Junior suite | Een minibar, een kluis op de kamer, individueel gedecoreerd

Beoordelingen van Melia Alicante

4 out of 5
Melia Alicante
Plaza del Puerto, 3, Alicante, Alicante

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 518 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 319 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 99 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 41 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 24 van 1001 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Henderika Alberta

7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Team op 20 mei 2024
Dear Mrs Scholtens,Thank you very much for the 5 star review!Kind regards,Guest Experience Team

8/10 – Goed

Charlie-Robinson

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne bedden en een goede badkamer op een prachtige locatie. Check-in was wat lang wachten, maar het receptiepersoneel wel uiterst vriendelijk. De airco op de kamer werkte niet, waardoor we elke dag de balkondeur open moesten zetten. Gedurende ons verblijf (3 nachten) zijn de glazen en kopjes niet verschoond en werd de thee helaas niet bijgevuld. Buiten dat was het een heel aangenaam verblijf.
Reactie van Guest Experience Team op 26 mrt 2024
Dear Sir, We appreciate the time you have taken to provide us with your opinion of your stay.It is rewarding to know that you appreciated our high standards and comfortable rooms.Please accept our apologies for any extra waiting time during the check-in process, this can occasionally occur during peak times when we are fully booked. We are sorry to hear that the tea utensils were not replaced during your stay. We are here to make your stay as comfortable and enjoyable as possible. If at any time you need tea utensils replaced or any other additional service, please do not hesitate to let our staff know. Regarding the air conditioning, we would like to inform you that for future occasions you can report any inconvenience to the reception department as we have 24h technical service, our colleagues will be happy to help you.We hope to welcome you back. Kind regards, Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Martine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van GEX op 8 apr 2024
Dear Martine,Thank you very much for the 5/5 review!Kind regards,Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Dennis

7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van GEX op 25 mrt 2024
Dear Dennis,Thank you very much for the 5 star review!Kind regards,Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Joris

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van GEX op 17 jan 2024
Dear Joris,Thank you very much for the 10/10 review!Kind regards,Guest Experience Team

8/10 – Goed

Tristan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi schoon hotel. Centraal gelegen aan de boulevard en bij het strand. Aardig personeel. Aandachtspunten: geluidsoverlast zoals het sluiten van de kamerdeur (dreunt door), televisie van de naastgelegen kamer. (De TV is zo bevestigd dat de ombouw werkt als klankkast.
7 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Francesco Crescimanno Guest Experience Manager op 25 nov 2023
Dear Tristan,Thank you for taking the time to share your feedback.We are pleased that you had a pleasant stay and appreciated the high standards we set ourselves. Our team members are readily available for any issues or concerns you may have.All of the team hope that we may be able to see you again in the future. Kindest regards,Francesco CrescimannoGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Geertruida Henriette Lambertha, Nijmegen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gemoderniseerd en schoon hotel op toplocatie, op loopafstand van strand en centrum. Premiumkamer met zeezicht zit aan de noordkant, dus ‘s avonds geen zon op balkon, wel mooi uitzicht. Kamers aan de andere kant hebben uitzicht op de haven en wel ‘s avonds zon op balkon.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Rebeca Moya Guest Experience Coordinador op 31 okt 2023
Dear Geertruida,Thanks for the time taken to share your experience.We are glad to know that you so enjoyed your stay with us and that you appreciated our convenient central location. Our team are on hand to help you find the best room for your requirements, depending on availability and we urge our guests to inform us if they are not completely satisfied.All of the team hope that we may be able to see you again in the future.Kindest regards,Rebeca MoyaGuest Experience Coordinador

8/10 – Goed

Mohamed

3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van GEX op 24 okt 2023
Dear Mohamed,Thank you very much for the positive review.Kind regards,Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Kris

3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van GEX op 25 jun 2023
Dear Kris,Thanks for the 5/5 review!Kind regards,Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Gerard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mooie, schone kamers, keuze uit 3 verschillende hoofdkussens, heerlijke Rituals producten, balkon iets aan de kleine kant
6 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Giulia Coraggio Assistant Guest Experience Manage op 29 apr 2023
Dear Gerard,Thank you for this great review.We are happy you had an enjoyable stay with us and that you appreciated our high standards.We hope to have the pleasure of welcoming you back. Kind regards,Giulia CoraggioAssistant Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Luc

