Exterieur

Beoordelingen van Grand Hotel Alkmaar

4 out of 5
Grand Hotel Alkmaar
Gedempte Nieuwesloot 36, Alkmaar

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 62 van 236 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 112 van 236 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 46 van 236 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 236 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 236 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Serge

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top lokatie
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Niels op 3 mei 2024
Dear Serge,Thank you for your great feedback!We are happy to read that you like the location of our hotel and met all you expectations.Next time when you are in Alkmaar we will do our outstanding best to make it even better. We hope to welcome you another time in the Hotel.Kind regards,Team Grand Hotel Alkmaar

6/10 – Redelijk

Parissa

Reisde met familie
Vriendelijke personeel kamer was netjes en schoon. Behalve er kon geen raam open op de kamer dus lekker benauwd. Ontbijt was zeer matig. Weinig keuze. Niet eens witbrood. Ei was zeer en ook zeer droog! Te duur vergeleken met wat je krijgt. Ook het parkeren is 10x niks. 1e parkeergarage vol dus naar de tweede , waar je vervolgend "verplicht" moet staan want anders betaal je geen 15 euro voor een hele dag maar constant 2 euro per uur omdat je even weg gaat en weer opnieuw moet betalen. Alles met alles matig.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Niels op 3 mei 2024
Beste Parissa,Hartelijk dank voor uw uitgebreide feedback!Uw feedback helpt ons om nog beter aan de wensen van de gast te voldoen. Wanneer u bij ons reserveerd is er een het op alle kamers mogelijk om een raam te openen. (Let er wel, op dat dit bij de Deluxe Inside room enkel niet het geval is.) Om zo goed mogelijk aan de verwachtingen van de gasten te voldoen vernemen wij uiteraard graag de wensen van de gasten. Onze receptie assisteert u hierin graag. Wij vinden het jammer om te lezen dat het ontbijt niet geheel aan uw verwachtingen voldeed. Uw feedback zal intern worden besproken door het ontbijt team. Wij danken u voor uw komst en zullen er alles aan doen om bij uw volgende komst uw verwachtingen te gaan overtreffen.Met vriendelijke groet,Team Grand Hotel Alkmaar

6/10 – Redelijk

Judy

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Niels op 3 mei 2024
Dear Judy,Thank you for your feedback!It was a pleasure to welcome you at the Grand Hotel Alkmaar. We hope to welcome you back in the future,Next time we will make it even more remarkable.Kind regards,Team Grand Hotel Alkmaar

8/10 – Goed

Gijsbert

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Niels op 13 apr 2024
Beste Gijsbert,Hartelijk dank voor uw positieve feedback!Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Team Grand Hotel Alkmaar

8/10 – Goed

Mitchell

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Niels op 12 mrt 2024
Beste Mitchell,Hartelijk dank voor uw komst en beoordeling!Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Team Grand Hotel Alkmaar

8/10 – Goed

Michel

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Niels op 12 mrt 2024
Beste Michel Reparo,Hartelijk dank voor uw feedback!Wij zijn blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf.Wellicht tot een ander moment in de toekomst,Met vriendelijke groet,Team Grand Hotel Alkmaar****

4/10 – Matig

Loreena

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms were a little dated and rather had poor sound isolation.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Niels op 12 mrt 2024
Beste Loreena Buchholz,Hartelijk dank voor uw bericht en feedback!Uw feedback helpt ons om in de toekomst te groeien en onzelf te verbeteren.Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Team Grand Hotel Alkmaar****

8/10 – Goed

Junaira

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Niels op 12 mrt 2024
Beste Junaira Subaran,Hartelijk dank voor uw feedback!Wij zijn super blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf.Wij danken u voor uw komst en hopen u nog eens te mogen verwelkomen in de toekomst.Met vriendelijke groet,Team Grand Hotel Alkmaar****

8/10 – Goed

loes

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamers, vriendelijk en behulpzaam personeel, prima ontbijt. Mooi pand. In het centrum van alkmaar
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Astrid

3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Petra

Positief: Netheid, personeel en service
Mooi net hotel in historisch pand modden in de stad.
1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

A.S.

1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Rachna

Matig . Prijs-kwaliteitverhouding
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Cees

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Kamer spartaans ingericht. 2 persoons bed in krappe nis . 10cm om in het bed te komen. Ligging hotel ideaal in het centrum. Prijs kwaliteitverhouding uit het evenwicht. Hotel is gedateerd en aan vernieuwing toe
2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Douwe

3 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Yvette

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Yke

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een fijn hotel. En we zijn goed geholpen door het personeel.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Saskia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Martin

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Aleida

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Johnathan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik had een fantastische kamer in 007 thema... Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.
1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Ferry

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Patrick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

peter

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Ruud

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima hotel . uitstekende ligging midden in het centrum . vriendelijk personeel !

