bente
Front Office Agent
4/10 – Matig
Vincent
6 mrt 2022
Vincent
1 nacht verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
2 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van RASI op 3 feb 2022
Dear sir/madam,
Thank you for taking the time to review your stay in our hotel, was there anything we could have done to have made your stay more pleasurable?
Looking forward to your reply and welcoming you again to our hotel.
Rachael
Front Office Agent
10/10 – Uitstekend
Frank Van de
25 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In de Hilton word je altijd met de correcte zorgen ontvangen, vriendelijk onthaal en duidelijkheid wat ze allemaal nog bij aanbieden, zoals ontbijt, lunch en diner. Bar open to enz.
Parking privé bieden ze aan voor hun gasten die daar verblijven aan €15/dag is bij het hotel en geen zorgen meer als je met de auto komt ipv parkeermeters.
De kamer is correct en heel verzorgd, er is niks teveel als je een telefoontje doet naar receptie, waar ik gebruik heb van gemaakt. Met een super glimlach erbij.
Natuurlijk wil ik goedkoper overnachten is afhankelijk wat de aanbiedingen zijn per periode.
Is een leuk en rustig hotel met heel vriendelijk personeel.
Frank Van de
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van DTNDSM op 25 nov 2021
Dear valued guest,
Thank you very much for your positive feedback about your recent stay at our hotel. It was a pleasure having you and we hope to have the opportunity to welcome you back in the, not too distant future.
Kind regards,
Barry van der Kolk
DoubleTree by Hilton Amsterdam - NDSM Wharf
8/10 – Goed
Simone
19 okt 2021
Simone
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Lisanne
1 okt 2021
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was niet bijzonder, groot of luxe, maar over het interieur is goed nagedacht. Alles klopt: Als je doucht, wordt de rest van de vloer niet nat, als je in bed ligt kan je met een knopje het licht uit doen, er is een randje voor je telefoon, enzovoort. Prima!
Lisanne
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van DTNDSM op 25 nov 2021
Dear valued guest,
Thank you very much for your positive feedback about your recent stay at our hotel. It was a pleasure having you and we hope to have the opportunity to welcome you back in the, not too distant future.
Kind regards,
Barry van der Kolk
DoubleTree by Hilton Amsterdam - NDSM Wharf
10/10 – Uitstekend
Luuk
28 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader voor in Amsterdam
Fijne kamer en comfortabele douche
Luuk
2 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Elzbieta op 29 jun 2021
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring van uw recente verblijf bij ons hotel met ons te delen.
Wij vinden het erg fijn om te lezen dat uw kamer en douche naar wens was.
Wij kijken ernaar uit om u weer een warm welkom te geven in het nabije toekomst!
Met vriendelijke groet,
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great weekend away!
Great weekend away! Good food, great spot and lovely hotel!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van Elzbieta op 5 mei 2021
Dear Guest,
Thank you for choosing our hotel and staying with us.We are happy to hear that you enjoy your stay so much!
We are looking forward to welcome you again!
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Simone op 22 jan 2021
Thank you very much for taking the time to review your stay with us.
We are happy to hear that the overall experience was to your liking.
We are looking forward to welcoming you back to our hotel.
Kind regards,
Simone| Front Office Agent
10/10 – Uitstekend
Tom, Enkhuizen
Reisde met partner
9 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel service gericht en ondanks de Corona maatregelen was het optionele ontbijt wat je na bestelling met een ruime keuze op kon halen op de tijd van keuze echt super Vers !
Tom
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Nikki Eeken op 10 jan 2021
Beste Tom,
Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Het is fijn om te horen dat u goede service heeft ontvangen.
Het doet ons ook goed om te horen dat ondanks de maatregelen, u het ontbijt vers vond en de keuze groot.
Wij kijjken er naar uit om u weer te mogen verwelkomen in de niet te verre toekomst.
Met vriendelijke groet,
Nikki Eeken
Front Office Agent
6/10 – Redelijk
Jefaro
19 nov 2020
Jefaro
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Marloes | Front Office Agent op 21 nov 2020
Dear Mr. Jefaro, Thank you for staying with us and for taking the time to fill in our guest satisfaction survey. As a DoubleTree, we are striving for a score of 9/10. Is there something that we can do better in our service? Please let us know. We hope we may welcome you again so you can experience that we will do anything to give you a wonderful stay. Kind regards,
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Marloes | Front Office Agent op 5 okt 2020
Thank you for choosing our hotel and staying with us.We are happy to see that you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future! Kind regards,
10/10 – Uitstekend
Diolla
Reisde met partner
12 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn kleinschalig hotel op unieke plek, uitstekende service.