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Maja Kateman-van

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamers zijn keurig maar de balkons erg klein. Aan de strandzijde is er amper zon op de balkons. Ook op de zwembadterrassen is het dan echt te koud. Vroeg in het voorjaar is het koud in het hotel zelf ((gangen en lounge) ook. Boek een kamer met zicht op jachthaven voor avondzon. Houdt er rekening mee dat de lift naar kasteel Santa Maria al maanden kapot is en je dus zult moeten lopen. Fantastisch restaurant in hoge prijsklasse: El Portal.
10 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Rebeca Moya. Guest Experience Coordinador op 13 mrt 2023
Dear Maja Kateman-Van,Thank you for taking the time to share your feedback.We are happy to hear that you enjoyed your stay and appreciate your kind comments about your dining experience. We understand that meals are an important part of our guests' holidays.We want our guests to have the best time possible and would have been happy to assist with the air conditioner. Please let us know of any issues at the time so we can deal with them promptly.All of the team hope that we may be able to see you again in the future. Kindest regards,Rebeca Moya.Guest Experience Coordinador

10/10 – Uitstekend

Martin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top Locatie voor Alicante
Prachtig Hotel, Beste ontbijt buffet ever! mooie kamer super locatie
2 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beste ontbijtbuffet ooit
Mooi hotel met prima voorzieningen. Kamer uitstekend, ontbijtbuffet superieur!!
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Ronald Patrick

9 nachten verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Chantal de

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Het balkon was heel klein, badkamer ook niet bijzonder en het zwembad was echt heel klein zeker voor zo groot hotel. Geen koffie of thee op de kamer, alleen een minibar waar de prijzen echt over de top zijn. Voor deze prijs per nacht had ik wel wat meer luxe verwacht.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Guest Experience Team op 24 jun 2022
Beste Chantal, Bedankt voor uw onschatbare samenwerking om ons te informeren over wat u denkt dat we zouden moeten verbeteren. Twijfel er niet aan dat we zullen nemen De corrigerende maatregelen in elk geval om soortgelijke ervaringen te voorkomen. Wij hopen van harte u bij een volgende gelegenheid te mogen verwelkomen en uw indruk aanzienlijk te verbeteren. Vriendelijke groeten

10/10 – Uitstekend

Leslie

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamers zijn ruim en heel netjes. Het personeel is super vriendelijk en het ontbijt uitstekend. Ook is het super dicht bij de luchthaven. Enkel was er enorm veel straatlawaai, daar we dicht tegen de grote baan sliepen en konden daardoor 's nachts de raam niet open zetten. Voor de rest kunnen wij niets verkeerd zeggen over deze accomodatie.
5 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Guest Experience Coordinator op 23 mei 2022
Dear Leslie On behalf the entire team we would like to thank you for reporting your impressions and feelings regarding your last stay at Meliá Alicante! We thank you for your recent visit and we hope to welcome you soon. Kind Regards

8/10 – Goed

Ilse

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, mooie gerenoveerde kamers (kamer gran premium is lekker ruim, maar let op: niet alle foto’s op de Expedia site kloppen) vriendelijk personeel, goede ligging. Elke dag schone handdoeken en kamer schoongemaakt indien gewenst. Maar let op: in maart werkt de airconditioning nog niet, ook al is het buiten best warm (21 grdn).
3 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Guest Experience op 25 mrt 2022
Dear Guest, I contact you from the Guest Experience Department of Meliá Alicante with the purpose to transmit our most sincere gratitude for dedicating your time. It is great to hear that you had an enjoyable stay with us. We are constantly working on providing our very best services for our guest, and we are glad to see that our attempts are appreciated. Our commitment is to improve our services every day and receiving your impression about your last stay with us, it is the better way we are able to adapt to your needs. We are at your disposal for anything you may need and thank you a lot for your collaboration. The entire team of Meliá Alicante is looking forward to welcome you again. Yours faithfully, Guest Experience

8/10 – Goed

Ramnath

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamers, schoon en modern. In de badkamer shampoo, douchecel, bodylotion e.d. van Rituals. Minder fijn is dat het zwembad stoelen bij het zwembad het grootste deel van de dag in de schaduw liggen. Perfecte ligging van het hotel, in het centrum en aan het strand. Alles op loopafstand en bushalte voor de deur mocht je wat verder weg willen gaan.
4 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Camila Crombet - Guest Experienece Assistant op 14 jan 2022
Beste gast, Bedankt voor het melden van uw ervaring na uw laatste verblijf in Meliá Alicante! Het is een hele eer om te weten dat je ervan genoten hebt. We kijken ernaar uit om uw bezoek binnenkort te ontvangen en we blijven tot uw beschikking. Hartelijke groeten, GUEST EXPERIENCE

10/10 – Uitstekend

M

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stedentrip
Fijn hotel aan het strand En dichtbij oude centrum
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Cristina Pérez - Guest Experience op 18 okt 2021
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en uitstekende feedback. Als team dat de beste kamers voor onze gasten wil creëren, zijn we verheugd te weten dat we aan hun behoeften hebben voldaan. We wachten weer op je bij Melia Alicante. Eerlijk,

8/10 – Goed

philippe

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
De locatie
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Cristina Pérez - Guest Experience Coordinator op 7 okt 2021
Thank you Philippe for shared your preception after your stay with us. We regret to know that we could not fulfil all your needs and expectations. We work day by day to improve our services and facilities, in order our guests could feel here as in their homes. We hope to have a new chance to welcome you soon, we will do our best to provide you a memorable visit. Regards,

8/10 – Goed

Sella

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a very pleasant stay. We were offered a great spacious room with a large balcony (we booked the sea view room and would definitely recommend). A/c did not turn off when leaving the room, so your room will always have a nice temperature. They cleaned the room several times during our stay and changed our towels. Another great extra is the beach towel you can get at the hotel. They offer this for free, but make sure you hand the towel back in when you check-out. Location of the hotel is excellent, right in front of the beach and just minutes away from the old city centre where you can find great restaurants. Some parts on the walls and ceiling were scratched, but it was ok for us. Note that especially during weekends it gets crowded near the harbour and the music of the ongoing festivities might disturb your sleep a bit. The comments in various other reviews regarding the pool are true. As of midday the pool has no sun at all and the water is somewhat cold. There are only a handful of sun beds next to the pool that are actually in the sun. However, they have a great harbour view platform with sufficient beds in the sun (as of 2pm or so until end of day). We did not have meals included, but the pool bar offered good cocktails and sufficient options to enjoy a quick but nice lunch.
5 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Cristina Pérez - Guest Experience Coordinator op 7 okt 2021
Dear Sella, On behalf of the entire Melia Alicante team, I would like to thank you for the time you have dedicated sharing how your stay was and your impressions about it. We are really glad to check that we could fulfilled your needs and expectations. We work day by day to improve our services and facilities. The entire team are looking forward to welcome you soon, we will do our best to provide you another lovely experience. Regards,

4/10 – Matig

Vincent

1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
6 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Good hotel, just stayed 1 night, spacious room. Great location with taxis in front of hotel en next to the beach. We missed a set of towels, there is no waterboiler for coffee or tea in the room (and no toiletbrush). Friendly staff, comfortable bed, darkening curtains and we had a nice small balcony with marina view. OK hotel.
1 nacht verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamers waren heel erg warm 26,5 graden Celsius en geen airco omdat het winter/februari was en hij was uitgezet. De deuren konden niet open omdat er buiten om 8 uur 's morgens al gewerkt werd aan een nieuwe terras en dit heel gehorig was. Er werd ons een andere kamer aangeboden maar weer aan de achterkant, de voorkant zou nog veel warmer zijn. Uiteindelijk kregen we een fan op onze kamer die dag en nacht aan moest om het iets koeler te krijgen maar wel lawaai maakte! We vertrokken de laatste dag om 8.00 uur 's morgens naar het vliegveld en wilde aan de koffiebar in de hal nog even een kop koffie nemen maar die ging pas om 9 uur open.
5 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging, schone kamers. Lekker ontbijt, via airport goede bereikbaar met de bus.
4 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Eiman

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay. Steps from the town and the beach, but quiet rooms and comfortable beds with great amenities.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van GEX op 22 mei 2024
Dear Eiman,Thank you very much for choosing Melia Alicante during your most recent visit to the city.We are very glad to know that our prime location and our facilities were up to your expectations and you had a great stay.We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Guest Experience Team

8/10 – Goed

Lars

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Nice hotell, close to everything, but our room were way to noisy. You can hear the next rooms conversation/TV easily. Must be very thin walls.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Experience Team op 14 mei 2024
Dear Mr. Lars,Thank you for sharing your experience with us.We are delighted to hear that you appreciated the prime location of our establishment, close to all the vibrant energy and attractions that the area has to offer. It's also wonderful to know that our service culture met your expectations with a perfect score, as our team strives to provide a memorable room experience for every guest. However, we regret to hear that the noise level in your room impacted your stay. While our rooms are designed to minimize noise with double-glazed windows, we understand that sound insulation can sometimes be less effective than intended. We are constantly working on updating our spaces and facilities, and your feedback is invaluable in this continuous improvement process. We are looking forward to welcoming you again. All the best!Guest Experience Team

8/10 – Goed

Lasse

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Held på med rehablitering
7 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Experience Team op 12 mei 2024
Dear Lasse,Thank you very much for this review.We work very hard to provide a memorable experience for our guests, and we will take your comments into consideration.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Carlos

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location of this hotel is AMAZING. You are on the water, with beach and marina view. There is a huge seaside mountain a few blocks from the hotel which you can climb and see the fortress/castle at the top. The hotel has an great lobby and our rooms was large with an amazing view. The room service was very good and fast, and the breakfast was 😋. Recommend this hotel for anyone looking for a good looking hotel with the best location in town.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Experience Team op 10 mei 2024
Dear Mr. Carlos,Thank you very much for this kind review.We're thrilled to hear that our prime location provided the perfect backdrop for your stay, offering both the tranquility of the Mediterranean and the vibrant energy of the city. It's wonderful that you enjoyed the spaciousness and the view from your room, as we strive to create an exceptional room experience for our guests. We are also glad that our room service met your expectations with its promptness, and that our gastronomic experiences, particularly the breakfast, added a delightful touch to your mornings. It's rewarding to know that our efforts in service culture have resonated with you.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Loredana

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location, everything good!
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Experience Team op 14 mei 2024
Dear Mrs. Loredana,We'd like to thank you for this positive feedback about your stay in our hotel.We are delighted to hear that we met your expectations. Our team members always work hard to create a memorable experience for our guests, and feedback like this inspires us to keep up the good work.Furthermore, we are happy that you found our location to be ideal for your needs.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Guest Experience Team

4/10 – Matig

Gordon

Negatief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Daniel Revert.Guest Experience Agent. op 20 mei 2024
Dear Mr Moulsdale, We would like to thank you for choosing Meliá Alicante for your stay in the city. On behalf of the entire team, we thank you for taking the time to send us your feedback. We regret on this occasion not having met your expectations during your stay with us.We would like to inform you that for future occasions you can count on us for anything you need.We hope to welcome you again at Meliá Alicante.Best regards,Daniel Revert.Guest Experience Agent.