4/10 – Matig

Jan

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Overal dichtbij
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Geesje

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig pand, zowel van binnen als van buiten. Vriendelijk personeel en prima ontbijt. Prachtige kamer, schoon en van alle gemakken voorzien. Parkeergarage op 2 minuten lopen, dus voor ons (oma en kleindochter) prima te doen.
1 nacht verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Ingrid

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Wendy

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Joop

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Jan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hartelijke ontvangst, prima kamer met dito badkamer, goed verzorgd ontbijt
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Anja van

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel midden in het centrum, vriendelijk en behulpzaam personeel.
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Nico

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parkeergarage was op 2 minuten lopen en kreeg korting op de parkeerticket.
1 nacht verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

Piet van der

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Badkamer met douchen in bad, geen planchette. Alleen 2 enkele bedden tegen elkaar. Dekbed dat te klein is. Slechte WiFi! Uiteindelijk andere kamer gekregen, maar daar waren geen planken in de kast!
3 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Jolanda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
geen gehandicapten kamer aanwezig
goed hotel jammer dat ze de opmerkingen niet gelezen hadden bij de boeking. hadden gevraagd om een kamer die geschikt was voor iemand met een handicap. maar douch was spiegel glad dus niet geschikt en staat op site dat ze een kamer geschikt voor handicap hadden bleek volgens de receptionist niet te bestaan!! helaas ook geen schone handdoeken gekregen.
2 nachten verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

John

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Ruim onvoldoende
Helaas, de Junior Suite was nogal gedateerd. De vitrage was inclusief gaten, de matras was doorgelegen (kuil) en super zacht. Badkamer daarentegen was erg goed, dubbele douche met krachtige straal en een bubbelbad. Door slecht slaapcomfort hebben we het bij één van de twee nachten gelaten. Ontbijt (takeaway) viel tegen voor de prijs die ervoor betaald moet worden.
2 nachten verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Jeroen

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Superior kamer
Wij verbleven één nacht in een superior kamer. Dit is een upgrade van een standaard kamer. Dit vonden wij het geld niet waard. Wij verbleven op de eerste verdieping. Onze badkamer was open in onze hotelkamer. Geen afgesloten ruimte. Het matras van het bed was ontzettend doorgelegen en zeker aan vervanging toe. Het hotel is wel erg centraal gelegen. Dus prima voor een nachtje, maar zeker de term 'superior' niet waard qua kamer.
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

A.C.J.A.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima hotel met vriendelijke mensen
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Erika

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Richard

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
nachtrust
Kamer 109 was boven lokale horeca gelegenheid en grenst aan steegje waar veel "stappers" nog even een laatste enthousiast gesprek voeren over de avond, voordat ze de fiets pakken om naar huis te gaan. Dat botste met ons doel: "lekker slapen". Voor de rest prima hotel, maar volgende keer vragen een kamer aan het andere gedeelte van het hotel.
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Denise

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Goed locatie, nette kamers. Het zijn gehorige kamers en het wordt heel warm in de kamers
3 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel ligt centraal in een voormalig postkantoor (daar vind je binnen niets van terug). Er is twee keer in de week markt voor de deur, dus als je een kamer aan de voorzijde hebt, ben je om 5 uur wakker door de opbouw. Mijn kamer nr. 112, viel tegen, het was de Superior (de standaardkamer heet 'De Luxe') en was klein, donker met weinig bewegingsruimte, ook door een vreemde pilaar midden in de kamer. Ik heb nog aan de receptie nagevraagd of dit wel een Superior kamer was en dat bleek inderdaad het geval. De beloofde Senseo was een waterkoker met oploskoffie. Ik heb de indruk dat er niet altijd genoeg personeel was, ook in het weekend niet. De bar was tijdens mijn verblijf (5 nachten) uitgestorven en voor elke bestelling moest ik naar de receptie (ik ben slecht ter been). De lift is ouderwets, je moet alle knoppen ingedrukt houden en het kwam twee keer voor dat er een enorme kar met beddengoed en handdoeken in stond (en bleef staan). De staf is overigens wel erg vriendelijk. Het ontbijt is buitengewoon goed, alles is er, goede koffie, lekkerbrood, warme en koude gerechten.
5 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel ligt midden in het centrum wat erg fijn is. Het hotel heeft 4 sterren, 1 nacht €180 is het zeker niet waard; geen airco, zwarte voegen in de badkamer, slecht bed. Echt heel jammer.
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Mart

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, goed ontbijt.
Prima hotel in hartje Alkmaar met alles op loopafstand, zelfs diverse parkeergarages. Kamer erg fijn maar enkele dingen zijn wat minder 4 sterren waardig zoals de douche, een Ziggo kastje dat tussen aan zijn draden onder de TV hangt en bed is wat zacht (hoewel we toch goed geslapen hebben). Erg fijn ontbijt. Al met al een aanrader
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel. Geen klachten of verbeterpunten
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Marcel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ever er tussen uit!
Net hotel voor een weekend tripje. Zelfs met de kermis weinig overlast gehad van geluid! Lift aanwezig maar voor dit hotel wel iets beter verwacht.
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hoyel
vriendelijk en behulpzaam personeel, nette, ruime kamers, heerlijk ontbijt, midden in centrum. geen eigen parkeerplaats,maar parkeergarage in de buurt, ook gratis overdekte en bewaakte fietsenstalling in de buurt
4 nachten verbleven in augustus 2019