Diolla
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
RSU, Zwolle
Reisde met familie en kleine kinderen
10 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer: zeer tevreden
Hotel: zeer tevreden
Service: zeer tevreden
RSU
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Marloes | Front Office Agent op 11 aug 2020
Hartelijk dank voor het invullen van onze gasttevredenheidsenquête. We zijn heel erg blij om te horen dat u zo van uw verblijf heeft genoten. Uw complimenten over de service en het hotel worden zeer gewaardeerd. We hopend de kans te krijgen om u in de toekomst wederom als gast te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 jul 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van DTNDSM op 4 aug 2020
I am thrilled to hear you enjoyed your stay at the DoubleTree by Hilton Amsterdam – NDSM Wharf! I've forwarded your note to management so they can reward their team for providing stellar service. Thank you for taking the time to share your feedback!
It would be our true pleasure welcoming you back in the near future.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel, great views. Rather small room.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Marloes | Front Office Agent op 12 mrt 2020
Dear Mr./ Ms.Thank you for taking a moment to share your experience about your recent stay at our hotel. I am happy to hear that you enjoyed your stay so much. I do hope to get the chance to welcome you again as our guests in the future. Kind regards,
10/10 – Uitstekend
Nino
Zakenreiziger
9 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nino
4 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Marloes | Front Office Agent op 12 mrt 2020
Dear Mr. Nino, Thank you for taking a moment to share your experience about your recent stay at our hotel. I am happy to hear that you enjoyed your stay so much. I do hope to get the chance to welcome you again as our guests in the future. Kind regards,
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend
Heel netjes en schoon. Gastvrij. Alleen het ontbijt is wat aan de mindere kant. Voor 16,50 pp. is er maar weinig
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Marloes | Front Office Agent op 12 mrt 2020
Beste meneer/ mevrouw, Hartelijk dank voor het invullen van onze gasttevredenheidsenquete. We zijn blij om te horen dat het hotel erg schoon en netjes was. Mijn excuses voor het ontbijt dat tegenviel! Was er iets specifieks dat u miste, zodat dat wij dit kunnen doorgeven aan het management van het restaurant. We hopen de kans te krijgen om u nog een keer te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Front Office Agent op 8 mrt 2020
Dear Sir/Madame.
Thank you for taking a moment to share your experience with us. We are very happy that you enjoyed your stay with us so much.
We hope to welcome you back in our hotel in the not too far future.
Best Regards,
Magda Grygoruk | Front Office Agent
DoubleTree by Hilton Amsterdam NDSM-Wharf
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
17 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goeie ligging vlak bij de veerboot. Kamers iets aan de kleine kant maar niet echt storend. vriendelijk onthaal.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Tom Rademaker, Front Office Manager op 18 feb 2020
Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor uw recente verblijf en feedback.
We hopen u op een volgend verblijf in Amsterdam wederom te mogen verwelkomen in ons hotel.
Met vriendelijke groeten,
10/10 – Uitstekend
Demi
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Demi
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Marloes | Front Office Agent op 14 feb 2020
Dear Ms. Demi, Thank you for staying with us and for taking the time to fill in our guest satisfaction survey. I'm delighted to read that you enjoyed your stay so much! I do hope tot get the chance to welcome you again as our guests in the future! kind regards,
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel! Heel mooi van binnen. Tevens prachtig uitzicht over de rivier. Goed schoon, goede faciliteiten en goede locatie
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Ruveyda op 28 jan 2020
Dear Anonymous:
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the hotel to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future!
Sincerely,
Ruveyda Kurt
Front office Agent
DoubleTree by Hilton NDSM-Wharf
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van DoubleTreebyHilton Amsterdam NDSM Wharf op 20 jan 2020
Thank you for choosing our hotel for your stay in Amsterdam, and thank you for your review! We hope we can welcome you back soon!
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
18 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg goed, kamer wel aan de kleine kant maar super leuk ingericht
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van MAKL op 2 feb 2020
Beste,
Hartelijk dank om het tijd nemen om onze gasttevredenheidsenquete in te vullen.
Ik ben blij om te lezen dat u de kamer leuk ingericht vond maar heeft u verder nog feedback voor ons? Door feedback kunnen wij alleen maar groeien.
Met vriendelijke groet,
Masha
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
9 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dit is nu de 2e keer bij ‘double tree by Hilton’, dat ik online aanvink dat ik ontbijt inclusief wil, daar een prijsvergelijk maak en daarop een hotel uit zoek, om vervolgens bij het hotel aan te komen en te merken dat de kosten van het ontbijt er nog boven op komen.