8/10 – Goed

Liam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Nice property, nice room. Having to go to reception in the morning for pool towels was bit of a pain. Otherwise a nice hotel with friendly staff
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van GEX op 7 mei 2024
Dear Liam,Thank you very much for the positive review. We are glad to know that overall, you had a great time and were satisfied with your room and our service.We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Guest Experience Team

8/10 – Goed

Paul

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van GEX op 7 mei 2024
Dear Paul,Thank you very much for the positive review! We are very glad to know that our location was convenient for you.We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Guest Experience Team

8/10 – Goed

Bence

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was fine!
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Team op 3 mei 2024
Dear guest,Thank you very much for this kind review.We work very hard to provide a memorable experience for our guests, and we are delighted you enjoyed your experience with us. Your positive feedback encourages us to continue upholding our high standards of service.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Mrs Jane

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van GEX op 7 mei 2024
Dear Mrs Jane,Thank you very much for the 5 star review!Kind regards,Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

mohammad

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
We stayed at The Level on the fifth floor and the room was spectacular. The views, the service the amenities were wonderful. The breakfast with the live show was a real treat..! All the staff are friendly helpful and very courteous. Everything is so close by like the port, restaurants, cafes and the beach is at the doorstep. I will be coming back and recommending to all friends and family.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Team op 1 mei 2024
Dear Mohamm,Thank you very much for this kind review.We are delighted to hear that you enjoyed your stay and appreciate your kind comments about our team who work hard to ensure that we deliver the best service and always meet your expectations.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Guest Experience Team

8/10 – Goed

Susan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Building work spoiled our stay. Had to move as it was unbearably noisy. Was given a more expensive room but it didn’t have the view we wanted.
8 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Team op 3 mei 2024
Dear Mrs. Susan,Thank you for the time taken to share your experience of staying with us.Nevertheless, we are very sorry to hear that you were inconvenienced by the works going on at a nearby site. While these are outside of our control, we do try our best to make our guests as comfortable as possible. We want all our guests to have a peaceful night's sleep and if you'd notified our friendly team, we'd have been only too happy to act on any disturbance right away.We hope to welcome you back. Best wishes,Guest Experience Team

6/10 – Redelijk

Patricia, Valencia

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen
El hotel muy bonito y las habitaciones también . Olía muy bien también . Los baños limpios pero la ducha defectuosa y la puerta del baño también ( me quedé con la manilla en la mano ) . El minibar no tenía mucha opción de bebida y el room service no funcionaba. El desayuno también muy pobre ! Una pena porque el hotel es muy bonito !
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Team op 29 apr 2024
Estimada Sra. Patricia, Gracias por su reseña acerca de su experiencia en nuestro hotel.Lamentamos, que nuestro desayuno no haya colmado sus expectativas. Ofrecemos una gran variedad de productos con la intención de brindar un desayuno buffet completo y de calidad. Si en el momento, echa en falta cualquier cosa, no dude en trasladar su petición a nuestro personal. De todos modos, transmitiremos su opinión al departamento a cargo. La satisfacción de los huéspedes es nuestro principal objetivo y sus comentarios son muy valiosos para nuestro hotel.Esperamos poder recibirle de nuevo en un futuro próximo.Atentamente,Guest Experience Team

8/10 – Goed

Judith, Enfield

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is well located. We enjoyed the Level and access to the Level’s lounge and swimming pool. We didn’t like the late cleaning of our room
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Team op 29 apr 2024
Dear Mrs. Judith,Thank you for the time taken to share your experience of staying with us.It's a pleasure to know you had such a good experience and that our convenient location was just what you were looking for.Your feedback is appreciated as it helps us to highlight areas for improvement. We are very sorry our high standards were not met and regret you did not inform our team members at the time so we could have taken immediate action.We hope to welcome you back. Best wishes,Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Sheila

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van GEX op 30 apr 2024
Dear Sheila,Thank you very much for the 5/5 review!Kind regards,Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Karen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had a fabulous 5 might stay here, thoroughly enjoyed it. Recommend The Level for adults only
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van GEX op 27 apr 2024
Dear Karen,Thank you very much for taking the time in sharing with us your comments after your recent visit. We are very glad to know that your stay at The Level met your expectations and you bring back home some good memories.We look forward to welcoming you back in the future and provide you with another memorable experience.Kind regards,Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Pedro

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Expirience Team op 25 apr 2024
Estimado Don Pedro.Gracias por dedicar su tiempo para contestar esta encuesta en referencia a su estancia con nosotros. Nos alegra saber que ha tenido una agradable estancia en Melia Alicante y esperamos poder volver a recibirle pronto.

4/10 – Matig

Saied

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
We were so excited going there but … Where the hotel is situated is great but the hotel and hotel facilities are not unfortunately Where the swimming pool is is so windy and you can hardly use because is so cold in April, may , The walls are not properly insulated and you can easily hear what next door doing or saying , Food and drinks compare to other places are expensive , Beds are not the best looks like they have been there for years something wrong with springs or what ever is under so noisy, I guess people go there because where actually hotel is situated and other hotels are in the middle of city and a bit far from seaside
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van GEX op 27 apr 2024
Dear Saied,Thank you for taking the time in sharing your comments with us after your recent visit. We are very sorry to know that your expectations were not met in different aspects and we would like to apologise for the inconveniences you have faced during your time with us.We hope we can welcome you back in the future and change your last impression.Kind regards,Guest Experience Team

8/10 – Goed

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The hotel was very nice. We had a good and relaxing time.When we arrived and turned on the TV there was only one english station. I called the desk and requested more english stations.They sent a tech, he found only two stations BBC one and BBC two, These stations disappeared after 5 days. When we reported this to the reception three times we were ignored.
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Team op 24 apr 2024
Dear Mr. Michael,Thank you for sharing your experience with us.We're delighted to hear that you had a good and relaxing time at our hotel, enjoying the serene ambiance and the facilities we pride ourselves on. Your appreciation for our room cleanliness is much valued, and it's wonderful to know that our efforts to provide a stellar room experience have been recognized. However, we regret to hear about the difficulties you encountered with the English TV stations. We understand that consistent access to home comforts like television can enhance a guest's stay, and we apologize for the inconvenience caused when BBC one and BBC two became unavailable. While our guest rooms are equipped with modern amenities, we acknowledge that sometimes technical issues can arise and we're sorry that our response did not meet your expectations. Rest assured, we continuously seek to improve our service culture to ensure all guest experiences are nothing short of exceptional.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Guest Experience Team

6/10 – Redelijk

Jonathan

Reisde met partner
No me gustó la atención del personal son un poco antipáticos, nos dieron la peor habitación súper lejos
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Team op 23 apr 2024
Querido Señor, Gracias por tomarse el tiempo de compartir su valoración con nosotros en esta plataforma.Sentimos si no se ha sentido a gusto en nuestras instalaciones en especial por el servicio brindado. Nuestro equipo trabaja a diario para la satisfacción de nuestros huéspedes y revisaremos lo que pudo haber ocurrido para mejorarlo.Tomamos nota de sus comentarios para intentar mejorar nuestros servicios y nos gustaría mucho que nos concediera una segunda oportunidad.Un cordial saludo,Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

MANUEL

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tremendamente satisfecho
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Equipo de Guest Experience op 23 apr 2024
Estimado Señor Manuel, Nos complace haberle podido otorgar una grata experiencia en nuestro alojamiento y que nos haya dado por ello la máxima puntuación, cosa que le agradecemos.Por otro lado, agradecemos que destaque nuestro buen servicio y nos alegramos saber que todo estuvo a su gusto.Esperamos que vuelva a alojarse con nosotros y aprovechamos para enviarle un cordial saludo,Equipo de Guest Experience

4/10 – Matig

Geoffrey

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van GEX op 27 apr 2024
Dear Geoffrey,We are sorry to know that your stay was not up to your expectations.We hope we can welcome you back in the future and change your last impression.Kind regards,Guest Experience Team

4/10 – Matig

Geoffrey

4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Daniel Revert. Guest Experience Agent. op 20 mei 2024
Dear Mr Hart, We would like to thank you for choosing Meliá Alicante for your stay in the city. On behalf of the entire team, we thank you for taking the time to send us your feedback. We regret on this occasion not having met your expectations during your stay with us.We would like to inform you that for future occasions you can count on us for anything you need.We hope to welcome you again at Meliá Alicante.Best regards,Daniel Revert. Guest Experience Agent.