Daarnaast vind ik het belachelijk dat ik moet betalen voor het parkeren bij het hotel. Dit is een service, niet een verdien model.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Marloes | Front Office Agent op 5 feb 2020
Beste meneer/mevrouw, Hartelijk dank voor het invullen van onze gasttevredenheidsenquete. Mijn excuses voor het ongemak over het ontbijt. Als er op uw bevestiging staat dat het ontbijt inclusief, kunnen wij dit altijd voor u nachecken, want het kan is gebeuren dat het niet goed doorkomt in ons systeem. maar ik begrijp uw frustratie en het spijt ons zeer. Over het parkeren, helaas in Amsterdam is alles betaald parkeren dus ook hier in Noord. Wij moeten uiteraard ook betalen voor de parkeerplekken, dus kunnen wij helaas geen gratis parkeren aanbieden. Vergeleken in het centrum zijn wij al een stuk goedkoper. We hopen nog een kans te krijgen om u in de toekomst wederom als gast te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet,
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
5 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastisch hotel op prima locatie.
Met de veerpont op 100 meter binnen 15 minuten op het Centraal Station dus zo in het centrum.
Geweldig!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Elena; Front Desk Agent op 7 jan 2020
Thank you for choosing our hotel for your recent trip to Amsterdam. I am so happy you enjoyed your stay with is and the location. I hope I can welcome you back soon.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
30 dec 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Marloes | Front Office Agent op 2 jan 2020
Dear Mr./Ms.
Thank you for taking a moment to share your experience about your recent stay at our hotel.
As a DoubleTree we are striving to a 5 out of 5 stars. Is there anyhting what we can do better to improve your stay?
I do hope to get the chance to welcome you again as our guests in the future.
Kind regards,
8/10 – Goed
Arie
Reisde met familie
16 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig uitzicht
Dit hotel blijft één van onze favorieten in Amsterdam. De kamer is niet erg ruim maar groot genoeg voor ons drieën. Vanaf het centraal station ben je heel snel met de gratis veerboten bij het hotel en ook snel weer in het centrum van Amsterdam. Met als groot voordeel: je hebt een prachtig uitzicht over de stad en het IJ.
Ontbijt vonden we er veel te duur, maar wij vonden het veel leuker om in de ochtend te eten in de kamer en van het steeds veranderende uitzicht te genieten.
De kamer was van alle gemakken voorzien. Wat kledinghaken aan de wand om je jas aan op te hangen zou fijn geweest zijn. Ook de regendouche gaf meer een miezerbuitje dan een stevige regenbui.
Maar er zijn prima koffie en theevoorzieningen in de kamer. Daarnaast is er een ruime koelkast.
In- en uitchecken ging vlot, en we kregen (zoals bij alle Doubletree hotels) een lekkere warme chocolit chip cookie.
Wij zouden hier zeker terugkomen.
Arie
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Marloes | Front Office Agen op 24 dec 2019
Beste meneer Arie, Hartelijk dank voor het invullen van de gasttevredenheidsenquete. We zijn erg blij om te horen dat u zo van uw verblijf heeft genoten. U complimenten over de kamer en het personeel worden zeer gewaardeerd. Bedankt voor uw feedback over de kledinghaken en de regendouche, ik zal dit zeker doorgeven aan mijn manager zodat we hier een oplossing voor kunnen bedenken. We hopen de kans te krijgen om u in de toekomst wederom als gast te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,
10/10 – Uitstekend
Michiel
Zakenreiziger
13 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michiel
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Marloes | Front Office Age op 22 dec 2019
Dear Mr. Michiel, Thank you for taking a moment to share your experience about your recent stay at our hotel. I do hope to get the chance to welcome you again as our guests in the future. Kind regards,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
28 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Handig gelegen als je wat te doen hebt op het NDSM-eiland. En anders het gratis pontje naar het Centraal Stattion. Dan moet de kamerprijs wel 'rustig' blijven.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Marloes | Front Office Agent op 2 dec 2019
Beste meneer/ mevrouw,
Hartelijk dank voor het invullen van onze gasttevredenheidsenquete. We zijn erg blij om te horen dat u van uw verblijf heeft genoten. Helaas hebben wij geen invloed op de prijzen en zijn die altijd afhankelijk van de week/weekenddagen of evenementen. We hopen de kans te krijgen om u in de toekomst wederom als gast te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet,